11/10 zou Taexon naam TT maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
Wat een klote TT's, moet er haast van huilen
Bekkie broertje.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
word je hard vanquote:Op maandag 18 maart 2013 21:09 schreef Taexon het volgende:
quote:
Scheelt me weer 20 euro in de week aan reisgeldquote:
quote:
Nu niet meer toch.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Maak ik een topic, gaat iedereen rellen
Hoezo maar twintig euro, hoe doe je datquote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Scheelt me weer 20 euro in de week aan reisgeld!
moet je gvd maar dichterbij wonen.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Scheelt me weer 20 euro in de week aan reisgeld!
Nee stom hequote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
word je niet hard van Rock nee?
gelukkig nietquote:
Ik welquote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
word je niet hard van Rock nee?
Studentenpas, 40% kortingquote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoezo maar twintig euro, hoe doe je dat
Of jijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
moet je gvd maar dichterbij wonen.
Jij moet om alles lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdomme ik moest lachen
lachen is gezondquote:
Hahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef Taexon het volgende:
Ik ben wel eens met Rock een doodlopen straatje ingereden vlak bij het water(Leiden
)
Ja wat het is toch zo gvd... kon ik er wat aan doen dat ik eigenwijs was en die straat in moestquote:
fucking illu manquote:Op maandag 18 maart 2013 21:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom weigert de belastingdienst om mijn aangifte te openen zodat ik hem uit kan printen
Sommige dingen hoef ik niet te wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef Taexon het volgende:
Ik ben wel eens met Rock een doodlopen straatje ingereden vlak bij het water(Leiden
)
quote:
Sup?quote:
Je mag alles weten, het was echt donker ditdat en toen moest ik mijn auto keren en weer dezelfde kant als we vanaf kwamen oprijdenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef ik niet te weten
quote:
Het is uit.quote:
ik hoef niet alles te wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag alles weten, het was echt donker ditdat en toen moest ik mijn auto keren en weer dezelfde kant als we vanaf kwamen oprijden
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Welk land is nou het leukste om vrijwilligerswerk te doen? Moet ook beetje veilig zijn
Ach verder valt er niks te wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef niet alles te weten
ergens in zuidamerika?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Welk land is nou het leukste om vrijwilligerswerk te doen? Moet ook beetje veilig zijn
Ja, not too bad thank you. Met jou ook?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijn
Ergens in het oostblok?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Geen idee. Daarvoor ben ik in te weinig landen geweest. Als ik zou mogen kiezen zou ik naar Australië gaan thoughquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Mwah, beetje ziekjes, verder wel aardigquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thank you. Met jou ook?
Ik zat meer aan Afrika te denken eigenlijkquote:
Ik ben aan het aftellen. Nog 9 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]! Hoe staat het leven man?
Gambia.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Ik zou best eens bij een asiel willen werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijn
En een beetje van de instantiesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE BELASTINGDIENST
Oh dear, dat zijn geen geweldige berichtenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, beetje ziekjes, verder wel aardig
dat was de grapquote:
Johannesburg, heel veiligquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Afrika te denken eigenlijk
Vooruit.quote:
Informeer bij wat organisaties, en even wat kennis opdoen en bende bij die mensen zodat je ook zeker weet dat je veilig bent ditdat.quote:
Nee, ach komt wel goedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, dat zijn geen geweldige berichten
dat sowiesoquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een beetje van de instanties
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 18 maart 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ach komt wel goed
Ik wil alleen ook over 9 dagen al vakantie hebben
IK ZIT ONDER DE PLAKquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh nou als je zo gaat doen.
OKE IK HEB ER GENOEG VAN. HET IS UIT.
Ja of Ghanaquote:
Heb ik niet sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd zat stiekem te wachten op sappige roddels
Is leuk hoor, moest een dagje maatschappelijke stage voor school verleden jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou best eens bij een asiel willen werken
Kadden en honden
Hele dag FOK!kenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftellen. Nog 9 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
Hoe is het met jou?
flauw weer hoor gvdquote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik niet sorry
[..]
Is leuk hoor, moest een dagje maatschappelijke stage voor school verleden jaar
Lekker bij het asiel in Zandvoort gedaan en zou het als ik tijd teveel had zo weer doen als vrijwilliger
Españaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga je in je vakantie weer naar NL of blijf je in London?
Jammer dat je je niet top voeltquote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele dag FOK!ken![]()
!
Ach, zit niet helemaal lekker in mijn vel, maar ik ga niet klagen
Ja ga ik zeker doen hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Informeer bij wat organisaties, en even wat kennis opdoen en bende bij die mensen zodat je ook zeker weet dat je veilig bent ditdat.
Het is niet zomaar wat om even naar het buitenland te gaan als jonge meid, besef dat goed vooral in landen waar ze het wat minder hebben!
Whatsupquote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hele dag FOK!ken![]()
!
Ach, zit niet helemaal lekker in mijn vel, maar ik ga niet klagen
Ik wil jou onderplakken.quote:
Daar is het nu heerlijk weer volgens mijquote:
Ik zit deze zomer waarschijnlijk heerlijk volgeroosterd bij de AH, maar als ik toch ergens tijd over heb ga ik maar eens rondkijken hier in de buurtquote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb ik niet sorry
[..]
Is leuk hoor, moest een dagje maatschappelijke stage voor school verleden jaar
Lekker bij het asiel in Zandvoort gedaan en zou het als ik tijd teveel had zo weer doen als vrijwilliger
oke kan je gezellig paaseitjes zoeken met peterquote:Op maandag 18 maart 2013 21:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja ik trouwens ookhad het na gevraagd
Mhaw het is wel een hele ervaring mocht je het wel waar maken en het staat heel mooi op je CV..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker doen hoor
Waarschijnlijk is dit weer een stom idee van me dat ik nooit waar maak![]()
Iets van 20 graden nu geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar is het nu heerlijk weer volgens mijlekker in het zonnetje liggen, lekker eten, ik zou wel willen ruilen
Oh wat heb je daar gedaan dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw het is wel een hele ervaring mocht je het wel waar maken en het staat heel mooi op je CV..
Bijna elke sollicitatie waar ik kom vragen ze dingen over mijn vrijwilligers werk wat ik bij Alphe D'HuZes heb gedaan
Ach gewoon even kijken hoe en wat, des noods ga je langs en vraag je of je wat honden mag uitlatenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit deze zomer waarschijnlijk heerlijk volgeroosterd bij de AH, maar als ik toch ergens tijd over heb ga ik maar eens rondkijken hier in de buurt
Wil jij ze dan verstoppenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oke kan je gezellig paaseitjes zoeken met peter
quote:
Niks bijzonders hoor, maak je geen zorgenquote:
nee dat vind ik engquote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach gewoon even kijken hoe en wat, des noods ga je langs en vraag je of je wat honden mag uitlaten![]()
Zijn ze hier al blij mee
[..]
Wil jij ze dan verstoppen?!
En hier vieren we dat het bijna 10 graden isquote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Iets van 20 graden nu geloof ik
Sorry
Hahahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En hier vieren we dat het bijna 10 graden is![]()
Het is een half jaar oudquote:Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
Na 2 jaar vind ik het een minder stom nummer dan voorheen
Is het al zo oudquote:Op maandag 18 maart 2013 21:26 schreef Stuart het volgende:
Na 2 jaar vind ik het een minder stom nummer dan voorheen
Beveiligings vrijwilligerswerk / verkeersregelaar / Helpen met opbouwquote:
jawel zeg hetquote:Op maandag 18 maart 2013 21:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Niks bijzonders hoor, maak je geen zorgen
Ja inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 21:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker als wij gewoon de paaseitjes dan opeten zonder dat we ze verstoppen?
Dat doe ik meestalquote:Op maandag 18 maart 2013 21:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
He wisten jullie al dat stu graag overdrijft?
Hallo TSquote:
Ach nu lukt dat ook met de milka repen dus die eitjes kunnen er dan ook wel bijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja inderdaadlekker je bed ondersmeren
nopequote:Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach je hoeft niks te betalen gelukkig gok ik?
Vet! Staat inderdaad goed op je cv dan! Maar ook leuke ervaringquote:Op maandag 18 maart 2013 21:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beveiligings vrijwilligerswerk / verkeersregelaar / Helpen met opbouw
Erg leuk en echt bijna de hele dag bezig.. tevens ook nog voor de school gefilmd / gemonteerd want we waren met een groep van school
Het is dat je in totaal voor een week 300 euro moet investeren om daar slaapplaats te regelen en eten en bende anders had ik dit jaar weer heel graag gegaan
Het evenement verzameld geld in tegen kanker btw
ja ik zit helemaal onderquote:Op maandag 18 maart 2013 21:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hallo TS
[..]
Ach nu lukt dat ook met de milka repen dus die eitjes kunnen er dan ook wel bij
School gaat niet helemaal lekker, DJ'en ook een tegenslagje en een dik jaar single en als vrienden om je heen allemaal een vriendin hebben in een keer begint het te knagen welquote:
Dat scheelt dan weerquote:
Yup was echt heel leuk, zelf ook nog mank die berg opgelopen.. was door me enkel gegaan vlak voor we daarheen gingenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Vet! Staat inderdaad goed op je cv dan! Maar ook leuke ervaring![]()
Slaap lekker schatquote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Slapen
Zo vroeg hamerhaaitje ben je ziek?
Nee, eigenlijk wel.
Slaap lekker hamerhaaitje
Dank jullie wel
Ach maakt niks uit hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik zit helemaal ondermaar het zit dan ook echt overal
Slaapsquote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Slapen
Nee, eigenlijk wel.
Dank jullie wel
Welterustenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Slapen
Nee, eigenlijk wel.
Dank jullie wel
Ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je maakte er ook geen probleem van om het even weg te halen nee
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Situatie: alleenstaand
Forever alone ditdat
Ach joh, komt allemaal weer goedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School gaat niet helemaal lekker, DJ'en ook een tegenslagje en een dik jaar single en als vrienden om je heen allemaal een vriendin hebben in een keer begint het te knagen wel
Maarja, ik mag niet klagen
Was al bang dat je niet meer terug kwamquote:
Ik kom altijd terug dushiquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was al bang dat je niet meer terug kwam
Weet ik ook, soms heb je dat gewoonquote:
dacht ik ook xdxdquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk het betekent beren in weckflessen
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer
[..]
Yup was echt heel leuk, zelf ook nog mank die berg opgelopen.. was door me enkel gegaan vlak voor we daarheen gingen
4 uur gelopen, maar was wel gezellig met een andere gozerHebben daar de grootste lol gehad omdat een oude vrouw ons elke 5 mins inhaalde waarna wij weer probeerde te rennen om haar in te halen maar dat faalde telkens omdat ik mank was en hij geen conditie had
Bier In Water tochquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk het betekent beren in weckflessen
ja tog g ja tog g ja togquote:
quote:
Ach kon nog sprinten trekken en bende, heeft me eigenlijk die hele week niet tegengehouden..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]heel fijn net door je enkel gaan op dat moment
Weinig vracht door die stakingquote:
quote:
Relaxed wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig vracht door die stakingEn een nieuwe teamleider. Vorige week was ie gewoon vakkenvuller en deed ie ook al niks, geen reet uitgevoerd dus
Ik ken hetquote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik ook, soms heb je dat gewoon
Ja je kunt altijd nog terug gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach kon nog sprinten trekken en bende, heeft me eigenlijk die hele week niet tegengehouden..
Enigste wat ik niet kon doen was natuurlijk hardlopen die berg op wat ik wel heel graag wou maarja dat komt ooit nog wel, daar ben ik zeker vanEn af en toe tijdens het sjouwen van bende moest ik even rustig aan doen.. maarja met alle hulp help je daar al dus dat maakt ook weinig uit
Ja het is in Frankrijk maar BIJNA ALLES daar is die week Nederlandsanders had ik het niet gedaan
Ik hou niet zo van mannen met baardenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ryan Gossling in de reeeeeeeeegen, met baard![]()
Must. Resist.
Waarom is hij dan teamleiderquote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig vracht door die stakingEn een nieuwe teamleider. Vorige week was ie gewoon vakkenvuller en deed ie ook al niks, geen reet uitgevoerd dus
jouw zoontjequote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat mijn zoontje even drinken halen
Oh daar is ie al.
[ afbeelding ]
Omdat hij er lang werkt en heel goed is in het doen alsof hij aan het werk isquote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat hij er lang werkt en heel goed is in het doen alsof hij aan het werk is
Friggin' froggiesquote:
Echte Brit hieroquote:
Hij heeft nog een moeder nodig jammer genoegquote:
Imo een hoop welquote:
Wie is de moeder danquote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij heeft nog een moeder nodig jammer genoeg
Ik ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Fransen niet zo heel erg
Maar ik maak me ook niet zo snel druk om iets
Die is er niet, hij is geadopteerdquote:
Nee joh, toen was hij 14 als hij daarin meespeeldequote:
Als mensen je kabouter noemen of slecht rijden enzoquote:
Oh kut ik haal hem met ene Eric Stoltz door de warquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, toen was hij 14 als hij daarin meespeelde
Dan blijf ik rustigquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als mensen je kabouter noemen of slecht rijden enzo
uit zn vagina/baarmoeder natuurlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en waar kwam de baby dan uit
Keizersnee op mijn 12equote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en waar kwam de baby dan uit
ohquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is er niet, hij is geadopteerd
Die zoek ik dus nog
#VAfeitjesquote:
Ja is moeilijk te vinden want hij zit nog aan de borstvoedingquote:
als het met jou was nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je een baby zou krijgen zou je het houden?
Ja duh.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Je bent al net zo grappig als dromenvangertjequote:
nu? nee.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Graagquote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Wilde ik ook zeggen jaquote:
Nee, ik ben veels te jong voor die onzin.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zou hem terug geven.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
is dat een compliment?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent al net zo grappig als dromenvangertje
godverdomme VA ik moest lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou hem terug geven.
Random mensen die mij babies geven
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:11 schreef Taexon het volgende:
Hier ligt het er aan, ik zou zelf denk liever willen dat het gehouden word.. puur omdat ik weet dat het zowel op financieel als huishoudelijk gebied er hier de mogelijkheid er is.
Je hebt er tevens (vaak) zelfs voor gezorgd dat het is gebeurt.
Maarja, zulke keuzes maak je samen en is zo op een forum nog al makkelijk neer te planten
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdomme VA ik moest lachen
ja duidelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat 15. Geen uitleg nodig verder lijkt me.
one day you'll be married and you won't have to feel dirty purchasing pregnancy tests from convenience stores with your best friendquote:
Al zou mn moppie zwanger worden zouden we het houden.quote:
Koop dan van dat poeder melkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is moeilijk te vinden want hij zit nog aan de borstvoeding
Hij is pas 73 maand
Ik mag DV wel hoorquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdomme VA ik moest lachen
quote:
waarom ben ik nou weer niet liefquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
BEMOEI JE ER NIET MEE. JIJ BENT NIET LIEF.
Ja niet van die chinese rotzooiquote:
Oke, maar ik ben hier niet om alleen jou tevreden te stellenquote:
ik moet toch iemand hebben om stom te vindenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer niet lief
en waarom ben ik vandaag het slachtoffer?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik moet toch iemand hebben om stom te vinden
Hoeft ook helemaal nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oke, maar ik ben hier niet om alleen jou tevreden te stellen
De enige reden waarom ik nog langer dan twee seconde moet nadenken is omdat ik een soort vreemd schuldgevoel heb tegenover mijn moeder. Ik ben het resultaat van 8 jaar pogingen doen om zwanger te raken, eerst op de normale manier, later via IVF. Ik zou het ergens lullig vinden als ik iets zomaar weg zou halen, aangezien mijn moeder er zoveel moeite voor moest doen.quote:
quote:
WNTBquote:
mooie redenatiequote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog langer dan twee seconde moet nadenken is omdat ik een soort vreemd schuldgevoel heb tegenover mijn moeder. Ik ben het resultaat van 8 jaar pogingen doen om zwanger te raken, eerst op de normale manier, later via IVF. Ik zou het ergens lullig vinden als ik iets zomaar weg zou halen, aangezien mijn moeder er zoveel moeite voor moest doen.
Het weegt echter niet op tegen alle dingen die ik tegen het houden van een kind heb.
Ik ben te jong. Ik zit in mijn examenjaar, hierna volgen nog 4 jaren aan studie en dan zie ik het niet zitten om deze door te komen met een kind op mijn arm. Ook kan ik het kind geen leven geven wat die verdient. Ik wil geen kind op de wereld zetten met een 1-0 achterstand. Om diezelfde reden zou ik een kindje met syndroom van down ook altijd laten weghalen.
Dat was de vraag niet omaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen je hebt nog een gleufdier nodig om een kind te maken
En adoptie dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog langer dan twee seconde moet nadenken is omdat ik een soort vreemd schuldgevoel heb tegenover mijn moeder. Ik ben het resultaat van 8 jaar pogingen doen om zwanger te raken, eerst op de normale manier, later via IVF. Ik zou het ergens lullig vinden als ik iets zomaar weg zou halen, aangezien mijn moeder er zoveel moeite voor moest doen.
Het weegt echter niet op tegen alle dingen die ik tegen het houden van een kind heb.
Ik ben te jong. Ik zit in mijn examenjaar, hierna volgen nog 4 jaren aan studie en dan zie ik het niet zitten om deze door te komen met een kind op mijn arm. Ook kan ik het kind geen leven geven wat die verdient. Ik wil geen kind op de wereld zetten met een 1-0 achterstand. Om diezelfde reden zou ik een kindje met syndroom van down ook altijd laten weghalen.
Zeker goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zou het serieus aborteren?
weenie. Net was Heppie het slachtoffer.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en waarom ben ik vandaag het slachtoffer?
dus na heppie hou je van mijquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weenie. Net was Heppie het slachtoffer.
jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus na heppie hou je van mij
herkenbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja
'waarom ben ik dan stom?'
'Ja omdat ik je mis'![]()
Een kindje afstaan per adoptie? En dat mag dan van pleeggezin naar pleeggezin en staat onder constant toezicht van jeugdzorg en bij iedere scheet wordt hij/zij weer verplaatst en waarschijnlijk heeft hij/zij altijd het idee dat die niet gewenst en geliefd was door de biologische ouders.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja
'waarom ben ik dan stom?'
'Ja omdat ik je mis'![]()
Klopt ook, zou er ook niet aan moeten denken hoe het zou zijn als je nu iets laat weghalen wat zodra de kinderwens en dergelijke op de planning staat niet meer lukt om wat voor reden dan ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeker goed.
Om die eerste reden zouden wij het houden.
Ik ben blij als het lukt, en als het iets te vroeg is, is dat vervelend.
Dat is imo een goede reden jaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een kindje afstaan per adoptie? En dat mag dan van pleeggezin naar pleeggezin en staat onder constant toezicht van jeugdzorg en bij iedere scheet wordt hij/zij weer verplaatst en waarschijnlijk heeft hij/zij altijd het idee dat die niet gewenst en geliefd was door de biologische ouders.
Nee, ik ga een ander mens, en zeker niet een kind opzadelen met mijn onzorgvuldigheid. En zolang het een homp cellen in mijn buik is, is het niet meer dan dat in mijn ogen.
ik moest hieraan denkenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bah klef gedoe.
nja licht eraan wanneer ik erachter zou komen. Als het al echt op een kindje lijkt en je voelt het al bewegen en alles is het natuurlijk iets anders dan wanneer het in feite nog een klompje delende cellen is. Hoe hypocriet dat ook klinkt.quote:
zsagasdbhekjfwquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken
[ afbeelding ]
Ik zou het zelf ook niet willen als ik bij iemand wat verwek, maar ik begrijp het ten volle, en uiteindelijk is het een eigen keuze en vind ik dat het onder eigen verantwoordelijkheid valt.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
Ik zou niet eens aan abortus kunnen denken
Waarom zou een geadopteerd kind in godsnaam van pleeggezin naar pleeggezin gaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Een kindje afstaan per adoptie? En dat mag dan van pleeggezin naar pleeggezin en staat onder constant toezicht van jeugdzorg en bij iedere scheet wordt hij/zij weer verplaatst en waarschijnlijk heeft hij/zij altijd het idee dat die niet gewenst en geliefd was door de biologische ouders.
Nee, ik ga een ander mens, en zeker niet een kind opzadelen met mijn onzorgvuldigheid. En zolang het een homp cellen in mijn buik is, is het niet meer dan dat in mijn ogen.
Wat is hetquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moest hieraan denken
[ afbeelding ]
Maarja je moet voor je iets beslist gewoon heel goed nadenken wat het beste is voor het kind.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Taexon het volgende:
Vind zelf wel dat veel mensen te makkelijk denken over abortus, heb het zelf vrij dichtbij meegemaakt wat het na afloop met zowel de "moeder" en "vader" doet.
Hun hadden overigens na eigen zeggen nu toch de verkeerde keuze gemaakt, maar op dat moment konden ze weinig anders.
en ditquote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef arachide. het volgende:
Ik moet er echt niet aan denken om te bevallen. Gadverdamme. Flubberkut alles.
Ik denk niet dat ik kinderen aan zou kunnen bedenk ik me net, ik zou een vreselijke vader zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nja licht eraan wanneer ik erachter zou komen. Als het al echt op een kindje lijkt en je voelt het al bewegen en alles is het natuurlijk iets anders dan wanneer het in feite nog een klompje delende cellen is. Hoe hypocriet dat ook klinkt.
Maar het idee dat je dan 9 maanden zo'n kindje draagt, dan moet je dus waarschijnlijk stoppen met school op dat moment. Dat mensen in je omgeving dat zien en zo. Nee.
Klopt, vandaar ook mijn eerdere reactiequote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maarja je moet voor je iets beslist gewoon heel goed nadenken wat het beste is voor het kind.
En als het kind op dit moment geen toekomst heeft wegens bepaalde zaken bijvoorbeeld is het gewoon zieliger voor het kind om het te laten komen dan het te laten weghalen.
Het is een moeilijke keuze waar je beiden voor 100% achter moet staan als je (ongewenst) zwanger wordt.
dat trekt weer strak hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef arachide. het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef arachide. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |