???quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
jongens die niet doorhebben dat je niet geinteresseerd in ze bentookal wijs je al zijn verzoeken af en reageer je kort
HOE
Lucht je hart maar schatje xx.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
jongens die niet doorhebben dat je niet geinteresseerd in ze bentookal wijs je al zijn verzoeken af en reageer je kort
HOE
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:30 schreef Amoeba het volgende:
Paar lekkere nummertjes slingerde je daar de ruimte in Jordy.
zo frustrerend omdat je ze niet wil kwetsen en aardig wil blijven maar dat is onmogelijk esdfysujhadloljkquote:
sorryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
HOE
En wat precies dan is het concept?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Laat het me uitleggen. Hospice draait niet om individuele nummers, maar om de creatie, het concept. Er zijn sterkere nummers dan Two.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk ik weet dat ik ontzettend leuk ben maar komop
Wat is glamrock?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
niemand die is geinteresseerd in glamrock dus?
hehe jouw grappen zitten vaak op die manier in elkaar, eerst schep je verwachtingen, waarna je genadeloos een enter toevoegt en iemand breekt.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hospice_(The_Antlers_album)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat precies dan is het concept?
ik heb het niet zo op steel panther e.d.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo rol ik door het levenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe jouw grappen zitten vaak op die manier in elkaar, eerst schep je verwachtingen, waarna je genadeloos een enter toevoegt en iemand breekt.
Ja zoiets had ik al door.quote:
Ik hou al op met DM'en danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk ik weet dat ik ontzettend leuk ben maar komop
srryquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
goeie analysequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hehe jouw grappen zitten vaak op die manier in elkaar, eerst schep je verwachtingen, waarna je genadeloos een enter toevoegt en iemand breekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |