quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Oh ja, het iseven zoeken maar nu zie ik ook een nekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik zie geen kin. Wel een overgang van nek naar mond
Zou wel zuur zijn zoiets uit te zenden als ze het niet kanquote:
Je wil er nog meer van zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Voor een stevigere meid heeft ze wel een leuke outfit. Voor zover ik het nu gezien heb.
Ik wil er nog meer van zienquote:
quote:
Het is geen Spice Channelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ze zingt wel, maar ik had veel meer verwacht, meer knallen.
Zit dat nog op digitenne eik?quote:
quote:
Geen idee, ik zit bij UPCquote:
eens!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
Xander is een geilbak, maar toch hij is wel degene die troost, en dit keer niet uit geilheid denk ik.
Hij krijgt van mij niet het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
Xander is een geilbak, maar toch hij is wel degene die troost, en dit keer niet uit geilheid denk ik.
Ach omdat hij vreemd ging bij Wendy tig jaar geleden (Wendy of al people) zegt niet dat hij niet veranderd kan zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij niet het voordeel van de twijfel
Ik kreeg al jeuk van hem VOOR ie bij Wendy wasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach omdat hij vreemd ging bij Wendy tig jaar geleden (Wendy of al people) zegt niet dat hij niet veranderd kan zijn.
Ik heb het alleen over dat, hoe ik verder over hem denk laat ik er even buitenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg al jeuk van hem VOOR ie bij Wendy was
Dat zal ie waarderenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over dat, hoe ik verder over hem denk laat ik er even buiten
Ik vraag me al af of het een jongen isquote:
Ik ga ook alleen af op de naamquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me al af of het een jongen is
quote:
ditquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nee chillen met Bn'ers, net als ons prachtige Ali B en Lange Frans en Glennis, allemaal knapperts
En de C-lichting van BN'ersquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Nee chillen met Bn'ers, net als ons prachtige Ali B en Lange Frans en Glennis, allemaal knapperts
Tjuus Kallyquote:
quote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doet me denken aan Spike van Direct
Het slijpen van de tramrails klintk beter dan Glennisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
maar nog steeds is het beter dan wanneer glennis zingt
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:19 schreef iFok. het volgende:
Ik ga me ook eens opgeven. Als zij al 55 haalt, haal ik de 60 wel.
stanley bur-nogiets?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
"zijn BFF"
Die marciano lijkt enorm op een donkere gozer die cabaret doet.
ook zo'n gebit jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
"zijn BFF"
Howard Komproequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
"zijn BFF"
Nee, te oudquote:
Google helpt me nietquote:
Iets met een D...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
"zijn BFF"
Meeste ervaring ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
Stacey is echt het beste in dit programma
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou makenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
Die draagt zooo weinig bij aan dit programma, valt mij ook enorm tegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou maken
Nee, Ruud is altijd al zo'n allemans 'vriend'quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou maken
ja hoor!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen oma meer
Ben ik nu ook door?
Haalde ze de hendel over?quote:
jaquote:
Ik wil wel een keer keihard uithalen op Glennisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
glennis wil meer riedeltjes en kei harde uithalen horen ( in elk liedje ) anders is het niet mooi
als ze maar niet hetzelfde klinktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Zelfde gebit als.... fuck it laat maar
Inderdaad, het origineel is ook zo verrot, maar toch mooi.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hoef je niet goed te zingen voor dit liedje
Wel toon houden, en daar ging het misquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hoef je niet goed te zingen voor dit liedje
Leeglooptopicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef iFok. het volgende:
Genoeg gezien voor vandaag. Ik ben weer weg.
Dierenbeulquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Hahaha ik kijk dit soort programma's met mijn vogeltje, en normaal zingt ie altijd mee, maar zelfs nu zie ik bij hem af entoe zo'n blik van: What the Hell
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Hahaha ik kijk dit soort programma's met mijn vogeltje, en normaal zingt ie altijd mee, maar zelfs nu zie ik bij hem af entoe zo'n blik van: What the Hell
mijn konijnen zijn de keuken in gelopenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ja hij woont in mijn huiskamer. Maar echt al een half uur op mijn schouder en geen kik. Bij The Voice zingt ie meequote:
Hij had het voor de verandering niet over haar figuurquote:
Zo aan die kont te zien, heeft ze er meer ingestopt dan er uit te halen valt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn slechtere door, en ik had het idee dat er meer uit te halen viel
Talpa kennenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef fotostarter het volgende:
En die vriend gaat die ook zingen? Zo ja, dan gaat die door. Dat is talpa-techniek
oxazepammetjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vraagt xander 'heb je een......genomen ofzo?'
Ahquote:
Die zit even bij Toppopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
Hey, heeft Karina dit programma inmiddels ect opgegeven
Groot gelijkquote:
op dit moment nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zingen ze over het algemeen iets beter
Maar dat is Joe Jackson, dus die kan een potje brekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op dit moment niet![]()
eng botox hoofd zingt niet super goed
En Ansj is idd erg in shape.quote:
Is niet heel moeilijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zingen ze over het algemeen iets beter
Doet me altijd denken aan Little Britainquote:
Ja joe jackson valt ietwat tegen, maar is joe jacksonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op dit moment niet![]()
eng botox hoofd zingt niet super goed
nog nooit van die gozer gehoord...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja joe jackson valt ietwat tegen, maar is joe jackson
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mag ik de film voor je spoileren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog nooit van die gozer gehoord...
Valt in die categorie muziek waar wij het niet helemaal over eens zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toch wel een heldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De butler heeft het gedaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
Als het niet punk of grunge is.. of een of andere vorm van rockmuziek luister ik er niet naarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt in die categorie muziek waar wij het niet helemaal over eens zijn
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
Als het niet punk of grunge is.. of een of andere vorm van rockmuziek luister ik er niet naar
Mwah ik kijk maar weer naar 6quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Marco kan er een liedje over zingenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
margereta..? had een naam als shaniqua of Ra'nisha verwacht
Nick & Simon ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Marco kan er een liedje over zingen
Ik denk dan eigenlijk alleen maar aan pizzaquote:
Bij Nick & Simon?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dan eigenlijk alleen maar aan pizza
ik vond het ook niet erg geweldigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef Burner82 het volgende:
Vond er niet heel veel aan eigenlijk.... Maar ben dan ook niet van de hoge stemmen..
Vast welquote:
Nee, dan denk ik aan paling. En ik hou niet van visquote:
Zal wel overrijding zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
En ik dacht dat hij net zei: taxichauffeur in overlijding.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie het zei, maar hij dacht er vast aan
quote:
Dat is toch zo'n hele simpele pizzaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik aan paling. En ik hou niet van visMaar maregreta
dat klinkt als pizza
Jup.. maar pizza nonthelessquote:
Maar wel met een vent....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, haar talen is op de bank zitten en een kort pittig kapsel hebben
Vast blindquote:
Ik was erg verbaasdquote:
Winston heeft gelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:58 schreef Pheno het volgende:
Die piercings, echt, hoe lelijk is dat zou Winston zeggen
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:01 schreef Pheno het volgende:
Ze kan meedoen met Transformers the Movie, want ze lijkt op die muts die daar gillend doorheen rent.
Brieven bezorgen kan ie ook al nietquote:
quote:
Nu komt zequote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer, echt niemand zingt een beetje uptempo
Kortharige lesbo's tellen nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |