Oke, maar ik ben hier niet om alleen jou tevreden te stellenquote:
ik moet toch iemand hebben om stom te vindenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer niet lief
en waarom ben ik vandaag het slachtoffer?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik moet toch iemand hebben om stom te vinden
Hoeft ook helemaal nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oke, maar ik ben hier niet om alleen jou tevreden te stellen
De enige reden waarom ik nog langer dan twee seconde moet nadenken is omdat ik een soort vreemd schuldgevoel heb tegenover mijn moeder. Ik ben het resultaat van 8 jaar pogingen doen om zwanger te raken, eerst op de normale manier, later via IVF. Ik zou het ergens lullig vinden als ik iets zomaar weg zou halen, aangezien mijn moeder er zoveel moeite voor moest doen.quote:
quote:
WNTBquote:
mooie redenatiequote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog langer dan twee seconde moet nadenken is omdat ik een soort vreemd schuldgevoel heb tegenover mijn moeder. Ik ben het resultaat van 8 jaar pogingen doen om zwanger te raken, eerst op de normale manier, later via IVF. Ik zou het ergens lullig vinden als ik iets zomaar weg zou halen, aangezien mijn moeder er zoveel moeite voor moest doen.
Het weegt echter niet op tegen alle dingen die ik tegen het houden van een kind heb.
Ik ben te jong. Ik zit in mijn examenjaar, hierna volgen nog 4 jaren aan studie en dan zie ik het niet zitten om deze door te komen met een kind op mijn arm. Ook kan ik het kind geen leven geven wat die verdient. Ik wil geen kind op de wereld zetten met een 1-0 achterstand. Om diezelfde reden zou ik een kindje met syndroom van down ook altijd laten weghalen.
Dat was de vraag niet omaquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja alleen je hebt nog een gleufdier nodig om een kind te maken
En adoptie dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik nog langer dan twee seconde moet nadenken is omdat ik een soort vreemd schuldgevoel heb tegenover mijn moeder. Ik ben het resultaat van 8 jaar pogingen doen om zwanger te raken, eerst op de normale manier, later via IVF. Ik zou het ergens lullig vinden als ik iets zomaar weg zou halen, aangezien mijn moeder er zoveel moeite voor moest doen.
Het weegt echter niet op tegen alle dingen die ik tegen het houden van een kind heb.
Ik ben te jong. Ik zit in mijn examenjaar, hierna volgen nog 4 jaren aan studie en dan zie ik het niet zitten om deze door te komen met een kind op mijn arm. Ook kan ik het kind geen leven geven wat die verdient. Ik wil geen kind op de wereld zetten met een 1-0 achterstand. Om diezelfde reden zou ik een kindje met syndroom van down ook altijd laten weghalen.
Zeker goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je zou het serieus aborteren?
weenie. Net was Heppie het slachtoffer.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en waarom ben ik vandaag het slachtoffer?
dus na heppie hou je van mijquote:Op maandag 18 maart 2013 22:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
weenie. Net was Heppie het slachtoffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |