Welterustenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Slapen
Zo vroeg hamerhaaitje ben je ziek?
Nee, eigenlijk wel.
Slaap lekker hamerhaaitje
Dank jullie wel
Ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je maakte er ook geen probleem van om het even weg te halen nee
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:37 schreef promisionxexposed het volgende:
Situatie: alleenstaand
Forever alone ditdat
Ach joh, komt allemaal weer goedquote:Op maandag 18 maart 2013 21:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School gaat niet helemaal lekker, DJ'en ook een tegenslagje en een dik jaar single en als vrienden om je heen allemaal een vriendin hebben in een keer begint het te knagen wel
Maarja, ik mag niet klagen
Was al bang dat je niet meer terug kwamquote:
Ik kom altijd terug dushiquote:Op maandag 18 maart 2013 21:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was al bang dat je niet meer terug kwam
Weet ik ook, soms heb je dat gewoonquote:
dacht ik ook xdxdquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk het betekent beren in weckflessen
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer
[..]
Yup was echt heel leuk, zelf ook nog mank die berg opgelopen.. was door me enkel gegaan vlak voor we daarheen gingen
4 uur gelopen, maar was wel gezellig met een andere gozerHebben daar de grootste lol gehad omdat een oude vrouw ons elke 5 mins inhaalde waarna wij weer probeerde te rennen om haar in te halen maar dat faalde telkens omdat ik mank was en hij geen conditie had
Bier In Water tochquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk het betekent beren in weckflessen
ja tog g ja tog g ja togquote:
quote:
Ach kon nog sprinten trekken en bende, heeft me eigenlijk die hele week niet tegengehouden..quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]heel fijn net door je enkel gaan op dat moment
Weinig vracht door die stakingquote:
quote:
Relaxed wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig vracht door die stakingEn een nieuwe teamleider. Vorige week was ie gewoon vakkenvuller en deed ie ook al niks, geen reet uitgevoerd dus
Ik ken hetquote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik ook, soms heb je dat gewoon
Ja je kunt altijd nog terug gaanquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach kon nog sprinten trekken en bende, heeft me eigenlijk die hele week niet tegengehouden..
Enigste wat ik niet kon doen was natuurlijk hardlopen die berg op wat ik wel heel graag wou maarja dat komt ooit nog wel, daar ben ik zeker vanEn af en toe tijdens het sjouwen van bende moest ik even rustig aan doen.. maarja met alle hulp help je daar al dus dat maakt ook weinig uit
Ja het is in Frankrijk maar BIJNA ALLES daar is die week Nederlandsanders had ik het niet gedaan
Ik hou niet zo van mannen met baardenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ryan Gossling in de reeeeeeeeegen, met baard![]()
Must. Resist.
Waarom is hij dan teamleiderquote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig vracht door die stakingEn een nieuwe teamleider. Vorige week was ie gewoon vakkenvuller en deed ie ook al niks, geen reet uitgevoerd dus
jouw zoontjequote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik laat mijn zoontje even drinken halen
Oh daar is ie al.
[ afbeelding ]
Omdat hij er lang werkt en heel goed is in het doen alsof hij aan het werk isquote:
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat hij er lang werkt en heel goed is in het doen alsof hij aan het werk is
Friggin' froggiesquote:
Echte Brit hieroquote:
Hij heeft nog een moeder nodig jammer genoegquote:
Imo een hoop welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |