nog nooit van die gozer gehoord...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja joe jackson valt ietwat tegen, maar is joe jackson
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mag ik de film voor je spoileren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nog nooit van die gozer gehoord...
Valt in die categorie muziek waar wij het niet helemaal over eens zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toch wel een heldquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
De butler heeft het gedaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:
Als het niet punk of grunge is.. of een of andere vorm van rockmuziek luister ik er niet naarquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Valt in die categorie muziek waar wij het niet helemaal over eens zijn
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[..]
Als het niet punk of grunge is.. of een of andere vorm van rockmuziek luister ik er niet naar
Mwah ik kijk maar weer naar 6quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Marco kan er een liedje over zingenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:51 schreef Stickertje het volgende:
margereta..? had een naam als shaniqua of Ra'nisha verwacht
Nick & Simon ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Marco kan er een liedje over zingen
Ik denk dan eigenlijk alleen maar aan pizzaquote:
Bij Nick & Simon?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik denk dan eigenlijk alleen maar aan pizza
ik vond het ook niet erg geweldigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef Burner82 het volgende:
Vond er niet heel veel aan eigenlijk.... Maar ben dan ook niet van de hoge stemmen..
Vast welquote:
Nee, dan denk ik aan paling. En ik hou niet van visquote:
Zal wel overrijding zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
En ik dacht dat hij net zei: taxichauffeur in overlijding.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie het zei, maar hij dacht er vast aan
quote:
Dat is toch zo'n hele simpele pizzaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik aan paling. En ik hou niet van visMaar maregreta
dat klinkt als pizza
Jup.. maar pizza nonthelessquote:
Maar wel met een vent....quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
Ah, haar talen is op de bank zitten en een kort pittig kapsel hebben
Vast blindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |