Ooh, dan is het een probleem ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je van aanpakken weet moet dat geen probleem zijn
Er is niks mis met dromenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, dan is het een probleem ja.
Emotioneel album. Dat maakt het zo speciaal. Ik zou 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 niet direct een album kunnen noemen waar meer emotie inzit dan in dit album.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, en hoewel ik de muziek et cetera mooi opgebouwd vind, zijn de geluiden die je af en toe door de muziek heen, op het album zelf hoort erg storend, en is de muziek na verloop van tijd redelijk eentonig. Dat is tenminste mijn ervaring, af en toe wel leuk, maar als je het vaker gaat luisteren is het teveel van hetzelfde.
losse handen, soepele heupenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje bitches op mijn d je kent het wel
Ja, jij bent er één die het pindakaas-op-je-penis-door-een-hond-af-laten-likken-trucje gebruikt?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beetje bitches op mijn d je kent het wel
whehehquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn zusje is de grootste trol ooit
'-naam- doe eens niet zo irritant met je handen!' vervolgens zit mijn zusje met haar tong het eten in haar mond te lepelen: '-naam- pak gewoon je mes en vork!' 'maar ik mocht mijn handen niet boven tafel!' 'Het weekend is net begonnen, doe nou niet nu al zo flauw' 'Maar het is toch pas vrijdag, ben ik weer mijn tijdmachine vergeten aan te zetten, mijn fout' en heel serieus gezicht erbij.
Ik ging stuk
Je gezicht.quote:
Wat voor handelingen moet je eigenlijk allemaal verrichten om op heppies account te mogen?quote:
Happiness is like a butterfly the more you chase it the more it will elude you but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.quote:
'Weet ik niet'. Meestal zijn dat seksuele handelingen omdat zij dat niet hardop durft te zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat voor handelingen moet je eigenlijk allemaal verrichten om op heppies account te mogen?
picsquote:
Mooi gezegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Happiness is like a butterfly the more you chase it the more it will elude you but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henry_David_Thoreauquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Happiness is like a butterfly the more you chase it the more it will elude you but if you turn your attention to other things it will come and sit softly on your shoulder.
Tom McRae - Just Like Bloodquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Emotioneel album. Dat maakt het zo speciaal. Ik zou 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 niet direct een album kunnen noemen waar meer emotie inzit dan in dit album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |