Apex instellingen / mapinstellingen denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:48 schreef znarch het volgende:
[..]
Waar heb jij het uit gezet? Daar kan ik misschien uit opmaken hoe je het aan zet.
Kan dat niet gewoon met Samsung kies? De software om van PC naar je Samsung zooi over te zetten?quote:
Kan je die agenda niet gewoon via MIcrosoft Exchange instellen en dan in je S4 toevoegen als exchange-account?quote:Op zondag 1 september 2013 14:14 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag,
Sinds een maandje gebruik ik nu een S4 en ik ben er erg blij mee. Zeker na de Blackberry die ik hiervoor had.
Weet iemand hier hoe ik (zonder Google calender te gebruiken) de agenda updates uit een Blackberry leesbaar krijg in mijn Samsung agenda?
Mijn man heeft een Z10. Zijn agenda updates komen wel in Iphones goed terecht maar in mijn Samsung nog niet.
Hoekanda? en hoe los ik dat op?
grootste hekelpunt vind ik dat bijna al de apps op de achtergrond draaien iedere keer ik vind dat ze een optie moeten maken dat het direct sluit iedere keer. die delay met de tijd heb ik ook op de lockscreen als je telefoon ontwaakt duurt het denk ik 2sec voor de tijd terug juist staat,quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:10 schreef Pumatje het volgende:
Ik merk dat mijn telefoon veel last heeft van vertraging. De s4 heeft dat soms met het afsluiten van apps.. dan pauzeert hij in het homescherm en keert dan terug naar waar ik heenga. En ook met de tijd, de tijd staat dan stil totdat ik een knop indruk en dan verspringt de tijd naar de juiste tijd.
Meer mensen last van? Heb de update.
hij is ene keer van nachtkastje gevallen in de midden van de nacht en heeft een klein ingedeukt randje bij mij links vanboven.hij is ook al eens op straat gevallen maar toen had ie niks.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:59 schreef lexvandoef het volgende:
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...
Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien. En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:59 schreef lexvandoef het volgende:
Damn! Afgelopen vakantie tijdens het mountainbiken mijn S4 uit mijn rugzak laten donderen... Resultaat is gelukkig geen gebroken scherm maar wel een stuk uit de chromen rand in de linker onderhoek.... Balen natuurlijk, toestel is nog geen 2 maanden oud en hij moet nog wel 2 jaar mee...
Maar goed, te bescherming en voorkoming maar eens een hoesje gekocht, een Spigen Neo Hybrid in de kleur metal slate. Erg mooi ding moet ik zeggen, subtiel en niet te lomp/zwaar. Hij heeft nu wel wat weg van een iPhone, moet je wel van houden. Ik vind het er zelf goed uit zien. En mijn draadloze lader werkt nog steeds met het hoesje om, hulde!
ja, da's de volgende stap.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:46 schreef Skv het volgende:
Ik zou gewoon voor Spotify gaan. Dat gedonder met dat overzetten van muziek altijd
10 minuten werkquote:Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.
http://www.ebay.de/itm/OE(...)&hash=item1e7ecb77f7
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
10 minuten werk?
vervangen? De hele telefoon moet uit elkaar daarvoor. de telefoon moet worden geplitst, en daarna moet het scherm eraf want dat zit vast aan die plaat waar dus weer de bezel aan vast zit.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:50 schreef Skv het volgende:
[..]![]()
Hoe kom je hier nou weer bij? Heb je het zelf gedaan of verzin je maar gewoon wat?
.
Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm?quote:
Bingo, en het is van plastic met chrome coating.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Op 2.40 min heeft hij dat frame er al af. Dan een nieuwe er op en klaar. Of gaat het om dat metalige randje direct langs het scherm?
Preciesquote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef Skv het volgende:
Dat dunne randje vast aan het scherm kan je idd niet vervangen, maar de hele chromen (geschilderd plastic) middenrand (waar je volume- en lockknop uitsteken) kan je wel met een paar minuten vervangen. Die had ik toen kapot. (wat hieronder goud gekleurd is)
[ afbeelding ]
Dan hebben we allebei een afwijkende interpretatiequote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Precies. Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand
mijn vorige phone was ook een S1 en eigenlijk alles aan S4 is beter behalvequote:Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga binnenkort na 3 jaar dienst mijn trouwe s1 inwisselen voor de s4 maar ik twijfel nog tussen de normale en de active.
Zijn deze, op het ontwerp na, echt helemaal gelijk of zijn er nog plus- of minpunten?
Was het maar zo'n feest, dat randje van het midframe is een klein beetje gedeukt, maar van dat chromen randje erboven, aan het scherm vast, is echt een compleet stuk af.... En dat valt helaas niet zo snel/eenvoudig te vervangen.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Op Ebay heb je zo'n middenpaneel voor 12 dollar (OEM). Heb mijne ook na een week laten ketsen en zelf dat paneel vervangen. Tien minuten werk en hij is weer als nieuw.
http://www.ebay.de/itm/OE(...)&hash=item1e7ecb77f7
Juist, hoewel ze beide stuk zijn is dat chromen randje nu een stuk meer stukquote:Op woensdag 4 september 2013 16:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Precies. Maar dat heet in mijn woordenboek de zijkant van de telefoon, niet de chromen rand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |