Ja is moeilijk te vinden want hij zit nog aan de borstvoedingquote:
als het met jou was nietquote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Als je een baby zou krijgen zou je het houden?
Ja duh.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Je bent al net zo grappig als dromenvangertjequote:
nu? nee.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Graagquote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Wilde ik ook zeggen jaquote:
Nee, ik ben veels te jong voor die onzin.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik zou hem terug geven.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
is dat een compliment?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent al net zo grappig als dromenvangertje
godverdomme VA ik moest lachenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou hem terug geven.
Random mensen die mij babies geven
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:11 schreef Taexon het volgende:
Hier ligt het er aan, ik zou zelf denk liever willen dat het gehouden word.. puur omdat ik weet dat het zowel op financieel als huishoudelijk gebied er hier de mogelijkheid er is.
Je hebt er tevens (vaak) zelfs voor gezorgd dat het is gebeurt.
Maarja, zulke keuzes maak je samen en is zo op een forum nog al makkelijk neer te planten
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdomme VA ik moest lachen
ja duidelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat 15. Geen uitleg nodig verder lijkt me.
one day you'll be married and you won't have to feel dirty purchasing pregnancy tests from convenience stores with your best friendquote:
Al zou mn moppie zwanger worden zouden we het houden.quote:
Koop dan van dat poeder melkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja is moeilijk te vinden want hij zit nog aan de borstvoeding
Hij is pas 73 maand
Ik mag DV wel hoorquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
godverdomme VA ik moest lachen
quote:
waarom ben ik nou weer niet liefquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
BEMOEI JE ER NIET MEE. JIJ BENT NIET LIEF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |