abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130061975
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Appelkicker het volgende:
Hallo mede fokkers.

Ik vraag mij af alles gaat over de s4 en de s3 maar ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de s5
( Hufterproof voorzover het er nu uitziet )
Is er hier al een topic over de s5 geopend op fok?
Of bespreken we de verbeteringen in dit topoic?
:')
pi_130073674
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef rcco het volgende:
Ik heb mijn s4 een maand gebruikt zonder problemen. Sinds gisteren start hij opeens steeds opnieuw op, komt daarbij bijna nooit langs het opstartscherm, en wordt ondertussen ontzettend heet. Ik heb geen root of rare apps. Ik kan nergens een oplossing vinden, dus ik zal hem moeten opsturen voor reparatie.

Aangezien de sim kaart van het kleine formaat is, kan ik die dus niet gebruiken in een oude telefoon, waardoor ik nu een paar weken niet kan bellen of gebeld worden. Je verwacht van de dure Samsung Galaxy S serie toch een beetje kwaliteit en zekerheid. :N
Ik heb mijn telefoon weer terug na dat hij vier weken bij Dynafix heeft gelegen. Ze hebben een onderdeel vervangen en de telefoon doet het nu weer gewoon.
pi_130086901
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Appelkicker het volgende:
Hallo mede fokkers.

Ik vraag mij af alles gaat over de s4 en de s3 maar ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de s5
( Hufterproof voorzover het er nu uitziet )
Is er hier al een topic over de s5 geopend op fok?
Of bespreken we de verbeteringen in dit topoic?
Wat denk je zelf?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_130087130
Vind de batterij behoorlijk telerustellend van de S4 active ('s ochtends 100% opgeladen, eind van de middag leeg na alleen af en toe apps of mails bekijken), als ik het overzicht van energiegebruik bekijk zie ik geen bijzondere apps die veel energie gebruiken.

Iemand tips? :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_130087598
Tweede batterij kopen.
pi_130088120
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef MaxC het volgende:
Vind de batterij behoorlijk telerustellend van de S4 active ('s ochtends 100% opgeladen, eind van de middag leeg na alleen af en toe apps of mails bekijken), als ik het overzicht van energiegebruik bekijk zie ik geen bijzondere apps die veel energie gebruiken.

Iemand tips? :P
Dan klopt er iets niet met jouw telefoon, want mijn normale S4 kan met gemak 1,5 dag mee bij gemiddeld gebruik.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:03:58 #207
409895 Appelkicker
Love the planet
pi_130101023
quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet zo..

quote:
2s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:18 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik heb zelf gezocht en gekeken ( ook de zoekfunctie gebruikt )
Maar kan niets vinden.

Helaas want zoals de geruchten gaan op het internet wordt het een erg mooie opvolger en zal hij ergens April 2014 er toch al wel zijn.

( Onbreekbaar scherm, aluminium behuizing & waterdicht ) Zijn de geruchten. En enkele geloof ik toch zeker wel aangezien samsung bijvoorbeeld YOUM ( buigbaar scherm ) in eigen fabriek heeft en ook al heeft gepresenteerd met een Note achtig product.

Leek me wel een leuk speculatie onderwerp .
pi_130101209
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Appelkicker het volgende:
( Onbreekbaar scherm, aluminium behuizing & waterdicht ) Zijn de geruchten. En enkele geloof ik toch zeker wel aangezien samsung bijvoorbeeld YOUM ( buigbaar scherm ) in eigen fabriek heeft en ook al heeft gepresenteerd met een Note achtig product.
Wat hebben speculaties voor zin? De S4 is net een paar maanden in de winkel dus het zal nog wel even duren voor de 5 komt. Er is echt geen zinnig woord te zeggen over hoe dat ding er uit zal gaan zien, dus 'zoals het er nu uitziet' heeft geen enkele waarde imho.

Daarnaast lijkt 'onbreekbaar scherm' me volledig uit de lucht gegrepen. En de S4 active is op het moment ook al waterdicht, als je daar naar op zoek bent.

Anyway, lijkt me hier niet de plaats voor.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 17:21:24 #209
409895 Appelkicker
Love the planet
pi_130101534
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat hebben speculaties voor zin? De S4 is net een paar maanden in de winkel dus het zal nog wel even duren voor de 5 komt. Er is echt geen zinnig woord te zeggen over hoe dat ding er uit zal gaan zien, dus 'zoals het er nu uitziet' heeft geen enkele waarde imho.

Daarnaast lijkt 'onbreekbaar scherm' me volledig uit de lucht gegrepen. En de S4 active is op het moment ook al waterdicht, als je daar naar op zoek bent.

Anyway, lijkt me hier niet de plaats voor.
Als je wat leest over de Samsung youm techniek dan zie je dat ze druk bezig zijn met een "flexibel" scherm. Misschien niet echt onbreekbaar maar het zal een goede stuiterpartij kunnen weerstaan aangezien het niet zal barsten / breken daardoor.

En sja op zoek zijn of uitkijken naar iets met een nieuw abonement straks.. vul maar in :)
pi_130101603
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Appelkicker het volgende:

[..]

Als je wat leest over de Samsung youm techniek dan zie je dat ze druk bezig zijn met een "flexibel" scherm. Misschien niet echt onbreekbaar maar het zal een goede stuiterpartij kunnen weerstaan aangezien het niet zal barsten / breken daardoor.

En sja op zoek zijn of uitkijken naar iets met een nieuw abonement straks.. vul maar in :)
Waarom zou je daar dan in godsnaam nu al mee bezig zijn als je volgend jaar een keer een nieuw abonnement hebt? Ik heb in de rij bij de T-mobile winkel pas gekeken wat er überhaupt te koop was en een keuze gemaakt. Je hebt toch geen 12 maanden de tijd nodig om zo'n keuze te maken? ;)
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:37:17 #211
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_130255728
Mijn toestel heeft tijdens reparatie een reset gehad. Nu heb ik in mijn gallerij als ik een foto selecteer drie opties; delen, bewerken, en 'apparaat selecteren'. Eerder stond op de plek van de laatst genoemde optie een prullenbakje om de foto met 1 klik te verwijderen. Hoe krijg ik deze weer terug?? :{
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_130256836
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn toestel heeft tijdens reparatie een reset gehad. Nu heb ik in mijn gallerij als ik een foto selecteer drie opties; delen, bewerken, en 'apparaat selecteren'. Eerder stond op de plek van de laatst genoemde optie een prullenbakje om de foto met 1 klik te verwijderen. Hoe krijg ik deze weer terug?? :{
is dit serieus? Je telefoon heeft gewoon een update gehad. Verwijderen is de bovenste optie als je op de menutoets drukt.
  maandag 19 augustus 2013 @ 23:55:36 #213
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_130258537
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Skv het volgende:

[..]

is dit serieus? Je telefoon heeft gewoon een update gehad. Verwijderen is de bovenste optie als je op de menutoets drukt.
Ja, dit is serieus. En ik weet hoe ik foto's kan verwijderen, het gaat me er alleen om dat ik graag die sneltoets weer bovenin wil hebben ipv een kutoptie waar ik toch niks mee kan. Lijkt me opzich niet een hele gekke vraag.
pi_130259126
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ja, dit is serieus. En ik weet hoe ik foto's kan verwijderen, het gaat me er alleen om dat ik graag die sneltoets weer bovenin wil hebben ipv een kutoptie waar ik toch niks mee kan. Lijkt me opzich niet een hele gekke vraag.
je vinger 1sec ingedrukt houden op een foto in de gallerij en dan prullenbak. die prullenbak krijg je niet als je al een foto aan het bekijken bent.dan moet je op menu drukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 00:15:20 ]
pi_130260131
Kan ik de agenda van s1 op mijn s4 gebruiken?
Nosce te ipsum.
pi_130260550
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Heb momenteel een iPhone en overweeg om 'de overstap' te maken naar een S4 vanwege de meer mogelijkheden op Android. Ben echter zeer tevreden van iOS en iPhone, heeft altijd gewerkt zoals het zou moeten en is nog altijd even smooth (geen 'lag') als op dag 1.

Zijn er nog iOS gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Zijn er evt (onverwachte) zaken die je mist? Blijft het toestel even smooth als je er meer opzet? (Mijn vorige HTC vertoonde op het einde extreem veel 'lag')

Het enige wat me momenteel een beetje afschrikt is de grootte van het toestel. Ik neem aan dat dit gewoon wennen is, maar als je zo'n knoert van een telefoon ergens in een restaurant uit je zak haalt... Subtiel en onopvallend is het toch allemaal niet meer, toch?
en al een beslissing gemaakt ?

Zit hier met hetzelfde namelijk.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:45:19 #217
409895 Appelkicker
Love the planet
pi_130265300
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef Skv het volgende:

[..]

Waarom zou je daar dan in godsnaam nu al mee bezig zijn als je volgend jaar een keer een nieuw abonnement hebt? Ik heb in de rij bij de T-mobile winkel pas gekeken wat er überhaupt te koop was en een keuze gemaakt. Je hebt toch geen 12 maanden de tijd nodig om zo'n keuze te maken? ;)
Sommige mensen denken hier nou eenmaal wat langer over na dan andere. Aangezien je aan een abbonoment best wel lang vast zit en als je het tegen elkaar wegrekend kan ik ook een jaar lang een "goedkoop" abbonoment nemen met m'n huidige telefoon en dan een kleine 35 E per maand uitsparen en dat volgend jaar in de aanschaf van een s5 steken.
( niet iedereen wil aan een abbonoment van 50euro of meer per maand vast zitten )

Maar gelukkig is er al het een en ander te vinden op het internet : zie :

De Galaxy S5 krijgt een onbreekbaar scherm!

Samsung Galaxy S5 wordt steeds populairder, zelfs voor de release van haar oudere broer Galaxy S4. En ten midde van al het nieuws en de geruchten hebben we eindeiljk een bevestiging. De Galaxy S5 zal een onbreekbaar scherm krijgen. Zelfs in de meest extreme omstandigheden zal het niet mogen barsten. Dit komt door de toepassing van een buigbaar scherm

Het laatste Concept van de galaxy S5

Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde “beste smartphone ooit van Samsung” te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.

informatie verkregen van www.galaxys5nl.nl
pi_130266239
Zoals ik al zei: het is louter speculatie. Wat een waardeloze website overigens, er zijn nergens bronnen vermeld (en die zijn er natuurlijk ook niet). Ik zou zelf een topic openen.

quote:
Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde beste smartphone ooit van Samsung te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.

En 'hoe dichter we bij komen' zegt natuurlijk geen reet. We komen ook elke dag dichter bij het einde van de wereld, maar geen mens weet wanneer die komt. En natuurlijk wordt het de beste ooit; ze gaan echt geen model uitbrengen dat waardelozer is dan de voorganger. :').

Die site lijkt me van een of ander zolderkamerfiguur.
pi_130267141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

en al een beslissing gemaakt ?

Zit hier met hetzelfde namelijk.
Ben wat aan het twijfelen geslagen :@

Heb vorige week (via een kennis met een developers account) iOS 7 in levende lijve gezien en was toch wel onder de indruk van het cleane design, de nieuwe animaties, enz... Echt alles is anders. Het is alsof je een compleet nieuwe iPhone in handen hebt. Qua design is het toch een stuk mooier/sleeker dan android...

Ga nog even wachten tot ik zelf met iOS 7 kan werken (komt wsl uit op 10 september) vooraleer ik een beslissing neem.
pi_130267263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef Appelkicker het volgende:

[..]

Sommige mensen denken hier nou eenmaal wat langer over na dan andere. Aangezien je aan een abbonoment best wel lang vast zit en als je het tegen elkaar wegrekend kan ik ook een jaar lang een "goedkoop" abbonoment nemen met m'n huidige telefoon en dan een kleine 35 E per maand uitsparen en dat volgend jaar in de aanschaf van een s5 steken.
( niet iedereen wil aan een abbonoment van 50euro of meer per maand vast zitten )

Maar gelukkig is er al het een en ander te vinden op het internet : zie :

De Galaxy S5 krijgt een onbreekbaar scherm!

Samsung Galaxy S5 wordt steeds populairder, zelfs voor de release van haar oudere broer Galaxy S4. En ten midde van al het nieuws en de geruchten hebben we eindeiljk een bevestiging. De Galaxy S5 zal een onbreekbaar scherm krijgen. Zelfs in de meest extreme omstandigheden zal het niet mogen barsten. Dit komt door de toepassing van een buigbaar scherm

Het laatste Concept van de galaxy S5

Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde “beste smartphone ooit van Samsung” te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.

informatie verkregen van www.galaxys5nl.nl
pi_130267326
quote:
Al geruime tjid wordt er gezocht naar een video die alle functies beschrijft van de S5, ik heb er één voor u die alle functies en speceficaties van de nieuwste telg va de Samsung smartphone serie beschrijft. Het enthousiasme en de belangstelling golft over het web.
Die website :')
pi_130267353
quote:
De kenmerken van het bovenstaande condept kunnen enigsinds worden afgeleid uit de afbeelding. Het flexibele scherm met een hoge resolutie zal een hele smalle rand krijgen. De structuur suggereert dat er metalen gebruikt zullen gaan worden voor de behuizing, dit zal ook wel kloppen gezien de behuizing onbreekbaar moet worden.
Wat een onzin :').
pi_130267420
quote:
13s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:13 schreef CaptainCookie het volgende:
dat er metalen gebruikt zullen gaan worden voor de behuizing, dit zal ook wel kloppen gezien de behuizing onbreekbaar moet worden.
Aannames gebaseerd op assumpties en onzin. Het is wsl de site van Applekicker zelf. :')²

quote:
Begint u al enthousast te worden om al deze funties in uw nieuwe Galaxy S5 te zien? u zult nog even moeten wachten tot het toestel volgend jaar rond de maand april uit zal komen. De prijs zal rond de 700 euro liggen zonder contract. Wat we extra nog moeten vermelden is dat de behuizing water en stofdicht zal zijn en last but not least onbreekbaar.
Lekker verzinnen op je zolderkamer.
pi_130291820
MIjn S4 is soms nog heter dan mijn kop thee.
pi_130303714
Ik heb ook besloten dit apparaat aan te schaffen (los) en ik ben er eigenlijk niet zo tevreden over. Ik kom van een blackberry en ik merk behoorlijk wat nadelen aan dit toestel:
1. het typen gaat mega traag. je kan wel swypen en met woordherkenning werken, maar dit werkt eigenlijk maar kut. altijd herkent hij net het woord dat je niet wil hebben (wat waar je waar wil hebben en waar waar je wat wil hebben)
2. de batterij gaat mega snel leeg. ik whatsapp veel en ik check mn e-mail vaak, maar ik gebruik absoluut niet veel apps ofzo. daarnaast laadt het toestel niet echt snel op.
3. een waanzinnige hoeveelheid bloatware van samsung.
4. camera is niet geweldig.

maar voor de rest heeft ie wel een mooi scherm.
pi_130304745
Is je toestel wel in orde?
Ik herken letterlijk geen een van die punten die je noemt :P
Accu vind ik zelfs een van de grootste plusplunten. 8 uur per dag spotify/librivox luisteren, zeer veel whatsapp en geregeld wordfeud en af en toe wat FOK! En spelletjes, en dan heb ik s'avonds als ik thuiskom nog steedz zo'n 25% over... dat is me met nog geen één ander toestel gelukt :D
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_130308471
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef lolcat8811 het volgende:

[..]

Ben wat aan het twijfelen geslagen :@

Heb vorige week (via een kennis met een developers account) iOS 7 in levende lijve gezien en was toch wel onder de indruk van het cleane design, de nieuwe animaties, enz... Echt alles is anders. Het is alsof je een compleet nieuwe iPhone in handen hebt. Qua design is het toch een stuk mooier/sleeker dan android...

Ga nog even wachten tot ik zelf met iOS 7 kan werken (komt wsl uit op 10 september) vooraleer ik een beslissing neem.
Ik ben inmiddels overgestapt naar een galaxys4. Voorheen Iphone 1 t/m 5 gehad : )
Moet zeggen dat het wel een leuk ding is, erg mooi beeld, snel, makkelijk toegankelijk via een pc.
Groot scherm. Allemaal pluspunten voor mij.
Daarnaast ben ik nooit echt een Apple fan geweest, ik vond de iphone gewoon wel leuk, dus vandaar dat ik denk ik niet zo'n probleem heb met de samsung.

één minpuntje, de accu :{w
Weet niet wat ik had draaien op de achtergrond vanacht maar tijdens het slapen in 6 uur tijd van 70% naar 5%.. lol
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_130309540
Bij mij gaat ie soms ook drainen, geen idee waar dit nou precies door komt eigenlijk. Ik sluit alle actieve apps dan en plug mijn extra batterij in.
pi_130333923
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:51 schreef Skv het volgende:
Bij mij gaat ie soms ook drainen, geen idee waar dit nou precies door komt eigenlijk. Ik sluit alle actieve apps dan en plug mijn extra batterij in.
Ik ga echt niet met een extra batterij sleuren overdag. Te gek voor woorden.
Ik heb nu zowat alles afgesloten wat mogelijk is. Dingen als gps enzo.
Lijkt erop dat het heel veel scheelt alleen kan m'n oma met haar nokia101 nu net zoveel doen met haar telefoon als dat ik kan.
pi_130337940
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:51 schreef Skv het volgende:
Ik heb het de laatste dagen ook. Met als hoogtepunt afgelopen nacht. Gewoon de batterij op 5% terwijl hij aan de lader lag.
pi_130342584
Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. 12h5m deep sleep en 6h0m awake (totaal dus 18 u), waarvan 1h51m mijn scherm aan en ik heb nog 22% over.
pi_130342613
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 00:14 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik ga echt niet met een extra batterij sleuren overdag. Te gek voor woorden.
Ik heb nu zowat alles afgesloten wat mogelijk is. Dingen als gps enzo.
Lijkt erop dat het heel veel scheelt alleen kan m'n oma met haar nokia101 nu net zoveel doen met haar telefoon als dat ik kan.
Ik zou als ik jou was uitzoeken waar die drain vandaan komt.
pi_130439300
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 11:55 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zou als ik jou was uitzoeken waar die drain vandaan komt.
Ik denk dat het bepaalde push/synchronize instellingen waren voor mail/facebook etc.. Zoals ik al zei heb ik zo'n beetje alles aangepast en vanacht ging er maar 10% af.
Het moet uiteraard wel een smartphone blijven en geen telefoon waar alles uitgezet is dus ik zal het éen en ander nog wel aanzetten weer.

Op het moment is zo'n 75% van batterijverbruik het scherm :')
In de nacht is dat de standby functie die bevenaan de lijst van verbruik staat.
pi_130439572
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:47 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ik denk dat het bepaalde push/synchronize instellingen waren voor mail/facebook etc.. Zoals ik al zei heb ik zo'n beetje alles aangepast en vanacht ging er maar 10% af.
Het moet uiteraard wel een smartphone blijven en geen telefoon waar alles uitgezet is dus ik zal het éen en ander nog wel aanzetten weer.

Op het moment is zo'n 75% van batterijverbruik het scherm :')
In de nacht is dat de standby functie die bevenaan de lijst van verbruik staat.
Captain Obvious! ;)
Scherm vreet natuurlijk het meeste van de stroom door de grootte. En 's nachts verbruikt hij als het goed is bijna niks anders dan 'standby', dus het lijkt me logisch dat die dan bovenaan staat. :)
pi_130439635
10% per nacht is heel veel hoor.
pi_130439845
quote:
4s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:00 schreef CaptainCookie het volgende:
10% per nacht is heel veel hoor.
Iets meer dan 1% per uur? Dat zou betekenen dat ie 4 dagen standby zou kunnen blijven zonder gebruik. Vind dat best aardig.
pi_130449260
Op het moment dat ik met mijn S4 een screenshot maak, opent hij deze gelijk en gaat hij naar de bewerkstand terwijl dit voorheen niet zo was. Is dit bij iedereen zo? Zo niet, hoe kan ik dit in godsnaam uit zetten?
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:33:41 #238
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_130453222
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:34 schreef Exocet het volgende:
Op het moment dat ik met mijn S4 een screenshot maak, opent hij deze gelijk en gaat hij naar de bewerkstand terwijl dit voorheen niet zo was. Is dit bij iedereen zo? Zo niet, hoe kan ik dit in godsnaam uit zetten?
Ik had je post gelezen en kwam het net per toeval tegen; Instellingen, Mijn Apparaat, Display en dan vrijwel onderaan Bewerken na schermafbeelding uitvinken :)
pi_130462360
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Captain Obvious! ;)
Scherm vreet natuurlijk het meeste van de stroom door de grootte. En 's nachts verbruikt hij als het goed is bijna niks anders dan 'standby', dus het lijkt me logisch dat die dan bovenaan staat. :)
Dus in principe ben ik dus bij de basis..
Vanuit hier maar eens kijken welk programma ik de kans geef wat van m'n batterij te vreten :')
pi_130472538
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef Skv het volgende:

[..]

Iets meer dan 1% per uur? Dat zou betekenen dat ie 4 dagen standby zou kunnen blijven zonder gebruik. Vind dat best aardig.
6% nu nadat ik de Nova launcher ben gaan gebruiken. *O*
pi_130473788
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:27 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

6% nu nadat ik de Nova launcher ben gaan gebruiken. *O*
Oh, die gebruik ik al vanaf het begin. :@
pi_130478998
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:33 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik had je post gelezen en kwam het net per toeval tegen; Instellingen, Mijn Apparaat, Display en dan vrijwel onderaan Bewerken na schermafbeelding uitvinken :)
Bedankt _O_ Dit had ik zelf dus echt nooit gevonden.
pi_130479917
Wat wel irritant is, is dat Google Services zo veel accu vreet. Ik heb nu locatietoegang maar uitgezet, maar dit zou natuurlijk niet moeten. Op internet lees je allerlei 'oplossingen', maar geen eentje die echt werkt.
pi_130505712
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, handig is het.. Nog meer tips voordat ik er over een jaar pas achter kom terwijl jij het al vanaf het begin heb ? :)

Ik mis een goede lockscreen. Ik heb nu de standaard ls, met wat sneltoetsen onderaan. Rechts vegen is camera, links vegen is agenda.
Heb zo'n beetje alle lockscreen opties gedownload, maar kan gewoon geen leuke vinden.

Wat heb jij?
pi_130509605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 10:15 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Ja, handig is het.. Nog meer tips voordat ik er over een jaar pas achter kom terwijl jij het al vanaf het begin heb ? :)

Ik mis een goede lockscreen. Ik heb nu de standaard ls, met wat sneltoetsen onderaan. Rechts vegen is camera, links vegen is agenda.
Heb zo'n beetje alle lockscreen opties gedownload, maar kan gewoon geen leuke vinden.

Wat heb jij?
Gewoon, ontgrendelpatroon. En muziekcontrols als ik spotify aan heb.

Verdere tips? Rooten en goed rondzoeken op allerhande fora! ;)
pi_130631673
Ik vind mijn batterij vrij teleurstellend, als ik hem nauwelijks gebruik is die aan het eind van de middag toch leeg.

Als ik bij verbruik bekijk, zie ik dat 60% gaat naar Android core apps en bijvoorbeeld 5% naar het scherm. Die verhouding lijkt me een beetje scheef, iemand tips waar het aan ligt en of ik iets kan aanpassen aan die core apps?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_130632419
Installeer https://play.google.com/s(...)m.gsamlabs.bbm&hl=nl en laat het een nachtje draaien op standby.
Het zou je specifiek moeten vertellen welke app wat doet.
pi_130646986
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2013 12:19 schreef Skv het volgende:

[..]

Stom misschien. Maar bij nova launcher staat er geen tekst meer onder de icoontjes in mijn dock. Hoe fix ik dit?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_130664461
quote:
5s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef znarch het volgende:

[..]

Stom misschien. Maar bij nova launcher staat er geen tekst meer onder de icoontjes in mijn dock. Hoe fix ik dit?
geen idee, heb alle tekst onder mijn icons op het homescherm uitgezet. Hou wel van een cleane interface. .
pi_130667529
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 03:51 schreef Skv het volgende:

[..]

geen idee, heb alle tekst onder mijn icons op het homescherm uitgezet. Hou wel van een cleane interface. .
Waar heb jij het uit gezet? Daar kan ik misschien uit opmaken hoe je het aan zet.
pi_130668541
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef znarch het volgende:

[..]

Waar heb jij het uit gezet? Daar kan ik misschien uit opmaken hoe je het aan zet.
Apex instellingen / mapinstellingen denk ik
  zondag 1 september 2013 @ 14:14:41 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130702832
goedemiddag,

Sinds een maandje gebruik ik nu een S4 en ik ben er erg blij mee. Zeker na de Blackberry die ik hiervoor had.
Weet iemand hier hoe ik (zonder Google calender te gebruiken) de agenda updates uit een Blackberry leesbaar krijg in mijn Samsung agenda?

Mijn man heeft een Z10. Zijn agenda updates komen wel in Iphones goed terecht maar in mijn Samsung nog niet.
Hoekanda? en hoe los ik dat op?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:14:18 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130773362
-O- niemand?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130774710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
-O- niemand?
Kan dat niet gewoon met Samsung kies? De software om van PC naar je Samsung zooi over te zetten?

Al geprobeerd?
pi_130774880
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag,

Sinds een maandje gebruik ik nu een S4 en ik ben er erg blij mee. Zeker na de Blackberry die ik hiervoor had.
Weet iemand hier hoe ik (zonder Google calender te gebruiken) de agenda updates uit een Blackberry leesbaar krijg in mijn Samsung agenda?

Mijn man heeft een Z10. Zijn agenda updates komen wel in Iphones goed terecht maar in mijn Samsung nog niet.
Hoekanda? en hoe los ik dat op?
Kan je die agenda niet gewoon via MIcrosoft Exchange instellen en dan in je S4 toevoegen als exchange-account?
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:10:25 #256
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130774936
Ik merk dat mijn telefoon veel last heeft van vertraging. De s4 heeft dat soms met het afsluiten van apps.. dan pauzeert hij in het homescherm en keert dan terug naar waar ik heenga. En ook met de tijd, de tijd staat dan stil totdat ik een knop indruk en dan verspringt de tijd naar de juiste tijd.

Meer mensen last van? Heb de update.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 4 september 2013 @ 12:59:05 #257
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_130810053
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...

Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien :). En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
pi_130810445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:10 schreef Pumatje het volgende:
Ik merk dat mijn telefoon veel last heeft van vertraging. De s4 heeft dat soms met het afsluiten van apps.. dan pauzeert hij in het homescherm en keert dan terug naar waar ik heenga. En ook met de tijd, de tijd staat dan stil totdat ik een knop indruk en dan verspringt de tijd naar de juiste tijd.

Meer mensen last van? Heb de update.
grootste hekelpunt vind ik dat bijna al de apps op de achtergrond draaien iedere keer ik vind dat ze een optie moeten maken dat het direct sluit iedere keer. die delay met de tijd heb ik ook op de lockscreen als je telefoon ontwaakt duurt het denk ik 2sec voor de tijd terug juist staat,
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:59 schreef lexvandoef het volgende:
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...

Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien :). En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
hij is ene keer van nachtkastje gevallen in de midden van de nacht en heeft een klein ingedeukt randje bij mij links vanboven.hij is ook al eens op straat gevallen maar toen had ie niks.
pi_130811495
quote:

Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.

http://www.ebay.de/itm/OE(...)&hash=item1e7ecb77f7
  woensdag 4 september 2013 @ 14:43:54 #260
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130812702
bedankt voor de tips, maar dat werkt helaas niet.

voorlopig heb ik het opgelost door die mails via een regel te forwarden naar hetzelfde e-mail adres. Dan zit de bijlage er wel bij en kan ik hem in de agenda opslaan. :?

Nou ja, weet ik weer waarom ik geen Blackberry meer wil ;)

Muziek etc toevoegen doe ik nu via dropbox. Dat werkt echt wel fijn. Fijner dan via Kies in ieder geval.
pi_130812773
Ik zou gewoon voor Spotify gaan. Dat gedonder met dat overzetten van muziek altijd :P
  woensdag 4 september 2013 @ 15:14:47 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130813767
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik zou gewoon voor Spotify gaan. Dat gedonder met dat overzetten van muziek altijd :P
ja, da's de volgende stap. :D ook fijner met de Sonos. Ik zoek alleen nog een ringtone. En daar heb ik muziek voor nodig.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:22:35 #263
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130814006
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.

10 minuten werk _O- ?
vervangen? De hele telefoon moet uit elkaar daarvoor. de telefoon moet worden geplitst, en daarna moet het scherm eraf want dat zit vast aan die plaat waar dus weer de bezel aan vast zit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pumatje op 04-09-2013 15:40:02 ]
pi_130814954
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Pumatje het volgende:

[..]

10 minuten werk _O- ?
vervangen? De hele telefoon moet uit elkaar daarvoor. de telefoon moet worden geplitst, en daarna moet het scherm eraf want dat zit vast aan die plaat waar dus weer de bezel aan vast zit.

:? :? Hoe kom je hier nou weer bij? Heb je het zelf gedaan of verzin je maar gewoon wat? :').
  woensdag 4 september 2013 @ 15:55:15 #265
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130815114
quote:
15s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef Skv het volgende:

[..]

:? :? Hoe kom je hier nou weer bij? Heb je het zelf gedaan of verzin je maar gewoon wat? :').
pi_130815198
quote:
Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm? :?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:00:10 #267
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130815264
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm? :?
Bingo, en het is van plastic met chrome coating.
pi_130816666
Dat dunne randje vast aan het scherm kan je idd niet vervangen, maar de hele chromen (geschilderd plastic) middenrand (waar je volume- en lockknop uitsteken) kan je wel met een paar minuten vervangen. Die had ik toen kapot. (wat hieronder goud gekleurd is)

woensdag 4 september 2013 @ 16:51:53 #269
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130816848
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef Skv het volgende:
Dat dunne randje vast aan het scherm kan je idd niet vervangen, maar de hele chromen (geschilderd plastic) middenrand (waar je volume- en lockknop uitsteken) kan je wel met een paar minuten vervangen. Die had ik toen kapot. (wat hieronder goud gekleurd is)

[ afbeelding ]
Precies :). Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand :P
pi_130816938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Precies :). Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand :P
Dan hebben we allebei een afwijkende interpretatie ;) Zie de TT.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 september 2013 @ 17:19:33 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_130817721
Ik ga binnenkort na 3 jaar dienst mijn trouwe s1 inwisselen voor de s4 maar ik twijfel nog tussen de normale en de active.

Zijn deze, op het ontwerp na, echt helemaal gelijk of zijn er nog plus- of minpunten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 september 2013 @ 17:28:59 #272
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130818053
LCD en AMOLED verschil in scherm. Mindere camera ook geloof ik.
pi_130818597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga binnenkort na 3 jaar dienst mijn trouwe s1 inwisselen voor de s4 maar ik twijfel nog tussen de normale en de active.

Zijn deze, op het ontwerp na, echt helemaal gelijk of zijn er nog plus- of minpunten?
mijn vorige phone was ook een S1 en eigenlijk alles aan S4 is beter behalve

de S4 heeft geen FM radio
de S4 heeft ook geen flash al kan je die wel met een omweg opzetten maar het werkt gewoon niet soepel en crashed veel
bij de S4 vind je ook veel meer bloatware wat ook zorgt dat je niet de volledige 16GB kan benutten denk dat het iets van een 8GB was ofzo dat overschiet.

als je de S1 naast de S4 zet zie je dat de S1 eigenlijk best klein is eens je de S4 gewoon bent
en het scherm van de S1 is echt heel wazig vergeleken met de S4

http://www.versus.com/en/(...)msung-galaxy-s4-16gb

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 17:52:44 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 21:38:52 #274
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_130827987
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, dat randje van het midframe is een klein beetje gedeukt, maar van dat chromen randje erboven, aan het scherm vast, is echt een compleet stuk af.... En dat valt helaas niet zo snel/eenvoudig te vervangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Juist, hoewel ze beide stuk zijn is dat chromen randje nu een stuk meer stuk :P.

Maar goed, hoesje erover en we kijken er niet meer naar :). Eerlijk gezegd vind ik het hoesje er best wel strak uitzien. Kan er goed mee leven zo :).
pi_130845572
Mijn s4 maakt soms geen internetverbinding met apps... heel irritant.
gewoon internet gaat supersnel, maar bij bijv. Whatsapp en wordfeud geeft ie steeds een connection error :{
waar zou dit aan kunnen liggen?
pi_130850502
blijkbaar worden lange smsjes naar MMS geconverteerd kom ik net achter.
niet echt handig als je gratis smsjes hebt en moet betalen voor MMS.

quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 13:13 schreef Schunckelstar het volgende:
Mijn s4 maakt soms geen internetverbinding met apps... heel irritant.
gewoon internet gaat supersnel, maar bij bijv. Whatsapp en wordfeud geeft ie steeds een connection error :{
waar zou dit aan kunnen liggen?
probeer eens je phone effe in vliegtuig modes te zetten en dan terug of eventueel je phone te herstarten. heb je wel goeie 3G ontvangst? of edge?

[ Bericht 75% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2013 15:56:42 ]
pi_130874560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:53 schreef redboyke het volgende:

probeer eens je phone effe in vliegtuig modes te zetten en dan terug of eventueel je phone te herstarten. heb je wel goeie 3G ontvangst? of edge?
Ja, al geprobeerd. Ook al paar keer de accu helemaal verwijderd maar dat helpt allemaal niet.. is ook lang niet altijd, meestal werkt het gewoon alleen soms een uur of zo niet.
Gewoon h+ met bijna vol bereik
pi_130983890
quote:

Heerlijk hoesje, alleen ik heb hem er nu af gehaald. Werkt toch fijner zonder.

En ik heb een Spigen screen protector (een echt glazen protector) echt perfect en geweldig. Ziet het niet, voelt het niet, is echt geniaal.

Zijn er meer mensen die een screen protector hebben van spigen?
Op dit moment heb ik deze :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 september 2013 @ 13:06:13 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131234572
Is er een manier om het lettertype van de browser te veranderen? Het lettertype van dit reactieveld ziet er niet uit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131320977
Ik heb nog een vraag voor diegene die de nightlies CM10.2 draaien. Hebben jullie er ook last van dat je compas/rotatie sensor volkomen de weg kwijt is...? :s Hij blijft bij mij in de GPS status app rondjes draaien en flippen, en in Maps draait het pijltje steeds rond..... :s zeer irritant en niet handig.
GPS zelf doet het nog steeds wel.

Wat heb ik al geprobeerd? Factory reset en format/system, daarna een nieuwe versie install van 10.2. Blijf hetzelfde probleem houden. Eveneens met een oudere nightly van cm10.2, en een nieuwere.
Doe ik echter een nandroid restore naar mijn werkende CM10.1.3-RC1 (op basis van android 4.2.2 dus) dan doet alles het perfect, dat blijkt ook uit de sensor-readings van CPU-Z.
Ga ik daarna weer terug naar cm10.2 dan krijg ik dezelfde wacky resultaten. Het lijkt dus echt aan de software te liggen. Hebben meer mensen hier last van en zouden jullie dat even kunnen checken? :)

Ik draai trouwens de laatste CWM, MD5 checksums kloppen, gebruik de nightlies en recoveries voor de i9505 (jfltexx). Alles goed dus volgens mij. Ik zie deze bug echter niet terug in de buglist op XDA.

Thnx alvast!
pi_131540555
heb mijn S4 geupdate en nu kan ik mijn banking app niet gebruiken ik krijg iedere keer een notification :update beveiligingsbeleid

wanneer ik deze probeer bij te werken zegt die dat de update mislukt is door netwerksproblemen
pi_131555564
Ik was zooo blij vanmorgen toen ik eindelijk mijn S4 binnen kreeg.
Gelijk van alles geïnstalleerd en geconfigureerd maar toen viel me op dat ik een horizontale streep in mn scherm heb en opzich valt het niet zo op, totdat je hem ziet (en dan zie je hem constant).
Verder toen ik de telefoon aanzette stond alles in het Frans, ook zoiets raars.

Zouden ze me een geretourneerd toestel van iemand anders hebben gegeven in de hoop dat het niet op zou vallen ofzo?
Inmiddels heb ik al een mail richting Telecomlink gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 september 2013 @ 16:32:51 #283
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_131555897
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik was zooo blij vanmorgen toen ik eindelijk mijn S4 binnen kreeg.
Gelijk van alles geïnstalleerd en geconfigureerd maar toen viel me op dat ik een horizontale streep in mn scherm heb en opzich valt het niet zo op, totdat je hem ziet (en dan zie je hem constant).
Verder toen ik de telefoon aanzette stond alles in het Frans, ook zoiets raars.

Zouden ze me een geretourneerd toestel van iemand anders hebben gegeven in de hoop dat het niet op zou vallen ofzo?
Inmiddels heb ik al een mail richting Telecomlink gestuurd, ben benieuwd wat ze zeggen.
Als de taal al ingesteld is, is het geen nieuw toestel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_131556338
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Als de taal al ingesteld is, is het geen nieuw toestel.
Dat dus.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131557005
Ik had een mailtje naar Telecomlink gestuurd en kreeg binnen 10 minuten het volgende mailtje terug:

quote:
Het toestel kan in het frans opstarten, omdat het een import model is maar kan daarna ook in 20 talen worden ingesteld waaronder Nederlands.

Indien het toestel niet in orde is dan vraag ik u deze te retourneren. Een rma formulier is tijdelijk niet nodig, omdat we deze aan het wijzigen zijn.

U kunt het toestel retourneren naar:

Telecomlink
Traviatastraat 29
1183 nx Amstelveen

Graag brief erbij voegen dat u een ander toestel wilt of dat u uw geld terugvraagt. Vermeldt in alle gevallen uw rekeningnummer, zodat

we de verzendkosten kunnen vergoeden. Normaal gesproken moet een toestel ongebruikt zijn als deze nog verzegeld is aangekomen bij u .

Dezelfde dag als het toestel hier ontvangen is kan er een nieuwe op de post.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,
Dus heb alles snel ingepakt, net weg gebracht dus overmorgen verwacht ik weer een ander exemplaar te hebben.
Ben blij dat ze zo snel handelen en dat ik dan een brak toestel had, naja goed.. geef ze het voordeel van de twijfel maar. :)
pi_131557206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik had een mailtje naar Telecomlink gestuurd en kreeg binnen 10 minuten het volgende mailtje terug:

[..]

Dus heb alles snel ingepakt, net weg gebracht dus overmorgen verwacht ik weer een ander exemplaar te hebben.
Ben blij dat ze zo snel handelen en dat ik dan een brak toestel had, naja goed.. geef ze het voordeel van de twijfel maar. :)
heel netjes ^O^
en dat binnen 10 minuten
pi_131557439
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Dat is een snel en nette oplossing. Ook dat ze de verzendkosten vergoeden :Y

Hoop dat het beter gaat
  woensdag 25 september 2013 @ 18:30:55 #288
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_131559696
quote:
99s.gif Op maandag 9 september 2013 13:31 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Heerlijk hoesje, alleen ik heb hem er nu af gehaald. Werkt toch fijner zonder.

En ik heb een Spigen screen protector (een echt glazen protector) echt perfect en geweldig. Ziet het niet, voelt het niet, is echt geniaal.

Zijn er meer mensen die een screen protector hebben van spigen?
Op dit moment heb ik deze : [ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er geen, en heb een klaphoesje.
Nooit krassen....

Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je een hoesje voor je scherm zou willen hebben. Dat nieuwere gorilla glass is echt kneiterhard. Daarop krassen maken is lastig.
pi_131560509
Dat de verzendkosten vergoed worden heb ik ook echt nog nooit eerder meegemaakt. :D
Vanavond maar eens even het hele topic doorlezen, moet toch wat doen haha.
pi_131562978
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:30 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ik heb er geen, en heb een klaphoesje.
Nooit krassen....

Daarnaast begrijp ik ook niet waarom je een hoesje voor je scherm zou willen hebben. Dat nieuwere gorilla glass is echt kneiterhard. Daarop krassen maken is lastig.
Nee, met een klaphoesje snap ik dat je geen krassen krijgt. Ik heb echter een hekel aan die flap tijdens bellen en dergelijke. Daarnaast ligt mijn telefoon altijd naast m'n toetsenbord (ongeveer) op het werk, als ik eroverheen waai wil ik zien wat ik eventueel gemist heb als ik even weg was (berichtjes/belletjes noem maar op)

Ik heb twee sleutelbossen (1 van werk 1 prive) en ik wil mijn telefoon ten alle tijden in mijn zak kunnen frotten zonder na te denken of er iets bij zit. Ik had mijn S2 2 jaar lang zonder bescherming en na een tijd komen er toch echt krassen op.

Daarbij is mijn telefoon met de 1e screenprotector van zo'n 2 meter vol op een hoek gevallen, waardoor de screenprotector volledig barstte maar m'n scherm nog heel was.
pi_131981411
Hebben jullie de nieuwe firmware update al?

Ik probeer het te downloaden, maar krijg een melding dat ik te weinig ruimte heb op mijn telefoon, terwijl een 64GB SD kaart in zit nu. Heb ook de meeste apps naar mijn SD kaart verplaatst, maar nog steeds die melding..
pi_131981511
Ging prima hier, AJ.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131981964
Hmm misschien maar even via KIES proberen
  donderdag 17 oktober 2013 @ 12:25:40 #294
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132256714
Ook ik heb mijne mogen ontvangen.. man wat een fijn toestel, wereld van verschil met mijn S2!

Heb ook een klaphoesje gekocht voor onderweg/in mijn tas en voor thuis een backcover.

Enige dat ik niet werkend krijg is dat airgesture.. of werkt dat alleen met bepaalde browsers/apps?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_132257738
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 20:32 schreef AJ1987 het volgende:
Hebben jullie de nieuwe firmware update al?

Ik probeer het te downloaden, maar krijg een melding dat ik te weinig ruimte heb op mijn telefoon, terwijl een 64GB SD kaart in zit nu. Heb ook de meeste apps naar mijn SD kaart verplaatst, maar nog steeds die melding..
Is die nieuwe al ergens pre-rooted te downloaden? Of weet je misschien het versienummer, dan zoek ik zelf even.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 13:36:12 #296
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_132258999
quote:
1s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 12:25 schreef houdjemond het volgende:
Ook ik heb mijne mogen ontvangen.. man wat een fijn toestel, wereld van verschil met mijn S2!

Heb ook een klaphoesje gekocht voor onderweg/in mijn tas en voor thuis een backcover.

Enige dat ik niet werkend krijg is dat airgesture.. of werkt dat alleen met bepaalde browsers/apps?
Internet explorer en the gallery
pi_132263450
quote:
Samsung begint met de uitrol van zijn Android 4.3-update van de Galaxy S4. De eerste klanten in Duitsland krijgen de update inmiddels binnen. De update bevat veel wijzigingen onder de motorkap van de software.

Zo is er ondersteuning gekomen voor OpenGL ES 3.0, waardoor grafisch geavanceerdere games mogelijk worden op de smartphone. Ook is beveiligingsapplicatie Samsung Knox toegevoegd, net als Samsungs betaal-app Wallet. Daarnaast heeft het toetsenbord een update gekregen, zegt SamMobile. Samsung zelf geeft geen changelog vrij.

Uiterlijk zijn de wijzigingen miniem, behalve dat gebruikers enkele nieuwe apps, zoals Knox en Wallet, in het hoofdmenu zien staan. Bovendien is de interface van de browser iets aangepakt. De update is beschikbaar in Duitsland en vermoedelijk volgt de uitrol naar andere landen in de komende weken. De update komt daarmee volgens planning uit: Samsung zei eerder dat het in oktober de Galaxy S4 zou gaan updaten.
http://tweakers.net/nieuw(...)pdate-galaxy-s4.html

*O*
pi_132265356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
Samsung begint met de uitrol van zijn Android 4.3-update van de Galaxy S4. De eerste klanten in Duitsland krijgen de update inmiddels binnen. De update bevat veel wijzigingen onder de motorkap van de software.

Zo is er ondersteuning gekomen voor OpenGL ES 3.0, waardoor grafisch geavanceerdere games mogelijk worden op de smartphone. Ook is beveiligingsapplicatie Samsung Knox toegevoegd, net als Samsungs betaal-app Wallet. Daarnaast heeft het toetsenbord een update gekregen, zegt SamMobile. Samsung zelf geeft geen changelog vrij.

Uiterlijk zijn de wijzigingen miniem, behalve dat gebruikers enkele nieuwe apps, zoals Knox en Wallet, in het hoofdmenu zien staan. Bovendien is de interface van de browser iets aangepakt. De update is beschikbaar in Duitsland en vermoedelijk volgt de uitrol naar andere landen in de komende weken. De update komt daarmee volgens planning uit: Samsung zei eerder dat het in oktober de Galaxy S4 zou gaan updaten.
Wachten op de pre-rooted release van die dan maar.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 16:38:48 #299
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_132265580
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 13:36 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Internet explorer en the gallery
Ah, that explains, zat als een debieltje in het openbaar naar chrome te wapperen :') .
Dankjewel voor je snelle antwoord O+ .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_132471533
Korte vraag over de onlangs gereleasede firmware en rooten.
Uit de tutorial (http://www.teamandroid.co(...)3-official-firmware/) begrijp ik dat ze aanraden om eerst te updaten naar een stock 4.3 versie (met Odin) en vervolgens te rooten.

Tot nu toe heb ik telkens geupdate naar een pre-rooted 'stock' versie. Is deze al beschikbaar voor de nieuwe firmware (I9505XXUEMJ5)? Of raden jullie aan eerste te updaten naar een stock 4.3 en dan te rooten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')