Ik ben Nederlander en ik hecht aan bepaalde normen en waarden in dit land.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Gozer , zit je er nog steeds mee over mij standpunt? Ben je zelf homo ofso
Ontkenningsfase?quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Donder op joh. Ik weet zelf hoe ik in elkaar zit. Maar daar gaat deze topic volgens mij niet over.
Niet zo gepikeerd, praat over je gevoelens, mensen die jouw veroordelen op hoe je bent zijn het niet waard om aandacht aan te besteden!quote:Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Donder op joh. Ik weet zelf hoe ik in elkaar zit. Maar daar gaat deze topic volgens mij niet over.
Maar hij heeft het zelf ook zo druk met veroordelen van anderen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Niet zo gepikeerd, praat over je gevoelens, mensen die jouw veroordelen op hoe je bent zijn het niet waard om aandacht aan te besteden!
Er is een tekort aan pleeggezinnen, oké. Wanneer er weer een kind opgenomen kan worden in een pleeggezin dan wordt dat graag gewaardeerd. Maar om problemen zoals deze te voorkomen onder één hele bevolkingsgroep moet er toch zorgvuldiger gekeken worden naar andere pleeggezinnen wat weer de nadeel heeft dat zo'n kind langer in een tijdelijk gezin moet geplaatst worden.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met een tekort aan hetero's?
Nee, want het is al zorgvuldig. Deze problemen kan Turkije voorkomen door niet zo'n enorme tornado in een glas water te maken.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Er is een tekort aan pleeggezinnen, oké. Wanneer er weer een kind opgenomen kan worden in een pleeggezin dan wordt dat graag gewaardeerd. Maar om problemen zoals deze te voorkomen onder één hele bevolkingsgroep moet er toch zorgvuldiger gekeken worden naar andere pleeggezinnen wat weer de nadeel heeft dat zo'n kind langer in een tijdelijk gezin moet geplaatst worden.
quote:
quote:Een groot item lijkt de kwestie in Turkije overigens niet te zijn. Veel mensen kennen het verhaal niet, of hebben er alleen vaag over gehoord en willen er meer van weten voor ze een oordeel vellen.
Met zulke mensen als jou valt er niks te praten. Jij moet maar mijn standpunt respecteren en ook andersom. Dat je niet eens met mij bent betekend niet dat je mij mening gelijk de grond moet inboren.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ontkenningsfase?
Ga je moeder maar vast voorbereiden op het grote moment
Maar als hier een Poolse baby aan de ouderlijke macht wordt onttrokken, dan doen Poolse wetten helemaal niet ter zake. Dat kind kan prima naar een liefhebbend Nederlands homostel.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Polen is altijd een behoorlijk en conservatief land geweest, alhoewel er ook in dit land veranderingen op komst is. Vorige maand werd de invoering van een geregistreerd partnerschap weliswaar weggestemd, maar slechts met een kleine meerderheid, 211 stemden voor en 228 tegen. De invoering van een geregistreerd partnerschap, was enkele jaren geleden zeker onder de Kaczynski regering onbespreekbaar. Maar de meeste Oost-Europese landen zijn wel tegen homohuwelijk-en adoptie.
Hongarije zelf schijnt een van de meeste vriendelijke landen in het Oostblok te zijn jegens homo's.http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Hungary Ondanks de nieuwe grondwet die aangenomen is.
Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, want het is al zorgvuldig. Deze problemen kan Turkije voorkomen door niet zo'n enorme tornado in een glas water te maken.
Man man, leer Nederlands. Je bent soms niet te volgen, is het dan raar dat we je niet begrijpen.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.
Wat heeft dat nou ermee te maken? Weetje wat? Mij zie je hier niet meer. Heletijd hetzelfde herhalen.... geen zin daar in.quote:Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Man man, leer Nederlands. Je bent soms niet te volgen, is het dan raar dat we je niet begrijpen.
Als Yunus zowel de Turkse als de Nederlandse nationaliteit heeft en in Nederland bij jeugdzorg terecht komt, dan gelden gewoon de Nederlandse wetten en regels. Niet de Turkse, niet de islamitische, maar de Nederlandse.
Is hij alleen Turks, dan kan ik me voorstellen dat men probeert om familie op te sporen, waar hij naartoe zou kunnen, maar als die er niet zijn, dan wordt hij behandeld zoals elke andere baby in de jeugdzorg.
Inderdaad. Mooie oproep aan de Turkse PvdA achterban van Ozturk en Kuzu.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Kijk, DAT is dus de oplossing. Je verantwoordelijkheid nemen en je aanmelden als pleeggezin.
Goed gesproken heren Kuzo en Ozturk!
Hopelijk ook aan de rest van de Nederlandse Turkse bevolking.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Mooie oproep aan de Turkse PvdA achterban van Ozturk en Kuzu.
Ik blijf blaffen omdat je weigert in te gaan op het werkelijke probleem:quote:Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.
Vond het ook een genuanceerd artikel. Dat zie je weleens anders bij GS.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_hand_met_de_t.html
GeenStijl legt de Turken in NL even uit, redelijk accuraat zelfs.
Terechte kritiek. Alleen een beetje onnodige bangmakerij op het eind.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_hand_met_de_t.html
GeenStijl legt de Turken in NL even uit, redelijk accuraat zelfs.
Deze vrouwen ook niet. De enige misdaad die zij hebben gepleegd is dat zij dit jongetje liefde hebben gegeven. De Turkse moeder daarentegen had dit kind bijna vermoord .... maar ja .... in de ogen van de Turken weegt het moslim-zijn zwaarder dan het mens-zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze was in iedergeval geen sodomie plegende homo
Onzin. Zo'n kind zou terecht komen bij een refo-pleeggezin.quote:Op maandag 18 maart 2013 05:45 schreef arjan1212 het volgende:
Zouden ze in Barneveld e.o ook niet in opstand komen als een refo kind bij moslims/hindoes of homo's word geplaats ?
...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |