probeer eens je phone effe in vliegtuig modes te zetten en dan terug of eventueel je phone te herstarten. heb je wel goeie 3G ontvangst? of edge?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
Mijn s4 maakt soms geen internetverbinding met apps... heel irritant.
gewoon internet gaat supersnel, maar bij bijv. Whatsapp en wordfeud geeft ie steeds een connection error![]()
waar zou dit aan kunnen liggen?
Ja, al geprobeerd. Ook al paar keer de accu helemaal verwijderd maar dat helpt allemaal niet.. is ook lang niet altijd, meestal werkt het gewoon alleen soms een uur of zo niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:53 schreef redboyke het volgende:
probeer eens je phone effe in vliegtuig modes te zetten en dan terug of eventueel je phone te herstarten. heb je wel goeie 3G ontvangst? of edge?
Heerlijk hoesje, alleen ik heb hem er nu af gehaald. Werkt toch fijner zonder.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:59 schreef lexvandoef het volgende:
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...
Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien. En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als de taal al ingesteld is, is het geen nieuw toestel.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik was zooo blij vanmorgen toen ik eindelijk mijn S4 binnen kreeg.
Gelijk van alles geïnstalleerd en geconfigureerd maar toen viel me op dat ik een horizontale streep in mn scherm heb en opzich valt het niet zo op, totdat je hem ziet (en dan zie je hem constant).
Verder toen ik de telefoon aanzette stond alles in het Frans, ook zoiets raars.
Zouden ze me een geretourneerd toestel van iemand anders hebben gegeven in de hoop dat het niet op zou vallen ofzo?
Inmiddels heb ik al een mail richting Telecomlink gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als de taal al ingesteld is, is het geen nieuw toestel.
Dus heb alles snel ingepakt, net weg gebracht dus overmorgen verwacht ik weer een ander exemplaar te hebben.quote:Het toestel kan in het frans opstarten, omdat het een import model is maar kan daarna ook in 20 talen worden ingesteld waaronder Nederlands.
Indien het toestel niet in orde is dan vraag ik u deze te retourneren. Een rma formulier is tijdelijk niet nodig, omdat we deze aan het wijzigen zijn.
U kunt het toestel retourneren naar:
Telecomlink
Traviatastraat 29
1183 nx Amstelveen
Graag brief erbij voegen dat u een ander toestel wilt of dat u uw geld terugvraagt. Vermeldt in alle gevallen uw rekeningnummer, zodat
we de verzendkosten kunnen vergoeden. Normaal gesproken moet een toestel ongebruikt zijn als deze nog verzegeld is aangekomen bij u .
Dezelfde dag als het toestel hier ontvangen is kan er een nieuwe op de post.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijk groet,
heel netjesquote:Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik had een mailtje naar Telecomlink gestuurd en kreeg binnen 10 minuten het volgende mailtje terug:
[..]
Dus heb alles snel ingepakt, net weg gebracht dus overmorgen verwacht ik weer een ander exemplaar te hebben.
Ben blij dat ze zo snel handelen en dat ik dan een brak toestel had, naja goed.. geef ze het voordeel van de twijfel maar.
Dat is een snel en nette oplossing. Ook dat ze de verzendkosten vergoedenquote:Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik had een mailtje naar Telecomlink gestuurd en kreeg binnen 10 minuten het volgende mailtje terug:
[..]
Dus heb alles snel ingepakt, net weg gebracht dus overmorgen verwacht ik weer een ander exemplaar te hebben.
Ben blij dat ze zo snel handelen en dat ik dan een brak toestel had, naja goed.. geef ze het voordeel van de twijfel maar.
quote:Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Heerlijk hoesje, alleen ik heb hem er nu af gehaald. Werkt toch fijner zonder.
En ik heb een Spigen screen protector (een echt glazen protector) echt perfect en geweldig. Ziet het niet, voelt het niet, is echt geniaal.
Zijn er meer mensen die een screen protector hebben van spigen?
Op dit moment heb ik deze : [ afbeelding ]Ik heb er geen, en heb een klaphoesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit krassen....
Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je een hoesje voor je scherm zou willen hebben. Dat nieuwere gorilla glass is echt kneiterhard. Daarop krassen maken is lastig.[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
Nee, met een klaphoesje snap ik dat je geen krassen krijgt. Ik heb echter een hekel aan die flap tijdens bellen en dergelijke. Daarnaast ligt mijn telefoon altijd naast m'n toetsenbord (ongeveer) op het werk, als ik eroverheen waai wil ik zien wat ik eventueel gemist heb als ik even weg was (berichtjes/belletjes noem maar op)quote:Op woensdag 25 september 2013 18:30 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb er geen, en heb een klaphoesje.
Nooit krassen....
Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je een hoesje voor je scherm zou willen hebben. Dat nieuwere gorilla glass is echt kneiterhard. Daarop krassen maken is lastig.
Is die nieuwe al ergens pre-rooted te downloaden? Of weet je misschien het versienummer, dan zoek ik zelf even.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef AJ1987 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe firmware update al?
Ik probeer het te downloaden, maar krijg een melding dat ik te weinig ruimte heb op mijn telefoon, terwijl een 64GB SD kaart in zit nu. Heb ook de meeste apps naar mijn SD kaart verplaatst, maar nog steeds die melding..
Internet explorer en the galleryquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef houdjemond het volgende:
Ook ik heb mijne mogen ontvangen.. man wat een fijn toestel, wereld van verschil met mijn S2!
Heb ook een klaphoesje gekocht voor onderweg/in mijn tas en voor thuis een backcover.
Enige dat ik niet werkend krijg is dat airgesture.. of werkt dat alleen met bepaalde browsers/apps?
http://tweakers.net/nieuw(...)pdate-galaxy-s4.htmlquote:Samsung begint met de uitrol van zijn Android 4.3-update van de Galaxy S4. De eerste klanten in Duitsland krijgen de update inmiddels binnen. De update bevat veel wijzigingen onder de motorkap van de software.
Zo is er ondersteuning gekomen voor OpenGL ES 3.0, waardoor grafisch geavanceerdere games mogelijk worden op de smartphone. Ook is beveiligingsapplicatie Samsung Knox toegevoegd, net als Samsungs betaal-app Wallet. Daarnaast heeft het toetsenbord een update gekregen, zegt SamMobile. Samsung zelf geeft geen changelog vrij.
Uiterlijk zijn de wijzigingen miniem, behalve dat gebruikers enkele nieuwe apps, zoals Knox en Wallet, in het hoofdmenu zien staan. Bovendien is de interface van de browser iets aangepakt. De update is beschikbaar in Duitsland en vermoedelijk volgt de uitrol naar andere landen in de komende weken. De update komt daarmee volgens planning uit: Samsung zei eerder dat het in oktober de Galaxy S4 zou gaan updaten.
Wachten op de pre-rooted release van die dan maar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
Samsung begint met de uitrol van zijn Android 4.3-update van de Galaxy S4. De eerste klanten in Duitsland krijgen de update inmiddels binnen. De update bevat veel wijzigingen onder de motorkap van de software.
Zo is er ondersteuning gekomen voor OpenGL ES 3.0, waardoor grafisch geavanceerdere games mogelijk worden op de smartphone. Ook is beveiligingsapplicatie Samsung Knox toegevoegd, net als Samsungs betaal-app Wallet. Daarnaast heeft het toetsenbord een update gekregen, zegt SamMobile. Samsung zelf geeft geen changelog vrij.
Uiterlijk zijn de wijzigingen miniem, behalve dat gebruikers enkele nieuwe apps, zoals Knox en Wallet, in het hoofdmenu zien staan. Bovendien is de interface van de browser iets aangepakt. De update is beschikbaar in Duitsland en vermoedelijk volgt de uitrol naar andere landen in de komende weken. De update komt daarmee volgens planning uit: Samsung zei eerder dat het in oktober de Galaxy S4 zou gaan updaten.
Ah, that explains, zat als een debieltje in het openbaar naar chrome te wapperenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Internet explorer en the gallery
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |