Teksten over homo's, Nederland en bureau Jeugdzorg die net zo debiel en kwetsend zullen zijn als jouw sig.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:41 schreef stopnaald het volgende:
Maar wat gaan ze nou in jezusnaam op die borden zetten? Daar ben ik nieuwsgierig naar.
Oké dan. Bizar, maar oké.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Teksten over homo's, Nederland en bureau Jeugdzorg die net zo debiel en kwetsend zullen zijn als jouw sig.
Vet van mij. Moet je teleurstellen, we hebben hier in de marinestad een hoop verschillende groepen, maar de moslims zijn beslist ondervertegenwoordigd. We hebben bijv. verschillende kerken, zelfs een hindoetempel en jehova's getuigen, maar voor zover ik weet geen moskee. Geldt voor de hele noordkop, van pak 'm beet Schagen tot aan Wieringen en inclusief Texel. Tis hier sws dun bevolkt (buiten de steden dan).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:48 schreef Gia het volgende:
Nu komen er ineens allemaal islamitische pleegouders naar voren. Prima hoor!
Maar wat vind je ervan als een Turks jongetje van een jaar of 6 vanuit Zuid Limburg moet verhuizen naar Den Helder, omdat alleen daar een islamitisch plekje vrij is?
Vriendjes kwijt, andere omgeving, vreemde ouders, misschien wel veel strikter in de leer dan zijn eigen ouders.
En ik heb geloof ik geen antwoord gekregen op de vraag waarom het niet erg is als kinderen in het eigen land uitsluitend bij vrouwen wonen en worden opgevoed. Moeder, tante, oma. De mannen werken in Nederland aan de opbouw AOW.
Dan is er toch ook geen vaderfiguur!?
Ah, goed dat je dat zegt. Ik ken jou als user niet, dus neem ik zo'n sig gewoon zoals hij er staat. Misschien kan je overwegen om je sig dan te verduidelijken of aan te vullen met een link om verkeerde interpretaties te voorkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Oké dan. Bizar, maar oké.
Btw die sig is maar een geintje. Een variatie op Ciccero en was een reactie op een moslim-user die wel heel opzichtig met de discriminatiekaart liep te zwaaien. Dat was maaaaaanden terug en ik was die hele sig simpelweg vergeten. Jij bent de eerste die er wat over zegt. Voor alle duidelijkheid: nee, mekka hoeft wmb niet plat, maar ik wil wel de vrijheid hebben om zo'n opmerking te mogen maken.
Doe maar een suggestie. En ik moet ietwat beschaamd toegeven dat ik niet weet hoe ik een link zou moeten plaatsen (in die sig dus).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, goed dat je dat zegt. Ik ken jou als user niet, dus neem ik zo'n sig gewoon zoals hij er staat. Misschien kan je overwegen om je sig dan te verduidelijken of aan te vullen met een link om verkeerde interpretaties te voorkomen.
http://www.joop.nl/leven/(...)_yunus_demonstratie/quote:Een van de gangmakers achter de Facebook-campagne tegen de pleegouders van Yunus, is een aanhanger van de beruchte extreem-rechtse Turkse organisatie Grijze Wolven.
Cato bedoel je, neem ik aan Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Btw die sig is maar een geintje. Een variatie op Ciccero en was een reactie op een moslim-user die wel heel opzichtig met de discriminatiekaart liep te zwaaien. Dat was maaaaaanden terug en ik was die hele sig simpelweg vergeten. Jij bent de eerste die er wat over zegt. Voor alle duidelijkheid: nee, mekka hoeft wmb niet plat, maar ik wil wel de vrijheid hebben om zo'n opmerking te mogen maken.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Btw die sig is maar een geintje. Een variatie op Ciccero Cato de Oudere en was een reactie op een moslim-user die wel heel opzichtig met de discriminatiekaart liep te zwaaien. Dat was maaaaaanden terug en ik was die hele sig simpelweg vergeten. Jij bent de eerste die er wat over zegt. Voor alle duidelijkheid: nee, mekka hoeft wmb niet plat, maar ik wil wel de vrijheid hebben om zo'n opmerking te mogen maken.
De turkse kanaal ATV zender is van de familie van Erdogan.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tunahan Kuzu
Stop de verontwaardiging, neem verantwoordelijkheid
Enorme commotie in de Turks-Nederlandse gemeenschap over jeugdzorg en pleegzorg in Nederland. Veroorzaakt door een serie aan eenzijdige reportages op de Turkse zender ATV. Opgeschud door uitspraken van politici. Bemoeilijkt doordat bemoeienis in binnenlandse aangelegenheden aan de orde wordt gesteld. Onder spanning gezet vanwege een bezoek van de Turkse premier aan Nederland. Opgepakt door Nederlandse media. Versneld door social media. Oplopende emoties. Afnemend ratio. Verminderd relativeringsvermogen. Helaas zijn dit de kenmerken van de heftige discussie over jeugdzorg en pleegzorg in Nederland. Wie heeft het over de inhoud?
https://www.facebook.com/(...)eater%C2%ACif_t=like
Inderdaad Cato, klein foutje van mij. Was met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Cato bedoel je, neem ik aan Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ik had de referentie wel meteen door maar we kunnen niet allemaal klassiek geschoold zijn natuurlijk.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:12 schreef savas198520 het volgende:
[..]
De turkse kanaal ATV zender is van de familie van Erdogan.
Klopt!. en het bizarre is de schoonzoon heeft een rente loze lening gekregen van de bank/staat om het te kopen.quote:
En nog gekker: mensen die dat dan vervolgens de pleegouders verwijten. Je verzint het niet, maar het gebeurt gewoon. Hier op Fok...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:58 schreef alors het volgende:
Grootste verliezer is wel dat kind en zijn pleegouders die op de vlucht moeten door deze waanzin. Ik zag ook dat die Turkse zender ze was gevolgd en had gefilmd. Walgelijke sensatie over de rug van een kind.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:35 schreef Bombshell het volgende:
Gaat het nu nog door of niet? Kunnen de turkies zich ook weer even belangrijk voelen. Ze kunnen zich nog lelijk in de vingers gaan snijden als ze echt een te grote bek krijgen. 400.000 turken tegen 15 miljoen nederlanders, ik weet wel wie er gaat winnen.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:54 schreef sp3c het volgende:
niemand gaat winnen, koning Erdogan komt op bezoek, er staan een paar 100 man te roeptoeteren en not a fuck was given that day
En zoals je ziet in dat topic zijn er ook nog eens heel wat Nederlanders die net zo denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
En nog gekker: mensen die dat dan vervolgens de pleegouders verwijten. Je verzint het niet, maar het gebeurt gewoon. Hier op Fok...
Turken die in Nederland (willen) wonen, zullen moeten snappen dat hier Nederlandse wet- en regelgeving geldt. De opvattingen van allerlei groepen mensen, waaronder ook die van moslims, zijn ondergeschikt aan die wet- en regelgeving.
quote:Op maandag 18 maart 2013 23:07 schreef Boldface het volgende:
[..]
En nog gekker: mensen die dat dan vervolgens de pleegouders verwijten. Je verzint het niet, maar het gebeurt gewoon. Hier op Fok...
Turken die in Nederland (willen) wonen, zullen moeten snappen dat hier Nederlandse wet- en regelgeving geldt. De opvattingen van allerlei groepen mensen, waaronder ook die van moslims, zijn ondergeschikt aan die wet- en regelgeving.
Eigenlijk hoop ik dat ie gewoon helemaal niet meer komt...quote:De Turkse premier Recep Tayyip Erdogan brengt donderdag geen bezoek aan de Islamitische Universiteit in Rotterdam. Dat heeft de Turkse ambassade dinsdag meegedeeld, meldt algemeen secretaris van de universiteit Ahmet Dundar. Een reden voor de annulering is niet gegeven.
De secretaris noemt het bericht teleurstellend, omdat de universiteit al druk bezig was met voorbereidingswerkzaamheden voor Erdogans komst, onder meer in verband met beveiliging.
Het bezoek stond al een tijd gepland, maar na de ophef rondom de 9 -jarige Yunus en zijn lesbische pleegmoeders werd het bezoek twijfelachtig. De universiteit liet maandag nog weten erop te rekenen dat de Turkse premier de instelling gewoon zou bezoeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |