abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 maart 2013 @ 19:37:07 #91
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124175578
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Gozer , zit je er nog steeds mee over mij standpunt? Ben je zelf homo ofso :')
Ik ben Nederlander en ik hecht aan bepaalde normen en waarden in dit land.
Één daarvan is gelijke behandeling van homo's en lesbischen, maar ook bijvoorbeeld gelijke behandeling van islamieten, zoals jij.

Ik ben geen homo. Maar wat jij in godshemelsnaam tegen homo's hebt is me nog steeds niet duidelijk.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:38:03 #92
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124175621
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Donder op joh. Ik weet zelf hoe ik in elkaar zit. Maar daar gaat deze topic volgens mij niet over.
Ontkenningsfase?

Ga je moeder maar vast voorbereiden op het grote moment :{w
pi_124175627
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:36 schreef Psycoturko het volgende:
[..]
Donder op joh. Ik weet zelf hoe ik in elkaar zit. Maar daar gaat deze topic volgens mij niet over.
Niet zo gepikeerd, praat over je gevoelens, mensen die jouw veroordelen op hoe je bent zijn het niet waard om aandacht aan te besteden!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 17 maart 2013 @ 19:39:56 #94
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124175705
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Niet zo gepikeerd, praat over je gevoelens, mensen die jouw veroordelen op hoe je bent zijn het niet waard om aandacht aan te besteden!
Maar hij heeft het zelf ook zo druk met veroordelen van anderen.
pi_124175732
Maar het feest gaat dus niet door?
...
Slotje dan maar?
kunst zonder trein
Ik heb niets tegen Amerika, maar als ik iets vind, vraag ik onmiddellijk patent aan...
Ontdek je innerlijke schoonheid; vraag een vriend of hij je openrijt.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:42:19 #96
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124175809
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat bedoel je dan met een tekort aan hetero's?
Er is een tekort aan pleeggezinnen, oké. Wanneer er weer een kind opgenomen kan worden in een pleeggezin dan wordt dat graag gewaardeerd. Maar om problemen zoals deze te voorkomen onder één hele bevolkingsgroep moet er toch zorgvuldiger gekeken worden naar andere pleeggezinnen wat weer de nadeel heeft dat zo'n kind langer in een tijdelijk gezin moet geplaatst worden.
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
  zondag 17 maart 2013 @ 19:44:16 #97
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124175892
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:42 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Er is een tekort aan pleeggezinnen, oké. Wanneer er weer een kind opgenomen kan worden in een pleeggezin dan wordt dat graag gewaardeerd. Maar om problemen zoals deze te voorkomen onder één hele bevolkingsgroep moet er toch zorgvuldiger gekeken worden naar andere pleeggezinnen wat weer de nadeel heeft dat zo'n kind langer in een tijdelijk gezin moet geplaatst worden.
Nee, want het is al zorgvuldig. Deze problemen kan Turkije voorkomen door niet zo'n enorme tornado in een glas water te maken.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:46:51 #98
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_124176021
quote:
quote:
Een groot item lijkt de kwestie in Turkije overigens niet te zijn. Veel mensen kennen het verhaal niet, of hebben er alleen vaag over gehoord en willen er meer van weten voor ze een oordeel vellen.
:')
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 17 maart 2013 @ 19:47:46 #99
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124176071
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:38 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ontkenningsfase?

Ga je moeder maar vast voorbereiden op het grote moment :{w
Met zulke mensen als jou valt er niks te praten. Jij moet maar mijn standpunt respecteren en ook andersom. Dat je niet eens met mij bent betekend niet dat je mij mening gelijk de grond moet inboren.
General M.Kemal Atatürk:"Men, I am not ordering you to attack. I am ordering you to die! In the time that it takes us to die, other forces and commanders can come and take our place." During the gallipoli war, 1915
  zondag 17 maart 2013 @ 19:50:13 #100
3542 Gia
User under construction
pi_124176185
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:34 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Polen is altijd een behoorlijk en conservatief land geweest, alhoewel er ook in dit land veranderingen op komst is. Vorige maand werd de invoering van een geregistreerd partnerschap weliswaar weggestemd, maar slechts met een kleine meerderheid, 211 stemden voor en 228 tegen. De invoering van een geregistreerd partnerschap, was enkele jaren geleden zeker onder de Kaczynski regering onbespreekbaar. Maar de meeste Oost-Europese landen zijn wel tegen homohuwelijk-en adoptie.

Hongarije zelf schijnt een van de meeste vriendelijke landen in het Oostblok te zijn jegens homo's.http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Hungary Ondanks de nieuwe grondwet die aangenomen is.
Maar als hier een Poolse baby aan de ouderlijke macht wordt onttrokken, dan doen Poolse wetten helemaal niet ter zake. Dat kind kan prima naar een liefhebbend Nederlands homostel.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:50:46 #101
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124176212
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:44 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Nee, want het is al zorgvuldig. Deze problemen kan Turkije voorkomen door niet zo'n enorme tornado in een glas water te maken.
Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.
pi_124176227
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[..]

:')
In Turkije zijn ze alweer vijf hypes verder.
  zondag 17 maart 2013 @ 19:52:24 #103
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124176298
We zijn uitgepraat...slotje?
  zondag 17 maart 2013 @ 19:58:27 #104
3542 Gia
User under construction
pi_124176590
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Jou probleem is gewoon je opvoeding. Jij hebt andere normen eb waarden meegekregen dan de turken. Drm begrijp je dit niet. Dus je kunt wel blijfen blaffen maar zonder de andere kant te begrijpen zal je deze onderwerp ook niet begrijpen.
Man man, leer Nederlands. Je bent soms niet te volgen, is het dan raar dat we je niet begrijpen.

Als Yunus zowel de Turkse als de Nederlandse nationaliteit heeft en in Nederland bij jeugdzorg terecht komt, dan gelden gewoon de Nederlandse wetten en regels. Niet de Turkse, niet de islamitische, maar de Nederlandse.
Is hij alleen Turks, dan kan ik me voorstellen dat men probeert om familie op te sporen, waar hij naartoe zou kunnen, maar als die er niet zijn, dan wordt hij behandeld zoals elke andere baby in de jeugdzorg.
  zondag 17 maart 2013 @ 20:07:00 #105
397659 Psycoturko
The Turkish Nationalist
pi_124176983
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:58 schreef Gia het volgende:

[..]

Man man, leer Nederlands. Je bent soms niet te volgen, is het dan raar dat we je niet begrijpen.

Als Yunus zowel de Turkse als de Nederlandse nationaliteit heeft en in Nederland bij jeugdzorg terecht komt, dan gelden gewoon de Nederlandse wetten en regels. Niet de Turkse, niet de islamitische, maar de Nederlandse.
Is hij alleen Turks, dan kan ik me voorstellen dat men probeert om familie op te sporen, waar hij naartoe zou kunnen, maar als die er niet zijn, dan wordt hij behandeld zoals elke andere baby in de jeugdzorg.
Wat heeft dat nou ermee te maken? Weetje wat? Mij zie je hier niet meer. Heletijd hetzelfde herhalen.... geen zin daar in.

Fijne avond allemaal.
pi_124178012
PvdA-Kamerleden: 'Turkse-Nederlanders, meld je aan voor pleegzorg'

Turkse-Nederlanders kunnen zich verontwaardigd voelen over de plaatsing van het 9-jarige Turkse jongetje Yunus bij lesbische pleegouders, maar ze kunnen ook hun verantwoordelijkheid nemen en zich aanmelden als pleeggezin. Die oproep doen twee Turks-Nederlandse Kamerleden van de PvdA zondag.

Kamerleden Tunahan Kuzu en Selçuk Öztürk stellen geraakt te zijn door de commotie van de afgelopen dagen. 'Er is een groot tekort aan islamitische pleeggezinnen. Dan kun je de straat op gaan om te demonstreren, maar je kunt ook je verantwoordelijkheid nemen', stelt Kuzu, die hoopt dat Turkse-Nederlanders zich de komende tijd massaal zullen aanmelden om kinderen op te vangen.

Volgens de PvdA'ers is het het beste als kinderen worden geplaatst in pleeggezinnen die nagenoeg hetzelfde zijn als hun eigen gezin. 'Maar die gezinnen moeten er dan wel zijn', zegt Kuzu. Hij vindt het goed dat in Nederland geen onderscheid wordt gemaakt op basis van religie of ras bij de plaatsing van kinderen. 'Het gaat niet om de afkomst van het kind, maar om zijn of haar toekomst.'

Onnodig onder druk
Kuzu zegt verder dat de zaak onnodig onder druk is komen te staan door het aanstaande bezoek van de Turkse premier Tayyip Erdogan. De biologische moeder van Yunus heeft Erdogan om hulp gevraagd omdat ze haar zoon terug wil. Vicepremier Lodewijk Asscher waarschuwde Turkije vrijdag al zich niet met de kwestie te bemoeien. Ook de Turks-Nederlandse PvdA'ers vinden dat het een Nederlandse aangelegenheid is.

Kuzu en Öztürk deden hun oproep op Facebook en Twitter. 'Er is inmiddels al een flinke discussie ontstaan. De oproep wordt veel gedeeld en rondgestuurd", constateert Kuzu, kort nadat hij zijn bericht plaatste.
http://www.volkskrant.nl/(...)voor-pleegzorg.dhtml
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 17 maart 2013 @ 20:29:56 #107
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124178156
^^ Kijk, DAT is dus de oplossing. Je verantwoordelijkheid nemen en je aanmelden als pleeggezin.
Goed gesproken heren Kuzo en Ozturk! ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124178302
Tunahan Kuzu

Stop de verontwaardiging, neem verantwoordelijkheid

Enorme commotie in de Turks-Nederlandse gemeenschap over jeugdzorg en pleegzorg in Nederland. Veroorzaakt door een serie aan eenzijdige reportages op de Turkse zender ATV. Opgeschud door uitspraken van politici. Bemoeilijkt doordat bemoeienis in binnenlandse aangelegenheden aan de orde wordt gesteld. Onder spanning gezet vanwege een bezoek van de Turkse premier aan Nederland. Opgepakt door Nederlandse media. Versneld door social media. Oplopende emoties. Afnemend ratio. Verminderd relativeringsvermogen. Helaas zijn dit de kenmerken van de heftige discussie over jeugdzorg en pleegzorg in Nederland. Wie heeft het over de inhoud?
https://www.facebook.com/(...)eater%C2%ACif_t=like
pi_124178325
Gelukkig worden pleeggezinnen goed gescreend, anders zitten ze straks met allemaal gezinnen die zich alleen maar aanmelden om de Turkse kindjes weg te houden bij die afschuwelijke Nederlandse pleeggezinnen.
pi_124178371
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:29 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Kijk, DAT is dus de oplossing. Je verantwoordelijkheid nemen en je aanmelden als pleeggezin.
Goed gesproken heren Kuzo en Ozturk! ^O^
Inderdaad. Mooie oproep aan de Turkse PvdA achterban van Ozturk en Kuzu.
  zondag 17 maart 2013 @ 20:36:23 #111
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_124178569
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Inderdaad. Mooie oproep aan de Turkse PvdA achterban van Ozturk en Kuzu.
Hopelijk ook aan de rest van de Nederlandse Turkse bevolking. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_124179335
De PvdA maakt overuren om hun allochtone achterban in het gareel te houden.
Eerst reageerde voorzitter Asscher fel op dreigementen van Marokkaanse organisaties, die geuit werden omdat de PvdA de uitkeringen naar Marokko af wil schaffen. Een dag later waarschuwde vicepremier Lodewijk Asscher Turkije om zich niet met de kwestie omtrent Nederlandse pleeggezinnen te bemoeien. Ook de Turks-Nederlandse PvdA'ers vinden nu dat dat een Nederlandse aangelegenheid is.

Petje af voor de houding van de PvdA in deze zaken ^O^
  zondag 17 maart 2013 @ 20:53:24 #113
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_124179638
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 19:50 schreef Psycoturko het volgende:

[..]

Ik blijf blaffen omdat je weigert in te gaan op het werkelijke probleem:
Jij hebt een pesthekel aan homo's en daarom mogen Islamitische kinderen niet in homoseksuele gezinnen worden geplaatst.

Mij vervolgens opdringen die mening te respecteren is dan ook quatsch.
pi_124183086
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_hand_met_de_t.html

GeenStijl legt de Turken in NL even uit, redelijk accuraat zelfs.
  Moderator zondag 17 maart 2013 @ 21:51:24 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_124183214
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:

Vond het ook een genuanceerd artikel. Dat zie je weleens anders bij GS.
pi_124184239
quote:
7s.gif Op zondag 17 maart 2013 21:49 schreef WammesWaggel het volgende:

Terechte kritiek. Alleen een beetje onnodige bangmakerij op het eind.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_124185361
Er is een nieuwe oproep geplaatst op Facebook voor een Turks protest bij de Islamitische Universiteit in Rotterdam.

Een eerdere oproep op Facebook om aanstaande donderdag te protesteren was weggehaald, maar er is inmiddels een nieuwe pagina aangemaakt. De Turken willen protesteren tijdens een bezoek van premier Erdogan aan de universiteit aan de Bergsingel.

Aanleiding voor het protest is de ophef over de 9-jarige Yunus. Het Turkse jongetje is uit huis geplaatst en wordt opgevoed door een lesbisch stel. Veel Turken vinden dat ongepast
http://www.rijnmond.nl/ni(...)-protesten-rotterdam

https://www.facebook.com/events/146092332224661/
  maandag 18 maart 2013 @ 05:39:02 #118
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_124194118
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ze was in iedergeval geen sodomie plegende homo
Deze vrouwen ook niet. De enige misdaad die zij hebben gepleegd is dat zij dit jongetje liefde hebben gegeven. De Turkse moeder daarentegen had dit kind bijna vermoord .... maar ja .... in de ogen van de Turken weegt het moslim-zijn zwaarder dan het mens-zijn.
pi_124194146
Zouden ze in Barneveld e.o ook niet in opstand komen als een refo kind bij moslims/hindoes of homo's word geplaats ?

...
  maandag 18 maart 2013 @ 06:09:30 #120
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_124194227
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 05:45 schreef arjan1212 het volgende:
Zouden ze in Barneveld e.o ook niet in opstand komen als een refo kind bij moslims/hindoes of homo's word geplaats ?

...
Onzin. Zo'n kind zou terecht komen bij een refo-pleeggezin.

Het werkelijk schandalige in deze zaak is dat er zo weinig Turkse pleeggezinnen zijn. Bij mij rijst dan de vraag waarom de Islam zo'n hardvochtige en weinig sociale religie is,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')