abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130668541
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef znarch het volgende:

[..]

Waar heb jij het uit gezet? Daar kan ik misschien uit opmaken hoe je het aan zet.
Apex instellingen / mapinstellingen denk ik
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 1 september 2013 @ 14:14:41 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130702832
goedemiddag,

Sinds een maandje gebruik ik nu een S4 en ik ben er erg blij mee. Zeker na de Blackberry die ik hiervoor had.
Weet iemand hier hoe ik (zonder Google calender te gebruiken) de agenda updates uit een Blackberry leesbaar krijg in mijn Samsung agenda?

Mijn man heeft een Z10. Zijn agenda updates komen wel in Iphones goed terecht maar in mijn Samsung nog niet.
Hoekanda? en hoe los ik dat op?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:14:18 #253
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130773362
-O- niemand?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_130774710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
-O- niemand?
Kan dat niet gewoon met Samsung kies? De software om van PC naar je Samsung zooi over te zetten?

Al geprobeerd?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_130774880
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag,

Sinds een maandje gebruik ik nu een S4 en ik ben er erg blij mee. Zeker na de Blackberry die ik hiervoor had.
Weet iemand hier hoe ik (zonder Google calender te gebruiken) de agenda updates uit een Blackberry leesbaar krijg in mijn Samsung agenda?

Mijn man heeft een Z10. Zijn agenda updates komen wel in Iphones goed terecht maar in mijn Samsung nog niet.
Hoekanda? en hoe los ik dat op?
Kan je die agenda niet gewoon via MIcrosoft Exchange instellen en dan in je S4 toevoegen als exchange-account?
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:10:25 #256
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130774936
Ik merk dat mijn telefoon veel last heeft van vertraging. De s4 heeft dat soms met het afsluiten van apps.. dan pauzeert hij in het homescherm en keert dan terug naar waar ik heenga. En ook met de tijd, de tijd staat dan stil totdat ik een knop indruk en dan verspringt de tijd naar de juiste tijd.

Meer mensen last van? Heb de update.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  woensdag 4 september 2013 @ 12:59:05 #257
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_130810053
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...

Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien :). En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
pi_130810445
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:10 schreef Pumatje het volgende:
Ik merk dat mijn telefoon veel last heeft van vertraging. De s4 heeft dat soms met het afsluiten van apps.. dan pauzeert hij in het homescherm en keert dan terug naar waar ik heenga. En ook met de tijd, de tijd staat dan stil totdat ik een knop indruk en dan verspringt de tijd naar de juiste tijd.

Meer mensen last van? Heb de update.
grootste hekelpunt vind ik dat bijna al de apps op de achtergrond draaien iedere keer ik vind dat ze een optie moeten maken dat het direct sluit iedere keer. die delay met de tijd heb ik ook op de lockscreen als je telefoon ontwaakt duurt het denk ik 2sec voor de tijd terug juist staat,
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:59 schreef lexvandoef het volgende:
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...

Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien :). En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
hij is ene keer van nachtkastje gevallen in de midden van de nacht en heeft een klein ingedeukt randje bij mij links vanboven.hij is ook al eens op straat gevallen maar toen had ie niks.
pi_130811495
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 12:59 schreef lexvandoef het volgende:

Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.

http://www.ebay.de/itm/OE(...)&hash=item1e7ecb77f7
  woensdag 4 september 2013 @ 14:43:54 #260
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130812702
bedankt voor de tips, maar dat werkt helaas niet.

voorlopig heb ik het opgelost door die mails via een regel te forwarden naar hetzelfde e-mail adres. Dan zit de bijlage er wel bij en kan ik hem in de agenda opslaan. :?

Nou ja, weet ik weer waarom ik geen Blackberry meer wil ;)

Muziek etc toevoegen doe ik nu via dropbox. Dat werkt echt wel fijn. Fijner dan via Kies in ieder geval.
pi_130812773
Ik zou gewoon voor Spotify gaan. Dat gedonder met dat overzetten van muziek altijd :P
  woensdag 4 september 2013 @ 15:14:47 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_130813767
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik zou gewoon voor Spotify gaan. Dat gedonder met dat overzetten van muziek altijd :P
ja, da's de volgende stap. :D ook fijner met de Sonos. Ik zoek alleen nog een ringtone. En daar heb ik muziek voor nodig.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:22:35 #263
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130814006
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.

10 minuten werk _O- ?
vervangen? De hele telefoon moet uit elkaar daarvoor. de telefoon moet worden geplitst, en daarna moet het scherm eraf want dat zit vast aan die plaat waar dus weer de bezel aan vast zit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pumatje op 04-09-2013 15:40:02 ]
pi_130814954
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Pumatje het volgende:

[..]

10 minuten werk _O- ?
vervangen? De hele telefoon moet uit elkaar daarvoor. de telefoon moet worden geplitst, en daarna moet het scherm eraf want dat zit vast aan die plaat waar dus weer de bezel aan vast zit.

:? :? Hoe kom je hier nou weer bij? Heb je het zelf gedaan of verzin je maar gewoon wat? :').
  woensdag 4 september 2013 @ 15:55:15 #265
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130815114
quote:
15s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef Skv het volgende:

[..]

:? :? Hoe kom je hier nou weer bij? Heb je het zelf gedaan of verzin je maar gewoon wat? :').
pi_130815198
quote:
Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm? :?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:00:10 #267
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130815264
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm? :?
Bingo, en het is van plastic met chrome coating.
pi_130816666
Dat dunne randje vast aan het scherm kan je idd niet vervangen, maar de hele chromen (geschilderd plastic) middenrand (waar je volume- en lockknop uitsteken) kan je wel met een paar minuten vervangen. Die had ik toen kapot. (wat hieronder goud gekleurd is)

woensdag 4 september 2013 @ 16:51:53 #269
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130816848
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef Skv het volgende:
Dat dunne randje vast aan het scherm kan je idd niet vervangen, maar de hele chromen (geschilderd plastic) middenrand (waar je volume- en lockknop uitsteken) kan je wel met een paar minuten vervangen. Die had ik toen kapot. (wat hieronder goud gekleurd is)

[ afbeelding ]
Precies :). Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand :P
pi_130816938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Precies :). Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand :P
Dan hebben we allebei een afwijkende interpretatie ;) Zie de TT.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 september 2013 @ 17:19:33 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_130817721
Ik ga binnenkort na 3 jaar dienst mijn trouwe s1 inwisselen voor de s4 maar ik twijfel nog tussen de normale en de active.

Zijn deze, op het ontwerp na, echt helemaal gelijk of zijn er nog plus- of minpunten?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 4 september 2013 @ 17:28:59 #272
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_130818053
LCD en AMOLED verschil in scherm. Mindere camera ook geloof ik.
pi_130818597
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga binnenkort na 3 jaar dienst mijn trouwe s1 inwisselen voor de s4 maar ik twijfel nog tussen de normale en de active.

Zijn deze, op het ontwerp na, echt helemaal gelijk of zijn er nog plus- of minpunten?
mijn vorige phone was ook een S1 en eigenlijk alles aan S4 is beter behalve

de S4 heeft geen FM radio
de S4 heeft ook geen flash al kan je die wel met een omweg opzetten maar het werkt gewoon niet soepel en crashed veel
bij de S4 vind je ook veel meer bloatware wat ook zorgt dat je niet de volledige 16GB kan benutten denk dat het iets van een 8GB was ofzo dat overschiet.

als je de S1 naast de S4 zet zie je dat de S1 eigenlijk best klein is eens je de S4 gewoon bent
en het scherm van de S1 is echt heel wazig vergeleken met de S4

http://www.versus.com/en/(...)msung-galaxy-s4-16gb

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 17:52:44 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 21:38:52 #274
359821 lexvandoef
Guitar-Meister
pi_130827987
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, dat randje van het midframe is een klein beetje gedeukt, maar van dat chromen randje erboven, aan het scherm vast, is echt een compleet stuk af.... En dat valt helaas niet zo snel/eenvoudig te vervangen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Juist, hoewel ze beide stuk zijn is dat chromen randje nu een stuk meer stuk :P.

Maar goed, hoesje erover en we kijken er niet meer naar :). Eerlijk gezegd vind ik het hoesje er best wel strak uitzien. Kan er goed mee leven zo :).
pi_130845572
Mijn s4 maakt soms geen internetverbinding met apps... heel irritant.
gewoon internet gaat supersnel, maar bij bijv. Whatsapp en wordfeud geeft ie steeds een connection error :{
waar zou dit aan kunnen liggen?
blablablablablablablablablablablablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')