Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg voor de lol een cursus Quantum mechanics and quantum computing. Dit tentamen telt voor 25% van het eindcijfer maar het lijkt erop dat ik maar 12% binnen sleepquote:
Naamtopic?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hihihihih ennuh indirect naamtopic![]()
I won't ... I like
Het klinkt behoorlijk technisch......quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik volg voor de lol een cursus Quantum mechanics and quantum computing. Dit tentamen telt voor 25% van het eindcijfer maar het lijkt erop dat ik maar 12% binnen sleepWat dus weer gaat inhouden dat ik het examen over vier weken nagenoeg perfect moet doen om te zorgen dat ik boven de 80% gemiddeld ga komen.
stfuquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Naamtopic?
Nouja, als jij het er in ziet, van mij mag je hoor
Als ik nog 1 of twee opdrachten kan oplossen dan scheelt me dat denk ik 10%, dus dat zou alles weer een beetje haalbaar makenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het klinkt behoorlijk technisch......![]()
En wat zou je ingeving moeten zijn???? In wat voor vorm???
Niemand.quote:
wat voor opdrachten???quote:Op zondag 17 maart 2013 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik nog 1 of twee opdrachten kan oplossen dan scheelt me dat denk ik 10%, dus dat zou alles weer een beetje haalbaar maken
Het is een digitaal tentamen, dus tentamenopdrachten. Ik heb tot maandagavond om het af te krijgen.quote:
Waarover?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou dank hoor allemaal, nu de rest van de dag niet over beginnen oke?
Gefeliciteerd KGquote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
waarover?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef D. het volgende:
[..]
Niet nu gelijk, maar het gaat er wel een keer van komen
Ik had hem nog niet gefeliciteerd met zijn verjaardagquote:
Dan was je gewoon te laatquote:Op zondag 17 maart 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gefeliciteerd met zijn verjaardag
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik pak er nog maar een Strongbow bij. Daar is het tenslotte weekend voor
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik pak er nog maar een Strongbow bij. Daar is het tenslotte weekend voor
Dus kan ik moeilijk te laat zijn om deze tijdquote:
Precies, zo denk ik er ook overquote:Op zondag 17 maart 2013 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oooooooohhhhh
boeiendweekend is weekend
Te laat is relatiefquote:Op zondag 17 maart 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus kan ik moeilijk te laat zijn om deze tijd
Ik zou gewoon een pint glas vullenquote:
Neem nog een whisky zou ik zeggenquote:
Geeft niets hoor, het is de drankquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
damn
een reactie op Stu postte ik in Radio '49
[..]
Misschien kun je beter een rondje overslaanquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
damn
een reactie op Stu postte ik in Radio '49
[..]
Wat voor?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
De kleine pizza viel tegen. Ik heb de 2e niet eens gegeten
Sowieso, kleine pizza klinkt ook heel negatiefquote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
De kleine pizza viel tegen. Ik heb de 2e niet eens gegeten
a/s/l en dat soort muk ....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Noun, op het internet heet ik Tropanzia.
Op FOK! in ieder geval.
Onvoldoende informatiequote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Noun, op het internet heet ik Tropanzia.
Op FOK! in ieder geval.
ik vind kleine pizzas meestalquote:Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso, kleine pizza klinkt ook heel negatief
Ja, was maar 141g ofzo. Klein rotdingquote:Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso, kleine pizza klinkt ook heel negatief
Er was ook niet veel aan maar ik had niets anders in huisquote:
Ben een man. Ik ben 19 jaar. En woon in het oosten des lands. Maar dat vind ik wel een klein beetje spannend om te vertellen hoor.quote:
Klopt helemaal.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoldoende informatie
We kunnen je username immers lezen
je doet iets met onderbroekenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Vraag maar wat je wilt weten.
Niet dat ik zo interessant ben hoor.
Ik had niets in huis johquote:Op zondag 17 maart 2013 00:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
saai ja..... opleuken met groenten of kruiden enzo
ik bijt niet..... de anderen misschien welquote:Op zondag 17 maart 2013 00:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ben een man. Ik ben 19 jaar. En woon in het oosten des lands. Maar dat vind ik wel een klein beetje spannend om te vertellen hoor.
Ik heb geen vragenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Vraag maar wat je wilt weten.
Niet dat ik zo interessant ben hoor.
Nerds bijten niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bijt niet..... de anderen misschien wel
Dat is een stuk minder inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitkijken, heb er al een laptop mee vernaggeld
Veel te veel hierquote:
ja, hij lustte het niet, dom dingquote:
Ik heb ONZ eruit gesloopt. Wat een troep is dat zegquote:Op zondag 17 maart 2013 00:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
soms ONZ ... maar mijn enige KLB topic werkte niet
Daar werd niet moeilijk over gedaan? Lijkt me niet dat dit onder standaard garantie valt namelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, hij lustte het niet, dom ding
gelukkig in garantie gerepareerd
Dat is ook nog wel een leuke reeks inderdaad. De rest hoeft van mij echt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Koen66 het volgende:
enige ONZ waar ik vaak zit is de Radio '49 SC![]()
Okay, jou negeer ik vanaf nu wel. Als je zo als nieuwkomer bent heb ik geen interesse meerquote:
zorgen dat ie niet stonk, werd gewoon als overleden moederbord gezienquote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar werd niet moeilijk over gedaan? Lijkt me niet dat dit onder standaard garantie valt namelijk
heej stu afzeiken is mijn werk pannekoek!quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, jou negeer ik vanaf nu wel. Als je zo als nieuwkomer bent heb ik geen interesse meer
Onvoorstelbaar zeg. Normaal moet je een aparte verzekering hebben voor dergelijke schadenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zorgen dat ie niet stonk, werd gewoon als overleden moederbord gezien
En later het klevende keyboard nog een keer
ach het scheelt dat het een zakelijke laptop is die ik als ICT-er zelf bij Dell ins toring kon meldenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar zeg. Normaal moet je een aparte verzekering hebben voor dergelijke schaden
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ONZ eruit gesloopt. Wat een troep is dat zeg
Gelukkig dat het zo eenvoudig werd opgelost voor je. Zou anders vast best wat gezeik opleveren met je werkquote:Op zondag 17 maart 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het scheelt dat het een zakelijke laptop is die ik als ICT-er zelf bij Dell ins toring kon melden
dan was ie opzij gegaan en had ik een andere geregeldquote:Op zondag 17 maart 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig dat het zo eenvoudig werd opgelost voor je. Zou anders vast best wat gezeik opleveren met je werk
Lekker hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan was ie opzij gegaan en had ik een andere geregeld
maar dit is makkelijker
mwah, leukquote:Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Nog leuke plannen voor morgen
Dat klinkt niet erg enthousiastquote:Op zondag 17 maart 2013 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, leuk
m'n ma komt hier op visite, paar weken niet gezien
Ja, wel zo leuk voor zowel je moeder als voor je jongensquote:Op zondag 17 maart 2013 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ziet ze d'r kleinkinderen ook weer eens he
De rest van de mensen die hier meestal wel actief zijnquote:
ahquote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De rest van de mensen die hier meestal wel actief zijn
Die slapen of zuipenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is allemaal toneelquote:
Dat zijn een stelletje meet'jesquote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele avond al vrij rustig hier eigenlijkquote:
Ach ja, niet dat we ze nodig hebben elke avond ofzoquote:
Hahahahaquote:
owja gingen er wat meetenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik las wel zoiets van Fles ja. Geen idee waar hij het over had though
Belachelijk dat ik niet ben uitgenodigdquote:
Ik heb niemand nodigquote:Op zondag 17 maart 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, niet dat we ze nodig hebben elke avond ofzo
Achter onze rug omquote:Op zondag 17 maart 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik las wel zoiets van Fles ja. Geen idee waar hij het over had though
Jij hebt haar ook al ontmoet IRLquote:Op zondag 17 maart 2013 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar weken terug voelde ze wel lekker warm aan
Precies. Ik heb ook niemand nodig maar alleen is ook maar alleen jaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niemand nodig
Alleen is alleen post zo saai
[..]
Achter onze rug om
Zullen we zonder hen een clubje beginnen?
Waar blijft de verjaardagstaartquote:Op zondag 17 maart 2013 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil Engel ook ontmoetenWanneer kwam je naar 010 Engel?
Nee, ik zal zwijgen over onze geheime clubquote:
stfuquote:
Als ik lapo heb geef ik je wel een verjaardags TT jongenquote:
Dat klinkt als een verstandige actiequote:Op zondag 17 maart 2013 01:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja..... gelukkig heb ik nu mijn extra kacheltje aangedaan
Doe maar nietquote:Op zondag 17 maart 2013 01:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als ik lapo heb geef ik je wel een verjaardags TT jongen
hihihihiquote:Op zondag 17 maart 2013 01:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar weken terug voelde ze wel lekker warm aan
Waarom niet?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe maar nietIk hoef geen aandacht voor mijn verjaardag
Je mag de TV aanzetten terwijl je hier bent hoorquote:
Al sinds mijn 12e niet meer gevierdquote:
Fair enough. Ik zal er over ophouden. Ik heb er zelf ook niets mee / een hekel aanquote:Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Al sinds mijn 12e niet meer gevierd
De harddiskrecorder staat aanquote:Op zondag 17 maart 2013 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je mag de TV aanzetten terwijl je hier bent hoor
Heb al een TR gemaakt om deze TT aan te passenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe maar nietIk hoef geen aandacht voor mijn verjaardag
Wss volgende week ... als ik naar lammetjesdag ofzo iets gaat.... maar als t regent ofzo ga ik niet.... want die dag is buiten brrrrrquote:Op zondag 17 maart 2013 01:09 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik wil Engel ook ontmoetenWanneer kwam je naar 010 Engel?
Maar dan lees je misschien elders de uitslagquote:
Ik ben niet eens meer jarigquote:Op zondag 17 maart 2013 01:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Ik zal er over ophouden. Ik heb er zelf ook niets mee / een hekel aan
Die is tegen die tijd wel vol. Ik hou erover opquote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb al een TR gemaakt om deze TT aan te passen
I'm inquote:Op zondag 17 maart 2013 01:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ik heb ook niemand nodig maar alleen is ook maar alleen ja
Laten we een geheime club beginnen 8-)
quote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Lammetjesdagquote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wss volgende week ... als ik naar lammetjesdag ofzo iets gaat.... maar als t regent ofzo ga ik niet.... want die dag is buiten brrrrr
Nee, want als ik wakker wordt gaat de tv aan, en pas daarna de 'elders'quote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dan lees je misschien elders de uitslag
Als ze het maar latenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
Okay, verstandige jongenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want als ik wakker wordt gaat de tv aan, en pas daarna de 'elders'
Ik vier het ook al een tijdje niet meerquote:
Boekenclub??? Hoe wat waaaar?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:16 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
LammetjesdagMaar dan heb je toch geen tijd om naar de boekenclub te komen?
Andere dag kiezen dus
Die meets in 010 zijn boekenclubmeetsquote:
iets ja.... eigenlijk wil ik met mijn voeten op de kachel.... maar die staat buiten bereik van Fok!quote:
Je hebt geen laptop?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iets ja.... eigenlijk wil ik met mijn voeten op de kachel.... maar die staat buiten bereik van Fok!
Het zegt me helemaal nietsquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Leisure_Suit_Larry
Geeft niet hoor. Misschien dat je het nooit hebt gespeeldquote:
ik lees ook wel Engels maar niet alleen maar datquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef Stuart het volgende:
Ik lees bijna allleen maar Engelstalige boeken. Nederlandse boeken moeten sowieso over WW2 wil ik ze lezen
oooooh .... maar dat kan ik welquote:Op zondag 17 maart 2013 01:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die meets in 010 zijn boekenclubmeetsAlleen de boeken blijven we telkens vergeten
Ik bestel mijn boeken op Amazon.co.uk en lees graag Engelse boekenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik lees ook wel Engels maar niet alleen maar dat
Vooral ook omdat ik ze hier meestal ergens in Utrecht moet gaan halen
Nee, want anders zou het me wel iets zeggenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niet hoor. Misschien dat je het nooit hebt gespeeld
Wat speelde jij vroeger voor spelletjes op de computerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, want anders zou het me wel iets zeggen
Laat sowieso ff weten als je in de buurt bent, ik ben wo-do-vr bijna altijd in 010 dus zou gezellig zijnquote:
Wat balenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee man.... insert heel verhaal waarom niet meer .....
ik bestel zelden een boek ....quote:Op zondag 17 maart 2013 01:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bestel mijn boeken op Amazon.co.uk en lees graag Engelse boeken
Geenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat speelde jij vroeger voor spelletjes op de computer
Jij gaat naar de bibliotheek? Ik wil mijn boeken graag houdenquote:
Ja ik dm je welquote:Op zondag 17 maart 2013 01:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Laat sowieso ff weten als je in de buurt bent, ik ben wo-do-vr bijna altijd in 010 dus zou gezellig zijn
Welke? Atari? Commodore 64? MSXquote:Op zondag 17 maart 2013 01:25 schreef D. het volgende:
[..]
Geen
Ik had een spelcomputer voor spelletjes
Dat, of boekenmarkt.... of de weggeefwinkel of ik krijg ze.... de laatste zijn meestal niet in het engelsquote:Op zondag 17 maart 2013 01:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij gaat naar de bibliotheek? Ik wil mijn boeken graag houden
Weggeefwinkelquote:Op zondag 17 maart 2013 01:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat, of boekenmarkt.... of de weggeefwinkel of ik krijg ze.... de laatste zijn meestal niet in het engels
Ja maar wat had je voor de PS of Nintendo? Dat was toch pas eind jaren 80quote:
Ik nooitquote:
Dat Larry zag er wel nieuwer uit dan '80squote:Op zondag 17 maart 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja maar wat had je voor de PS of Nintendo? Dat was toch pas eind jaren 80
Fles was hier in december en die komt hier weer medio mei jaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Yeps
maarruh er kwam toch al een fok!-er jouw kant op???
Er zijn inderdaad nieuwere versies vanquote:
ja een plek waar je gratis o.a. boeken kan ophalen of wegbrengenquote:
Nog nooit van gehoord maar wel een goed initiatiefquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja een plek waar je gratis o.a. boeken kan ophalen of wegbrengenjammer genoeg zijn ze niet altijd open
Welterusten en veel luisterplezierquote:
ik vind Londen tof.... dus als ik een goede actie kan vinden, kom ik zekerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fles was hier in december en die komt hier weer medio mei ja
quote:
Als ik een boek echt goed vind dan geef ik ze na het lezen meestal aan iemand waarvan ik denk dat die het boek ook interessant zou vinden. Of ze gaan de kast in tot ik door wat voor reden dan ook wel iemand tegenkom die het boek leuk zou vinden. Boeken moeten gelezen worden, niet in een kast verstopt zijnquote:Op zondag 17 maart 2013 01:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik nooit![]()
Ik leen ze niet eens uit![]()
Wat goed dat jij ze weggeeft though
Vind ik ookquote:Op zondag 17 maart 2013 01:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord maar wel een goed initiatief
Waar zit dat in Utrecht dan?quote:
Ligt een beetje aan het tijdstip van de dag. Er zijn delen in Hackney en Brixton waar ik me niet op mijn gemak voel 's nachts. Het is moeilijk te zeggen eigenlijk. Ik heb nog nooit gezeur of iets gehadquote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vind Londen tof.... dus als ik een goede actie kan vinden, kom ik zeker
Zijn er trouwens nog delen waar ik beter als vrouw alleen niet kan gaan zitten ??? Tot nu toe ga ik er altijd met meer heen
Dat inderdaad..... maar speciale edities aaaaare minequote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Als ik een boek echt goed vind dan geef ik ze na het lezen meestal aan iemand waarvan ik denk dat die het boek ook interessant zou vinden. Of ze gaan de kast in tot ik door wat voor reden dan ook wel iemand tegenkom die het boek leuk zou vinden. Boeken moeten gelezen worden, niet in een kast verstopt zijn
Daar heb je wel gelijk in. Ik vind het wel leuk staan in een boekenkast though. Alsof je intelligent bentquote:Op zondag 17 maart 2013 01:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
Als ik een boek echt goed vind dan geef ik ze na het lezen meestal aan iemand waarvan ik denk dat die het boek ook interessant zou vinden. Of ze gaan de kast in tot ik door wat voor reden dan ook wel iemand tegenkom die het boek leuk zou vinden. Boeken moeten gelezen worden, niet in een kast verstopt zijn
In utrecht weet ik het niet..... van Afoort welquote:
Ik heb nog iets van 5 ongelezen boeken liggenquote:
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat inderdaad..... maar speciale edities aaaaare mine
Maar lees je elk boek ook vaker dan? Of staan ze er dan eigenlijk voor niets?quote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ik vind het wel leuk staan in een boekenkast though. Alsof je intelligent bent
Hmm.... ik ga wel ff googlenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het tijdstip van de dag. Er zijn delen in Hackney en Brixton waar ik me niet op mijn gemak voel 's nachts. Het is moeilijk te zeggen eigenlijk. Ik heb nog nooit gezeur of iets gehad
Ik lees een boek pas na jaren weer opnieuw eigenlijkquote:Op zondag 17 maart 2013 01:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen ja
[..]
Maar lees je elk boek ook vaker dan? Of staan ze er dan eigenlijk voor niets?
Ah googlen kan ik ook hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 01:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In utrecht weet ik het niet..... van Afoort wel
kan wel ff googlen dacht wel dat utrecht er een had
iets meerquote:Op zondag 17 maart 2013 01:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog iets van 5 ongelezen boeken liggen
Zo, dat lijkt me wel even flink schrikken als je dat op de weg ziet zegquote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Ik ben blij dat ik de adviezen heb opgevolgd om rustig te rijden in de nacht op de provinciale weg naar Zandvoort... had ik harder gereden, dan had dat overstekende hert nu aan mijn bumper geplakt.
pfff... stelletje mafketels... beetje bellen om uhm 0:41 UK timequote:Op zondag 17 maart 2013 01:37 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat ik hier net de bel hoorde. Nou, dan bellen ze nog maar een keer. Sowieso een achterlijke tijd
Heb je in ieder geval iets te doen mocht je je vervelenquote:
Goed zoquote:Op zondag 17 maart 2013 01:38 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. Ik ben blij dat ik de adviezen heb opgevolgd om rustig te rijden in de nacht op de provinciale weg naar Zandvoort... had ik harder gereden, dan had dat overstekende hert nu aan mijn bumper geplakt.
Ja, geen idee wie dat doet maar dan ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met open doenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pfff... stelletje mafketels... beetje bellen om uhm 0:41 UK time
Truequote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je in ieder geval iets te doen mocht je je vervelen
ik al helemaal.... ik heb al eens een ali babi aan de deur gehad snachts.... blij met mijn extra slot en spionnetjequote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, geen idee wie dat doet maar dan ben ik toch altijd een beetje voorzichtig met open doen![]()
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik al helemaal.... ik heb al eens een ali babi aan de deur gehad snachts.... blij met mijn extra slot en spionnetje
Die weg staat erom bekend, dus er staan nu ook waarschuwingsborden. Eigenlijk een 80-kilometerweg, waar ik met 60 op tijd voldoende kon afremmen om het hert niet te raken voor het aan de overkant wasquote:Op zondag 17 maart 2013 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, dat lijkt me wel even flink schrikken als je dat op de weg ziet zeg
Preciesquote:Op zondag 17 maart 2013 01:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed zohert heel auto heel DM heel!!!
Gelukkig maarquote:Op zondag 17 maart 2013 01:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die weg staat erom bekend, dus er staan nu ook waarschuwingsborden. Eigenlijk een 80-kilometerweg, waar ik met 60 op tijd voldoende kon afremmen om het hert niet te raken voor het aan de overkant was.
Dit was meer richting Overveen/Bloemendaal. Daar wordt nog wel eens een hert geschept, helaasquote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ook wel een mooie buurt natuurlijk daar Aerdenhout/Bentveld
hahaha.... een verdwaalde poes wel ....quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik dacht ik ga eens kijken bij SEX SC maar er is geen hond daar
Daar kom ik nooitquote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ooooh. Wat zielig manquote:Op zondag 17 maart 2013 01:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was meer richting Overveen/Bloemendaal. Daar wordt nog wel eens een hert geschept, helaas.
Dan is het daar dus geen sodomie-avond!quote:Op zondag 17 maart 2013 01:44 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ja maar die is hier ook alquote:Op zondag 17 maart 2013 01:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha.... een verdwaalde poes wel ....
hoplaquote:Op zondag 17 maart 2013 01:46 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat ik er gewoon nog maar eentje neem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |