heb je golden oldies van BNN al gezien, geniale TV.quote:
Ik hoorde er vanavond voor het eerst over, maar heb het niet gezienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je golden oldies van BNN al gezien, geniale TV.
42 mensen van 60+ gaan Queen en Status Quo spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde er vanavond voor het eerst over, maar heb het niet gezien
BNN boeit me zelden, dus om die reden de stap nog niet gewaagd
Ik zal eens op UG kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
42 mensen van 60+ gaan Queen en Status Quo spelen
Net de eerste 10 minuten gekeken, en lijkt me idd wel leukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Denk dat je het wel leuk vinden zal
Ik had gedacht dat ze inmiddels wel al op warenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
Zo maar even de oven aan voor 2 kleine pizza-tjes
Nee, ben te lui geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ze inmiddels wel al op waren
Ja, daar heb ik juist weekend voor. Doe het straks wel evenquote:
zowel op werk als thuis heb ik Sport 1.....alleen op werk niet naast mn pcquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:31 schreef D. het volgende:
[..]
Net de eerste 10 minuten gekeken, en lijkt me idd wel leuk
er zou eigenlijk een d ipv c moeten staan (d) dusquote:
van Dopyright?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
er zou eigenlijk een d ipv c moeten staan (d) dus
nee hoor morgen eerst F1 kijken dan kort slapen dan feyenoord kijken en dan slapen tot maandag de sjoelmeetquote:
Gaat lastig worden voor Feyenoord morgen denk ikquote:Op zondag 17 maart 2013 00:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee hoor morgen eerst F1 kijken dan kort slapen dan feyenoord kijken en dan slapen tot maandag de sjoelmeet
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..quote:
zit nog te dubben.... er is wel superstijl, maar ik weet niet hoe druk t gaat worden en voor een lege tent vind ik t een beetje te veel geld en koud om er te komenquote:
Ach, je hoeft vast geen 7 dagen per week te werkenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..
haal je dan iemand op, of ga je alleen?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zit nog te dubben.... er is wel superstijl, maar ik weet niet hoe druk t gaat worden en voor een lege tent vind ik t een beetje te veel geld en koud om er te komen
3 (nog wel), maar ja nu maar slapen vandaag ben ik wel nog vrijquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, je hoeft vast geen 7 dagen per week te werken
Alleen..... daarom ook de twijfel om te gaan of niet en bij alleen gaan vind ik t fijner als het voller isquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
haal je dan iemand op, of ga je alleen?
De race begint om 7:00, dus geen sprake van uitslapenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie zeggen allemaal dat jullie uit kunnen slapen, wat ik dus niet kan..
Geef mij maar de schuld hoorquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
poging tot humor
t wordt gewoon niet herkend
Dat is vandaag, niet morgenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
De race begint om 7:00, dus geen sprake van uitslapen
alleen uitgaan is/was nooit zo mijn ding, ben al niet zo'n contactmakerquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alleen..... daarom ook de twijfel om te gaan of niet en bij alleen gaan vind ik t fijner als het voller is
.... ik moet niet reageren .... niet reageren ,...... k....quote:
Tsja.... ik doe t ook niet vaak, maar bij goede muziek kom ik die drempel wel overquote:Op zondag 17 maart 2013 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen uitgaan is/was nooit zo mijn ding, ben al niet zo'n contactmaker
we doen Stu de groeten vanuit de toekomstquote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Okee, voor Stuart is het nog wel morgen Maar niet voor Toek
Welterusten man en succes morgenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
3 (nog wel), maar ja nu maar slapen vandaag ben ik wel nog vrij
![]()
![]()
![]()
ik kwam met wat alcohol die drempel wel overquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja.... ik doe t ook niet vaak, maar bij goede muziek kom ik die drempel wel over
tijdswerking in actiequote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we doen Stu de groeten vanuit de toekomst
Kloptquote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Okee, voor Stuart is het nog wel morgen Maar niet voor Toek
Doe maar niet danquote:Op zondag 17 maart 2013 00:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
.... ik moet niet reageren .... niet reageren ,...... k....
Nu doe je het tochquote:dat deed ik ook helemaal niet.....
Ik zwaai vanuit jullie verledenquote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we doen Stu de groeten vanuit de toekomst
ik zou nu met de auto gaan.... anders te koud....quote:Op zondag 17 maart 2013 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kwam met wat alcohol die drempel wel over
dat is zo.... 0&*%^&^&*( klimaatquote:Op zondag 17 maart 2013 00:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zou nu met de auto gaan.... anders te koud....
mwah.... er komt er een nog in tivoli.... in april geloof ikquote:
ONOESquote:Op zondag 17 maart 2013 00:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Bweh..Ik ben mijn tentamen aan het verkloten
Ja als ik morgen niet een heel geniale ingeving heb gaat het heel lastig worden om uiteindelijk een diploma te halen hierbijquote:
Wat voor vak??? wat heb je nodig?quote:Op zondag 17 maart 2013 00:23 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja als ik morgen niet een heel geniale ingeving heb gaat het heel lastig worden om uiteindelijk een diploma te halen hierbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |