Meeste ervaring ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
Stacey is echt het beste in dit programma
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou makenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
Die draagt zooo weinig bij aan dit programma, valt mij ook enorm tegenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou maken
Nee, Ruud is altijd al zo'n allemans 'vriend'quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ruud valt me erg tegen, ik had verwacht dat hij minstens mensen aan het huilen zou maken
ja hoor!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen oma meer
Ben ik nu ook door?
Haalde ze de hendel over?quote:
jaquote:
Ik wil wel een keer keihard uithalen op Glennisquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:32 schreef Stickertje het volgende:
glennis wil meer riedeltjes en kei harde uithalen horen ( in elk liedje ) anders is het niet mooi
als ze maar niet hetzelfde klinktquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:35 schreef fotostarter het volgende:
Zelfde gebit als.... fuck it laat maar
Inderdaad, het origineel is ook zo verrot, maar toch mooi.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hoef je niet goed te zingen voor dit liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |