quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_David_Thoreau
Jij snapt het niet.quote:
Challaz homeboyquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef substep het volgende:
Goed, ik ben er vantussen. Fijne avond iedereen.
Maar ... maar ... hypo was nog maagd?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Weet ik niet'. Meestal zijn dat seksuele handelingen omdat zij dat niet hardop durft te zeggen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ... maar ... hypo was nog maagd?
Niet op dit moment.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:55 schreef Trollscience het volgende:
Huh maar neuken heppie en hypo nou????
Weet ik niet. Misschien dat Hypo ooit gaatjes in de condooms prikt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Wanneer kleine roodharige kindjes dan?
gewoon zonder condoom man lkr ziektes delenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien dat Hypo ooit gaatjes in de condooms prikt.
Ga weg jij wurm.quote:
Doen we ook. Maar ze heeft dat niet altijd door. Ze slaapt echt door alles heen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon zonder condoom man lkr ziektes delen
Daarom altijd eerst de condooms controleren. Na gebruik ook altijd bij je houden, er zijn mensen die het achteraf stelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien dat Hypo ooit gaatjes in de condooms prikt.
Ik breek je.quote:
Pizza de condomendief.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daarom altijd eerst de condooms controleren. Na gebruik ook altijd bij je houden, er zijn mensen die het achteraf stelen.
D'r buik groeit vanzelfquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Doen we ook. Maar ze heeft dat niet altijd door. Ze slaapt echt door alles heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |