nee hoor morgen eerst F1 kijken dan kort slapen dan feyenoord kijken en dan slapen tot maandag de sjoelmeetquote:
Gaat lastig worden voor Feyenoord morgen denk ikquote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor morgen eerst F1 kijken dan kort slapen dan feyenoord kijken en dan slapen tot maandag de sjoelmeet
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..quote:
zit nog te dubben.... er is wel superstijl, maar ik weet niet hoe druk t gaat worden en voor een lege tent vind ik t een beetje te veel geld en koud om er te komenquote:
Ach, je hoeft vast geen 7 dagen per week te werkenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..
haal je dan iemand op, of ga je alleen?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zit nog te dubben.... er is wel superstijl, maar ik weet niet hoe druk t gaat worden en voor een lege tent vind ik t een beetje te veel geld en koud om er te komen
3 (nog wel), maar ja nu maar slapen vandaag ben ik wel nog vrijquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hoeft vast geen 7 dagen per week te werken
Alleen..... daarom ook de twijfel om te gaan of niet en bij alleen gaan vind ik t fijner als het voller isquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haal je dan iemand op, of ga je alleen?
De race begint om 7:00, dus geen sprake van uitslapenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..
Geef mij maar de schuld hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
poging tot humor
t wordt gewoon niet herkend
Dat is vandaag, niet morgenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
De race begint om 7:00, dus geen sprake van uitslapen
alleen uitgaan is/was nooit zo mijn ding, ben al niet zo'n contactmakerquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen..... daarom ook de twijfel om te gaan of niet en bij alleen gaan vind ik t fijner als het voller is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |