Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik volg voor de lol een cursus Quantum mechanics and quantum computing. Dit tentamen telt voor 25% van het eindcijfer maar het lijkt erop dat ik maar 12% binnen sleepquote:
Naamtopic?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hihihihih ennuh indirect naamtopic![]()
I won't ... I like
Het klinkt behoorlijk technisch......quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik volg voor de lol een cursus Quantum mechanics and quantum computing. Dit tentamen telt voor 25% van het eindcijfer maar het lijkt erop dat ik maar 12% binnen sleepWat dus weer gaat inhouden dat ik het examen over vier weken nagenoeg perfect moet doen om te zorgen dat ik boven de 80% gemiddeld ga komen.
stfuquote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Naamtopic?
Nouja, als jij het er in ziet, van mij mag je hoor
Als ik nog 1 of twee opdrachten kan oplossen dan scheelt me dat denk ik 10%, dus dat zou alles weer een beetje haalbaar makenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het klinkt behoorlijk technisch......![]()
En wat zou je ingeving moeten zijn???? In wat voor vorm???
Niemand.quote:
wat voor opdrachten???quote:Op zondag 17 maart 2013 00:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik nog 1 of twee opdrachten kan oplossen dan scheelt me dat denk ik 10%, dus dat zou alles weer een beetje haalbaar maken
Het is een digitaal tentamen, dus tentamenopdrachten. Ik heb tot maandagavond om het af te krijgen.quote:
Waarover?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nou dank hoor allemaal, nu de rest van de dag niet over beginnen oke?
Gefeliciteerd KGquote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:
waarover?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:36 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Dat begrijp ikquote:Op zondag 17 maart 2013 00:37 schreef D. het volgende:
[..]
Niet nu gelijk, maar het gaat er wel een keer van komen
Ik had hem nog niet gefeliciteerd met zijn verjaardagquote:
Dan was je gewoon te laatquote:Op zondag 17 maart 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet gefeliciteerd met zijn verjaardag
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik pak er nog maar een Strongbow bij. Daar is het tenslotte weekend voor
quote:Op zondag 17 maart 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik pak er nog maar een Strongbow bij. Daar is het tenslotte weekend voor
Dus kan ik moeilijk te laat zijn om deze tijdquote:
Precies, zo denk ik er ook overquote:Op zondag 17 maart 2013 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oooooooohhhhh
boeiendweekend is weekend
Te laat is relatiefquote:Op zondag 17 maart 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus kan ik moeilijk te laat zijn om deze tijd
Ik zou gewoon een pint glas vullenquote:
Neem nog een whisky zou ik zeggenquote:
Geeft niets hoor, het is de drankquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
damn
een reactie op Stu postte ik in Radio '49
[..]
Misschien kun je beter een rondje overslaanquote:Op zondag 17 maart 2013 00:43 schreef Koen66 het volgende:
damn
een reactie op Stu postte ik in Radio '49
[..]
Wat voor?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
De kleine pizza viel tegen. Ik heb de 2e niet eens gegeten
Sowieso, kleine pizza klinkt ook heel negatiefquote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
De kleine pizza viel tegen. Ik heb de 2e niet eens gegeten
a/s/l en dat soort muk ....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Noun, op het internet heet ik Tropanzia.
Op FOK! in ieder geval.
Onvoldoende informatiequote:Op zondag 17 maart 2013 00:45 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Noun, op het internet heet ik Tropanzia.
Op FOK! in ieder geval.
ik vind kleine pizzas meestalquote:Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso, kleine pizza klinkt ook heel negatief
Ja, was maar 141g ofzo. Klein rotdingquote:Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Sowieso, kleine pizza klinkt ook heel negatief
Er was ook niet veel aan maar ik had niets anders in huisquote:
Ben een man. Ik ben 19 jaar. En woon in het oosten des lands. Maar dat vind ik wel een klein beetje spannend om te vertellen hoor.quote:
Klopt helemaal.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Onvoldoende informatie
We kunnen je username immers lezen
je doet iets met onderbroekenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Vraag maar wat je wilt weten.
Niet dat ik zo interessant ben hoor.
Ik had niets in huis johquote:Op zondag 17 maart 2013 00:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
saai ja..... opleuken met groenten of kruiden enzo
ik bijt niet..... de anderen misschien welquote:Op zondag 17 maart 2013 00:48 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ben een man. Ik ben 19 jaar. En woon in het oosten des lands. Maar dat vind ik wel een klein beetje spannend om te vertellen hoor.
Ik heb geen vragenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Vraag maar wat je wilt weten.
Niet dat ik zo interessant ben hoor.
Nerds bijten niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 00:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik bijt niet..... de anderen misschien wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |