abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124099446
Zeg nergens een topic hierover. Hier in ieder geval een livestream.
Begint vannacht om 0:00, live vanuit NY kan je het op YouTube volgen.

Volgens de geruchten gaat het qua design weinig verschillen met de huidige S3 en wordt het een update van onder de motorkap. Ben benieuwd!

Livestream:

SamsungMobileUS twitterde op dinsdag 12-03-2013 om 02:06:52 The countdown for #TheNextBigThing has begun. Who’s ready for the Global Unpacked Event on March 14? http://t.co/yi8VSDFxUe reageer retweet

pi_124099488
Sorry ik zag geen gereekst topic maar er is er dus al een. Doe maar dicht.
pi_125154288
Hi TS, misschien scheelt deze Galaxy S4 qua design niet veel met de S3, maar wat ik verder lees is het weer een behoorlijk goede vooruitgang, en veel nieuwe features. Bijvoorbeeld:

- beter scherm (5 inch groter dan zijn voorganger),
- hogere resolutie (1080p),
- betere batterij (2.600 mAh),
- snellere processor (1,9 GHz quad-core of 1,6 GHz octa-core),
- beter camera (13, om precies te zijn)

zie ook:
http://www.gsmprijzen.nl/(...)4/specificaties.html
pi_125795869
Knap hoe ze het formaat hetzelfde wisten te houden en het scherm toch een stuk groter is + betere accu. :)
pi_125797059
Heb er net een tijdje mee gespeeld in de Saturn, maar ben toch blij dat ik een Nexus 4 heb. De S4 is een goede telefoon natuurlijk maar ik zou nu echt niet meer met Touchwiz of andere fabrikantenskins willen werken, hoewel TW Nature UI wel mooi is imo. :)
pi_125931715
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:38 schreef stoereboii het volgende:
Sorry ik zag geen gereekst topic maar er is er dus al een. Doe maar dicht.
Hey, waar zie je dan een gereekst topic van de S4?
pi_125931954
Heeft iemand zich geregistreerd bij www.onzetroonopvolger.nl voor een 64gb kaartje en wil uiteindelijk toch geen s4 kopen? Ik heb interesse in jouw code!!
pi_125937070
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 01:43 schreef FFnog het volgende:

[..]

Hey, waar zie je dan een gereekst topic van de S4?
Er was een topic over de presentatie van de S4. Maar deze kan dus open blijven omdat die andere niet meer gebruikt wordt. :)
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:16:48 #9
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125937527
- Geweldig scherm
- Fantastische camera
- Belachelijk snelle processor
- Goede software-toevoegingen
- Nieuwste versie van Android
- Goede batterij
- Uitbreidbaar geheugen

... en toch vind ik het een tegenvallend toestel. Je kunt hoog van de toren blazen over specificaties boven bouwkwaliteit en design, maar persoonlijk vind ik het niet fijn als mijn toestel van 650+ euro aanvoelt als goedkoop speelgoed. Ik heb afgelopen maandag een iPhone 5 via mp gekocht van iemand die de S4 als vervanger had en het verschil in kwaliteitsgevoel is echt bizar.

Toch jammer, want als de inhoud van de S4 in de body van een HTC One zou zitten, zou dat echt het toestel zijn dat ik wil.
pi_125938136
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
- Geweldig scherm
- Fantastische camera
- Belachelijk snelle processor
- Goede software-toevoegingen
- Nieuwste versie van Android
- Goede batterij
- Uitbreidbaar geheugen

... en toch vind ik het een tegenvallend toestel. Je kunt hoog van de toren blazen over specificaties boven bouwkwaliteit en design, maar persoonlijk vind ik het niet fijn als mijn toestel van 650+ euro aanvoelt als goedkoop speelgoed. Ik heb afgelopen maandag een iPhone 5 via mp gekocht van iemand die de S4 als vervanger had en het verschil in kwaliteitsgevoel is echt bizar.

Toch jammer, want als de inhoud van de S4 in de body van een HTC One zou zitten, zou dat echt het toestel zijn dat ik wil.
Toch heeft het ook voordelen:

- Polycarbonaat ligt lekkerder in de hand dan aluminium. Mijn persoonlijke mening maar mijn Note2 ligt lekkerder in de hand dan mijn Desire S die van aluminium was waarbij ik steeds het gevoel had dat hij uit mijn hand zou kunnen glippen.
- De rondere vormen van de Galaxy's liggen ook lekkerder in de hand dan de scherpere randen van bijv. de iPhone.
- Polycarbonaat voelt niet koud aan in tegenstelling tot aluminium, iets wat ik zelf ook prettig vind.
- Ook is het redelijk krasvast, kijk hoe snel de iPhone5 krast en dan aan premium gevoel inlevert.
- Een ander groot voordeel is het zelf kunnen verwisselen van je accu en het makkelijk bij kunnen prikken van geheugen.

Natuurlijk is het een persoonlijke kwestie maar ik ervaar zelf de overstap van een toestel van aluminium naar een polycarbonaat toestel als een vooruitgang.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:49:04 #11
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_125938300
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Toch heeft het ook voordelen:

- Polycarbonaat ligt lekkerder in de hand dan aluminium. Mijn persoonlijke mening maar mijn Note2 ligt lekkerder in de hand dan mijn Desire S die van aluminium was waarbij ik steeds het gevoel had dat hij uit mijn hand zou kunnen glippen.
Klopt, tot op zekere hoogte. Mijn iPhone 3GS lag ook lekkerder in de hand dan de nieuwe modellen. Maar de S4 voelt echt verschrikkelijk smerig en glibberig aan. Ik ben het helemaal met de reviewer van The Verge eens:
quote:
don't like holding this phone, and I can't overstate how much that informs the experience of using it. It makes an awful first impression, slippery and slimy and simply unpleasant in your hand. My white review unit is completely smooth and glossy, with a subtle checkered pattern that looks textured but is neither grippy nor textured anywhere on its body. Even the silver band around the sides, which is obviously supposed to look like metal, is plastic. Everyone I showed the GS4 to frowned and wrinkled their nose as if it smelled bad, before rubbing their fingers on the back of the phone and then handing it back to me — that's the opposite of the standard reaction to HTC’s One, which everyone wants to ogle and hold. That's going to be a huge problem for Samsung, because the GS4 and One are likely to be next to each other on store shelves, and at least on first impression there's absolutely no contest between the two.
quote:
- De rondere vormen van de Galaxy's liggen ook lekkerder in de hand dan de scherpere randen van bijv. de iPhone.
- Polycarbonaat voelt niet koud aan in tegenstelling tot aluminium, iets wat ik zelf ook prettig vind.
- Ook is het redelijk krasvast, kijk hoe snel de iPhone5 krast en dan aan premium gevoel inlevert.
Zowel het gevoel als het krassen zijn te verhelpen met een goede skin/screenprotector. Natuurlijk kun je het argument geven dat je dat niet zou hoeven doen, maar bij de iPhone heb je tenminste de optie er wat aan te doen, terwijl je dat bij de S4 niet hebt.
quote:
- Een ander groot voordeel is het zelf kunnen verwisselen van je accu en het makkelijk bij kunnen prikken van geheugen.
Dit is zeker een heel groot voordeel. Nu heb ik dan de 64GB versie van de iPhone, dus heb ik over geheugen niet echt te klagen. Maar feit blijft wel dat Apple achterlijk veel geld vraagt voor iets wat je bij de S4 met een 32GB microSD van een paar tientjes kunt oplossen.
quote:
Natuurlijk is het een persoonlijke kwestie maar ik ervaar zelf de overstap van een toestel van aluminium naar een polycarbonaat toestel als een vooruitgang.
Dat kan. En als de S4 had aangevoeld zoals de S2 deed, had ik dat ook wel kunnen begrijpen. Of als het een mat polycarbonaat was, zoals de HTC Hero vroeger, of de One X vorig jaar. Maar deze glibberige troep voelt echt aan als een goedkope chinaphone ipv een premium toestel van 650+ euro.
pi_125938709
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 15:14 schreef Dutchguy het volgende:
Knap hoe ze het formaat hetzelfde wisten te houden en het scherm toch een stuk groter is + betere accu. :)
Zekers, en dat geeft hele goede hoop voor de opvolger van de Samsung Note 2.
Tenminste als de Galaxy series niet het gras voor de voeten van de Note series wegveegt met al die vernieuwende opties.
  woensdag 1 mei 2013 @ 16:15:01 #13
351860 WH141
E = MC²
pi_125945072
quote:
6s.gif Op woensdag 1 mei 2013 13:07 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zekers, en dat geeft hele goede hoop voor de opvolger van de Samsung Note 2.
Tenminste als de Galaxy series niet het gras voor de voeten van de Note series wegveegt met al die vernieuwende opties.
De note valt ook gewoon onder de Galaxy series haha, alleen niet onder de Galaxy S series.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_125977757
Iemand die zijn code van onze troonopvolger niet meer wil gebruiken?
pi_126024947
net mijn galaxy S4 aangekregen
dat ding is groot en mooi helder scherm vergeleken met mijn S1
te denken dat ik nog aan twijfelen was tussen een S4 of een Note 3
ben nog steeds alles aan het installeren zit veel samsung apps bij enzo.
kan ik rustig wat de handleiding lezen (yes I RTFM)

owja klacht ik had een black mist gekozen en ik krijg er witte oortjes bij :(

deze link werkte om de I9505 te rooten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803

volume down + home + powerknop ingedrukt houden en dan volumeup.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2013 15:50:06 ]
pi_126170951
quote:
1s.gif Op woensdag 1 mei 2013 16:15 schreef WH141 het volgende:

De note valt ook gewoon onder de Galaxy series haha, alleen niet onder de Galaxy S series.
:@ en dat heeft ook nog een groot? verschil als in technische specificaties?
Ik vind die G4 wel wat hebben en de vraag waarmee ik zit: Is hij beter dan de Note 2 die m.i. alles heeft als vlaggenschip (grootte) van de Samsung series.
pi_126202651
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:47 schreef redboyke het volgende:
net mijn galaxy S4 aangekregen
dat ding is groot en mooi helder scherm vergeleken met mijn S1
te denken dat ik nog aan twijfelen was tussen een S4 of een Note 3
ben nog steeds alles aan het installeren zit veel samsung apps bij enzo.
kan ik rustig wat de handleiding lezen (yes I RTFM)

owja klacht ik had een black mist gekozen en ik krijg er witte oortjes bij :(

deze link werkte om de I9505 te rooten:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2219803

volume down + home + powerknop ingedrukt houden en dan volumeup.
Waarom wil je hem rooten?
pi_126203834
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 00:47 schreef FFnog het volgende:

[..]

Waarom wil je hem rooten?
is al geroot :D

voor Adfree heb ik het gedaan en titanium backup
en om sommige apps te verwijderen. maar blijkbaar kan je ze niet allemaal verwijderen dat je niet gebruikt.
  zondag 12 mei 2013 @ 12:54:39 #19
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_126381158
Hoe zie je nou je limitet bij het bellen :?
De mobiele gegevens zijn wel makkelijk zichtbaar maar de eerste kan ik niet vinden op mijn telefoon...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_126631428
Mooi toestel, alleen maakt mijn camera een geluid (ook bij volledig stille stand) een geluid als ik foto neem. Hoe zet ik dit uit?

En de app Story book werkt niet. Meer mensen hier last van?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_126633460
Ik ben geïnteresseerd in de SGS4 alleen vind ik Vodafone met zijn Red abonnementen vrij duur, KPN heeft lease contracten, dat wil ik niet dus denk ik nu aan Sim-Only.

In Nederland kost de telefoon nu 640 euro, zou het rendabel kunnen zijn deze in het buitenland te bestellen? En zoja waar?
Of saté?
pi_126668039
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef De-Hamster het volgende:
Ik ben geïnteresseerd in de SGS4 alleen vind ik Vodafone met zijn Red abonnementen vrij duur, KPN heeft lease contracten, dat wil ik niet dus denk ik nu aan Sim-Only.

In Nederland kost de telefoon nu 640 euro, zou het rendabel kunnen zijn deze in het buitenland te bestellen? En zoja waar?
Ik ben zelf ook aan het zoeken. Ik kwam bij deze site uit. http://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s4#?Module=1

38 euro per maand en een klein bedrag omt te kopen. Alleen hoor ik dat veel mensen niet tevreden zijn met Tele 2.
pi_126729136
quote:
Die is wel nice, bedankt!
pi_126851060
Ik ben overgestapt naar de S4 na 5 jaar HTC. Maar ik baal verschrikkelijk. Maar ik moet er het beste van maken.

Daarom hoop ik dat de officiële ROM van de Google dev edition S4. Beschikbaar komt voor alle S4 toestellen.

Met de telefoon is niet heel veel mis, maar Touchwizz is wel echt bagger. Had ik maar het geduld gehad om op de One te wachten..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_126903020
bij toestel-info 7 keer tappen op buildnummer.druk terug en dan heb je ontwikkelaarsopties.
zet vensteranimatie schalen, animatieschaal overgang en schaal van duur animator zet deze alle 3 op uit.
gaat het allemaal wat smoother vind ik.
pi_127170034
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:29 schreef redboyke het volgende:
bij toestel-info 7 keer tappen op buildnummer.druk terug en dan heb je ontwikkelaarsopties.
zet vensteranimatie schalen, animatieschaal overgang en schaal van duur animator zet deze alle 3 op uit.
gaat het allemaal wat smoother vind ik.
Touchwiz is gewoon matig en lelijk
  zaterdag 1 juni 2013 @ 01:27:44 #28
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_127276232
Vandaag de S4 opgepikt bij de Saturn voor 557 euro (Tax free actie). Goedkoper vind je hem nergens, dus ben er heel blij mee. Ga er morgen mee aan de slag. :)
Goed van jou.
pi_127428976
Iemand enig idee wanneer de S4 mini te koop is en hoeveel die écht gaat kosten en hoe lang die geupdatet zal worden?

En is het zo dat de verschillen de grootte en de processor zijn?
pi_127429173
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2013 01:22 schreef mapima het volgende:
Iemand enig idee wanneer de S4 mini te koop is en hoeveel die écht gaat kosten en hoe lang die geupdatet zal worden?

En is het zo dat de verschillen de grootte en de processor zijn?
http://tweakers.net/nieuw(...)wartaal-te-koop.html
pi_127766599
Vandaag genomen bij T-Mobile. Toffe actie: 2-jarig abonnement met onbeperkt sms, onbeperkt bellen en 5GB data (3G en 4G wanneer beschikbaar) met gratis S4 voor 34,50 per maand. O+

Nu inrichten en testen. En iPhone 4 in de verkoop. Vind android wel een stuk lelijker dan iOS ;(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_127768109
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Skv het volgende:
Vandaag genomen bij T-Mobile. Toffe actie: 2-jarig abonnement met onbeperkt sms, onbeperkt bellen en 5GB data (3G en 4G wanneer beschikbaar) met gratis S4 voor 34,50 per maand. O+

Nu inrichten en testen. En iPhone 4 in de verkoop. Vind android wel een stuk lelijker dan iOS ;(
Waar haal je die aanbieding vandaan dan?
pi_127768941
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Waar haal je die aanbieding vandaan dan?
http://www.t-mobile.nl/Pe(...)omain=www_TMobile_nl

Geldt niet meer helaas.
pi_127768979
Hoe zet je die logo's en geluiden uit bij het aanzetten en afsluiten van de telefoon? Ik krijg van die T-Mobile ellende..

[ Bericht 41% gewijzigd door Skv op 13-06-2013 22:28:13 ]
  vrijdag 14 juni 2013 @ 14:57:59 #35
67670 Skv
Cynist.
pi_127791370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Klopt, tot op zekere hoogte. Mijn iPhone 3GS lag ook lekkerder in de hand dan de nieuwe modellen. Maar de S4 voelt echt verschrikkelijk smerig en glibberig aan. Ik ben het helemaal met de reviewer van The Verge eens:

[..]

[..]

Zowel het gevoel als het krassen zijn te verhelpen met een goede skin/screenprotector. Natuurlijk kun je het argument geven dat je dat niet zou hoeven doen, maar bij de iPhone heb je tenminste de optie er wat aan te doen, terwijl je dat bij de S4 niet hebt.

[..]

Dit is zeker een heel groot voordeel. Nu heb ik dan de 64GB versie van de iPhone, dus heb ik over geheugen niet echt te klagen. Maar feit blijft wel dat Apple achterlijk veel geld vraagt voor iets wat je bij de S4 met een 32GB microSD van een paar tientjes kunt oplossen.

[..]

Dat kan. En als de S4 had aangevoeld zoals de S2 deed, had ik dat ook wel kunnen begrijpen. Of als het een mat polycarbonaat was, zoals de HTC Hero vroeger, of de One X vorig jaar. Maar deze glibberige troep voelt echt aan als een goedkope chinaphone ipv een premium toestel van 650+ euro.
Ik moet je hier gelijk in geven. Hij ligt wel fijn in de hand maar is imho net iets te breed. Als ik 'm in 1 hand vasthoud (met rechts), dan kan ik de instellingen-knop niet bedienen omdat deze te ver weg is. Hij is opvallend veel lichter dan mijn (veel kleinere) iPhone 4.

En de achterkant.. Pff. Ik hoop dat er nog een alternatief voor op de markt komt, want die voelt inderdaad erg plastic aan. Als je er op drukt dan voel je de contouren van de binnenbehuizing zelfs. :{ Het scherm is dan wel weer een enorme pré. Android moet ik nog aan wennen, het lijkt me uiteindelijk handiger dan iOS (meer in te stellen) maar het is wel lelijk en weinig uniform.
pi_127805114
quote:
Hmm ik heb het idee dat dit bijna hetzelfde toestel is als de express
  zaterdag 15 juni 2013 @ 01:23:18 #37
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_127816586
Vanaf afgelopen donderdag van S2 naar S4 overgestapt en tot op heden tevreden *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_127819292
Mensen die een S4 hebben. Hoe zit het met de accuduur bij normaal gebruik?
pi_127819862
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:07 schreef Droathoah het volgende:
Mensen die een S4 hebben. Hoe zit het met de accuduur bij normaal gebruik?
Bij mij tot nu toe waardeloos (na 2 dagen). Heb wel alle toeters en bellen aan staan, misschien dat de batterij nog moet calibreren ofzo. Zit er ook wel redelijk veel mee te klooien moet ik zeggen.
pi_127820063
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Skv het volgende:

Je vind Android lelijk. Ik standaard ook.Met 2 stappen simpel op te lossen. Zet je default launcher naar Apex Launcher en download het icon pak Tersus in de play store.

Mijn homescreen ziet er nu zo uit. Toch wel mooi he;)?

https://www.dropbox.com/sc/ttf33kynsrcgrtz/zt6_Png88A
pi_127821247
Ook maar besteld:
Extra accu + lader/beschermhoesje: http://www.bol.com/nl/p/s(...)it/9200000011453369/

64 GB geheugenkaart: http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-sandisk.html
pi_127821259
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 10:54 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Je vind Android lelijk. Ik standaard ook.Met 2 stappen simpel op te lossen. Zet je default launcher naar Apex Launcher en download het icon pak Tersus in de play store.

Mijn homescreen ziet er nu zo uit. Toch wel mooi he;)?

https://www.dropbox.com/sc/ttf33kynsrcgrtz/zt6_Png88A
Dank voor je tip! Gaat dit niet ten koste van je accuduur? Dat had ik met mijn iPhone altijd (Winterboard).
pi_127821392
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Dank voor je tip! Gaat dit niet ten koste van je accuduur? Dat had ik met mijn iPhone altijd (Winterboard).
Nee, op Android kan je de hele launcher vervangen, het is geen skin of thema over je huidige launcher heen.

Dat gezegd hebbende, lijkt het er wel op dat Samsung Android expres lelijk maakt, met die felgroene knoppen in het notificatiescherm of dingen als dat vreselijk lelijke instellingenmenu. Die dingen vervang je ook niet met een launcher.

Standaard-Android en andere merken doen dat véél mooier.
pi_127821868
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 11:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Nope. Dit is trouwens rechtstreekse link voor Apex Launcher mocht je het niet vinden: https://play.google.com/s(...)com.anddoes.launcher

En dit is Tersus icon pack: https://play.google.com/s(...)v.theme.tersus&hl=en

(wel 1 euro 40, maar zoveel mooier dan de standaard Android icoontjes)
pi_127822847
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 12:24 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Nope. Dit is trouwens rechtstreekse link voor Apex Launcher mocht je het niet vinden: https://play.google.com/s(...)com.anddoes.launcher

En dit is Tersus icon pack: https://play.google.com/s(...)v.theme.tersus&hl=en

(wel 1 euro 40, maar zoveel mooier dan de standaard Android icoontjes)
Beiden gedownload, maar alle menu's zijn volgens mij nog hetzelfde (in settings etc)? Of zit dat niet in het thema? Wel veel meer opties dan standaard; handig!

[ Bericht 7% gewijzigd door Skv op 15-06-2013 13:23:24 ]
pi_127824379
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 13:01 schreef Skv het volgende:

[..]

Beiden gedownload, maar alle menu's zijn volgens mij nog hetzelfde (in settings etc)? Of zit dat niet in het thema? Wel veel meer opties dan standaard; handig!
Nee settings menu blijft hetzelfde inderdaad :). Ja, veel meer opties.
pi_127825094
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:06 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Nee settings menu blijft hetzelfde inderdaad :). Ja, veel meer opties.
Kan je het uiterlijk van settings ook aanpassen op de 1 of andere manier? Dit vind ik het meest storend tov iOS (vooral de onlogische indeling en de zwarte achtergrond; zelfde geldt voor de sms-app etc).

Wel een vooruitgang trouwens met Apex! _O_
pi_127825117
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:31 schreef Skv het volgende:

[..]

Kan je het uiterlijk van settings ook aanpassen? Dit vond ik het meest storend tov iOS (vooral de onlogische indeling en de zwarte achtergrond; zelfde geldt voor de sms-app etc). Wel een vooruitgang trouwens met Apex! _O_
Alles is in Android aan te passen dus dit ook wel, maar hoe zou ik niet weten ;)Offtopic, was jij niet altijd zo een IOS man in hart en nieren die best veel van Android deed afkraken ;) :@
pi_127825147
edit
pi_127825421
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:32 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Alles is in Android aan te passen dus dit ook wel, maar hoe zou ik niet weten ;)Offtopic, was jij niet altijd zo een IOS man in hart en nieren die best veel van Android deed afkraken ;) :@
True, ik heb nu 5 jaar een iPhone gehad. Ben langzaam over gegaan naar Android toen ik een Asus Transformer 300 kocht. Wilde eigenlijk een iPad, maar daar hadden ze geen prettig hardware toetsenbord met extra accu voor. Die asus beviel opzich wel en ik kon de S4 met een onwijs relaxte actie van T-Mobile nemen. Dus de switch maar gemaakt.

Tot op heden is het vooral wennen denk ik (en me ergeren aan de onlogische indeling etc van Android). Als ik er met twee weken niet aan ben gewend dan verkoop ik 'm en neem ik een iPhone 5. :) Ik vind iOS iig nog steeds superieur tov Android. Hou niet zo van dat eeuwige instellen van alles. Als het maar goed werkt ben ik wel tevreden. :P
pi_127825533
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef Skv het volgende:

[..]

True, ik heb nu 5 jaar een iPhone gehad. Ben langzaam over gegaan naar Android toen ik een Asus Transformer 300 kocht. Wilde eigenlijk een iPad, maar daar hadden ze geen prettig hardware toetsenbord met extra accu voor. Die asus beviel opzich wel en ik kon de S4 met een onwijs relaxte actie van T-Mobile nemen. Dus de switch maar gemaakt.

Tot op heden is het vooral wennen denk ik (en me ergeren aan de onlogische indeling etc van Android). Als ik er met twee weken niet aan ben gewend dan verkoop ik 'm en neem ik een iPhone 5. :) Ik vind iOS iig nog steeds superieur tov Android. Hou niet zo van dat eeuwige instellen van alles. Als het maar goed werkt ben ik wel tevreden. :P
Wel tof dat je de uitdaging aangaat :). Stomme vraag, maar waarom niet de HTC One genomen? HTC Sense 5 is echt minder bloated dan Touchwizz ;)
pi_127825555
Als ik mijn wachtwoord verkeerd intik, krijg ik de melding dat als dit 5 keer gebeurt, het toestel wordt hersteld naar de fabrieksinstellingen. Dit wil ik niet, enig idee hoe ik die beveiliging er af gooi? Of heeft het te maken met het certificaat van mijn werk dat ik heb geïnstalleerd? Daarvan mag ik 'm niet meer op Swipe etc zetten.
pi_127825633
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wel tof dat je de uitdaging aangaat :). Stomme vraag, maar waarom niet de HTC One genomen? HTC Sense 5 is echt minder bloated dan Touchwizz ;)
Geen idee, ik had geen zin om me er in te verdiepen en het abonnement bij de S4 stond me meer aan dat het abonnement dat ze bij de HTC aanboden. Ben maar gewoon in de rij gaan staan en keek welke het meest werd genomen. Dat was by far de S4. :'). En de reviews zagen er ook wel prima uit. :@ Plus natuurlijk het uitbreidbare geheugen (heb er 64 gig bij geklikt) en de verwisselbare batterij (ik haat het als 'ie na een dag uitvalt).

[ Bericht 5% gewijzigd door Skv op 15-06-2013 15:01:43 ]
pi_127828388
pi_127828687
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:47 schreef Skv het volgende:
Als ik mijn wachtwoord verkeerd intik, krijg ik de melding dat als dit 5 keer gebeurt, het toestel wordt hersteld naar de fabrieksinstellingen. Dit wil ik niet, enig idee hoe ik die beveiliging er af gooi? Of heeft het te maken met het certificaat van mijn werk dat ik heb geïnstalleerd? Daarvan mag ik 'm niet meer op Swipe etc zetten.
Klopt :)

Bij CA certificaten moet je altijd een hogere beveiling hebben.

Pattern, Pin of password
pi_127829241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Klopt :)

Bij CA certificaten moet je altijd een hogere beveiling hebben.

Pattern, Pin of password
En dan kan je blijkbaar ook geen enkele widget meer op je lockscreen zitten? Is dit op de één of andere manier te omzeilen? Ik vind het handig om mijn werkmail/agenda op mijn telefoon te hebben, maar het is waardeloos als ik daardoor veel functionaliteit verlies..
pi_128067964
Is er al een releasedatum voor de S4 active? Zit te twijfelen of ik nu voor de S4 moet gaan of nog even zal wachten op de Active
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_128077475
Iemand enig idee hpe snel de s4 in prijs zakt? 560 euro vind ik wat de duur.
pi_128114446
ok, dit zal waarschijnlijk een ontzettend domme vraag zijn, maar so be it :P

ik heb net mijn nieuwe s4 binnen gekregen en daar zit een nieuw kleiner simkaartje bij.
nu heb ik alles ingesteld, maar ik kan niks omdat ik niet bij het netwerk ben aangesloten...
kan alleen noodoproepen doen.
mijn oude s2 is nog wel steeds aangesloten op het netwerk, want die doet het nog gewoon.
hoe krijg ik die nieuwe nu werkend? :P

edit: ah, dat moet via mijn hi zie ik :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Schunckelstar op 22-06-2013 14:14:52 ]
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:38:16 #60
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128132251
S4 binnen.. en ben enorm tevreden, Hiervoor de S2 gehad en daar ook enorm van genoten. Ik zie dat het gejammer en gezeik alweer begonnen is over slipperige achterkantjes e.d. Komop zeg, waar gaat het over. Het scherm, de helderheid, de resolutie, de belachelijk snelle hardware en vooral de camera is enorm aangenaam. Ik ben helemaal fan van samsung ontwerp, behalve de S3. Ik ga er in ieder geval van genieten :). Zou ik iedereen ook aanraden. Dat gepijpzeik.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_128208453
ik dacht dat ik ontzettend zou moeten wennen aan het formaat, maar toen ik vandaag na 2 dagen mijn s2 weer aanzette om hem te wissen moest ik eigenlijk vooral wennen aan hoe klein die eigenlijk is :')
terwijl ik de s2 eerst ook behoorlijk groot vond :P
pi_128208625
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:00 schreef Schunckelstar het volgende:
ik dacht dat ik ontzettend zou moeten wennen aan het formaat, maar toen ik vandaag na 2 dagen mijn s2 weer aanzette om hem te wissen moest ik eigenlijk vooral wennen aan hoe klein die eigenlijk is :')
had ik de vorige keer ook met mijn S1.
naast elkaar gezet en kon het niet geloven dat ik jarenlang op zo'n slecht scherm heb gekeken vergeleken met S4 ziet de S1 er behoorlijk wazig uit.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:03:45 #63
67670 Skv
Cynist.
pi_128215632
quote:
Had ik met mijn iPhone 4. Toen ik de S4 net uit de doos had dacht ik 'wow, wat een koelkast zeg, dat gaat enorm vervelend worden'. Een dag later pakte in mijn iPhone vier en dacht ik 'jezus, wat een zware postzegel zeg.' :D!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:55:44 #64
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_128243617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:38 schreef Pumatje het volgende:
S4 binnen.. en ben enorm tevreden, Hiervoor de S2 gehad en daar ook enorm van genoten. Ik zie dat het gejammer en gezeik alweer begonnen is over slipperige achterkantjes e.d. Komop zeg, waar gaat het over. Het scherm, de helderheid, de resolutie, de belachelijk snelle hardware en vooral de camera is enorm aangenaam. Ik ben helemaal fan van samsung ontwerp, behalve de S3. Ik ga er in ieder geval van genieten :). Zou ik iedereen ook aanraden. Dat gepijpzeik.
Dus de S4 vind je mooi, maar de vrijwel identieke S3 niet?

Right..
pi_128246135
quote:
Dat heb ik ook met de Note 2. Het toestel dat je dagelijks gebruikt wordt vanzelf de standaard waaraan je andere toestellen afmeet. Ik vind dus veel toestellen erg klein. :P
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:26:46 #66
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128258448
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dus de S4 vind je mooi, maar de vrijwel identieke S3 niet?

Right..
De S4 lijkt veel meer op de S2 naar mijn mening. En de S3 vind ik inderdaad minder mooi.
pi_128270689
Ik ben uiteindelijk niet naar de S4 gegaan, omdat ik toch iOS wil behouden. En daarbij vind ik het typen op een android toestel gewoon niet fijn. Verder vind ik de S4 een hele mooie telefoon.
pi_128270937
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:08 schreef Droathoah het volgende:
En daarbij vind ik het typen op een android toestel gewoon niet fijn.
hoezo niet? :?
pi_128271085
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

hoezo niet? :?
Ik weet niet, kan er niet mee overweg denk ik. Is persoonlijk denk ik!
pi_128271127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ik weet niet, kan er niet mee overweg denk ik. Is persoonlijk denk ik!
ja maar dan stel je toch gewoon een andere in? :P
pi_128271136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ja maar dan stel je toch gewoon een andere in? :P
Gedaan! Maar ook dat vind ik gewoon niet fijn werken.
pi_128271873
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Had ik met mijn iPhone 4. Toen ik de S4 net uit de doos had dacht ik 'wow, wat een koelkast zeg, dat gaat enorm vervelend worden'. Een dag later pakte in mijn iPhone vier en dacht ik 'jezus, wat een zware postzegel zeg.' :D!
Blijf je bij de S4 SKV?
pi_128273628
iPhone heb ik verkocht, hou het lekker bij de S4. Had die keuze eerder moeten maken!
pi_128280039
Ik heb nog steeds niet gezien wat de S4 mij meer biedt en waar ik voordeel van heb i.v.g met wat ik nu al een tijdje heb en wel de Note. Batterij top,netwerk top en fantastisch groot scherm.

Wat wil een mens nog meer zeg ik dan.
pi_128283228
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb nog steeds niet gezien wat de S4 mij meer biedt en waar ik voordeel van heb i.v.g met wat ik nu al een tijdje heb en wel de Note. Batterij top,netwerk top en fantastisch groot scherm.

Wat wil een mens nog meer zeg ik dan.
haha heb ik ook met mijn s2. Alleen is die nog zeker een maand buiten mijn bereik...

Ik heb nu maar een ace 2 gekocht en wil uiteindelijk een s4 of de minivariant ervankopen... het s3 lijkt me handiger met een groot scherm maarja updates he
pi_128289973
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef mapima het volgende:

[..]

haha heb ik ook met mijn s2. Alleen is die nog zeker een maand buiten mijn bereik...

Ik heb nu maar een ace 2 gekocht en wil uiteindelijk een s4 of de minivariant ervankopen... het s3 lijkt me handiger met een groot scherm maarja updates he
waarom zou je een mini kopen met slechtere hardware? voor ongeveer dezelfde prijs
pi_128300903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef redboyke het volgende:

[..]

waarom zou je een mini kopen met slechtere hardware? voor ongeveer dezelfde prijs
de s3 mini kost 150 euro minder dan de normale?
pi_128301840
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef mapima het volgende:

[..]

de s3 mini kost 150 euro minder dan de normale?
dacht dat je het over de S4 mini had.
pi_128318788
Op de straat laten tyfen, dikke kier tussen de rand en het achterklepje. Na 7 dagen. Episch! :')
pi_128323100
mijne heeft ook al een klein deukje gewoon van de nachttafel gevallen :(
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:01:49 #81
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128327583
Ik heb ook een deukje. Hij zat gewoon in mijn zak en ik ging op de stoel zitten. Voelde de telefoon in mijn zak tegen de stoel aan tikken. Zit er een flauw deukje in de chromen bezel naast het scherm in de hoek.

Njah... het valt bijna niet op.
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:04:43 #82
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128334411
Ik krijg allemaal push reclame berichten.
nu bv van Albert Heijn. waardebon.

Wtf is dat? Meer mensen?

Ik heb Vodafone.
pi_128348411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik krijg allemaal push reclame berichten.
nu bv van Albert Heijn. waardebon.

Wtf is dat? Meer mensen?

Ik heb Vodafone.
heb ik ook door de app youtube naar mp3. Sommige apps hebben deze irritantee functie.
pi_128348435
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef redboyke het volgende:

[..]

dacht dat je het over de S4 mini had.
jawel mar juist daarom bedoel ik dat die vat een stuk goedkoper wordt
pi_128348840
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:04 schreef mapima het volgende:

[..]

heb ik ook door de app youtube naar mp3. Sommige apps hebben deze irritantee functie.
smartphonevariant van malware dus? Lekker dan..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_128348868
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:

[..]

smartphonevariant van malware dus? Lekker dan..
jup het irriteert mij ook echt.. maar voor sommige apps zijn helaas geen goede alternatieven.
pi_128399676
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik heb een S2, is die van hetzelfde materiaal en voelt die hetzelfde als de S4? Heeft ie ook 'ribbels' op de achterkant zoals de S2?
Zoja dan voor mij geen problemen...Vind juist dat gladde metalige of gladde plastic/ nep metaal niet fijn aanvoelen, maar S2 is geribbeld dus niet glad. En bovendien raak ik daarbij vnl de randen aan, en niet zozeer de achterkant, want het is een plat groot toestel, en niet rond of zo.
pi_128399772
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 13:59 schreef draadstalig het volgende:
Mooi toestel, alleen maakt mijn camera een geluid (ook bij volledig stille stand) een geluid als ik foto neem. Hoe zet ik dit uit?

En de app Story book werkt niet. Meer mensen hier last van?
Oh shit, ik zit te twijfelen over een S4, maar dat ie geen geluid maakt bij foto's is wel een vereiste.....heb nu een S2 en die maakt dus wel geluid bij foto's en dit is niet uit te zetten (terwijl kennissen met een S2 dit wel kunnen uitzetten, maar ik heb er blijkbaar net wat andere software opzitten waardoor het niet uit kan. Zo heb ik ook alleen engelse spraakherkenning ipv nederlandse oid).
Vriendin van me heeft een S4 en die maakt geen geluid bij het foto's maken, maar als het bij de S4 ook weer zo is dat sommige varianten TOCH foto-geluid maken wat je niet uit kunt zetten dan zit ik daar niet op te wachten :{
pi_128401738
Ik heb sinds gisteren zo'n apparaatje als opvolger van mijn galaxy note. Ik moet zeggen, valt me niks tegen. Alhoewel de note ook nog steeds een heel fijn toestel is.
pi_128407021
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:10 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Oh shit, ik zit te twijfelen over een S4, maar dat ie geen geluid maakt bij foto's is wel een vereiste.....heb nu een S2 en die maakt dus wel geluid bij foto's en dit is niet uit te zetten (terwijl kennissen met een S2 dit wel kunnen uitzetten, maar ik heb er blijkbaar net wat andere software opzitten waardoor het niet uit kan. Zo heb ik ook alleen engelse spraakherkenning ipv nederlandse oid).
Vriendin van me heeft een S4 en die maakt geen geluid bij het foto's maken, maar als het bij de S4 ook weer zo is dat sommige varianten TOCH foto-geluid maken wat je niet uit kunt znoetten dan zit ik daar niet op te wachten :{
simpel uit te zetten als je root hebt.
pi_128413918
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 23:14 schreef Skv het volgende:

[..]

simpel uit te zetten als je root hebt.
Wasda? Ik is n00b :+
Wat betreft die S2: daar hebben zowel mijn vriend als een vriend van hem (die zelf ook een S2 heeft) naar gekeken. Beiden hebben verstand van ICT en techniek enzo (ok, misschien wat minder van telefoons). Maar ze konden dat foto-geluid probleem bij mij nergens verhelpen, en de engelse spraakherkenning ook niet.
Denk dat er dus gewoon andere basis-software zeg maar op mijn foon zit. En weet ook niet of je die kan veranderen met updates enzo, of dat je dat eraf kunt pleuren en vervangen?

Heb mijn telefoon in de ruim 2 jaar dat ik hem nu heb nooit vervangen qua software, of er upgrades mee uitgevoerd (waren aantal updates beschikbaar geloof ik die je via Kies kon dingesen maar ik heb die niet uitgevoerd geloof ik). Geen idee hoe dat allemaal werkt en durf dingen als 'jailbreaken' (ja das Apple term, weet de term niet voor Androids en echt jailbreaken doe je een Android denk ik ook niet, is dat 'rooten?') niet aan, te bang dat de hele boel dan niet meer werkt.

T zou eigenlijk gewoon t handigste zijn als er ergens software beschikbaar zou zijn dat je je telefoon gewoon kon wissen en die basissoftware erop kon zetten. En dat dat dan zulke software zou zijn dat je sommige overbodige basisdingen eruit kunt gooien naar eigen believen en kunt aanpassen, voor de mensen die het leuk vinden aan hun eigen foontje te sleutelen en hem meer persoonlijk te maken. Is er niet zoiets?

[ Bericht 3% gewijzigd door bulbjes op 30-06-2013 09:47:47 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 11:11:17 #92
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_128415081
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 19:06 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik heb een S2, is die van hetzelfde materiaal en voelt die hetzelfde als de S4? Heeft ie ook 'ribbels' op de achterkant zoals de S2?
Zoja dan voor mij geen problemen...Vind juist dat gladde metalige of gladde plastic/ nep metaal niet fijn aanvoelen, maar S2 is geribbeld dus niet glad. En bovendien raak ik daarbij vnl de randen aan, en niet zozeer de achterkant, want het is een plat groot toestel, en niet rond of zo.
De S2 voelt echt oneindig veel beter aan dan de S4. De S2 heeft inderdaad een fijne textured achterkant. De S4 voelt aan als natte snot.
pi_128415529
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De S2 voelt echt oneindig veel beter aan dan de S4. De S2 heeft inderdaad een fijne textured achterkant. De S4 voelt aan als natte snot.
Klinkt verleidelijk. :P Hm maar es uitproberen in de winkel dan.....good to know.

[ Bericht 7% gewijzigd door bulbjes op 30-06-2013 11:40:32 ]
pi_128424569
Ik krijg met geen mogelijkheid mobiel Internet van kpn aan de praat. Instellingen al doorgelopen met klantenservice, maar dat mocht ook niet baten. Iemand bekend met dit probleem?
pi_128425178
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:49 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid mobiel Internet van kpn aan de praat. Instellingen al doorgelopen met klantenservice, maar dat mocht ook niet baten. Iemand bekend met dit probleem?
probeer je toestel eens te herstarten.desnoods eens je toestel forceren op alleen GSM werkt het dan wel?
pi_128427075
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 17:07 schreef redboyke het volgende:

[..]

probeer je toestel eens te herstarten.desnoods eens je toestel forceren op alleen GSM werkt het dan wel?
Ook niet. Ik heb het gevoel dat het probleem aan de kant van kpn ligt, of het toestel is gewoon kapot. Ik zal morgen bellen met de technische dienst van kpn. Die zijn er helaas niet op zondag
pi_128427796
Ik zal vanavond een harde reset proberen. Misschien helpt dat.
  zondag 30 juni 2013 @ 20:07:05 #98
67670 Skv
Cynist.
pi_128430840
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 09:41 schreef bulbjes het volgende:
Wat betreft die S2: daar hebben zowel mijn vriend als een vriend van hem (die zelf ook een S2 heeft) naar gekeken. Beiden hebben verstand van ICT en techniek enzo (ok, misschien wat minder van telefoons). Maar ze konden dat foto-geluid probleem bij mij nergens verhelpen, en de engelse spraakherkenning ook niet.
Denk dat er dus gewoon andere basis-software zeg maar op mijn foon zit. En weet ook niet of je die kan veranderen met updates enzo, of dat je dat eraf kunt pleuren en vervangen?

Als je niet weet wat root is en perse geen shuttergeluid wil, dan zou ik me er in verdiepen of een andere telefoon kiezen. ;)
  zondag 30 juni 2013 @ 20:13:11 #99
67670 Skv
Cynist.
pi_128431057
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 11:11 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Vond ik ook, daarom heb ik deze cover gekocht. Maakt de telefoon direct wat zwaarder (Godzijdank, nu voel ik tenminste dat ik wat vast heb en valt hij minder vaak) en het ziet er imho een stuk beter uit.

Kleur op de bovenste is iets lichter door de lichtinval.
  zondag 30 juni 2013 @ 20:34:41 #100
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_128431886
Ziet er inderdaad een stuk beter uit :)
pi_128438333
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 16:49 schreef emil23 het volgende:
een harde reset was voldoende. Mobiel internet werkt weer.
  maandag 1 juli 2013 @ 13:51:48 #102
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_128457930
quote:
13s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Skv het volgende:

[..]

En dan kan je blijkbaar ook geen enkele widget meer op je lockscreen zitten? Is dit op de één of andere manier te omzeilen? Ik vind het handig om mijn werkmail/agenda op mijn telefoon te hebben, maar het is waardeloos als ik daardoor veel functionaliteit verlies..
Ja, dit is te omzeilen. Als ik mijn mail (exchange) wil ontvangen op mijn Smartphone, ben ik ook verplicht om er een pincode op te zetten. Heb Touchdown geinstalleerd, daar zit de pin in de app en niet op het toestel. :)
  maandag 1 juli 2013 @ 15:24:18 #103
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128461764
quote:
7s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Vond ik ook, daarom heb ik deze cover gekocht. Maakt de telefoon direct wat zwaarder (Godzijdank, nu voel ik tenminste dat ik wat vast heb en valt hij minder vaak) en het ziet er imho een stuk beter uit.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nice! Ik zat er ook over na te denken deze covers te kopen maar lees ook een boel dingen over dat ze je ontvangst verstoren/verminderen, zowel met wifi als met je telefoon signaal. Heb je daar enige ervaring mee? Ze ziet er echt nietjes uit!
  maandag 1 juli 2013 @ 15:46:56 #104
67670 Skv
Cynist.
pi_128462717
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef GTIMk1 het volgende:

[..]

Ja, dit is te omzeilen. Als ik mijn mail (exchange) wil ontvangen op mijn Smartphone, ben ik ook verplicht om er een pincode op te zetten. Heb Touchdown geinstalleerd, daar zit de pin in de app en niet op het toestel. :)
Ah, ik heb een gemodificeerde mail.app en exchange.app van XDA-forums geplukt, die over mijn mail.app en exchange.app heen gezet en toen werkte het ook. Nu kan mijn werkgever überhaupt niks meer wissen van mijn telefoon. ;) Plus dat ik mijn exchange agenda gewoon in mijn standaard agenda app er bij heb.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:07:39 #105
67670 Skv
Cynist.
pi_128463534
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef lexvandoef het volgende:

[..]

Nice! Ik zat er ook over na te denken deze covers te kopen maar lees ook een boel dingen over dat ze je ontvangst verstoren/verminderen, zowel met wifi als met je telefoon signaal. Heb je daar enige ervaring mee? Ze ziet er echt nietjes uit!
Ontvangst helemaal zonder case:
-85 dBm 14 asu
Ontvangst met alu case:
-90 dBm 12 asu

Het scheelt dus heel iets ten opzichte van helemaal geen case, maar dat is logisch. Niks noemenswaardigs iig.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:13:53 #106
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128463766
quote:
7s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Ontvangst helemaal zonder case:
-85 dBm 14 asu
Ontvangst met alu case:
-90 dBm 12 asu

Het scheelt dus heel iets ten opzichte van helemaal geen case, maar dat is logisch. Niks noemenswaardigs iig.
Ah top thnx! Dat zijn betere cijfers dan ik tot nu toe gezien heb, ik duik maar eens ebay op denk ik. :)
  maandag 1 juli 2013 @ 16:24:46 #107
67670 Skv
Cynist.
pi_128464338
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef lexvandoef het volgende:

[..]

Ah top thnx! Dat zijn betere cijfers dan ik tot nu toe gezien heb, ik duik maar eens ebay op denk ik. :)
http://www.ebay.com/itm/B(...)ageName=STRK:MESE:IT

Ze hebben verschillende kleuren.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:27:25 #108
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128464490
Thnx! Heb er eentje en een carbon dekseltje besteld :). Ben benieuwd, straks eindelijk van die lelijke gladde achterkant af :).
  donderdag 4 juli 2013 @ 10:44:46 #109
67670 Skv
Cynist.
pi_128572461
OTA update aan het installeren. Ben benieuwd of mijn root behouden blijft.
  donderdag 4 juli 2013 @ 11:00:02 #110
67670 Skv
Cynist.
pi_128572875
Kan software niet bijwerken. :? Kan dat komen door mijn root?
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:04:10 #111
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128586503
Ik snap al die andere achterkant deksel verhalen hier niet.
Zodra hij in een hoesje zit zie je die hele achterkant niet eens meer.
of gebruikt niemand hier een hoesje o.i.d ?
pi_128607217
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Skv het volgende:
Kan software niet bijwerken. :? Kan dat komen door mijn root?
Hoe bevalt de S4 je nog?
  maandag 8 juli 2013 @ 13:06:25 #113
67670 Skv
Cynist.
pi_128718092
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 17:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik snap al die andere achterkant deksel verhalen hier niet.
Zodra hij in een hoesje zit zie je die hele achterkant niet eens meer.
of gebruikt niemand hier een hoesje o.i.d ?
Nee. Verschrikkelijk vind ik dat. Telefoon is al groot genoeg zonder hoesje en het is imho een gebruiksvoorwerp. Een kras meer of minder boeit me dan ook niet. :) Heb er na een week of 2 al een deuk in het zijpaneel zitten omdat hij op de straat ketste. Maar dat went ook wel na een dag. :+
  maandag 8 juli 2013 @ 13:08:12 #114
67670 Skv
Cynist.
pi_128718136
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 01:07 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Hoe bevalt de S4 je nog?
Goed hoor! Ik ben alleen nog op zoek naar goede offline navigatie. Sygic geprobeerd maar die begon in Duitsland ineens te muiten dat ik geen internet had (terwijl ik de kaarten wel had gedownload). Verder is een extra accu echt aan te raden (en ik heb zelfs nog een externe batterij van 600 mAh gekocht). Maargoed, dan heb ik ook 700 km op de navigatie gereden en daarna nog twee dagen normaal gebruik gehad zonder een stopcontact aan te raken.

Moet nog wel even de nieuwe update installeren via Odin, omdat dat OTA blijkbaar niet gaat vanwege mijn aanpassingen in het systeem.
  maandag 8 juli 2013 @ 13:16:49 #115
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_128718403
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee. Verschrikkelijk vind ik dat. Telefoon is al groot genoeg zonder hoesje en het is imho een gebruiksvoorwerp. Een kras meer of minder boeit me dan ook niet. :) Heb er na een week of 2 al een deuk in het zijpaneel zitten omdat hij op de straat ketste. Maar dat went ook wel na een dag. :+
Hmm, weird:
quote:
7s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Skv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

maandag 8 juli 2013 @ 13:25:45 #116
67670 Skv
Cynist.
pi_128718707
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hmm, weird:

[..]

Wat is je punt? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Skv op 08-07-2013 13:32:01 ]
  maandag 8 juli 2013 @ 14:57:46 #117
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128721657
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef Skv het volgende:

[..]

ik merk nu al 3 generaties smartphones dat als ik de nieuwste modellen aanschaf en ze mooi houdt, ik ze erg gemakkelijk kan verkopen voor een mooi bedrag. :) stelt mij kosteloos als ik een nieuwe wil aanschaffen.
  maandag 8 juli 2013 @ 17:09:28 #118
67670 Skv
Cynist.
pi_128726009
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef Pumatje het volgende:

[..]

ik merk nu al 3 generaties smartphones dat als ik de nieuwste modellen aanschaf en ze mooi houdt, ik ze erg gemakkelijk kan verkopen voor een mooi bedrag. :) stelt mij kosteloos als ik een nieuwe wil aanschaffen.
Ik heb mijn iPhone 3G destijds na 2,5 jaar verkocht voor 300 Euro en mijn iPhone 4 na 2 jaar en 10 maanden voor 250. Zonder beschermhoesjes of wat dan ook. Er zijn altijd wel buitenlanders die zo'n ding tweedehands willen hebben om 'm op te sturen naar vrienden/familie is mijn ervaring.

Argumenten die ik kan verzinnen voor hoesjes is het beschermen van de glasplaat tegen valschade of omdat je het mooi vindt. Als het eerste gebeurt dan zie ik het dan wel weer, en wat het tweede betreft vind ik ze lelijk. :+
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:50:27 #119
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128750667
Ja ik gebruik mijn S4 ook zonder hoesje, net als mijn Galaxy Nexus toen en HTC Desire. DIe dingen zijn al zo lomp groot, groter hoeft echt niet voor mij. En als ik er mee klaar ben en ik moet een nieuwe telefoon kopen dan is het goed zo, vaak geef ik mijn oude nog werkende telefoon (in goed staat) aan mij vriendin of huisgenoot ofzo. Komtie nog goed terecht :)l
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:39:38 #120
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128798818
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef lexvandoef het volgende:
Ja ik gebruik mijn S4 ook zonder hoesje, net als mijn Galaxy Nexus toen en HTC Desire. DIe dingen zijn al zo lomp groot, groter hoeft echt niet voor mij. En als ik er mee klaar ben en ik moet een nieuwe telefoon kopen dan is het goed zo, vaak geef ik mijn oude nog werkende telefoon (in goed staat) aan mij vriendin of huisgenoot ofzo. Komtie nog goed terecht :)l
Micro kapitaal vernietiging noem ik dat :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 15:41:08 #121
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128798878
Haha nee man, gewoon gebruik en alles wat erbij hoort :P.

Niet zo pussy doen met je telefoon, het is maar een telefoon :P.
pi_128816504
Samsung is helemaal gek. Prijsindicaties op basis van kieskeurig en demitelecom

S4 - 480 euro
S4 mini - 430 euro

:') leip

Waarom daalt de s4 eigenlijk zo snel in prijs?
pi_128817055
Zijn er hier mensen die de S-view flip cover hebben? Ziet er wel tof uit :)

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 11 juli 2013 @ 09:32:18 #124
67670 Skv
Cynist.
pi_128826303
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:

Heb het wel bij mensen gezien, maar dat ziet er toch niet uit? ;(
  donderdag 11 juli 2013 @ 15:14:42 #125
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128836555
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:

Ik heb geen hoesje nodig om de telefoon te bedekken, ik heb een hoesje nodig om hem te beschermen als hij valt. Met dat samsung hoesje gaat de telefoon nog steeds kapot na een val. Het beschermt nada..noppes.. nul. Ja tegen wat krasjes.

Dan kun je net zo goed een transparant stickertje voor op het scherm kopen van een halve dollar op ebay.
pi_128836971
ik hoef geen covers heb er wel eentje van leer die je ook al stand kunt gebruiken maar die gebruik ik alleen als ik in mijn bed lig dan kan ik die stand op mijn buik zetten en zo series kijken ipv dat ding te moeten vasthouden.
  donderdag 11 juli 2013 @ 17:23:37 #127
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128841222
quote:
7s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:25 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat is je punt? :?
Dat je tegen mij zegt geen hoesje te willen, maar in andere posts aangeeft er wel een te willen.
  donderdag 11 juli 2013 @ 19:56:41 #128
67670 Skv
Cynist.
pi_128845465
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 17:23 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Dat je tegen mij zegt geen hoesje te willen, maar in andere posts aangeeft er wel een te willen.
Dan lees je het niet goed.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:10:17 #129
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128848256
Oh
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2013 19:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan lees je het niet goed.
Oh, ja geen idee :P
ik dacht ik reageer even op je vraag en leg uit waarom hij dat zei.
Ik zie nu de links pas. :) Je hebt het over de back cover.
  donderdag 11 juli 2013 @ 21:30:52 #130
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128849200
Misschien wel iets vets voor de gadgetfreaks onder de S4 gebruikers hiero :P.

Ik ben er net achter de je op ebay:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1438.l2649
setjes kan kopen met een QI wireless charging pad en receiver voor in de telefoon. Deze receiver plaats je in de telefoon achter/onder de backcover (met de pinnetjes correct in de daarvoor bestemde gaatjes :P) en dan kan je dus met behoud van je originele backcover je telefoon draadloos opladen! :)

Het gaat wel trager dan via de standaard lader (2A vs 0.5/0.7A), maar ik ga er eentje bestellen omdat het leuk is en het mij best wel handig lijkt! :).
  donderdag 11 juli 2013 @ 22:21:39 #131
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128851804
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef lexvandoef het volgende:

setjes kan kopen met een QI wireless charging pad en receiver voor in de telefoon. Deze receiver plaats je in de telefoon achter/onder de backcover (met de pinnetjes correct in de daarvoor bestemde gaatjes :P) en dan kan je dus met behoud van je originele backcover je telefoon draadloos opladen! :)

Het gaat wel trager dan via de standaard lader (2A vs 0.5/0.7A), maar ik ga er eentje bestellen omdat het leuk is en het mij best wel handig lijkt! :).
Nice!
pi_128852184
Iemand die s4 mini heeft of gaat kopen?
pi_128852760
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef mapima het volgende:
OFFTOPIC OFFTOPIC OFFTOPIC!!!!!!
pi_128853533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:29 schreef mapima het volgende:
http://www.versus.com/en/(...)msung-galaxy-s4-mini

galaxy s4 mini mag er dan uitzien als een s4 maar is gewoon minderwaardig.

niemand wil dat ding alleen jij.
pi_128855252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef redboyke het volgende:

[..]

http://www.versus.com/en/(...)msung-galaxy-s4-mini

galaxy s4 mini mag er dan uitzien als een s4 maar is gewoon minderwaardig.

niemand wil dat ding alleen jij.
nou als dat ding veel goedkoper is dan de s4 maar beter dan bv de s2 denk ik dat ie het bet goed kan doen. Maar ik zie dat de s4 inmiddels al 480 euro kost en met kerst zeker 300 :') dusja
  vrijdag 12 juli 2013 @ 09:36:19 #136
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128862116
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2013 22:21 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Nice!
Ik heb dus ook maar de daad bij het woord gevoegd en er eentje besteld :P.

Zal er iets over neerkalken als ik hem binnen heb :).
  zaterdag 13 juli 2013 @ 02:13:38 #137
67670 Skv
Cynist.
pi_128897152
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef lexvandoef het volgende:

had ik inderdaad al eens naar gekeken, maar vraag me af of dat werkt met een Alu backplate. En zoals je aangeeft laadt het erg langzaam op. Als je er een hebt hoor ik graag je ervaringen!
pi_128948817
Ik heb mijn s4 een maand gebruikt zonder problemen. Sinds gisteren start hij opeens steeds opnieuw op, komt daarbij bijna nooit langs het opstartscherm, en wordt ondertussen ontzettend heet. Ik heb geen root of rare apps. Ik kan nergens een oplossing vinden, dus ik zal hem moeten opsturen voor reparatie.

Aangezien de sim kaart van het kleine formaat is, kan ik die dus niet gebruiken in een oude telefoon, waardoor ik nu een paar weken niet kan bellen of gebeld worden. Je verwacht van de dure Samsung Galaxy S serie toch een beetje kwaliteit en zekerheid. :N
  maandag 15 juli 2013 @ 01:55:48 #139
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128959934
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef Skv het volgende:

[..]

had ik inderdaad al eens naar gekeken, maar vraag me af of dat werkt met een Alu backplate. En zoals je aangeeft laadt het erg langzaam op. Als je er een hebt hoor ik graag je ervaringen!
Ik denk ook niet dat het werkt met een alu backplate, maar dat zien we wel.
Ik zal wel ff verslag uitbrengen! :)

Trouwens, hoe zit het met de accuduur bij jullie? Bij mij is het echt dramatisch dus.... verlies zo'n 2-3% per huur terwijl hij niks doet.... Ik draai wel CM10.1, maar zelfs met dat zou het toch niet zo slecht moeten zijn? Of wel....?
pi_128959968
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef rcco het volgende:
Ik heb mijn s4 een maand gebruikt zonder problemen. Sinds gisteren start hij opeens steeds opnieuw op, komt daarbij bijna nooit langs het opstartscherm, en wordt ondertussen ontzettend heet. Ik heb geen root of rare apps. Ik kan nergens een oplossing vinden, dus ik zal hem moeten opsturen voor reparatie.

Aangezien de sim kaart van het kleine formaat is, kan ik die dus niet gebruiken in een oude telefoon, waardoor ik nu een paar weken niet kan bellen of gebeld worden. Je verwacht van de dure Samsung Galaxy S serie toch een beetje kwaliteit en zekerheid. :N
je kan een sim adaptertje kopen normaal maar weet niet of microsim daar ook in past.
  maandag 15 juli 2013 @ 17:56:31 #141
67670 Skv
Cynist.
pi_128976547
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 01:55 schreef lexvandoef het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat het werkt met een alu backplate, maar dat zien we wel.
Ik zal wel ff verslag uitbrengen! :)

Trouwens, hoe zit het met de accuduur bij jullie? Bij mij is het echt dramatisch dus.... verlies zo'n 2-3% per huur terwijl hij niks doet.... Ik draai wel CM10.1, maar zelfs met dat zou het toch niet zo slecht moeten zijn? Of wel....?
2-3 procent per uur idle? Dat is toch prima :?
  maandag 15 juli 2013 @ 18:35:55 #142
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_128977666
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Vind je?

Met mijn Galaxy nexus haalde ik gemakkelijk 0.7-1% per uur idle. Had ik stiekem ook wel van mijn s4 verwacht.

Of heb jij ook een verbruik van 2-3%per uur idle? Dat zou betekenen dat je de telefoon 33-50 uur niks kan laten doen en dat hij dan leeg is. Lijkt mij redelijk rap toch?
  maandag 15 juli 2013 @ 22:12:25 #143
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128985995
Ik heb er een te koop, dus als iemand interesse heeft :).
pi_128986522
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:56 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan zou hij met niksdoen net 1,5 dag meegaan ouwe. Dat hoort dagen te zijn.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:41:12 #145
67670 Skv
Cynist.
pi_129010735
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:35 schreef lexvandoef het volgende:

[..]

Vind je?

Met mijn Galaxy nexus haalde ik gemakkelijk 0.7-1% per uur idle. Had ik stiekem ook wel van mijn s4 verwacht.

Of heb jij ook een verbruik van 2-3%per uur idle? Dat zou betekenen dat je de telefoon 33-50 uur niks kan laten doen en dat hij dan leeg is. Lijkt mij redelijk rap toch?
Bij normaal gebruik (als voorbeeld vandaag) heb ik 8 u 30 min en nog 54% over. Niet helemaal idle, wel wat gebruik gemaakt. Ga vanavond wel even helemaal opladen en kijken hoeveel ik vannacht kwijt ben (met wifi aan).
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:26:22 #146
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_129039717
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Skv het volgende:

[..]

Bij normaal gebruik (als voorbeeld vandaag) heb ik 8 u 30 min en nog 54% over. Niet helemaal idle, wel wat gebruik gemaakt. Ga vanavond wel even helemaal opladen en kijken hoeveel ik vannacht kwijt ben (met wifi aan).
Hmm dat klinkt opzich wel redelijk. Ben benieuwd hoeveel je verlies over de nacht, thnx voor het checken!
  woensdag 17 juli 2013 @ 19:49:39 #147
67670 Skv
Cynist.
pi_129056772
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:26 schreef lexvandoef het volgende:

[..]

Hmm dat klinkt opzich wel redelijk. Ben benieuwd hoeveel je verlies over de nacht, thnx voor het checken!
Wordt toch een andere keer, gisteren niet aan de lader gedaan en vandaag veel op de navigatie gereden. Retry vannacht.
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:22:49 #148
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_129066354
quote:
7s.gif Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef Skv het volgende:

[..]

Wordt toch een andere keer, gisteren niet aan de lader gedaan en vandaag veel op de navigatie gereden. Retry vannacht.
Oh geeft niet, toch alvast bedankt!
pi_129074700
wanneer komt die gamepad uit? lijkt me leuk om emulators of gewone spellen te spelen ipv dat touchescreen gedoe.
pi_129219959
Nog 2 weken wachten op de Active, even de aanbiedingen in de gaten houden :)
pi_129221458
Algemene vraag: Heeft de SS 4 echt een grote meerwaarde op mijn Note waarover ik heel tevreden ben en niet weg wil doen. Ik kan een nieuwe mobiel aanschaffen en zat eens na te denken welke het wordt om erbij te hebben.( nee,geen interesse in een iPhone) :s)
  maandag 22 juli 2013 @ 15:27:16 #152
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_129222023
Ben van een Note II terug naar een S4, vond de Note II te groot/onhandig Ja, het scherm van de S4 is super-scherp, hij is een fractie sneller (lekker belangrijk) en je kunt er van alles mee waar ik geen gebruik van maak :{

Dus als je Note goed bevalt, lekker houden en overgaan naar een sim-only abbo :Y
pi_129223003
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:27 schreef GTIMk1 het volgende:
Ben van een Note II terug naar een S4, vond de Note II te groot/onhandig Ja, het scherm van de S4 is super-scherp, hij is een fractie sneller (lekker belangrijk) en je kunt er van alles mee waar ik geen gebruik van maak :{

Dus als je Note goed bevalt, lekker houden en overgaan naar een sim-only abbo :Y
als ik het zo lees valt de meerwaarde van een s4 vergeleken met een s2 ook wel mee?
  maandag 22 juli 2013 @ 16:29:10 #154
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_129224079
quote:
1s.gif Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef mapima het volgende:

[..]

als ik het zo lees valt de meerwaarde van een s4 vergeleken met een s2 ook wel mee?
Weet niet om wat voor Note het gaat, een I of een II, ik baseer mijn ervaringen op een Note II tov een S4.
Denk wel dat je een duidelijke vooruitgang merkt van een S2 naar een S4, het verschil met een S3 is daarnaast weer kleiner. Maar dat lijkt me logisch.

Weet je, met een S4 kun je als een goochelaar je toestel bedienen, dus zonder het aan te raken. Fantastisch, maar ik gebruik het niet. En zo zijn er wel meer dingen die misschien marketing-technisch schitterend zijn, maar de vraag is of je het in de praktijk gebruikt.
Al moet ik eerlijk toegeven dat ik de S-pen van de Note II ook zelden gebruikte....
pi_129224369
met die nieuwe snufjes gebruik ik ook niet zoals smart pause en scrollen met je ogen
in belgie hebben we alleen 4G in antwerpen zelf en niet daarbuiten
maar ik wou toch al een toestel met 4G en hoop dat het vlug uitgebreid word.
NFC nog nooit gebruikt

t'is niet dat ik om de 2 jaar een nieuw mobieltje krijg zoals in nederland
omdat ik niet elk jaar een nieuw mobieltje koop wil ik wel een toestel die nog snel gaat werken
met custom roms erop. mijn oude galaxy S1 was traag geworden door dat de software iedere keer zwaarder werd.

voor de mensen die niet gamen op hun device en alleen maar whatsapp en bellen kan het best wel zijn dat een galaxy S2 voldoende is.
ik kom van een S1 dus voor mij was een S4 een grote upgrade en dat merk ik meteen
pi_129227570
Ik heb de S4 en HTC one, heb de S4 aan mijn ma gegeven, vind de touchwizz dus echt niks...HTC one is een geweldig apparaat!
  maandag 22 juli 2013 @ 19:35:36 #157
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_129229041
wat is er dan zo geweldig aan de htc one?
  dinsdag 23 juli 2013 @ 19:09:48 #158
67670 Skv
Cynist.
pi_129262487
Zou er een 128 gb geheugenkaartje in de s4 passen? Ik heb mijn 64 GB al wel vol eigenlijk.
  woensdag 24 juli 2013 @ 09:22:44 #159
351860 WH141
E = MC²
pi_129281281
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juli 2013 19:09 schreef Skv het volgende:
Zou er een 128 gb geheugenkaartje in de s4 passen? Ik heb mijn 64 GB al wel vol eigenlijk.
Er zijn vooralsnog geen 128GB microSD kaarten.

Wat doe je trouwens allemaal dat je 64GB vol krijgt? Veel porno downloaden?
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:27:19 #160
67670 Skv
Cynist.
pi_129282695
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:22 schreef WH141 het volgende:

[..]

Nee, redelijk wat apps, muziek en 720p-films gedownload.
pi_129282723
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Nee, redelijk wat apps, muziek en 720p-films gedownload.
Apps komen niet op je SD-kaart.
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:34:06 #162
67670 Skv
Cynist.
pi_129282841
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 09:22 schreef WH141 het volgende:

[..]

ze zijn aan de prijs idd. :+
http://www.picstop.co.uk/(...)WUDu-qSM?source=awin
  woensdag 24 juli 2013 @ 10:34:30 #163
67670 Skv
Cynist.
pi_129282851
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:28 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Apps komen niet op je SD-kaart.
Appdata van een aantal grote apps wel.
pi_129288609
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 10:34 schreef Skv het volgende:

[..]

ze zijn aan de prijs idd. :+
http://www.picstop.co.uk/(...)WUDu-qSM?source=awin
Damn, 500 pond.

En dan te bedenken dat die dingetjes over vijf jaar in de budgetbak van de elektronicazaak liggen :D
pi_129289295
quote:

Bedankt voor je input. Je laatste opmerking is trouwens wel handig want ik merk dat ik steeds minder mijn vast abonnement nummer gebruik en dus eigenlijk deze net zo goed kan afschaffen aangezien ik toch bijna altijd met mijn ander nummer bel.(zakelijk)

Daarbij las ik dat een bekende Telecom provider een aardigheidje voor al zijn klanten in een stad in petto heeft die anderen niet hebben. Wel handig als je daar bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2013 13:45:08 ]
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:07:45 #166
67670 Skv
Cynist.
pi_129292679
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Damn, 500 pond.

En dan te bedenken dat die dingetjes over vijf jaar in de budgetbak van de elektronicazaak liggen :D
Alhoewel: **This new product is not yet available - pricing shown is subject to change. Click NOTIFY ME button to find out when stock is available**
  woensdag 24 juli 2013 @ 15:08:54 #167
67670 Skv
Cynist.
pi_129292717
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Bedankt voor je input. Je laatste opmerking is trouwens wel handig want ik merk dat ik steeds minder mijn vast abonnement nummer gebruik en dus eigenlijk deze net zo goed kan afschaffen aangezien ik toch bijna altijd met mijn ander nummer bel.(zakelijk)

Daarbij las ik dat een bekende Telecom provider een aardigheidje voor al zijn klanten in een stad in petto heeft die anderen niet hebben. Wel handig als je daar bent.
Dat boeit toch niet als je een abo met 'snel internet' hebt bij T-Mobile? Ik heb straks in de hele randstad 4G, dan heb ik geen wifi meer nodig. :) Kost me ook niks extra tov 3G.
  woensdag 24 juli 2013 @ 16:46:40 #168
351860 WH141
E = MC²
pi_129295779
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 13:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Damn, 500 pond.

Die dingen gaan nooit in een budgetbak komen te liggen.
― Albert Einstein
pi_129302630
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juli 2013 16:46 schreef WH141 het volgende:

[..]

Die dingen gaan nooit in een budgetbak komen te liggen.
Hoezo niet?
  donderdag 25 juli 2013 @ 16:38:57 #170
67670 Skv
Cynist.
pi_129335195
  zondag 28 juli 2013 @ 00:15:19 #171
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_129420252
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef Skv het volgende:

[..]

En hij is binnen!

Het pakje bestaat uit een losse receiver (0.6mm dik en moet achter in je telefoon) en de chargingplate inclusief mucro-usb adapter. Kostte uiteindelijke 27 euro's en 2 weken geduld voor het in huis was.

Gisteren binnen gekregen en natuurlijk gelijk ff mee gespeeld. De receiver werkt goed, is play genoeg om onder de originele backcover te passen en laadt op met 600mA (de originele samsung lader laadt op met 2000mA). Hij laadt dus trager op, zoals te verwachten was. Hoe traag? Ongeveer de helft van de snelheid van de originele lader heb ik gemerkt, valt me dus alleszins mee. Je ziet bijna niet dat er iets onder de backcover ziet, pas als je er op let voel en zie je dat er een iniemini bobbeltje in het midden zit. Maar daar merk je in het dagelijks gebruik niks van, mijn vriendin wist nergens van en zag en voelde ook geen verschil. Ik wel natuurlijk, maar ik wist dat het er zat ;). Al met al, past goed en lekker plat :).

De chargingplate is aan alle kanten net wat groter dan de telefoon (wel zo handig) en lekker licht. Er zit een 2-kleuren ledje in, groen als hij niet laadt, blauw als hij wel laadt. Je plaatst je telefoon erop en klaar, piepje dat hij begint met laden en dan laadtie, zo simpel kan het nou zijn. Ik vind het zelf erg gemakkelijk, plaatje naast mijn bed en telefoon gewoon ff op zijn plek leggen en hij laadt al. Het enige wat ik erop aan te merken heb is dat de telefoon een graad of 3-4 warmer wordt dan als hij aan het kabeltje laadt. Ik vermoed dat een deel van de uitgezonden energie omgezet wordt in warmte, er moet een 1500mA voeding aan de chargingplate hangen om uiteindelijk 600mA aan stroom te kunnen laden. De rest van de stroom moet natuurlijk ergens heen...

Hij laadt alleen niet op als ik een alu backcover op de telefoon heb zitten, maar dat was te verwachten. Ik vind het gemak van de draadlozer lader verruit opwegen tegen de alu cover, maar dat is mijn mening.

Al met al, voor het gemak en een hoog nerdy 'kijk-mij-eens-met-mijn-toffe-gadgets' gehalte, een zeer prima ding!
  zondag 28 juli 2013 @ 14:32:10 #172
351860 WH141
E = MC²
pi_129432626
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2013 20:11 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hoezo niet?
Omdat je toch ook geen 32GB microsd kaarten in budgetbakken ziet liggen ondanks dat ze er al jaren zijn.
Jezus zeg het is hetzelfde als zeggen dat je een i5 in budgetbakken ziet liggen over 5 jaar.
― Albert Einstein
  maandag 29 juli 2013 @ 11:18:46 #173
67670 Skv
Cynist.
pi_129463207
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:15 schreef lexvandoef het volgende:

[..]

En hij is binnen!

Het pakje bestaat uit een losse receiver (0.6mm dik en moet achter in je telefoon) en de chargingplate inclusief mucro-usb adapter. Kostte uiteindelijke 27 euro's en 2 weken geduld voor het in huis was.

Gisteren binnen gekregen en natuurlijk gelijk ff mee gespeeld. De receiver werkt goed, is play genoeg om onder de originele backcover te passen en laadt op met 600mA (de originele samsung lader laadt op met 2000mA). Hij laadt dus trager op, zoals te verwachten was. Hoe traag? Ongeveer de helft van de snelheid van de originele lader heb ik gemerkt, valt me dus alleszins mee. Je ziet bijna niet dat er iets onder de backcover ziet, pas als je er op let voel en zie je dat er een iniemini bobbeltje in het midden zit. Maar daar merk je in het dagelijks gebruik niks van, mijn vriendin wist nergens van en zag en voelde ook geen verschil. Ik wel natuurlijk, maar ik wist dat het er zat ;). Al met al, past goed en lekker plat :).

De chargingplate is aan alle kanten net wat groter dan de telefoon (wel zo handig) en lekker licht. Er zit een 2-kleuren ledje in, groen als hij niet laadt, blauw als hij wel laadt. Je plaatst je telefoon erop en klaar, piepje dat hij begint met laden en dan laadtie, zo simpel kan het nou zijn. Ik vind het zelf erg gemakkelijk, plaatje naast mijn bed en telefoon gewoon ff op zijn plek leggen en hij laadt al. Het enige wat ik erop aan te merken heb is dat de telefoon een graad of 3-4 warmer wordt dan als hij aan het kabeltje laadt. Ik vermoed dat een deel van de uitgezonden energie omgezet wordt in warmte, er moet een 1500mA voeding aan de chargingplate hangen om uiteindelijk 600mA aan stroom te kunnen laden. De rest van de stroom moet natuurlijk ergens heen...

Hij laadt alleen niet op als ik een alu backcover op de telefoon heb zitten, maar dat was te verwachten. Ik vind het gemak van de draadlozer lader verruit opwegen tegen de alu cover, maar dat is mijn mening.

Al met al, voor het gemak en een hoog nerdy 'kijk-mij-eens-met-mijn-toffe-gadgets' gehalte, een zeer prima ding!
Bedankt voor de uitgebreide review! Ik heb besloten om er zelf niet een te kopen. Ik wissel elke dag de batterij een keer om (heb een extra batterij met lader aangeschaft) en dat lijkt me niet handig met dat opzetstukje elke keer. Daarnaast hecht ik aan mijn alu hoes en vind ik snel opladen wel belangrijk. ;) Desalniettemin is het een interessante extra, hou het zeker in mijn hoofd, mocht ik toch later er iets mee willen!
  maandag 29 juli 2013 @ 14:06:27 #174
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_129468618
doet dat draadloze opladen het ook met een hoesje om de telefoon heen.
pi_129469431
quote:

Thnx voor de input. De note 2 wil ik weg geven aan mijn vriendin en dan een S4 halen of toch nog even wachten op de Note 3, lastig lastig. S4 is goedkoper, hoef ik niet te wachten en snel zat. De camera is toch wel veel beter dan de Note 2 ?
  maandag 29 juli 2013 @ 17:36:38 #176
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_129475415
quote:
7s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitgebreide review! Ik heb besloten om er zelf niet een te kopen. Ik wissel elke dag de batterij een keer om (heb een extra batterij met lader aangeschaft) en dat lijkt me niet handig met dat opzetstukje elke keer. Daarnaast hecht ik aan mijn alu hoes en vind ik snel opladen wel belangrijk. ;) Desalniettemin is het een interessante extra, hou het zeker in mijn hoofd, mocht ik toch later er iets mee willen!
top, geen probleem hoor :). Mijn alu achterkantje is overigens na 2 dagen gebruik al naar de klote gegaan dus ik zit er niet zo mee :). En vind dit veel handiger :P.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:06 schreef Pumatje het volgende:
doet dat draadloze opladen het ook met een hoesje om de telefoon heen.
Sommige wel, sommige niet, hangt van het hoesje af en hoe krachtig je charging plate is. Ik kan het zelf niet testen want ik heb geen hoesjes voor mijn S4, vind ik onzin :).
pi_129487980
Draadloos laden in de auto lijkt me ideaal. In de carkit klikken en geen gedoe met kabeltjes.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 08:26:02 #178
67670 Skv
Cynist.
pi_129496345
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:42 schreef emil23 het volgende:
Draadloos laden in de auto lijkt me ideaal. In de carkit klikken en geen gedoe met kabeltjes.
hij moet op een laadpad liggen die natuurlijk wel op een stroombron is aangesloten.
pi_129504348
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:26 schreef Skv het volgende:

[..]

hij moet op een laadpad liggen die natuurlijk wel op een stroombron is aangesloten.
Dat weet ik. Maar het zou handig zijn als je carkit continu op de stroombron is aangesloten. Dat je dan je telefoon in de carkit kunt klikken en dat hij dan laad. Zodat je niet elke keer in de auto dat kabeltje in en uit je telefoon moet doen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:28:15 #180
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:06:06 #181
67670 Skv
Cynist.
pi_129544962
quote:
Werkt inderdaad prima. Na elke FW-update wacht ik op een pre-rooted stock firmware en dan flash ik 'm met Odin. Erg simpel!
pi_129544984
Waar kun je het goedkoopst een simlockvrije S4 halen (een nieuwe)? En dan wel een normale/ Nederlandse.
Niet zoals ik nu heb met mn S2 dat ik het shuttergeluid van m'n camera niet uit kan zetten en de spraakherkenning-functie alleen in het Engels is. Terwijl vrienden van mij met ook een S2 het shuttergeluid wel uit kunnen zetten als op stil staat, en gewoon nederlandse spraakherkenning hebben of dat kunnen instellen.
Had blijkbaar van Phonehouse een S2 gekregen met andere (buitenlandse?) software. Flink van gebaald en eigenlijk nummer 1 reden dat ik nu misschien een S4 wil, omdat ik het zwaar kut vind dat ik het shuttergeluid niet uit kan zetten.
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:10:18 #183
67670 Skv
Cynist.
pi_129545116
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:06 schreef bulbjes het volgende:
Waar kun je het goedkoopst een simlockvrije S4 halen (een nieuwe)? En dan wel een normale/ Nederlandse.
Niet zoals ik nu heb met mn S2 dat ik het shuttergeluid van m'n camera niet uit kan zetten en de spraakherkenning-functie alleen in het Engels is. Terwijl vrienden van mij met ook een S2 het shuttergeluid wel uit kunnen zetten als op stil staat, en gewoon nederlandse spraakherkenning hebben of dat kunnen instellen.
Had blijkbaar van Phonehouse een S2 gekregen met andere (buitenlandse?) software. Flink van gebaald en eigenlijk nummer 1 reden dat ik nu misschien een S4 wil, omdat ik het zwaar kut vind dat ik het shuttergeluid niet uit kan zetten.
Dan zet je er een andere firmware op en is het probleem opgelost. Even googlen hoe je dat moet doen. Misschien werkt een andere camera-app ook gewoon om het geluid uit te houden? met de S4 is je camerageluid alleen gemute als je telefoon op 'stil' staat (tenzij root).
pi_129545258
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan zet je er een andere firmware op en is het probleem opgelost. Even googlen hoe je dat moet doen. Misschien werkt een andere camera-app ook gewoon om het geluid uit te houden? met de S4 is je camerageluid alleen gemute als je telefoon op 'stil' staat (tenzij root).
Ben niet zo technisch en zo'n durfal :P Idd met een app als Silent Camera is het geluid wel uit, maar dat is baggerkwaliteit en zit reclame bij.

Naja m'n abbo is toch afgelopen, dus zit nu toch te denken aan een nieuwe foon. Overweeg gewoon de telefoon te kopen en dan een goedkoop sim-only abonnement erbij te nemen. Is toch het goedkoopste onderaan de streep.
Alleen t kutte is dat ik nu een normale simkaart heb en S4 heeft micro-sim geloof ik? Dus kan niet tijdelijk mijn oude sim al in de S4 doen. En hoe zit dat dan met nummerbehoud , kun je bij sim-only ook nummerbehoud krijgen?
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:17:40 #185
67670 Skv
Cynist.
pi_129545352
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:14 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ben niet zo technisch en zo'n durfal :P Idd met een app als Silent Camera is het geluid wel uit, maar dat is baggerkwaliteit en zit reclame bij.

Naja m'n abbo is toch afgelopen, dus zit nu toch te denken aan een nieuwe foon. Overweeg gewoon de telefoon te kopen en dan een goedkoop sim-only abonnement erbij te nemen. Is toch het goedkoopste onderaan de streep.
Alleen t kutte is dat ik nu een normale simkaart heb en S4 heeft micro-sim geloof ik? Dus kan niet tijdelijk mijn oude sim al in de S4 doen. En hoe zit dat dan met nummerbehoud , kun je bij sim-only ook nummerbehoud krijgen?
Je kan gewoon je sim laten vervangen door eenmicro. Hou er wel even rekening mee dat je met een S4 best wat data zal verbruiken en dat sim-only abbos meestal redelijk krap in de data zitten.
pi_129545411
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:17 schreef Skv het volgende:

[..]

Je kan gewoon je sim laten vervangen door eenmicro. Hou er wel even rekening mee dat je met een S4 best wat data zal verbruiken en dat sim-only abbos meestal redelijk krap in de data zitten.
Meeste doe ik op wifi. Maar moet idd ff goed uitchecken ja, wil er wel 1 GB bij minimaal. En wil ook iets wat wel beetje snel is qua up/ download.
Heb nu geloof ik met m'n huidige S2 3,6 Mbps of zoiets geloof ik van Vodafone, en dat is echt bagger. Supertraag en internet valt tegenwoordig ook steeds vaak gewoon uit. Maar dat laatste ligt misschien aan m'n foon :S
pi_129554892
vandaag maar een Samsung Galaxy S4 besteld hopen dat die snel komt
wat een prachtig apparaat. _O_
Wel je voeten vegen he ?
pi_129563705
Volgende week eindelijk de S4 Active _O_
pi_129848491
Heb de Active binnen, holy shit wat een chille telefoon _O_
Meteen al onder de douche meegenomen :P Alleen jammer dat je touchscreen dan niet goed werkt, wel handig om radio te luisteren
pi_129857245
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 22:56 schreef MaxC het volgende:
Heb de Active binnen, holy shit wat een chille telefoon _O_
Meteen al onder de douche meegenomen :P Alleen jammer dat je touchscreen dan niet goed werkt, wel handig om radio te luisteren
waarom zou je met je telefoon onder de douche willen :?
pi_129858815
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 10:39 schreef Skv het volgende:

[..]

waarom zou je met je telefoon onder de douche willen :?
Lekker porno kijken jonguh!
pi_129864022
Heb momenteel een iPhone en overweeg om 'de overstap' te maken naar een S4 vanwege de meer mogelijkheden op Android. Ben echter zeer tevreden van iOS en iPhone, heeft altijd gewerkt zoals het zou moeten en is nog altijd even smooth (geen 'lag') als op dag 1.

Zijn er nog iOS gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Zijn er evt (onverwachte) zaken die je mist? Blijft het toestel even smooth als je er meer opzet? (Mijn vorige HTC vertoonde op het einde extreem veel 'lag')

Het enige wat me momenteel een beetje afschrikt is de grootte van het toestel. Ik neem aan dat dit gewoon wennen is, maar als je zo'n knoert van een telefoon ergens in een restaurant uit je zak haalt... Subtiel en onopvallend is het toch allemaal niet meer, toch?
pi_129864062
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Heb momenteel een iPhone en overweeg om 'de overstap' te maken naar een S4 vanwege de meer mogelijkheden op Android. Ben echter zeer tevreden van iOS en iPhone, heeft altijd gewerkt zoals het zou moeten en is nog altijd even smooth (geen 'lag') als op dag 1.

Zijn er nog iOS gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Zijn er evt (onverwachte) zaken die je mist?

Het enige wat me momenteel een beetje afschrikt is de grootte van het toestel. Ik neem aan dat dit gewoon wennen is, maar als je zo'n knoert van een telefoon ergens in een restaurant uit je zak haalt... Subtiel en onopvallend is het toch allemaal niet meer, toch?
Zo groot is die s4 niet hoor. Dat went snel genoeg. (Maar ja, ik kom dan ook vanaf een Note)
pi_129864646
quote:

Zijn er nog iOS gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Zijn er evt (onverwachte) zaken die je mist? Blijft het toestel even smooth als je er meer opzet? (Mijn vorige HTC vertoonde op het einde extreem veel 'lag')

Ik heb dezelfde overstap gemaakt (een maand of 2 geleden). Mijn iPhone (jailbroken) was een stuk 'laggier' dan mijn S4 (rooted). Heb het idee dat je me android veel meer in kan stellen (soms tot vermoeiend aan toe) dan met iOS. Met iOS had ik nog wel eens het idee dat je echt met een telefoon te maken had (bijv. geen toegang tot directories, geen torrents kunnen downloaden etc). Met Android voelt het een stuk meer aan als een multifunctioneel apparaat.

En het formaat.. Tsja. Wennen. Als ik nu weer een iPhone (4 of 5) in mijn handen heb, zit ik me stuk te ergeren aan het kleine scherm. :+
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 14:30:07 #195
148823 znarch
ondertitel
pi_129864752
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:27 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde overstap gemaakt (een maand of 2 geleden). Mijn iPhone (jailbroken) was een stuk 'laggier' dan mijn S4 (rooted). Heb het idee dat je me android veel meer in kan stellen (soms tot vermoeiend aan toe) dan met iOS. Met iOS had ik nog wel eens het idee dat je echt met een telefoon te maken had (bijv. geen toegang tot directories, geen torrents kunnen downloaden etc). Met Android voelt het een stuk meer aan als een multifunctioneel apparaat.

En het formaat.. Tsja. Wennen. Als ik nu weer een iPhone (4 of 5) in mijn handen heb, zit ik me stuk te ergeren aan het kleine scherm. :+
Dit, dit en meer dit. Precies zelfde gehad eigenlijk. Kan echt niet meer terug.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_129866503
Heb nu een aantal reviews van de S4 gezien op Youtube en sommigen spreken toch van serieuze lag. Dit vind ik toch wel een belangrijk punt. Ik ga geen 600 euro betalen voor een laggy smartphone. HTC One krijgt op dit vlak beter punten blijkbaar.

Moet zeggen: heb in de Mediamarkt even met de S4 gespeeld en van enige lag niks gemerkt...
pi_129868342
Heb hem nu anderhalve maand ofzo..geen last van lag gehad.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_129869915
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:11 schreef lolcat8811 het volgende:
Heb nu een aantal reviews van de S4 gezien op Youtube en sommigen spreken toch van serieuze lag. Dit vind ik toch wel een belangrijk punt. Ik ga geen 600 euro betalen voor een laggy smartphone. HTC One krijgt op dit vlak beter punten blijkbaar.

Moet zeggen: heb in de Mediamarkt even met de S4 gespeeld en van enige lag niks gemerkt...
Niks van gemerkt, ligt wellicht ook aan de firmware die er op stond ten tijde van de review.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:01:16 #199
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_129902901
Ik heb ook zero lag met mijn S4. Ik draai wel cm10.1, de standaard software heb ik eigenlijk nooit gebruikt, die ging eraf nog voordat het folie van mijn telefoon verwijderd was.... :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:53:31 #200
409895 Appelkicker
Love the planet
pi_130061838
Hallo mede fokkers.

Ik vraag mij af alles gaat over de s4 en de s3 maar ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de s5
( Hufterproof voorzover het er nu uitziet )
Is er hier al een topic over de s5 geopend op fok?
Of bespreken we de verbeteringen in dit topoic?
pi_130061975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Appelkicker het volgende:
Hallo mede fokkers.

Ik vraag mij af alles gaat over de s4 en de s3 maar ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de s5
:')
pi_130073674
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef rcco het volgende:

Ik heb mijn telefoon weer terug na dat hij vier weken bij Dynafix heeft gelegen. Ze hebben een onderdeel vervangen en de telefoon doet het nu weer gewoon.
pi_130086901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Appelkicker het volgende:
Hallo mede fokkers.

Wat denk je zelf?
pi_130087130
Vind de batterij behoorlijk telerustellend van de S4 active ('s ochtends 100% opgeladen, eind van de middag leeg na alleen af en toe apps of mails bekijken), als ik het overzicht van energiegebruik bekijk zie ik geen bijzondere apps die veel energie gebruiken.

Iemand tips? :P
pi_130087598
Tweede batterij kopen.
pi_130088120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef MaxC het volgende:
Vind de batterij behoorlijk telerustellend van de S4 active ('s ochtends 100% opgeladen, eind van de middag leeg na alleen af en toe apps of mails bekijken), als ik het overzicht van energiegebruik bekijk zie ik geen bijzondere apps die veel energie gebruiken.

Iemand tips? :P
Dan klopt er iets niet met jouw telefoon, want mijn normale S4 kan met gemak 1,5 dag mee bij gemiddeld gebruik.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:03:58 #207
409895 Appelkicker
Love the planet
pi_130101023
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet zo..

quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik heb zelf gezocht en gekeken ( ook de zoekfunctie gebruikt )
Maar kan niets vinden.

Helaas want zoals de geruchten gaan op het internet wordt het een erg mooie opvolger en zal hij ergens April 2014 er toch al wel zijn.

( Onbreekbaar scherm, aluminium behuizing & waterdicht ) Zijn de geruchten. En enkele geloof ik toch zeker wel aangezien samsung bijvoorbeeld YOUM ( buigbaar scherm ) in eigen fabriek heeft en ook al heeft gepresenteerd met een Note achtig product.

Leek me wel een leuk speculatie onderwerp .
pi_130101209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Appelkicker het volgende:
( Onbreekbaar scherm, aluminium behuizing & waterdicht ) Zijn de geruchten. En enkele geloof ik toch zeker wel aangezien samsung bijvoorbeeld YOUM ( buigbaar scherm ) in eigen fabriek heeft en ook al heeft gepresenteerd met een Note achtig product.
Wat hebben speculaties voor zin? De S4 is net een paar maanden in de winkel dus het zal nog wel even duren voor de 5 komt. Er is echt geen zinnig woord te zeggen over hoe dat ding er uit zal gaan zien, dus 'zoals het er nu uitziet' heeft geen enkele waarde imho.

Daarnaast lijkt 'onbreekbaar scherm' me volledig uit de lucht gegrepen. En de S4 active is op het moment ook al waterdicht, als je daar naar op zoek bent.

Anyway, lijkt me hier niet de plaats voor.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:21:24 #209
409895 Appelkicker
Love the planet
pi_130101534
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat hebben speculaties voor zin? De S4 is net een paar maanden in de winkel dus het zal nog wel even duren voor de 5 komt. Er is echt geen zinnig woord te zeggen over hoe dat ding er uit zal gaan zien, dus 'zoals het er nu uitziet' heeft geen enkele waarde imho.

Daarnaast lijkt 'onbreekbaar scherm' me volledig uit de lucht gegrepen. En de S4 active is op het moment ook al waterdicht, als je daar naar op zoek bent.

Anyway, lijkt me hier niet de plaats voor.
Als je wat leest over de Samsung youm techniek dan zie je dat ze druk bezig zijn met een "flexibel" scherm. Misschien niet echt onbreekbaar maar het zal een goede stuiterpartij kunnen weerstaan aangezien het niet zal barsten / breken daardoor.

En sja op zoek zijn of uitkijken naar iets met een nieuw abonement straks.. vul maar in :)
pi_130101603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Appelkicker het volgende:

[..]

Als je wat leest over de Samsung youm techniek dan zie je dat ze druk bezig zijn met een "flexibel" scherm. Misschien niet echt onbreekbaar maar het zal een goede stuiterpartij kunnen weerstaan aangezien het niet zal barsten / breken daardoor.

En sja op zoek zijn of uitkijken naar iets met een nieuw abonement straks.. vul maar in :)
Waarom zou je daar dan in godsnaam nu al mee bezig zijn als je volgend jaar een keer een nieuw abonnement hebt? Ik heb in de rij bij de T-mobile winkel pas gekeken wat er überhaupt te koop was en een keuze gemaakt. Je hebt toch geen 12 maanden de tijd nodig om zo'n keuze te maken? ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:37:17 #211
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_130255728
Mijn toestel heeft tijdens reparatie een reset gehad. Nu heb ik in mijn gallerij als ik een foto selecteer drie opties; delen, bewerken, en 'apparaat selecteren'. Eerder stond op de plek van de laatst genoemde optie een prullenbakje om de foto met 1 klik te verwijderen. Hoe krijg ik deze weer terug?? :{
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_130256836
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn toestel heeft tijdens reparatie een reset gehad. Nu heb ik in mijn gallerij als ik een foto selecteer drie opties; delen, bewerken, en 'apparaat selecteren'. Eerder stond op de plek van de laatst genoemde optie een prullenbakje om de foto met 1 klik te verwijderen. Hoe krijg ik deze weer terug?? :{
is dit serieus? Je telefoon heeft gewoon een update gehad. Verwijderen is de bovenste optie als je op de menutoets drukt.
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:55:36 #213
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_130258537
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Skv het volgende:

[..]

is dit serieus? Je telefoon heeft gewoon een update gehad. Verwijderen is de bovenste optie als je op de menutoets drukt.
Ja, dit is serieus. En ik weet hoe ik foto's kan verwijderen, het gaat me er alleen om dat ik graag die sneltoets weer bovenin wil hebben ipv een kutoptie waar ik toch niks mee kan. Lijkt me opzich niet een hele gekke vraag.
pi_130259126
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ja, dit is serieus. En ik weet hoe ik foto's kan verwijderen, het gaat me er alleen om dat ik graag die sneltoets weer bovenin wil hebben ipv een kutoptie waar ik toch niks mee kan. Lijkt me opzich niet een hele gekke vraag.
je vinger 1sec ingedrukt houden op een foto in de gallerij en dan prullenbak. die prullenbak krijg je niet als je al een foto aan het bekijken bent.dan moet je op menu drukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 00:15:20 ]
pi_130260131
Kan ik de agenda van s1 op mijn s4 gebruiken?
Nosce te ipsum.
pi_130260550
quote:

en al een beslissing gemaakt ?

Zit hier met hetzelfde namelijk.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:45:19 #217
409895 Appelkicker
Love the planet
pi_130265300
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Waarom zou je daar dan in godsnaam nu al mee bezig zijn als je volgend jaar een keer een nieuw abonnement hebt? Ik heb in de rij bij de T-mobile winkel pas gekeken wat er überhaupt te koop was en een keuze gemaakt. Je hebt toch geen 12 maanden de tijd nodig om zo'n keuze te maken? ;)
Sommige mensen denken hier nou eenmaal wat langer over na dan andere. Aangezien je aan een abbonoment best wel lang vast zit en als je het tegen elkaar wegrekend kan ik ook een jaar lang een "goedkoop" abbonoment nemen met m'n huidige telefoon en dan een kleine 35 E per maand uitsparen en dat volgend jaar in de aanschaf van een s5 steken.
( niet iedereen wil aan een abbonoment van 50euro of meer per maand vast zitten )

Maar gelukkig is er al het een en ander te vinden op het internet : zie :

De Galaxy S5 krijgt een onbreekbaar scherm!

Samsung Galaxy S5 wordt steeds populairder, zelfs voor de release van haar oudere broer Galaxy S4. En ten midde van al het nieuws en de geruchten hebben we eindeiljk een bevestiging. De Galaxy S5 zal een onbreekbaar scherm krijgen. Zelfs in de meest extreme omstandigheden zal het niet mogen barsten. Dit komt door de toepassing van een buigbaar scherm

Het laatste Concept van de galaxy S5

Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde “beste smartphone ooit van Samsung” te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.

informatie verkregen van www.galaxys5nl.nl
pi_130266239
Zoals ik al zei: het is louter speculatie. Wat een waardeloze website overigens, er zijn nergens bronnen vermeld (en die zijn er natuurlijk ook niet). Ik zou zelf een topic openen.

quote:
Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde beste smartphone ooit van Samsung te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.

En 'hoe dichter we bij komen' zegt natuurlijk geen reet. We komen ook elke dag dichter bij het einde van de wereld, maar geen mens weet wanneer die komt. En natuurlijk wordt het de beste ooit; ze gaan echt geen model uitbrengen dat waardelozer is dan de voorganger. :').

Die site lijkt me van een of ander zolderkamerfiguur.
pi_130267141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

en al een beslissing gemaakt ?

Zit hier met hetzelfde namelijk.
Ben wat aan het twijfelen geslagen :@

Heb vorige week (via een kennis met een developers account) iOS 7 in levende lijve gezien en was toch wel onder de indruk van het cleane design, de nieuwe animaties, enz... Echt alles is anders. Het is alsof je een compleet nieuwe iPhone in handen hebt. Qua design is het toch een stuk mooier/sleeker dan android...

Ga nog even wachten tot ik zelf met iOS 7 kan werken (komt wsl uit op 10 september) vooraleer ik een beslissing neem.
pi_130267263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef Appelkicker het volgende:

[..]

Sommige mensen denken hier nou eenmaal wat langer over na dan andere. Aangezien je aan een abbonoment best wel lang vast zit en als je het tegen elkaar wegrekend kan ik ook een jaar lang een "goedkoop" abbonoment nemen met m'n huidige telefoon en dan een kleine 35 E per maand uitsparen en dat volgend jaar in de aanschaf van een s5 steken.
( niet iedereen wil aan een abbonoment van 50euro of meer per maand vast zitten )

Maar gelukkig is er al het een en ander te vinden op het internet : zie :

De Galaxy S5 krijgt een onbreekbaar scherm!

Samsung Galaxy S5 wordt steeds populairder, zelfs voor de release van haar oudere broer Galaxy S4. En ten midde van al het nieuws en de geruchten hebben we eindeiljk een bevestiging. De Galaxy S5 zal een onbreekbaar scherm krijgen. Zelfs in de meest extreme omstandigheden zal het niet mogen barsten. Dit komt door de toepassing van een buigbaar scherm

Het laatste Concept van de galaxy S5

Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde “beste smartphone ooit van Samsung” te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.

informatie verkregen van www.galaxys5nl.nl
pi_130267326
quote:
Al geruime tjid wordt er gezocht naar een video die alle functies beschrijft van de S5, ik heb er één voor u die alle functies en speceficaties van de nieuwste telg va de Samsung smartphone serie beschrijft. Het enthousiasme en de belangstelling golft over het web.
Die website :')
pi_130267353
quote:
De kenmerken van het bovenstaande condept kunnen enigsinds worden afgeleid uit de afbeelding. Het flexibele scherm met een hoge resolutie zal een hele smalle rand krijgen. De structuur suggereert dat er metalen gebruikt zullen gaan worden voor de behuizing, dit zal ook wel kloppen gezien de behuizing onbreekbaar moet worden.
Wat een onzin :').
pi_130267420
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:13 schreef CaptainCookie het volgende:
dat er metalen gebruikt zullen gaan worden voor de behuizing, dit zal ook wel kloppen gezien de behuizing onbreekbaar moet worden.
Aannames gebaseerd op assumpties en onzin. Het is wsl de site van Applekicker zelf. :')²

quote:
Begint u al enthousast te worden om al deze funties in uw nieuwe Galaxy S5 te zien? u zult nog even moeten wachten tot het toestel volgend jaar rond de maand april uit zal komen. De prijs zal rond de 700 euro liggen zonder contract. Wat we extra nog moeten vermelden is dat de behuizing water en stofdicht zal zijn en last but not least onbreekbaar.
Lekker verzinnen op je zolderkamer.
pi_130291820
MIjn S4 is soms nog heter dan mijn kop thee.
pi_130303714
Ik heb ook besloten dit apparaat aan te schaffen (los) en ik ben er eigenlijk niet zo tevreden over. Ik kom van een blackberry en ik merk behoorlijk wat nadelen aan dit toestel:
1. het typen gaat mega traag. je kan wel swypen en met woordherkenning werken, maar dit werkt eigenlijk maar kut. altijd herkent hij net het woord dat je niet wil hebben (wat waar je waar wil hebben en waar waar je wat wil hebben)
2. de batterij gaat mega snel leeg. ik whatsapp veel en ik check mn e-mail vaak, maar ik gebruik absoluut niet veel apps ofzo. daarnaast laadt het toestel niet echt snel op.
3. een waanzinnige hoeveelheid bloatware van samsung.
4. camera is niet geweldig.

maar voor de rest heeft ie wel een mooi scherm.
pi_130304745
Is je toestel wel in orde?
Ik herken letterlijk geen een van die punten die je noemt :P
Accu vind ik zelfs een van de grootste plusplunten. 8 uur per dag spotify/librivox luisteren, zeer veel whatsapp en geregeld wordfeud en af en toe wat FOK! En spelletjes, en dan heb ik s'avonds als ik thuiskom nog steedz zo'n 25% over... dat is me met nog geen één ander toestel gelukt :D
pi_130308471
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Ben wat aan het twijfelen geslagen :@

Heb vorige week (via een kennis met een developers account) iOS 7 in levende lijve gezien en was toch wel onder de indruk van het cleane design, de nieuwe animaties, enz... Echt alles is anders. Het is alsof je een compleet nieuwe iPhone in handen hebt. Qua design is het toch een stuk mooier/sleeker dan android...

Ga nog even wachten tot ik zelf met iOS 7 kan werken (komt wsl uit op 10 september) vooraleer ik een beslissing neem.
Ik ben inmiddels overgestapt naar een galaxys4. Voorheen Iphone 1 t/m 5 gehad : )
Moet zeggen dat het wel een leuk ding is, erg mooi beeld, snel, makkelijk toegankelijk via een pc.
Groot scherm. Allemaal pluspunten voor mij.
Daarnaast ben ik nooit echt een Apple fan geweest, ik vond de iphone gewoon wel leuk, dus vandaar dat ik denk ik niet zo'n probleem heb met de samsung.

één minpuntje, de accu :{w
Weet niet wat ik had draaien op de achtergrond vanacht maar tijdens het slapen in 6 uur tijd van 70% naar 5%.. lol
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_130309540
Bij mij gaat ie soms ook drainen, geen idee waar dit nou precies door komt eigenlijk. Ik sluit alle actieve apps dan en plug mijn extra batterij in.
pi_130333923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:51 schreef Skv het volgende:
Bij mij gaat ie soms ook drainen, geen idee waar dit nou precies door komt eigenlijk. Ik sluit alle actieve apps dan en plug mijn extra batterij in.
Ik ga echt niet met een extra batterij sleuren overdag. Te gek voor woorden.
Ik heb nu zowat alles afgesloten wat mogelijk is. Dingen als gps enzo.
Lijkt erop dat het heel veel scheelt alleen kan m'n oma met haar nokia101 nu net zoveel doen met haar telefoon als dat ik kan.
pi_130337940
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:51 schreef Skv het volgende:
Ik heb het de laatste dagen ook. Met als hoogtepunt afgelopen nacht. Gewoon de batterij op 5% terwijl hij aan de lader lag.
pi_130342584
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. 12h5m deep sleep en 6h0m awake (totaal dus 18 u), waarvan 1h51m mijn scherm aan en ik heb nog 22% over.
pi_130342613
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik ga echt niet met een extra batterij sleuren overdag. Te gek voor woorden.
Ik heb nu zowat alles afgesloten wat mogelijk is. Dingen als gps enzo.
Lijkt erop dat het heel veel scheelt alleen kan m'n oma met haar nokia101 nu net zoveel doen met haar telefoon als dat ik kan.
Ik zou als ik jou was uitzoeken waar die drain vandaan komt.
pi_130439300
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was uitzoeken waar die drain vandaan komt.
Ik denk dat het bepaalde push/synchronize instellingen waren voor mail/facebook etc.. Zoals ik al zei heb ik zo'n beetje alles aangepast en vanacht ging er maar 10% af.
Het moet uiteraard wel een smartphone blijven en geen telefoon waar alles uitgezet is dus ik zal het éen en ander nog wel aanzetten weer.

Op het moment is zo'n 75% van batterijverbruik het scherm :')
In de nacht is dat de standby functie die bevenaan de lijst van verbruik staat.
pi_130439572
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik denk dat het bepaalde push/synchronize instellingen waren voor mail/facebook etc.. Zoals ik al zei heb ik zo'n beetje alles aangepast en vanacht ging er maar 10% af.
Het moet uiteraard wel een smartphone blijven en geen telefoon waar alles uitgezet is dus ik zal het éen en ander nog wel aanzetten weer.

Op het moment is zo'n 75% van batterijverbruik het scherm :')
In de nacht is dat de standby functie die bevenaan de lijst van verbruik staat.
Captain Obvious! ;)
Scherm vreet natuurlijk het meeste van de stroom door de grootte. En 's nachts verbruikt hij als het goed is bijna niks anders dan 'standby', dus het lijkt me logisch dat die dan bovenaan staat. :)
pi_130439635
10% per nacht is heel veel hoor.
pi_130439845
quote:
4s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:00 schreef CaptainCookie het volgende:
10% per nacht is heel veel hoor.
Iets meer dan 1% per uur? Dat zou betekenen dat ie 4 dagen standby zou kunnen blijven zonder gebruik. Vind dat best aardig.
pi_130449260
Op het moment dat ik met mijn S4 een screenshot maak, opent hij deze gelijk en gaat hij naar de bewerkstand terwijl dit voorheen niet zo was. Is dit bij iedereen zo? Zo niet, hoe kan ik dit in godsnaam uit zetten?
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:33:41 #238
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_130453222
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Exocet het volgende:
Op het moment dat ik met mijn S4 een screenshot maak, opent hij deze gelijk en gaat hij naar de bewerkstand terwijl dit voorheen niet zo was. Is dit bij iedereen zo? Zo niet, hoe kan ik dit in godsnaam uit zetten?
Ik had je post gelezen en kwam het net per toeval tegen; Instellingen, Mijn Apparaat, Display en dan vrijwel onderaan Bewerken na schermafbeelding uitvinken :)
pi_130462360
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Captain Obvious! ;)
Scherm vreet natuurlijk het meeste van de stroom door de grootte. En 's nachts verbruikt hij als het goed is bijna niks anders dan 'standby', dus het lijkt me logisch dat die dan bovenaan staat. :)
Dus in principe ben ik dus bij de basis..
Vanuit hier maar eens kijken welk programma ik de kans geef wat van m'n batterij te vreten :')
pi_130472538
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Iets meer dan 1% per uur? Dat zou betekenen dat ie 4 dagen standby zou kunnen blijven zonder gebruik. Vind dat best aardig.
6% nu nadat ik de Nova launcher ben gaan gebruiken. *O*
pi_130473788
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:27 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

6% nu nadat ik de Nova launcher ben gaan gebruiken. *O*
Oh, die gebruik ik al vanaf het begin. :@
pi_130478998
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik had je post gelezen en kwam het net per toeval tegen; Instellingen, Mijn Apparaat, Display en dan vrijwel onderaan Bewerken na schermafbeelding uitvinken :)
Bedankt _O_ Dit had ik zelf dus echt nooit gevonden.
pi_130479917
Wat wel irritant is, is dat Google Services zo veel accu vreet. Ik heb nu locatietoegang maar uitgezet, maar dit zou natuurlijk niet moeten. Op internet lees je allerlei 'oplossingen', maar geen eentje die echt werkt.
pi_130505712
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, handig is het.. Nog meer tips voordat ik er over een jaar pas achter kom terwijl jij het al vanaf het begin heb ? :)

Ik mis een goede lockscreen. Ik heb nu de standaard ls, met wat sneltoetsen onderaan. Rechts vegen is camera, links vegen is agenda.
Heb zo'n beetje alle lockscreen opties gedownload, maar kan gewoon geen leuke vinden.

Wat heb jij?
pi_130509605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:15 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja, handig is het.. Nog meer tips voordat ik er over een jaar pas achter kom terwijl jij het al vanaf het begin heb ? :)

Ik mis een goede lockscreen. Ik heb nu de standaard ls, met wat sneltoetsen onderaan. Rechts vegen is camera, links vegen is agenda.
Heb zo'n beetje alle lockscreen opties gedownload, maar kan gewoon geen leuke vinden.

Wat heb jij?
Gewoon, ontgrendelpatroon. En muziekcontrols als ik spotify aan heb.

Verdere tips? Rooten en goed rondzoeken op allerhande fora! ;)
pi_130631673
Ik vind mijn batterij vrij teleurstellend, als ik hem nauwelijks gebruik is die aan het eind van de middag toch leeg.

Als ik bij verbruik bekijk, zie ik dat 60% gaat naar Android core apps en bijvoorbeeld 5% naar het scherm. Die verhouding lijkt me een beetje scheef, iemand tips waar het aan ligt en of ik iets kan aanpassen aan die core apps?
pi_130632419
Installeer https://play.google.com/s(...)m.gsamlabs.bbm&hl=nl en laat het een nachtje draaien op standby.
Het zou je specifiek moeten vertellen welke app wat doet.
pi_130646986
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Stom misschien. Maar bij nova launcher staat er geen tekst meer onder de icoontjes in mijn dock. Hoe fix ik dit?
pi_130664461
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef znarch het volgende:

[..]

Stom misschien. Maar bij nova launcher staat er geen tekst meer onder de icoontjes in mijn dock. Hoe fix ik dit?
geen idee, heb alle tekst onder mijn icons op het homescherm uitgezet. Hou wel van een cleane interface. .
pi_130667529
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 03:51 schreef Skv het volgende:

[..]

geen idee, heb alle tekst onder mijn icons op het homescherm uitgezet. Hou wel van een cleane interface. .
Waar heb jij het uit gezet? Daar kan ik misschien uit opmaken hoe je het aan zet.
pi_130668541
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef znarch het volgende:

[..]

Waar heb jij het uit gezet? Daar kan ik misschien uit opmaken hoe je het aan zet.
Apex instellingen / mapinstellingen denk ik
  zondag 1 september 2013 @ 14:14:41 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130702832
goedemiddag,

Sinds een maandje gebruik ik nu een S4 en ik ben er erg blij mee. Zeker na de Blackberry die ik hiervoor had.
Weet iemand hier hoe ik (zonder Google calender te gebruiken) de agenda updates uit een Blackberry leesbaar krijg in mijn Samsung agenda?

Mijn man heeft een Z10. Zijn agenda updates komen wel in Iphones goed terecht maar in mijn Samsung nog niet.
Hoekanda? en hoe los ik dat op?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:14:18 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130773362
-O- niemand?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130774710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
-O- niemand?
Kan dat niet gewoon met Samsung kies? De software om van PC naar je Samsung zooi over te zetten?

Al geprobeerd?
pi_130774880
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag,

Sinds een maandje gebruik ik nu een S4 en ik ben er erg blij mee. Zeker na de Blackberry die ik hiervoor had.
Weet iemand hier hoe ik (zonder Google calender te gebruiken) de agenda updates uit een Blackberry leesbaar krijg in mijn Samsung agenda?

Mijn man heeft een Z10. Zijn agenda updates komen wel in Iphones goed terecht maar in mijn Samsung nog niet.
Hoekanda? en hoe los ik dat op?
Kan je die agenda niet gewoon via MIcrosoft Exchange instellen en dan in je S4 toevoegen als exchange-account?
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:10:25 #256
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130774936
Ik merk dat mijn telefoon veel last heeft van vertraging. De s4 heeft dat soms met het afsluiten van apps.. dan pauzeert hij in het homescherm en keert dan terug naar waar ik heenga. En ook met de tijd, de tijd staat dan stil totdat ik een knop indruk en dan verspringt de tijd naar de juiste tijd.

Meer mensen last van? Heb de update.
  woensdag 4 september 2013 @ 12:59:05 #257
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_130810053
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...

Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien :). En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
pi_130810445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:10 schreef Pumatje het volgende:
Ik merk dat mijn telefoon veel last heeft van vertraging. De s4 heeft dat soms met het afsluiten van apps.. dan pauzeert hij in het homescherm en keert dan terug naar waar ik heenga. En ook met de tijd, de tijd staat dan stil totdat ik een knop indruk en dan verspringt de tijd naar de juiste tijd.

Meer mensen last van? Heb de update.
grootste hekelpunt vind ik dat bijna al de apps op de achtergrond draaien iedere keer ik vind dat ze een optie moeten maken dat het direct sluit iedere keer. die delay met de tijd heb ik ook op de lockscreen als je telefoon ontwaakt duurt het denk ik 2sec voor de tijd terug juist staat,
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:59 schreef lexvandoef het volgende:
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...

Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien :). En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
hij is ene keer van nachtkastje gevallen in de midden van de nacht en heeft een klein ingedeukt randje bij mij links vanboven.hij is ook al eens op straat gevallen maar toen had ie niks.
pi_130811495
quote:

Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.

http://www.ebay.de/itm/OE(...)&hash=item1e7ecb77f7
  woensdag 4 september 2013 @ 14:43:54 #260
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130812702
bedankt voor de tips, maar dat werkt helaas niet.

voorlopig heb ik het opgelost door die mails via een regel te forwarden naar hetzelfde e-mail adres. Dan zit de bijlage er wel bij en kan ik hem in de agenda opslaan. :?

Nou ja, weet ik weer waarom ik geen Blackberry meer wil ;)

Muziek etc toevoegen doe ik nu via dropbox. Dat werkt echt wel fijn. Fijner dan via Kies in ieder geval.
pi_130812773
Ik zou gewoon voor Spotify gaan. Dat gedonder met dat overzetten van muziek altijd :P
  woensdag 4 september 2013 @ 15:14:47 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130813767
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik zou gewoon voor Spotify gaan. Dat gedonder met dat overzetten van muziek altijd :P
ja, da's de volgende stap. :D ook fijner met de Sonos. Ik zoek alleen nog een ringtone. En daar heb ik muziek voor nodig.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:22:35 #263
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130814006
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.

10 minuten werk _O- ?
vervangen? De hele telefoon moet uit elkaar daarvoor. de telefoon moet worden geplitst, en daarna moet het scherm eraf want dat zit vast aan die plaat waar dus weer de bezel aan vast zit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pumatje op 04-09-2013 15:40:02 ]
pi_130814954
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Pumatje het volgende:

[..]

10 minuten werk _O- ?
vervangen? De hele telefoon moet uit elkaar daarvoor. de telefoon moet worden geplitst, en daarna moet het scherm eraf want dat zit vast aan die plaat waar dus weer de bezel aan vast zit.

:? :? Hoe kom je hier nou weer bij? Heb je het zelf gedaan of verzin je maar gewoon wat? :').
  woensdag 4 september 2013 @ 15:55:15 #265
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130815114
quote:
15s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef Skv het volgende:

[..]

:? :? Hoe kom je hier nou weer bij? Heb je het zelf gedaan of verzin je maar gewoon wat? :').
pi_130815198
quote:
Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm? :?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:00:10 #267
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130815264
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm? :?
Bingo, en het is van plastic met chrome coating.
pi_130816666
Dat dunne randje vast aan het scherm kan je idd niet vervangen, maar de hele chromen (geschilderd plastic) middenrand (waar je volume- en lockknop uitsteken) kan je wel met een paar minuten vervangen. Die had ik toen kapot. (wat hieronder goud gekleurd is)

woensdag 4 september 2013 @ 16:51:53 #269
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130816848
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef Skv het volgende:
Dat dunne randje vast aan het scherm kan je idd niet vervangen, maar de hele chromen (geschilderd plastic) middenrand (waar je volume- en lockknop uitsteken) kan je wel met een paar minuten vervangen. Die had ik toen kapot. (wat hieronder goud gekleurd is)

[ afbeelding ]
Precies :). Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand :P
pi_130816938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Precies :). Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand :P
Dan hebben we allebei een afwijkende interpretatie ;) Zie de TT.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 september 2013 @ 17:19:33 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_130817721
Ik ga binnenkort na 3 jaar dienst mijn trouwe s1 inwisselen voor de s4 maar ik twijfel nog tussen de normale en de active.

Zijn deze, op het ontwerp na, echt helemaal gelijk of zijn er nog plus- of minpunten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 september 2013 @ 17:28:59 #272
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130818053
LCD en AMOLED verschil in scherm. Mindere camera ook geloof ik.
pi_130818597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga binnenkort na 3 jaar dienst mijn trouwe s1 inwisselen voor de s4 maar ik twijfel nog tussen de normale en de active.

Zijn deze, op het ontwerp na, echt helemaal gelijk of zijn er nog plus- of minpunten?
mijn vorige phone was ook een S1 en eigenlijk alles aan S4 is beter behalve

de S4 heeft geen FM radio
de S4 heeft ook geen flash al kan je die wel met een omweg opzetten maar het werkt gewoon niet soepel en crashed veel
bij de S4 vind je ook veel meer bloatware wat ook zorgt dat je niet de volledige 16GB kan benutten denk dat het iets van een 8GB was ofzo dat overschiet.

als je de S1 naast de S4 zet zie je dat de S1 eigenlijk best klein is eens je de S4 gewoon bent
en het scherm van de S1 is echt heel wazig vergeleken met de S4

http://www.versus.com/en/(...)msung-galaxy-s4-16gb

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 17:52:44 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 21:38:52 #274
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_130827987
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, dat randje van het midframe is een klein beetje gedeukt, maar van dat chromen randje erboven, aan het scherm vast, is echt een compleet stuk af.... En dat valt helaas niet zo snel/eenvoudig te vervangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Juist, hoewel ze beide stuk zijn is dat chromen randje nu een stuk meer stuk :P.

Maar goed, hoesje erover en we kijken er niet meer naar :). Eerlijk gezegd vind ik het hoesje er best wel strak uitzien. Kan er goed mee leven zo :).
pi_130845572
Mijn s4 maakt soms geen internetverbinding met apps... heel irritant.
gewoon internet gaat supersnel, maar bij bijv. Whatsapp en wordfeud geeft ie steeds een connection error :{
waar zou dit aan kunnen liggen?
pi_130850502
blijkbaar worden lange smsjes naar MMS geconverteerd kom ik net achter.
niet echt handig als je gratis smsjes hebt en moet betalen voor MMS.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
Mijn s4 maakt soms geen internetverbinding met apps... heel irritant.
gewoon internet gaat supersnel, maar bij bijv. Whatsapp en wordfeud geeft ie steeds een connection error :{
waar zou dit aan kunnen liggen?
probeer eens je phone effe in vliegtuig modes te zetten en dan terug of eventueel je phone te herstarten. heb je wel goeie 3G ontvangst? of edge?

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2013 15:56:42 ]
pi_130874560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:53 schreef redboyke het volgende:

probeer eens je phone effe in vliegtuig modes te zetten en dan terug of eventueel je phone te herstarten. heb je wel goeie 3G ontvangst? of edge?
Ja, al geprobeerd. Ook al paar keer de accu helemaal verwijderd maar dat helpt allemaal niet.. is ook lang niet altijd, meestal werkt het gewoon alleen soms een uur of zo niet.
Gewoon h+ met bijna vol bereik
pi_130983890
quote:

Heerlijk hoesje, alleen ik heb hem er nu af gehaald. Werkt toch fijner zonder.

En ik heb een Spigen screen protector (een echt glazen protector) echt perfect en geweldig. Ziet het niet, voelt het niet, is echt geniaal.

Zijn er meer mensen die een screen protector hebben van spigen?
Op dit moment heb ik deze :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 13:06:13 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131234572
Is er een manier om het lettertype van de browser te veranderen? Het lettertype van dit reactieveld ziet er niet uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131320977
Ik heb nog een vraag voor diegene die de nightlies CM10.2 draaien. Hebben jullie er ook last van dat je compas/rotatie sensor volkomen de weg kwijt is...? :s Hij blijft bij mij in de GPS status app rondjes draaien en flippen, en in Maps draait het pijltje steeds rond..... :s zeer irritant en niet handig.
GPS zelf doet het nog steeds wel.

Wat heb ik al geprobeerd? Factory reset en format/system, daarna een nieuwe versie install van 10.2. Blijf hetzelfde probleem houden. Eveneens met een oudere nightly van cm10.2, en een nieuwere.
Doe ik echter een nandroid restore naar mijn werkende CM10.1.3-RC1 (op basis van android 4.2.2 dus) dan doet alles het perfect, dat blijkt ook uit de sensor-readings van CPU-Z.
Ga ik daarna weer terug naar cm10.2 dan krijg ik dezelfde wacky resultaten. Het lijkt dus echt aan de software te liggen. Hebben meer mensen hier last van en zouden jullie dat even kunnen checken? :)

Ik draai trouwens de laatste CWM, MD5 checksums kloppen, gebruik de nightlies en recoveries voor de i9505 (jfltexx). Alles goed dus volgens mij. Ik zie deze bug echter niet terug in de buglist op XDA.

Thnx alvast!
pi_131540555
heb mijn S4 geupdate en nu kan ik mijn banking app niet gebruiken ik krijg iedere keer een notification :update beveiligingsbeleid

wanneer ik deze probeer bij te werken zegt die dat de update mislukt is door netwerksproblemen
pi_131555564
Ik was zooo blij vanmorgen toen ik eindelijk mijn S4 binnen kreeg.
Gelijk van alles geïnstalleerd en geconfigureerd maar toen viel me op dat ik een horizontale streep in mn scherm heb en opzich valt het niet zo op, totdat je hem ziet (en dan zie je hem constant).
Verder toen ik de telefoon aanzette stond alles in het Frans, ook zoiets raars.

Zouden ze me een geretourneerd toestel van iemand anders hebben gegeven in de hoop dat het niet op zou vallen ofzo?
Inmiddels heb ik al een mail richting Telecomlink gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 september 2013 @ 16:32:51 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131555897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik was zooo blij vanmorgen toen ik eindelijk mijn S4 binnen kreeg.
Gelijk van alles geïnstalleerd en geconfigureerd maar toen viel me op dat ik een horizontale streep in mn scherm heb en opzich valt het niet zo op, totdat je hem ziet (en dan zie je hem constant).
Verder toen ik de telefoon aanzette stond alles in het Frans, ook zoiets raars.

Zouden ze me een geretourneerd toestel van iemand anders hebben gegeven in de hoop dat het niet op zou vallen ofzo?
Inmiddels heb ik al een mail richting Telecomlink gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.
Als de taal al ingesteld is, is het geen nieuw toestel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131556338
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als de taal al ingesteld is, is het geen nieuw toestel.
Dat dus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131557005
Ik had een mailtje naar Telecomlink gestuurd en kreeg binnen 10 minuten het volgende mailtje terug:

quote:
Het toestel kan in het frans opstarten, omdat het een import model is maar kan daarna ook in 20 talen worden ingesteld waaronder Nederlands.

Indien het toestel niet in orde is dan vraag ik u deze te retourneren. Een rma formulier is tijdelijk niet nodig, omdat we deze aan het wijzigen zijn.

U kunt het toestel retourneren naar:

Telecomlink
Traviatastraat 29
1183 nx Amstelveen

Graag brief erbij voegen dat u een ander toestel wilt of dat u uw geld terugvraagt. Vermeldt in alle gevallen uw rekeningnummer, zodat

we de verzendkosten kunnen vergoeden. Normaal gesproken moet een toestel ongebruikt zijn als deze nog verzegeld is aangekomen bij u .

Dezelfde dag als het toestel hier ontvangen is kan er een nieuwe op de post.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,
Dus heb alles snel ingepakt, net weg gebracht dus overmorgen verwacht ik weer een ander exemplaar te hebben.
Ben blij dat ze zo snel handelen en dat ik dan een brak toestel had, naja goed.. geef ze het voordeel van de twijfel maar. :)
pi_131557206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik had een mailtje naar Telecomlink gestuurd en kreeg binnen 10 minuten het volgende mailtje terug:

[..]

Dus heb alles snel ingepakt, net weg gebracht dus overmorgen verwacht ik weer een ander exemplaar te hebben.
Ben blij dat ze zo snel handelen en dat ik dan een brak toestel had, naja goed.. geef ze het voordeel van de twijfel maar. :)
heel netjes ^O^
en dat binnen 10 minuten
pi_131557439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dat is een snel en nette oplossing. Ook dat ze de verzendkosten vergoeden :Y

Hoop dat het beter gaat
  woensdag 25 september 2013 @ 18:30:55 #288
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131559696
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Heerlijk hoesje, alleen ik heb hem er nu af gehaald. Werkt toch fijner zonder.

En ik heb een Spigen screen protector (een echt glazen protector) echt perfect en geweldig. Ziet het niet, voelt het niet, is echt geniaal.

Zijn er meer mensen die een screen protector hebben van spigen?
Op dit moment heb ik deze : [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen, en heb een klaphoesje.
Nooit krassen....

Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je een hoesje voor je scherm zou willen hebben. Dat nieuwere gorilla glass is echt kneiterhard. Daarop krassen maken is lastig.
pi_131560509
Dat de verzendkosten vergoed worden heb ik ook echt nog nooit eerder meegemaakt. :D
Vanavond maar eens even het hele topic doorlezen, moet toch wat doen haha.
pi_131562978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:30 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ik heb er geen, en heb een klaphoesje.
Nooit krassen....

Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je een hoesje voor je scherm zou willen hebben. Dat nieuwere gorilla glass is echt kneiterhard. Daarop krassen maken is lastig.
Nee, met een klaphoesje snap ik dat je geen krassen krijgt. Ik heb echter een hekel aan die flap tijdens bellen en dergelijke. Daarnaast ligt mijn telefoon altijd naast m'n toetsenbord (ongeveer) op het werk, als ik eroverheen waai wil ik zien wat ik eventueel gemist heb als ik even weg was (berichtjes/belletjes noem maar op)

Ik heb twee sleutelbossen (1 van werk 1 prive) en ik wil mijn telefoon ten alle tijden in mijn zak kunnen frotten zonder na te denken of er iets bij zit. Ik had mijn S2 2 jaar lang zonder bescherming en na een tijd komen er toch echt krassen op.

Daarbij is mijn telefoon met de 1e screenprotector van zo'n 2 meter vol op een hoek gevallen, waardoor de screenprotector volledig barstte maar m'n scherm nog heel was.
pi_131981411
Hebben jullie de nieuwe firmware update al?

Ik probeer het te downloaden, maar krijg een melding dat ik te weinig ruimte heb op mijn telefoon, terwijl een 64GB SD kaart in zit nu. Heb ook de meeste apps naar mijn SD kaart verplaatst, maar nog steeds die melding..
pi_131981511
Ging prima hier, AJ.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131981964
Hmm misschien maar even via KIES proberen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:25:40 #294
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132256714
Ook ik heb mijne mogen ontvangen.. man wat een fijn toestel, wereld van verschil met mijn S2!

Heb ook een klaphoesje gekocht voor onderweg/in mijn tas en voor thuis een backcover.

Enige dat ik niet werkend krijg is dat airgesture.. of werkt dat alleen met bepaalde browsers/apps?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_132257738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef AJ1987 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe firmware update al?

Ik probeer het te downloaden, maar krijg een melding dat ik te weinig ruimte heb op mijn telefoon, terwijl een 64GB SD kaart in zit nu. Heb ook de meeste apps naar mijn SD kaart verplaatst, maar nog steeds die melding..
Is die nieuwe al ergens pre-rooted te downloaden? Of weet je misschien het versienummer, dan zoek ik zelf even.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:36:12 #296
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_132258999
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef houdjemond het volgende:
Ook ik heb mijne mogen ontvangen.. man wat een fijn toestel, wereld van verschil met mijn S2!

Heb ook een klaphoesje gekocht voor onderweg/in mijn tas en voor thuis een backcover.

Enige dat ik niet werkend krijg is dat airgesture.. of werkt dat alleen met bepaalde browsers/apps?
Internet explorer en the gallery
pi_132263450
quote:
Samsung begint met de uitrol van zijn Android 4.3-update van de Galaxy S4. De eerste klanten in Duitsland krijgen de update inmiddels binnen. De update bevat veel wijzigingen onder de motorkap van de software.

Zo is er ondersteuning gekomen voor OpenGL ES 3.0, waardoor grafisch geavanceerdere games mogelijk worden op de smartphone. Ook is beveiligingsapplicatie Samsung Knox toegevoegd, net als Samsungs betaal-app Wallet. Daarnaast heeft het toetsenbord een update gekregen, zegt SamMobile. Samsung zelf geeft geen changelog vrij.

Uiterlijk zijn de wijzigingen miniem, behalve dat gebruikers enkele nieuwe apps, zoals Knox en Wallet, in het hoofdmenu zien staan. Bovendien is de interface van de browser iets aangepakt. De update is beschikbaar in Duitsland en vermoedelijk volgt de uitrol naar andere landen in de komende weken. De update komt daarmee volgens planning uit: Samsung zei eerder dat het in oktober de Galaxy S4 zou gaan updaten.
http://tweakers.net/nieuw(...)pdate-galaxy-s4.html

*O*
pi_132265356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
Samsung begint met de uitrol van zijn Android 4.3-update van de Galaxy S4. De eerste klanten in Duitsland krijgen de update inmiddels binnen. De update bevat veel wijzigingen onder de motorkap van de software.

Zo is er ondersteuning gekomen voor OpenGL ES 3.0, waardoor grafisch geavanceerdere games mogelijk worden op de smartphone. Ook is beveiligingsapplicatie Samsung Knox toegevoegd, net als Samsungs betaal-app Wallet. Daarnaast heeft het toetsenbord een update gekregen, zegt SamMobile. Samsung zelf geeft geen changelog vrij.

Uiterlijk zijn de wijzigingen miniem, behalve dat gebruikers enkele nieuwe apps, zoals Knox en Wallet, in het hoofdmenu zien staan. Bovendien is de interface van de browser iets aangepakt. De update is beschikbaar in Duitsland en vermoedelijk volgt de uitrol naar andere landen in de komende weken. De update komt daarmee volgens planning uit: Samsung zei eerder dat het in oktober de Galaxy S4 zou gaan updaten.
Wachten op de pre-rooted release van die dan maar.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:38:48 #299
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132265580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Internet explorer en the gallery
Ah, that explains, zat als een debieltje in het openbaar naar chrome te wapperen :') .
Dankjewel voor je snelle antwoord O+ .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_132471533
Korte vraag over de onlangs gereleasede firmware en rooten.
Uit de tutorial (http://www.teamandroid.co(...)3-official-firmware/) begrijp ik dat ze aanraden om eerst te updaten naar een stock 4.3 versie (met Odin) en vervolgens te rooten.

Tot nu toe heb ik telkens geupdate naar een pre-rooted 'stock' versie. Is deze al beschikbaar voor de nieuwe firmware (I9505XXUEMJ5)? Of raden jullie aan eerste te updaten naar een stock 4.3 en dan te rooten?
pi_132473605
Vol! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')