Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..quote:
zit nog te dubben.... er is wel superstijl, maar ik weet niet hoe druk t gaat worden en voor een lege tent vind ik t een beetje te veel geld en koud om er te komenquote:
Ach, je hoeft vast geen 7 dagen per week te werkenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..
haal je dan iemand op, of ga je alleen?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zit nog te dubben.... er is wel superstijl, maar ik weet niet hoe druk t gaat worden en voor een lege tent vind ik t een beetje te veel geld en koud om er te komen
3 (nog wel), maar ja nu maar slapen vandaag ben ik wel nog vrijquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hoeft vast geen 7 dagen per week te werken
Alleen..... daarom ook de twijfel om te gaan of niet en bij alleen gaan vind ik t fijner als het voller isquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haal je dan iemand op, of ga je alleen?
De race begint om 7:00, dus geen sprake van uitslapenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..
Geef mij maar de schuld hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
poging tot humor
t wordt gewoon niet herkend
Dat is vandaag, niet morgenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
De race begint om 7:00, dus geen sprake van uitslapen
alleen uitgaan is/was nooit zo mijn ding, ben al niet zo'n contactmakerquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen..... daarom ook de twijfel om te gaan of niet en bij alleen gaan vind ik t fijner als het voller is
.... ik moet niet reageren .... niet reageren ,...... k....quote:
Tsja.... ik doe t ook niet vaak, maar bij goede muziek kom ik die drempel wel overquote:Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen uitgaan is/was nooit zo mijn ding, ben al niet zo'n contactmaker
we doen Stu de groeten vanuit de toekomstquote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Okee, voor Stuart is het nog wel morgen Maar niet voor Toek
Welterusten man en succes morgenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 (nog wel), maar ja nu maar slapen vandaag ben ik wel nog vrij
![]()
![]()
![]()
ik kwam met wat alcohol die drempel wel overquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja.... ik doe t ook niet vaak, maar bij goede muziek kom ik die drempel wel over
tijdswerking in actiequote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we doen Stu de groeten vanuit de toekomst
Kloptquote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Okee, voor Stuart is het nog wel morgen Maar niet voor Toek
Doe maar niet danquote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... ik moet niet reageren .... niet reageren ,...... k....
Nu doe je het tochquote:dat deed ik ook helemaal niet.....
Ik zwaai vanuit jullie verledenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we doen Stu de groeten vanuit de toekomst
ik zou nu met de auto gaan.... anders te koud....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam met wat alcohol die drempel wel over
dat is zo.... 0&*%^&^&*( klimaatquote:Op zondag 17 maart 2013 00:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou nu met de auto gaan.... anders te koud....
mwah.... er komt er een nog in tivoli.... in april geloof ikquote:
ONOESquote:Op zondag 17 maart 2013 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bweh..Ik ben mijn tentamen aan het verkloten
Ja als ik morgen niet een heel geniale ingeving heb gaat het heel lastig worden om uiteindelijk een diploma te halen hierbijquote:
Wat voor vak??? wat heb je nodig?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja als ik morgen niet een heel geniale ingeving heb gaat het heel lastig worden om uiteindelijk een diploma te halen hierbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |