quote:
Sup?quote:
Je mag alles weten, het was echt donker ditdat en toen moest ik mijn auto keren en weer dezelfde kant als we vanaf kwamen oprijdenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef ik niet te weten
quote:
Het is uit.quote:
ik hoef niet alles te wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag alles weten, het was echt donker ditdat en toen moest ik mijn auto keren en weer dezelfde kant als we vanaf kwamen oprijden
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Welk land is nou het leukste om vrijwilligerswerk te doen? Moet ook beetje veilig zijn
Ach verder valt er niks te wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef niet alles te weten
ergens in zuidamerika?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Welk land is nou het leukste om vrijwilligerswerk te doen? Moet ook beetje veilig zijn
Ja, not too bad thank you. Met jou ook?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijn
Ergens in het oostblok?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Geen idee. Daarvoor ben ik in te weinig landen geweest. Als ik zou mogen kiezen zou ik naar Australië gaan thoughquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Mwah, beetje ziekjes, verder wel aardigquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thank you. Met jou ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |