ja hoe leg je het uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:42 schreef substep het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik al door.Maar wat is het? Wat voor soort genre? Zal wel iets met whats-in-the-name rock te maken hebben, maar glam?
gewoon negeren danquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zo frustrerend omdat je ze niet wil kwetsen en aardig wil blijven maar dat is onmogelijk esdfysujhadloljk
Ahhh op die fiets. Okay.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hoe leg je het uit
rock&roll maar dan meer gefocust op concept, niet alleen de muziek.
Perfect voorbeeld is KISS
Ja dat wist ik al, en hoewel ik de muziek et cetera mooi opgebouwd vind, zijn de geluiden die je af en toe door de muziek heen, op het album zelf hoort erg storend, en is de muziek na verloop van tijd redelijk eentonig. Dat is tenminste mijn ervaring, af en toe wel leuk, maar als je het vaker gaat luisteren is het teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hospice_(The_Antlers_album)
Lees.
Ja omg omg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
kijk ik weet dat ik ontzettend leuk ben maar komop
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
youre too young for me honey
weet je nog dat je samen met mij in de draaimolen wou en mn hand wou vasthouden en ik dat naar je vriendin stuurde en dramaquote:
Dat hoorde ik laatst eerder. Alhoewel ik vond dat 21-15 goed kon werken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
youre too young for me honey
Ja omg omg. En dat jij niet snapte dat dat een grapje wasquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet je nog dat je samen met mij in de draaimolen wou en mn hand wou vasthouden en ik dat naar je vriendin stuurde en drama
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet je nog dat je samen met mij in de draaimolen wou en mn hand wou vasthouden en ik dat naar je vriendin stuurde en drama
als je van aanpakken weet moet dat geen probleem zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat hoorde ik laatst eerder. Alhoewel ik vond dat 21-15 goed kon werken.
Stiekem wist ik het wel. Maar je bracht het te serieus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja omg omg. En dat jij niet snapte dat dat een grapje was
Ooh, dan is het een probleem ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je van aanpakken weet moet dat geen probleem zijn
Er is niks mis met dromenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh, dan is het een probleem ja.
Emotioneel album. Dat maakt het zo speciaal. Ik zou 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 niet direct een album kunnen noemen waar meer emotie inzit dan in dit album.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat wist ik al, en hoewel ik de muziek et cetera mooi opgebouwd vind, zijn de geluiden die je af en toe door de muziek heen, op het album zelf hoort erg storend, en is de muziek na verloop van tijd redelijk eentonig. Dat is tenminste mijn ervaring, af en toe wel leuk, maar als je het vaker gaat luisteren is het teveel van hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |