meh alleen nog maar lonerism, moet heel veel muziek nog luisteren atm. heb van de week een hele shitload gedownloadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pitchfork deed mij bekeren. Heb je zowel Innerspeaker als Lonerism beluisterd? Ik vind Innerspeaker makkelijker, maar Lonerism beter.
heuj ik ga ook naar lowlandsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ga ik zien op Lowlands
Deze is ook
Ik heb ook nog een lijstje met wat albums.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh alleen nog maar lonerism, moet heel veel muziek nog luisteren atm. heb van de week een hele shitload gedownload
[..]
heuj ik ga ook naar lowlandsen pinkpop.
luister zo even!
for emma van bon iver is een toppertjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een lijstje met wat albums.
Interpol - Turn On The Bright Lights
The White Stripes - Elephant
Bon Iver - For Emma..
R.E.M. - Murmur
Flaming Lips - The Soft Bulletin
Guns 'n Roses - Appetite For Destruction
The Cure - Disintegration
Talking Heads - Remain In Light
Television - Marquee Moon
Trollscience weet. Ken je The Antlers - Hospice?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
for emma van bon iver is een toppertje
oh echt? kan je wel horen opzich.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zitten een paar bandleden van Tame Impala ook in die band
The Antlers is best wel overrated, enige goede nummer is 'two',quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trollscience weet. Ken je The Antlers - Hospice?
the antlers stond heel lang op mn lijstje maar nooit de moeite genomen om te luisterenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Trollscience weet. Ken je The Antlers - Hospice?
Je snapt er niks van.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
The Antlers is best wel overrated, enige goede nummer is 'two',
Wel waard om gepost te worden:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ah oke, jah ook welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja hoor, zometeen naar verjaardag van een vriend, eindelijk weekend enzo blabla, me jou ooK?
Iedereen die niet jouw mening heeft snapt niets van muziek *noteertquote:
Ik had westquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oi zit hier met een handgerold jps'je, wat rook je?
Trollie, wat doen we hiermee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Iedereen die niet jouw mening heeft snapt niets van muziek *noteert
Even overnieuw:
OMG THE ANTLERS ZIJN ZO VET, HELEMAAL VERLIEFD OP BEAR ENZO![]()
![]()
![]()
Laat het me uitleggen. Hospice draait niet om individuele nummers, maar om de creatie, het concept. Er zijn sterkere nummers dan Two.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst brengtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik bespeur het herstel van een reeds lang bekoelde verstandhouding tussen twee individuen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wie weet wat de toekomst brengt
http://www.deurnewiki.nl/wiki/index.php?title=Verdeurniserenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.
Maar die kunnen het wel beinvloedenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.
waar ga je tot nu toe heen op lowlands?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh alleen nog maar lonerism, moet heel veel muziek nog luisteren atm. heb van de week een hele shitload gedownload
[..]
heuj ik ga ook naar lowlandsen pinkpop.
luister zo even!
zoiets als david bowie?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
is er iemand hier toevallig geïnteresseerd in 70's american glamrock
ik heb hulp nodig
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.deurnewiki.nl/wiki/index.php?title=Verdeurniseren
nog niet duidelijk, we hebben binnenkort lowlands vergaderingquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
waar ga je tot nu toe heen op lowlands?
SLAYUUUUUUUUUURquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nog niet duidelijk, we hebben binnenkort lowlands vergadering
low niet echt, meer diamond dogs en the rise and fallquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is dat glamrock ja? Ik heb louter Low en nog eentje op vinyl.
Weinig Bowie geluisterd. Is dat een schande?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
low niet echt, meer diamond dogs en the rise and fall
dat is engels lieve schatquote:
Slayer is sowieso tyfusherrie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Slayer schijnt live niet zo heel best te zijn
wat zeg je dan tegen je vriendinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:32 schreef Rockiejj het volgende:
Ik kom altijd binnen met een wtf zin he
heb live geluisterd op graspop, slechte zangquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Slayer schijnt live niet zo heel best te zijn
ik heb de film bambi nooit gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat zeg je dan tegen je vriendin
Wat is jouw probleem. Haha. Meestal; de kip heeft een blaar op zijn rechterteen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat zeg je dan tegen je vriendin
Houden zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb de film bambi nooit gezien
Soberso?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik luister soberso weinig slayer![]()
heb Alleen dat laatste en raining blood album
Wilcoquote:
neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef Amoeba het volgende:
Trollie, Yankee Hotel Foxtrot ooit geluisterd?
???quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
jongens die niet doorhebben dat je niet geinteresseerd in ze bentookal wijs je al zijn verzoeken af en reageer je kort
HOE
Lucht je hart maar schatje xx.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
jongens die niet doorhebben dat je niet geinteresseerd in ze bentookal wijs je al zijn verzoeken af en reageer je kort
HOE
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:30 schreef Amoeba het volgende:
Paar lekkere nummertjes slingerde je daar de ruimte in Jordy.
zo frustrerend omdat je ze niet wil kwetsen en aardig wil blijven maar dat is onmogelijk esdfysujhadloljkquote:
sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
HOE
En wat precies dan is het concept?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laat het me uitleggen. Hospice draait niet om individuele nummers, maar om de creatie, het concept. Er zijn sterkere nummers dan Two.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk ik weet dat ik ontzettend leuk ben maar komop
Wat is glamrock?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
niemand die is geinteresseerd in glamrock dus?
hehe jouw grappen zitten vaak op die manier in elkaar, eerst schep je verwachtingen, waarna je genadeloos een enter toevoegt en iemand breekt.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hospice_(The_Antlers_album)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat precies dan is het concept?
ik heb het niet zo op steel panther e.d.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo rol ik door het levenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe jouw grappen zitten vaak op die manier in elkaar, eerst schep je verwachtingen, waarna je genadeloos een enter toevoegt en iemand breekt.
Ja zoiets had ik al door.quote:
Ik hou al op met DM'en danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
srryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
goeie analysequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe jouw grappen zitten vaak op die manier in elkaar, eerst schep je verwachtingen, waarna je genadeloos een enter toevoegt en iemand breekt.
ja hoe leg je het uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:42 schreef substep het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al door.Maar wat is het? Wat voor soort genre? Zal wel iets met whats-in-the-name rock te maken hebben, maar glam?
gewoon negeren danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo frustrerend omdat je ze niet wil kwetsen en aardig wil blijven maar dat is onmogelijk esdfysujhadloljk
Ahhh op die fiets. Okay.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hoe leg je het uit
rock&roll maar dan meer gefocust op concept, niet alleen de muziek.
Perfect voorbeeld is KISS
Ja dat wist ik al, en hoewel ik de muziek et cetera mooi opgebouwd vind, zijn de geluiden die je af en toe door de muziek heen, op het album zelf hoort erg storend, en is de muziek na verloop van tijd redelijk eentonig. Dat is tenminste mijn ervaring, af en toe wel leuk, maar als je het vaker gaat luisteren is het teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hospice_(The_Antlers_album)
Lees.
Ja omg omg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
youre too young for me honey
weet je nog dat je samen met mij in de draaimolen wou en mn hand wou vasthouden en ik dat naar je vriendin stuurde en dramaquote:
Dat hoorde ik laatst eerder. Alhoewel ik vond dat 21-15 goed kon werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
youre too young for me honey
Ja omg omg. En dat jij niet snapte dat dat een grapje wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet je nog dat je samen met mij in de draaimolen wou en mn hand wou vasthouden en ik dat naar je vriendin stuurde en drama
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet je nog dat je samen met mij in de draaimolen wou en mn hand wou vasthouden en ik dat naar je vriendin stuurde en drama
als je van aanpakken weet moet dat geen probleem zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat hoorde ik laatst eerder. Alhoewel ik vond dat 21-15 goed kon werken.
Stiekem wist ik het wel. Maar je bracht het te serieus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja omg omg. En dat jij niet snapte dat dat een grapje was
Ooh, dan is het een probleem ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je van aanpakken weet moet dat geen probleem zijn
Er is niks mis met dromenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, dan is het een probleem ja.
Emotioneel album. Dat maakt het zo speciaal. Ik zou 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 niet direct een album kunnen noemen waar meer emotie inzit dan in dit album.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, en hoewel ik de muziek et cetera mooi opgebouwd vind, zijn de geluiden die je af en toe door de muziek heen, op het album zelf hoort erg storend, en is de muziek na verloop van tijd redelijk eentonig. Dat is tenminste mijn ervaring, af en toe wel leuk, maar als je het vaker gaat luisteren is het teveel van hetzelfde.
losse handen, soepele heupenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje bitches op mijn d je kent het wel
Ja, jij bent er één die het pindakaas-op-je-penis-door-een-hond-af-laten-likken-trucje gebruikt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje bitches op mijn d je kent het wel
whehehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn zusje is de grootste trol ooit
'-naam- doe eens niet zo irritant met je handen!' vervolgens zit mijn zusje met haar tong het eten in haar mond te lepelen: '-naam- pak gewoon je mes en vork!' 'maar ik mocht mijn handen niet boven tafel!' 'Het weekend is net begonnen, doe nou niet nu al zo flauw' 'Maar het is toch pas vrijdag, ben ik weer mijn tijdmachine vergeten aan te zetten, mijn fout' en heel serieus gezicht erbij.
Ik ging stuk
Je gezicht.quote:
Wat voor handelingen moet je eigenlijk allemaal verrichten om op heppies account te mogen?quote:
Happiness is like a butterfly the more you chase it the more it will elude you but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.quote:
'Weet ik niet'. Meestal zijn dat seksuele handelingen omdat zij dat niet hardop durft te zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor handelingen moet je eigenlijk allemaal verrichten om op heppies account te mogen?
picsquote:
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Happiness is like a butterfly the more you chase it the more it will elude you but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_David_Thoreauquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Happiness is like a butterfly the more you chase it the more it will elude you but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.
Tom McRae - Just Like Bloodquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Emotioneel album. Dat maakt het zo speciaal. Ik zou 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 niet direct een album kunnen noemen waar meer emotie inzit dan in dit album.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_David_Thoreau
Jij snapt het niet.quote:
Challaz homeboyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef substep het volgende:
Goed, ik ben er vantussen. Fijne avond iedereen.
Maar ... maar ... hypo was nog maagd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Weet ik niet'. Meestal zijn dat seksuele handelingen omdat zij dat niet hardop durft te zeggen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ... maar ... hypo was nog maagd?
Niet op dit moment.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef Trollscience het volgende:
Huh maar neuken heppie en hypo nou????
Weet ik niet. Misschien dat Hypo ooit gaatjes in de condooms prikt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wanneer kleine roodharige kindjes dan?
gewoon zonder condoom man lkr ziektes delenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien dat Hypo ooit gaatjes in de condooms prikt.
Ga weg jij wurm.quote:
Doen we ook. Maar ze heeft dat niet altijd door. Ze slaapt echt door alles heen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon zonder condoom man lkr ziektes delen
Daarom altijd eerst de condooms controleren. Na gebruik ook altijd bij je houden, er zijn mensen die het achteraf stelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien dat Hypo ooit gaatjes in de condooms prikt.
Ik breek je.quote:
Pizza de condomendief.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst de condooms controleren. Na gebruik ook altijd bij je houden, er zijn mensen die het achteraf stelen.
D'r buik groeit vanzelfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we ook. Maar ze heeft dat niet altijd door. Ze slaapt echt door alles heen.
Lekker dik.quote:
Geen leuke titel voor een boek?quote:
als een kever met zn mesthoopquote:
Ik begin er direct aan, de nieuwe 50 tinten, ik voel het.quote:
Niets sterkers?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:58 schreef Trollscience het volgende:
Mr wnnr meet dan met allemaal alcohols en xtc????????
50 tinten smaken Pizza.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik begin er direct aan, de nieuwe 50 tinten, ik voel het.
Letterlijk, ik ben aan het rukken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:58 schreef Trollscience het volgende:
Mr wnnr meet dan met allemaal alcohols en xtc????????
Jouw zaad is te zwak.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:00 schreef Amoeba het volgende:
Niet weten dat Hypo en ik de mensheid moeten redden.
Geen mening over.quote:
lees de pdf danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
eigenlijk wil ik 50 shades of grey nog wel lezen
maar ik durf het boek niet te kopen
Lees dan dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Histoire_d'Oquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
eigenlijk wil ik 50 shades of grey nog wel lezen
maar ik durf het boek niet te kopen
Ik heb het nog niet gekeknquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
leuke serie denk ikben nu bij S01E06
wat vond je van Banshee?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik klik op niks wat anders eindigt dan .com .nl .org
Speesquote:
Itz them h4xxorzzzzquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je gaat geen boek over BDSM lezen die klasse heeftquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lees dan dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Histoire_d'O
Net wat meer klasse naar het schijnt.
http://colasiteoflife.com/50shades.pdfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Spritzen is toch een spuitje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben spritzen aan het maken, naja ik ben ff aan het wachten tot de boter zacht is
Lekkaaahquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben spritzen aan het maken, naja ik ben ff aan het wachten tot de boter zacht is
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG EUGENE IK HEB EEN VIRUS OP MIJN COMPUTER HOE KAN DIT HAAL HET WEG OMGOMGOMGOMG HAAL HET WEG !!! MIJN OMA GAAT ME SLAAN ALS ZE HET MERKT OMIJNGOD
Zo begint mijn miljoenenboek.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Een zachte lentewind speelde met Michelles bloemtjesjurk, tilde geruisloos haar kledingstukje op en liet de man aan de andere kant, van de in bloei staande tuin, haar strakke poes zien. Haar harde tepels waren duidelijk zichtbaar en haar welwillende blik, waarmee ze Damian in haar gedachten al van zijn kleren ontdeed, verried haar hunkering om volledig gedomineerd te worden.
-eerste zin; 50 tinten pizza
DRUK SNEL OP CTRLALTDELETE DAN!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JA HALLO?!?!?!??!? DIT IS ECHT NIET GRAPPIG HOOR :S :S
Met shift F7 moet het gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
DRUK SNEL OP CTRLALTDELETE DAN!!!!
DESE VROUW WEET MEER
Als hoogtepunt de scène waarin Anita door Jeffrey genomen wordt terwijl ze beide op een stukje Pizza Salami knabbelen, en aan elkaar.quote:
omg dat liedjequote:
Control alt dieletquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
DRUK SNEL OP CTRLALTDELETE DAN!!!!
DESE VROUW WEET MEER
whehehe jaquote:
en is het dan ctrl + alt + del met de plusjes erbijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is de combinatie van ctrl alt del ?
Irritant mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Irritant mens
geeftnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i know you love me
Ja zo luister nu ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
voor jou
(het zwaardere werk begint rond 3:55)
gr.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geeftniet
i know you love me
*it's super effective*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh nee, wat nu.
*pokemon muziek*
Hypo use knijaanval.
fittiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
Als die Hypo/Heppie nou eens opdonderen met hun gezever. k?
Nee man, dan heb ik helemaal niets meer te doen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
TEVENS JALOEZIE HAHAH?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
Ga je zusje pestenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee man, dan heb ik helemaal niets meer te doen.
No.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
*it's super effective*
Wild heppie fainted.
You gained 86 exp!
Hypo learned: do it yourself attack, do you want to delete a move and learn do it yourself attack?
Maar je rechterhand telt toch niet :'9quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:23 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]?
Denken dat amoeba niks te neuken heeft
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Een hele verzameling pluche knuffels heeft die man. elke dag een ander beest
`quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Longen verneuken en zusje naar bed toe schoppen
huilenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:22 schreef Amoeba het volgende:
hiquote:
DVquote:
Scienceeeeequote:
klopt heb even pauze genomen, sociale leven etcquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
DV![]()
Lang niet gezien hier, hoe is t?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |