Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, want het is al zorgvuldig. Deze problemen kan Turkije voorkomen door niet zo'n enorme tornado in een glas water te maken.
Man man, leer Nederlands. Je bent soms niet te volgen, is het dan raar dat we je niet begrijpen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.
Wat heeft dat nou ermee te maken? Weetje wat? Mij zie je hier niet meer. Heletijd hetzelfde herhalen.... geen zin daar in.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Man man, leer Nederlands. Je bent soms niet te volgen, is het dan raar dat we je niet begrijpen.
Als Yunus zowel de Turkse als de Nederlandse nationaliteit heeft en in Nederland bij jeugdzorg terecht komt, dan gelden gewoon de Nederlandse wetten en regels. Niet de Turkse, niet de islamitische, maar de Nederlandse.
Is hij alleen Turks, dan kan ik me voorstellen dat men probeert om familie op te sporen, waar hij naartoe zou kunnen, maar als die er niet zijn, dan wordt hij behandeld zoals elke andere baby in de jeugdzorg.
Inderdaad. Mooie oproep aan de Turkse PvdA achterban van Ozturk en Kuzu.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Kijk, DAT is dus de oplossing. Je verantwoordelijkheid nemen en je aanmelden als pleeggezin.
Goed gesproken heren Kuzo en Ozturk!
Hopelijk ook aan de rest van de Nederlandse Turkse bevolking.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie oproep aan de Turkse PvdA achterban van Ozturk en Kuzu.
Ik blijf blaffen omdat je weigert in te gaan op het werkelijke probleem:quote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.
Vond het ook een genuanceerd artikel. Dat zie je weleens anders bij GS.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_hand_met_de_t.html
GeenStijl legt de Turken in NL even uit, redelijk accuraat zelfs.
Terechte kritiek. Alleen een beetje onnodige bangmakerij op het eind.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_hand_met_de_t.html
GeenStijl legt de Turken in NL even uit, redelijk accuraat zelfs.
Deze vrouwen ook niet. De enige misdaad die zij hebben gepleegd is dat zij dit jongetje liefde hebben gegeven. De Turkse moeder daarentegen had dit kind bijna vermoord .... maar ja .... in de ogen van de Turken weegt het moslim-zijn zwaarder dan het mens-zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze was in iedergeval geen sodomie plegende homo
Onzin. Zo'n kind zou terecht komen bij een refo-pleeggezin.quote:Op maandag 18 maart 2013 05:45 schreef arjan1212 het volgende:
Zouden ze in Barneveld e.o ook niet in opstand komen als een refo kind bij moslims/hindoes of homo's word geplaats ?
...
quote:Turken lijken bepaald niet eensgezind in hun mening over het lot van de 9-jarige Yunus, die uit een Turks-Nederlands gezin bij lesbische pleegouders werd geplaatst. De kwestie wordt in Turkse media breed uitgemeten en de zaak dreigt een schaduw te werpen over het aanstaande bezoek van de Turkse premier Recep Tayyip Erdogan aan Nederland. De Nederlandse regering vindt dat Turkije zich er niet mee moet bemoeien. Sommige Turken maken zich vooral druk om het uiteenvallen van het gezin, anderen om het feit dat de pleegouders lesbisch zijn.
Een groot item lijkt de kwestie in Turkije overigens niet te zijn. Veel mensen kennen het verhaal niet, of hebben er alleen vaag over gehoord en willen er meer van weten voor ze een oordeel vellen.
Buschauffeur Tüncay Özmen (48, vader van drie kinderen) vraagt zich af of er wel genoeg is gedaan om het geweld in het gezin van Yunus te stoppen, maar veroordeelt het geweld scherp: 'In Turkije kan een kind ook bij zo'n gezin worden weggehaald. Dan wordt het kind in een tehuis geplaatst en neemt de staat de zorg over tot het 18 is.'
Dat Yunus bij Nederlandse lesbische ouders werd geplaatst, daarover haalt hij zijn schouders op. 'Dat maakt niet uit, als het maar een veilig gezin is. Maar ik vind in de eerste plaats dat een kind bij zijn eigen vader en moeder moet opgroeien. Je eigen familie is onvervangbaar.'
Hüseyin Üyar (43), die voor de douane werkt, is een stuk feller. Hij heeft over Yunus gehoord op TV. 'Het geweld is natuurlijk het allerergste. De Nederlandse staat heeft het recht een kind uit zo'n familie weg te halen, zonder twijfel. Maar wat ik niet snap, is dat het jongetje vervolgens bij zieke mensen is geplaatst. Dat is toch van de regen in de drup? Homoseksualiteit is een ziekte, dat doe je een kind niet aan.'
Filiz Keskin (33 en receptioniste) hoort het gesprek en komt informeren waar het over gaat. 'Helemaal mee eens', zegt ze nadat haar het geval is uitgelegd. 'Homoseksualiteit is afschuwelijk. Zijn er geen andere gezinnen? Turken, andere buitenlanders, Nederlanders? Dat is toch veel beter?'
Ook Ferhat (21, student en zelf homo) kent het geval Yunus niet, maar hij wordt enthousiast als hij erover hoort. 'Dus de Nederlandse staat plaatst een kind dat wordt mishandeld bij een lesbisch stel? Dat dat zomaar kan! In Nederland kunnen homo's ook trouwen toch? Wat een land! Ik vind het juist wel goed, zo leert een kind ook breder kijken dan zijn eigen cultuur, en hem zal in dat gezin ook wel respect voor vrouwen worden bijgebracht. Heel goed. Ik hoop dat Yunus gelukkig wordt.'
bron
Hij zei m.b.t. Zionisme: "crime against humanity". Als ik dat vertaal is het "misdaad tegen de mensheid".quote:Op maandag 18 maart 2013 06:48 schreef De_Guidance het volgende:
Klopt weer allemaal geen reet van. Maar goed, Telegraaf.
Nergens is gesteld dat door Erdogan dat streven naar een Joodse staat een misdaad is bijvoorbeeld.
Zionisme heeft hij inderdaad zo genoemd net als anti-semitisme.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:22 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hij zei m.b.t. Zionisme: "crime against humanity". Als ik dat vertaal is het "misdaad tegen de mensheid".
http://www.worldjewishcon(...)me_against_humanity_
Maar het is toch heel bizar om tegen je eigen volk te zeggen dat het beter is om niet te assimileren in andere landen? Het lijkt mij een normaal proces dat jij je simpelweg aanpast aan het land waar jij komt te wonen en als iemand dat onnodig/schadelijk vindt, vraag ik mij af wat zo'n persoon hier nog te zoeken heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zionisme heeft hij inderdaad zo genoemd net als anti-semitisme.
Is heel wat anders dan zeggen dat een Joodse staat niet mag.
Het kan heel goed slaan op de expansiedrift en bijvoorbeeld wat de kolonisten doen.
(Verder ben ik het niet eens met hem, maar wat er wordt gezegd is nogal overdreven. Dat hij gezegd zou hebben dat Turken niet moeten integreren is gewoon onzin. Hij zei juist dat ze dat wel moesten doen, maar niet moeten assimileren. Nu kun je het daar ook mee oneens zijn, maar is toch iets heel anders. )
Jouw haat zit diep. En wat een eng berichtje is dit weer. Geschreven uit angst en agressie.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef Nielsch het volgende:
De haat onder in Nederland wonende Turken en Marokkanen tegen Nederland en Nederlanders zit diep, heel diep, en is wijdverspreid. Die Facebookpagina en tweets tonen dat wederom aan. De wekelijkse verkrachtingen, overvallen, mishandelingen en scheldpartijen ook. Helaas wordt je nog steeds belachelijk gemaakt door idioten als je hier iets over opmerkt of opkomt voor je zus, dochter, moeder of andere landgenoten waar de Turkjes en Marokkanen dagelijks op schijten. Dan ben je een racist, of reageer je vanuit je onderbuik.
Als die wat aan tonen is dat vooral simpele zielen denken in hokjes en problemen denken te kunnen koppelen aan afkomst. Voel je dus vooral niet verheven boven hen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:02 schreef Nielsch het volgende:
Die Facebookpagina en tweets tonen dat wederom aan.
quote:Op maandag 18 maart 2013 09:17 schreef gelly het volgende:
[..]
Als die wat aan tonen is dat vooral simpele zielen denken in hokjes en problemen denken te kunnen koppelen aan afkomst. Voel je dus vooral niet verheven boven hen.
''De toespraak van de Turkse premier Erdogan zondag in Düsseldorf is in Duitsland niet goed gevallen. Vooral zijn uitspraak dat Turkse kinderen eerst hun eigen taal en dan pas Duits moeten leren, riep weerstand op.''quote:Op maandag 18 maart 2013 09:08 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar het is toch heel bizar om tegen je eigen volk te zeggen dat het beter is om niet te assimileren in andere landen? Het lijkt mij een normaal proces dat jij je simpelweg aanpast aan het land waar jij komt te wonen en als iemand dat onnodig/schadelijk vindt, vraag ik mij af wat zo'n persoon hier nog te zoeken heeft.
Ik lees ook dat hij heeft gezegd dat Turkse kinderen in het buitenland alsnog eerst Turks moeten leren en daarna pas de taal van het desbetreffende land. En nu ik nadenk: zo gebeurt het vaak ook.
Is die man wel helemaal goed in zijn hoofd?
Oproepen om niet te assimileren maar wel te integreren. Het past niet echt. Ik vind wel dat hij zichzelf en daarmee Turkije (hoewel veel Turken ook zo'n denkwijze hebben) voor schut zet.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:16 schreef De_Guidance het volgende:
Het is ook een gekke uitspraak Ziba, maar ik vind het ook absurd dat in kranten staat dat hij gezegd zou hebben dat Turken niet moeten integreren, terwijl het tegenovergestelde waar is.
Ja, dat is toch redelijk gestoord? Als ik hem was zou ik mij doodschamen dat er zoveel Turken overal en nergens wonen ipv in het land van herkomst. En dan ook nog kritiek hebben en zulke vreemde uitspraken.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
''De toespraak van de Turkse premier Erdogan zondag in Düsseldorf is in Duitsland niet goed gevallen. Vooral zijn uitspraak dat Turkse kinderen eerst hun eigen taal en dan pas Duits moeten leren, riep weerstand op.''
http://www.duitslandweb.n(...)en-in-duitsland.html
Waarom zou hij zich daarvoor moeten doodschamen?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, dat is toch redelijk gestoord? Als ik hem was zou ik mij doodschamen dat er zoveel Turken overal en nergens wonen ipv in het land van herkomst. En dan ook nog kritiek hebben en zulke vreemde uitspraken.
Omdat hij kritiek heeft en ook nog eens vreemde uitspraken. Zorg dan dat je eigen mensen in het eigen land willen/kunnen wonen, heb je ook niets te klagen. Zo niet: vanwaar onnodig kritiek? Zeer ongepast.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich daarvoor moeten doodschamen?
Zionisme is het streven naar een Joodse Staat. Het is het fundament waar de staat Israel op is gebouwd.quote:Op maandag 18 maart 2013 07:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zionisme heeft hij inderdaad zo genoemd net als anti-semitisme.
Is heel wat anders dan zeggen dat een Joodse staat niet mag.
Het kan heel goed slaan op de expansiedrift en bijvoorbeeld wat de kolonisten doen.
(Verder ben ik het niet eens met hem, maar wat er wordt gezegd is nogal overdreven. Dat hij gezegd zou hebben dat Turken niet moeten integreren is gewoon onzin. Hij zei juist dat ze dat wel moesten doen, maar niet moeten assimileren. Nu kun je het daar ook mee oneens zijn, maar is toch iets heel anders. )
Ah op die manier.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Omdat hij kritiek heeft en ook nog eens vreemde uitspraken. Zorg dan dat je eigen mensen in het eigen land willen/kunnen wonen, heb je ook niets te klagen. Zo niet: vanwaar onnodig kritiek? Zeer ongepast.
Tevens zegt hij dat zionisme een misdaad tegen de menselijkheid is. In 1 zin samen met onder anderequote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef De_Guidance het volgende:
Erdogan zegt dat anti-semitisme een misdaad is tegen de menselijkheid.
Daaruit concludeer ik dat hij niet racistisch is tegenover Joden.
Dat er op wazige blogjes rare "quotes" van hem rondgaan is geen bewijs.
Nee hoor, ik denk dat ik prima kennis van zaken heb wat hem betreft.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tevens zegt hij dat zionisme een misdaad tegen de menselijkheid is. In 1 zin samen met onder andere
het facisme.
En werkelijkheid: ''wazige blogjes''![]()
Jij leest niet veel nieuws geloof ik.
Ik ben bang dat je je beeld over Erdogan flink moet bijstellen.
Teksten over homo's, Nederland en bureau Jeugdzorg die net zo debiel en kwetsend zullen zijn als jouw sig.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef stopnaald het volgende:
Maar wat gaan ze nou in jezusnaam op die borden zetten? Daar ben ik nieuwsgierig naar.
Oké dan. Bizar, maar oké.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Teksten over homo's, Nederland en bureau Jeugdzorg die net zo debiel en kwetsend zullen zijn als jouw sig.
Vet van mij. Moet je teleurstellen, we hebben hier in de marinestad een hoop verschillende groepen, maar de moslims zijn beslist ondervertegenwoordigd. We hebben bijv. verschillende kerken, zelfs een hindoetempel en jehova's getuigen, maar voor zover ik weet geen moskee. Geldt voor de hele noordkop, van pak 'm beet Schagen tot aan Wieringen en inclusief Texel. Tis hier sws dun bevolkt (buiten de steden dan).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Gia het volgende:
Nu komen er ineens allemaal islamitische pleegouders naar voren. Prima hoor!
Maar wat vind je ervan als een Turks jongetje van een jaar of 6 vanuit Zuid Limburg moet verhuizen naar Den Helder, omdat alleen daar een islamitisch plekje vrij is?
Vriendjes kwijt, andere omgeving, vreemde ouders, misschien wel veel strikter in de leer dan zijn eigen ouders.
En ik heb geloof ik geen antwoord gekregen op de vraag waarom het niet erg is als kinderen in het eigen land uitsluitend bij vrouwen wonen en worden opgevoed. Moeder, tante, oma. De mannen werken in Nederland aan de opbouw AOW.
Dan is er toch ook geen vaderfiguur!?
Ah, goed dat je dat zegt. Ik ken jou als user niet, dus neem ik zo'n sig gewoon zoals hij er staat. Misschien kan je overwegen om je sig dan te verduidelijken of aan te vullen met een link om verkeerde interpretaties te voorkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Oké dan. Bizar, maar oké.
Btw die sig is maar een geintje. Een variatie op Ciccero en was een reactie op een moslim-user die wel heel opzichtig met de discriminatiekaart liep te zwaaien. Dat was maaaaaanden terug en ik was die hele sig simpelweg vergeten. Jij bent de eerste die er wat over zegt. Voor alle duidelijkheid: nee, mekka hoeft wmb niet plat, maar ik wil wel de vrijheid hebben om zo'n opmerking te mogen maken.
Doe maar een suggestie. En ik moet ietwat beschaamd toegeven dat ik niet weet hoe ik een link zou moeten plaatsen (in die sig dus).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, goed dat je dat zegt. Ik ken jou als user niet, dus neem ik zo'n sig gewoon zoals hij er staat. Misschien kan je overwegen om je sig dan te verduidelijken of aan te vullen met een link om verkeerde interpretaties te voorkomen.
http://www.joop.nl/leven/(...)_yunus_demonstratie/quote:Een van de gangmakers achter de Facebook-campagne tegen de pleegouders van Yunus, is een aanhanger van de beruchte extreem-rechtse Turkse organisatie Grijze Wolven.
Cato bedoel je, neem ik aan Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Btw die sig is maar een geintje. Een variatie op Ciccero en was een reactie op een moslim-user die wel heel opzichtig met de discriminatiekaart liep te zwaaien. Dat was maaaaaanden terug en ik was die hele sig simpelweg vergeten. Jij bent de eerste die er wat over zegt. Voor alle duidelijkheid: nee, mekka hoeft wmb niet plat, maar ik wil wel de vrijheid hebben om zo'n opmerking te mogen maken.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Btw die sig is maar een geintje. Een variatie op Ciccero Cato de Oudere en was een reactie op een moslim-user die wel heel opzichtig met de discriminatiekaart liep te zwaaien. Dat was maaaaaanden terug en ik was die hele sig simpelweg vergeten. Jij bent de eerste die er wat over zegt. Voor alle duidelijkheid: nee, mekka hoeft wmb niet plat, maar ik wil wel de vrijheid hebben om zo'n opmerking te mogen maken.
De turkse kanaal ATV zender is van de familie van Erdogan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tunahan Kuzu
Stop de verontwaardiging, neem verantwoordelijkheid
Enorme commotie in de Turks-Nederlandse gemeenschap over jeugdzorg en pleegzorg in Nederland. Veroorzaakt door een serie aan eenzijdige reportages op de Turkse zender ATV. Opgeschud door uitspraken van politici. Bemoeilijkt doordat bemoeienis in binnenlandse aangelegenheden aan de orde wordt gesteld. Onder spanning gezet vanwege een bezoek van de Turkse premier aan Nederland. Opgepakt door Nederlandse media. Versneld door social media. Oplopende emoties. Afnemend ratio. Verminderd relativeringsvermogen. Helaas zijn dit de kenmerken van de heftige discussie over jeugdzorg en pleegzorg in Nederland. Wie heeft het over de inhoud?
https://www.facebook.com/(...)eater%C2%ACif_t=like
Inderdaad Cato, klein foutje van mij. Was met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Cato bedoel je, neem ik aan Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ik had de referentie wel meteen door maar we kunnen niet allemaal klassiek geschoold zijn natuurlijk.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef savas198520 het volgende:
[..]
De turkse kanaal ATV zender is van de familie van Erdogan.
Klopt!. en het bizarre is de schoonzoon heeft een rente loze lening gekregen van de bank/staat om het te kopen.quote:
En nog gekker: mensen die dat dan vervolgens de pleegouders verwijten. Je verzint het niet, maar het gebeurt gewoon. Hier op Fok...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Grootste verliezer is wel dat kind en zijn pleegouders die op de vlucht moeten door deze waanzin. Ik zag ook dat die Turkse zender ze was gevolgd en had gefilmd. Walgelijke sensatie over de rug van een kind.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Gaat het nu nog door of niet? Kunnen de turkies zich ook weer even belangrijk voelen. Ze kunnen zich nog lelijk in de vingers gaan snijden als ze echt een te grote bek krijgen. 400.000 turken tegen 15 miljoen nederlanders, ik weet wel wie er gaat winnen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
niemand gaat winnen, koning Erdogan komt op bezoek, er staan een paar 100 man te roeptoeteren en not a fuck was given that day
En zoals je ziet in dat topic zijn er ook nog eens heel wat Nederlanders die net zo denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
En nog gekker: mensen die dat dan vervolgens de pleegouders verwijten. Je verzint het niet, maar het gebeurt gewoon. Hier op Fok...
Turken die in Nederland (willen) wonen, zullen moeten snappen dat hier Nederlandse wet- en regelgeving geldt. De opvattingen van allerlei groepen mensen, waaronder ook die van moslims, zijn ondergeschikt aan die wet- en regelgeving.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
En nog gekker: mensen die dat dan vervolgens de pleegouders verwijten. Je verzint het niet, maar het gebeurt gewoon. Hier op Fok...
Turken die in Nederland (willen) wonen, zullen moeten snappen dat hier Nederlandse wet- en regelgeving geldt. De opvattingen van allerlei groepen mensen, waaronder ook die van moslims, zijn ondergeschikt aan die wet- en regelgeving.
Eigenlijk hoop ik dat ie gewoon helemaal niet meer komt...quote:De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan brengt donderdag geen bezoek aan de Islamitische Universiteit in Rotterdam. Dat heeft de Turkse ambassade dinsdag meegedeeld, meldt algemeen secretaris van de universiteit Ahmet Dundar. Een reden voor de annulering is niet gegeven.
De secretaris noemt het bericht teleurstellend, omdat de universiteit al druk bezig was met voorbereidingswerkzaamheden voor Erdogans komst, onder meer in verband met beveiliging.
Het bezoek stond al een tijd gepland, maar na de ophef rondom de 9 -jarige Yunus en zijn lesbische pleegmoeders werd het bezoek twijfelachtig. De universiteit liet maandag nog weten erop te rekenen dat de Turkse premier de instelling gewoon zou bezoeken.
Wake up uit je geile droom.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Yolanthe en Wesley in Istanbul drie zeventienjarige lesbische Turkse meisjes gaan adopteren?
Heeft geen haast.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:42 schreef De_Guidance het volgende:
God wat is de Telegraaf weer debiel bezig. "Overal in Nederland woedende menigten"
In de oorlog waren ze ook al fout
En Manager je krijgt nog antwoord maar ik wil het niet afraffelen dus in het weekend denk ik.
Nee, sommige kranten berichten er niet over of gebruiken andere woorden. Grote uitzondering is de Telegraaf alleen niet. Gaat mij ook meer om de inhoud dan de woordkeus. Woedende menigte is inderdaad tendentieus. Jeugdzorg vreest alleen wel voor hun veiligheid en dat is wel zorgwekkend.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben alle kranten het over "woendende menigten in heel Nederland" ?
Vrij triest gesteld met de Nederlandse media dan. Ze doen niet onder voor ATV.
Precies zoals ik het zeg: in dit specifieke geval zijn die 2 woorden tendentieus volgens mij. Wat verder niets aan het bericht afdoet, ik vind de inhoud vele malen belangrijker dan die 2 woordjes, dus daar ga ik verder niet over mierenneuken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:13 schreef De_Guidance het volgende:
Dus mijn klacht over olie op het vuur gooien met absurde bewoordingen over de Telegraaf is terecht.
Prima, lekker laten protesteren dat stelletje schreeuwlelijken en dan 's avonds weer zoet naar huis, hebben we dat ook weer gehad........quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Boze Turken de straat op
Overal in het land blijken boze Turken protesten op touw te zetten tegen de opvang van Turkse pleegkinderen bij homoparen en christelijke gezinnen.
Naast de eerder aangekondigde demonstratie bij de Islamitische Universiteit in Rotterdam is er een dag later een actie gepland bij het hoofdkantoor van Bureau Jeugdzorg Flevoland in Lelystad.
En ook in Den Haag, waar het veelbesproken 9-jarige pleegkind Yunus tot recent woonde voor hij met zijn twee moeders en twee pleegbroertjes moest onderduiken, wordt de kans groot geacht dat een woedende menigte zich verzamelt. „Gezien alle ophef houden we daar rekening mee”, reageert een zegsvrouw van Bureau Jeugdzorg Haaglanden.
Lokale autoriteiten bereiden zich op alles voor. Demonstranten hebben geen vergunning nodig, maar moeten wel een officiële aankondiging doen. Dat is voor het via Facebook georganiseerde protest in Rotterdam nog steeds niet gebeurd. „De politie houdt met alle scenario’s rekening”, reageert burgemeester Aboutaleb via zijn woordvoerder.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_de_straat_op__.html
Het is gewoon een kutkrant vind ik met een belabberd niveau en die altijd gevaarlijke relletjes wil aanwakkeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Precies zoals ik het zeg: in dit specifieke geval zijn die 2 woorden tendentieus volgens mij. Wat verder niets aan het bericht afdoet, ik vind de inhoud vele malen belangrijker dan die 2 woordjes, dus daar ga ik verder niet over mierenneuken.
En ik heb het niet over jou, maar mensen die alleen reageren met ' Telegraaf' , die mogen wat mij betreft iets overkomen wat ik hier niet ga vertellen. Heb recent al een note erbij gekregen
.
Ach de Telegraaf is al fout vanaf de oorlog, dat weet iedereen toch?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het is gewoon een kutkrant vind ik met een belabberd niveau en die altijd gevaarlijke relletjes wil aanwakkeren.
Ook toen met dat Molukkers versus Marokkanen. Volgens de Telegraaf zou er toen een burgeroorlog uitbreken en zouden Marokkanen uit heel Nederland komen naar die plek.
Vind ik gewoon een heel trieste wijze van opereren voor een krant. We kunnen hierover van mening verschillen.
Kan niet kloppen, moslima's zijn nooit lesbisch.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan iemand bevestigen dat Yolanthe en Wesley in Istanbul drie zeventienjarige lesbische Turkse meisjes gaan adopteren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |