Slayer is sowieso tyfusherrie.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Slayer schijnt live niet zo heel best te zijn
wat zeg je dan tegen je vriendinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:32 schreef Rockiejj het volgende:
Ik kom altijd binnen met een wtf zin he
heb live geluisterd op graspop, slechte zangquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Slayer schijnt live niet zo heel best te zijn
ik heb de film bambi nooit gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat zeg je dan tegen je vriendin
Wat is jouw probleem. Haha. Meestal; de kip heeft een blaar op zijn rechterteen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat zeg je dan tegen je vriendin
Houden zo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb de film bambi nooit gezien
Soberso?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik luister soberso weinig slayer![]()
heb Alleen dat laatste en raining blood album
Wilcoquote:
neequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef Amoeba het volgende:
Trollie, Yankee Hotel Foxtrot ooit geluisterd?
???quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
jongens die niet doorhebben dat je niet geinteresseerd in ze bentookal wijs je al zijn verzoeken af en reageer je kort
HOE
Lucht je hart maar schatje xx.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
jongens die niet doorhebben dat je niet geinteresseerd in ze bentookal wijs je al zijn verzoeken af en reageer je kort
HOE
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:30 schreef Amoeba het volgende:
Paar lekkere nummertjes slingerde je daar de ruimte in Jordy.
zo frustrerend omdat je ze niet wil kwetsen en aardig wil blijven maar dat is onmogelijk esdfysujhadloljkquote:
sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
HOE
En wat precies dan is het concept?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laat het me uitleggen. Hospice draait niet om individuele nummers, maar om de creatie, het concept. Er zijn sterkere nummers dan Two.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk ik weet dat ik ontzettend leuk ben maar komop
Wat is glamrock?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
niemand die is geinteresseerd in glamrock dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |