quote:
Sup?quote:
Je mag alles weten, het was echt donker ditdat en toen moest ik mijn auto keren en weer dezelfde kant als we vanaf kwamen oprijdenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Sommige dingen hoef ik niet te weten
quote:
Het is uit.quote:
ik hoef niet alles te wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Je mag alles weten, het was echt donker ditdat en toen moest ik mijn auto keren en weer dezelfde kant als we vanaf kwamen oprijden
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijnquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Welk land is nou het leukste om vrijwilligerswerk te doen? Moet ook beetje veilig zijn
Ach verder valt er niks te wetenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef niet alles te weten
ergens in zuidamerika?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Welk land is nou het leukste om vrijwilligerswerk te doen? Moet ook beetje veilig zijn
Ja, not too bad thank you. Met jou ook?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijn
Ergens in het oostblok?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Geen idee. Daarvoor ben ik in te weinig landen geweest. Als ik zou mogen kiezen zou ik naar Australië gaan thoughquote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Mwah, beetje ziekjes, verder wel aardigquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, not too bad thank you. Met jou ook?
Ik zat meer aan Afrika te denken eigenlijkquote:
Ik ben aan het aftellen. Nog 9 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]! Hoe staat het leven man?
Gambia.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Ik zou best eens bij een asiel willen werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijn
En een beetje van de instantiesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE BELASTINGDIENST
Oh dear, dat zijn geen geweldige berichtenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, beetje ziekjes, verder wel aardig
dat was de grapquote:
Johannesburg, heel veiligquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Afrika te denken eigenlijk
Vooruit.quote:
Informeer bij wat organisaties, en even wat kennis opdoen en bende bij die mensen zodat je ook zeker weet dat je veilig bent ditdat.quote:
Nee, ach komt wel goedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, dat zijn geen geweldige berichten
dat sowiesoquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een beetje van de instanties
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 18 maart 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ach komt wel goed
Ik wil alleen ook over 9 dagen al vakantie hebben
IK ZIT ONDER DE PLAKquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh nou als je zo gaat doen.
OKE IK HEB ER GENOEG VAN. HET IS UIT.
Ja of Ghanaquote:
Heb ik niet sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd zat stiekem te wachten op sappige roddels
Is leuk hoor, moest een dagje maatschappelijke stage voor school verleden jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou best eens bij een asiel willen werken
Kadden en honden
Hele dag FOK!kenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftellen. Nog 9 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |