Onvoorstelbaar zeg. Normaal moet je een aparte verzekering hebben voor dergelijke schadenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zorgen dat ie niet stonk, werd gewoon als overleden moederbord gezien
En later het klevende keyboard nog een keer
ach het scheelt dat het een zakelijke laptop is die ik als ICT-er zelf bij Dell ins toring kon meldenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar zeg. Normaal moet je een aparte verzekering hebben voor dergelijke schaden
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ONZ eruit gesloopt. Wat een troep is dat zeg
Gelukkig dat het zo eenvoudig werd opgelost voor je. Zou anders vast best wat gezeik opleveren met je werkquote:Op zondag 17 maart 2013 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach het scheelt dat het een zakelijke laptop is die ik als ICT-er zelf bij Dell ins toring kon melden
dan was ie opzij gegaan en had ik een andere geregeldquote:Op zondag 17 maart 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig dat het zo eenvoudig werd opgelost voor je. Zou anders vast best wat gezeik opleveren met je werk
Lekker hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan was ie opzij gegaan en had ik een andere geregeld
maar dit is makkelijker
mwah, leukquote:Op zondag 17 maart 2013 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker hoor
Nog leuke plannen voor morgen
Dat klinkt niet erg enthousiastquote:Op zondag 17 maart 2013 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, leuk
m'n ma komt hier op visite, paar weken niet gezien
Ja, wel zo leuk voor zowel je moeder als voor je jongensquote:Op zondag 17 maart 2013 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ziet ze d'r kleinkinderen ook weer eens he
De rest van de mensen die hier meestal wel actief zijnquote:
ahquote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De rest van de mensen die hier meestal wel actief zijn
Die slapen of zuipenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welnee joh, dat is allemaal toneelquote:
Dat zijn een stelletje meet'jesquote:Op zondag 17 maart 2013 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
De hele avond al vrij rustig hier eigenlijkquote:
Ach ja, niet dat we ze nodig hebben elke avond ofzoquote:
Hahahahaquote:
owja gingen er wat meetenquote:Op zondag 17 maart 2013 01:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Ik las wel zoiets van Fles ja. Geen idee waar hij het over had though
Belachelijk dat ik niet ben uitgenodigdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |