Ik zat meer aan Afrika te denken eigenlijkquote:
Ik ben aan het aftellen. Nog 9 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]! Hoe staat het leven man?
Gambia.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:16 schreef supersof het volgende:
Welk land is nou het leukste om vrijwilligerswerk te doen? Moet ook beetje veilig zijn
Ik zou best eens bij een asiel willen werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nederland, het plaatselijke asiel zal heel blij met je zijn
En een beetje van de instantiesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN DE BELASTINGDIENST
Oh dear, dat zijn geen geweldige berichtenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, beetje ziekjes, verder wel aardig
dat was de grapquote:
Johannesburg, heel veiligquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Afrika te denken eigenlijk
Vooruit.quote:
Informeer bij wat organisaties, en even wat kennis opdoen en bende bij die mensen zodat je ook zeker weet dat je veilig bent ditdat.quote:
Nee, ach komt wel goedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear, dat zijn geen geweldige berichten
dat sowiesoquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En een beetje van de instanties
Dat geloof ik bestquote:Op maandag 18 maart 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, ach komt wel goed
Ik wil alleen ook over 9 dagen al vakantie hebben
IK ZIT ONDER DE PLAKquote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
oh nou als je zo gaat doen.
OKE IK HEB ER GENOEG VAN. HET IS UIT.
Ja of Ghanaquote:
Heb ik niet sorryquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gvd zat stiekem te wachten op sappige roddels
Is leuk hoor, moest een dagje maatschappelijke stage voor school verleden jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou best eens bij een asiel willen werken
Kadden en honden
Hele dag FOK!kenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftellen. Nog 9 werkdagen en dan ben ik 2 weken vrij
Hoe is het met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |