Je kan wel even overleggen met je collega's of het bij hun past natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Dagonet het volgende:
Dan hoef je het ook niet voor te leggen. Je hoeft geen toestemming te vragen om topics te schoppen, alleen om te kapen.
Maar dat is bij Lambiekje altijd overduidelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je kan wel even overleggen met je collega's of het bij hun past natuurlijk.
En dat ene topic is al 10 jaar oud, zie ik, waar blijft de tijd?
Niet zo geïrriteerd doen jochie.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef Voorschrift het volgende:
Vraag het jezelf in de spiegel, ik behandel enkel een melding op een manier wat ik fatsoenlijk acht. Wat jij er van vindt kan me eerlijk gezegd niet interesseren. Maar ga gerust door hoor.
Ik kan er zo snel maar eentje vinden.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar dat is bij Lambiekje altijd overduidelijk.
De tijd vliegt, maar het is niet bij één topic gebleven hoor, je hebt het vaker geroepen.
Heb je een highlight op je naam of heeft Voorschrift mama erbij geroepen?.
Voorschrift is niet zo'n fan van kleine kinderen meen ik ergens gelezen te hebben ...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:54 schreef Dagonet het volgende:
Touchy. Wat is er precies waar je zo gevoelig voor bent?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:13 schreef sp3c het volgende:
Voorschrift is niet zo'n fan van kleine kinderen meen ik ergens gelezen te hebben ...
Tof.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:59 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik kan er zo snel maar eentje vinden.
En nee, Voorschrift heeft mij niet geroepen, ik ben alomtegenwoordig.
gedraag je dan alstjeblieft ook niet zo in mijn feedbacktopicquote:
Het is weekend ja, een beetje een lolletje maken mag best.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
gedraag je dan alstjeblieft ook niet zo in mijn feedbacktopic
NIET IN MIJN FEEDBACKTOPIC!!!!quote:Op donderdag 25 april 2013 11:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is weekend ja, een beetje een lolletje maken mag best.
*Biertje voor sp3c klaarzet.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
NIET IN MIJN FEEDBACKTOPIC!!!!
tot ik ook weekend heb
sp3cje tochquote:Op donderdag 25 april 2013 11:30 schreef sp3c het volgende:
volgende is in Amsterdam, Tiek weet wanneer het is ... ik heb geen idee, niemand is verbaasd
eind mij dacht ik
Die krijg je al helemaal niet in de buurt van het ESF.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef sp3c het volgende:
doe dan?
anders ga ik het aan tiek vragen, dan moet je wel mee
ok nu mag hetquote:Op donderdag 25 april 2013 11:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het is weekend ja, een beetje een lolletje maken mag best.
*plopquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Weer geen Nederlandse TT en weer vergeet Medi het centrale topic.
Wat een patroon, sneu gewoon.
Dank jequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:18 schreef Disana het volgende:
NWS / Vermiste jackpotwinnaar meldt zich
NWS / Vermiste jackpotwinnaar meldt zich
Het is er toch echt maar één.
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:54 schreef Disana het volgende:
NWS / Kampbewaarder Auschwitz opgepakt in Duitsland
was eerder dan
NWS / 93 Jarige bewaker van Auschwitz gearresteerd
Goed idee, zal 'm overplaatsen.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Ryan3 het volgende:
Hoi, beste moderators, ik zat te denken over dit topic: NWS / Dankzij Mark Rutte 1% extra structurele economische groei
Is op zich wel opzienbarend nieuws als het waar is. Echter het topic wordt in dit subforum een beetje ondergesneeuwd door het geweld van de dagelijkse actualiteit. Misschien is het derhalve een goed idee om het topic in POL te plaatsen?
Ta, matey.quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed idee, zal 'm overplaatsen.
Danku.
At your service.quote:
Druk, maar nu even weekend, vrouwlief morgen werken (lang en zwaar)...quote:Op donderdag 9 mei 2013 18:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
At your service.
Hoe staat het leven met u en vrouwlief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |