Wel toon houden, en daar ging het misquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij hoef je niet goed te zingen voor dit liedje
Leeglooptopicquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef iFok. het volgende:
Genoeg gezien voor vandaag. Ik ben weer weg.
Dierenbeulquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Hahaha ik kijk dit soort programma's met mijn vogeltje, en normaal zingt ie altijd mee, maar zelfs nu zie ik bij hem af entoe zo'n blik van: What the Hell
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Hahaha ik kijk dit soort programma's met mijn vogeltje, en normaal zingt ie altijd mee, maar zelfs nu zie ik bij hem af entoe zo'n blik van: What the Hell
mijn konijnen zijn de keuken in gelopenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:38 schreef Uccie het volgende:
Ja hij woont in mijn huiskamer. Maar echt al een half uur op mijn schouder en geen kik. Bij The Voice zingt ie meequote:
Hij had het voor de verandering niet over haar figuurquote:
Zo aan die kont te zien, heeft ze er meer ingestopt dan er uit te halen valt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn slechtere door, en ik had het idee dat er meer uit te halen viel
Talpa kennenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:41 schreef fotostarter het volgende:
En die vriend gaat die ook zingen? Zo ja, dan gaat die door. Dat is talpa-techniek
oxazepammetjequote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vraagt xander 'heb je een......genomen ofzo?'
Ahquote:
Die zit even bij Toppopquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:43 schreef Uccie het volgende:
Hey, heeft Karina dit programma inmiddels ect opgegeven
Groot gelijkquote:
op dit moment nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zingen ze over het algemeen iets beter
Maar dat is Joe Jackson, dus die kan een potje brekenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op dit moment niet![]()
eng botox hoofd zingt niet super goed
En Ansj is idd erg in shape.quote:
Is niet heel moeilijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zingen ze over het algemeen iets beter
Doet me altijd denken aan Little Britainquote:
Ja joe jackson valt ietwat tegen, maar is joe jacksonquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
op dit moment niet![]()
eng botox hoofd zingt niet super goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |