quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
OMG EUGENE IK HEB EEN VIRUS OP MIJN COMPUTER HOE KAN DIT HAAL HET WEG OMGOMGOMGOMG HAAL HET WEG !!! MIJN OMA GAAT ME SLAAN ALS ZE HET MERKT OMIJNGOD
Zo begint mijn miljoenenboek.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Een zachte lentewind speelde met Michelles bloemtjesjurk, tilde geruisloos haar kledingstukje op en liet de man aan de andere kant, van de in bloei staande tuin, haar strakke poes zien. Haar harde tepels waren duidelijk zichtbaar en haar welwillende blik, waarmee ze Damian in haar gedachten al van zijn kleren ontdeed, verried haar hunkering om volledig gedomineerd te worden.
-eerste zin; 50 tinten pizza
DRUK SNEL OP CTRLALTDELETE DAN!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
JA HALLO?!?!?!??!? DIT IS ECHT NIET GRAPPIG HOOR :S :S
Met shift F7 moet het gaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
DRUK SNEL OP CTRLALTDELETE DAN!!!!
DESE VROUW WEET MEER
Als hoogtepunt de scène waarin Anita door Jeffrey genomen wordt terwijl ze beide op een stukje Pizza Salami knabbelen, en aan elkaar.quote:
omg dat liedjequote:
Control alt dieletquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:11 schreef supersof het volgende:
[..]
DRUK SNEL OP CTRLALTDELETE DAN!!!!
DESE VROUW WEET MEER
whehehe jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |