quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Oh ja, het iseven zoeken maar nu zie ik ook een nekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:06 schreef Pheno het volgende:
Ik zie geen kin. Wel een overgang van nek naar mond
Zou wel zuur zijn zoiets uit te zenden als ze het niet kanquote:
Je wil er nog meer van zien?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Voor een stevigere meid heeft ze wel een leuke outfit. Voor zover ik het nu gezien heb.
Ik wil er nog meer van zienquote:
quote:
Het is geen Spice Channelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ja ze zingt wel, maar ik had veel meer verwacht, meer knallen.
Zit dat nog op digitenne eik?quote:
quote:
Geen idee, ik zit bij UPCquote:
eens!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
Xander is een geilbak, maar toch hij is wel degene die troost, en dit keer niet uit geilheid denk ik.
Hij krijgt van mij niet het voordeel van de twijfelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:11 schreef Kally het volgende:
Xander is een geilbak, maar toch hij is wel degene die troost, en dit keer niet uit geilheid denk ik.
Ach omdat hij vreemd ging bij Wendy tig jaar geleden (Wendy of al people) zegt niet dat hij niet veranderd kan zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij niet het voordeel van de twijfel
Ik kreeg al jeuk van hem VOOR ie bij Wendy wasquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach omdat hij vreemd ging bij Wendy tig jaar geleden (Wendy of al people) zegt niet dat hij niet veranderd kan zijn.
Ik heb het alleen over dat, hoe ik verder over hem denk laat ik er even buitenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kreeg al jeuk van hem VOOR ie bij Wendy was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |