Dat is een stuk minder inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitkijken, heb er al een laptop mee vernaggeld
Veel te veel hierquote:
ja, hij lustte het niet, dom dingquote:
Ik heb ONZ eruit gesloopt. Wat een troep is dat zegquote:Op zondag 17 maart 2013 00:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
soms ONZ ... maar mijn enige KLB topic werkte niet
Daar werd niet moeilijk over gedaan? Lijkt me niet dat dit onder standaard garantie valt namelijkquote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, hij lustte het niet, dom ding
gelukkig in garantie gerepareerd
Dat is ook nog wel een leuke reeks inderdaad. De rest hoeft van mij echt nietquote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Koen66 het volgende:
enige ONZ waar ik vaak zit is de Radio '49 SC![]()
Okay, jou negeer ik vanaf nu wel. Als je zo als nieuwkomer bent heb ik geen interesse meerquote:
zorgen dat ie niet stonk, werd gewoon als overleden moederbord gezienquote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar werd niet moeilijk over gedaan? Lijkt me niet dat dit onder standaard garantie valt namelijk
heej stu afzeiken is mijn werk pannekoek!quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, jou negeer ik vanaf nu wel. Als je zo als nieuwkomer bent heb ik geen interesse meer
Onvoorstelbaar zeg. Normaal moet je een aparte verzekering hebben voor dergelijke schadenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zorgen dat ie niet stonk, werd gewoon als overleden moederbord gezien
En later het klevende keyboard nog een keer
ach het scheelt dat het een zakelijke laptop is die ik als ICT-er zelf bij Dell ins toring kon meldenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar zeg. Normaal moet je een aparte verzekering hebben voor dergelijke schaden
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ONZ eruit gesloopt. Wat een troep is dat zeg
Gelukkig dat het zo eenvoudig werd opgelost voor je. Zou anders vast best wat gezeik opleveren met je werkquote:Op zondag 17 maart 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het scheelt dat het een zakelijke laptop is die ik als ICT-er zelf bij Dell ins toring kon melden
dan was ie opzij gegaan en had ik een andere geregeldquote:Op zondag 17 maart 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig dat het zo eenvoudig werd opgelost voor je. Zou anders vast best wat gezeik opleveren met je werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |