quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Appelkicker het volgende:
Hallo mede fokkers.
Ik vraag mij af alles gaat over de s4 en de s3 maar ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de s5
( Hufterproof voorzover het er nu uitziet )
Is er hier al een topic over de s5 geopend op fok?
Of bespreken we de verbeteringen in dit topoic?
Ik heb mijn telefoon weer terug na dat hij vier weken bij Dynafix heeft gelegen. Ze hebben een onderdeel vervangen en de telefoon doet het nu weer gewoon.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef rcco het volgende:
Ik heb mijn s4 een maand gebruikt zonder problemen. Sinds gisteren start hij opeens steeds opnieuw op, komt daarbij bijna nooit langs het opstartscherm, en wordt ondertussen ontzettend heet. Ik heb geen root of rare apps. Ik kan nergens een oplossing vinden, dus ik zal hem moeten opsturen voor reparatie.
Aangezien de sim kaart van het kleine formaat is, kan ik die dus niet gebruiken in een oude telefoon, waardoor ik nu een paar weken niet kan bellen of gebeld worden. Je verwacht van de dure Samsung Galaxy S serie toch een beetje kwaliteit en zekerheid.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Appelkicker het volgende:
Hallo mede fokkers.
Ik vraag mij af alles gaat over de s4 en de s3 maar ik heb eigenlijk al mijn hoop gevestigd op de s5
( Hufterproof voorzover het er nu uitziet )
Is er hier al een topic over de s5 geopend op fok?
Of bespreken we de verbeteringen in dit topoic?
Dan klopt er iets niet met jouw telefoon, want mijn normale S4 kan met gemak 1,5 dag mee bij gemiddeld gebruik.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:34 schreef MaxC het volgende:
Vind de batterij behoorlijk telerustellend van de S4 active ('s ochtends 100% opgeladen, eind van de middag leeg na alleen af en toe apps of mails bekijken), als ik het overzicht van energiegebruik bekijk zie ik geen bijzondere apps die veel energie gebruiken.
Iemand tips?
Ik snap je reactie niet zo..quote:
quote:
Ik heb zelf gezocht en gekeken ( ook de zoekfunctie gebruikt )quote:
Wat hebben speculaties voor zin? De S4 is net een paar maanden in de winkel dus het zal nog wel even duren voor de 5 komt. Er is echt geen zinnig woord te zeggen over hoe dat ding er uit zal gaan zien, dus 'zoals het er nu uitziet' heeft geen enkele waarde imho.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:03 schreef Appelkicker het volgende:
( Onbreekbaar scherm, aluminium behuizing & waterdicht ) Zijn de geruchten. En enkele geloof ik toch zeker wel aangezien samsung bijvoorbeeld YOUM ( buigbaar scherm ) in eigen fabriek heeft en ook al heeft gepresenteerd met een Note achtig product.
Als je wat leest over de Samsung youm techniek dan zie je dat ze druk bezig zijn met een "flexibel" scherm. Misschien niet echt onbreekbaar maar het zal een goede stuiterpartij kunnen weerstaan aangezien het niet zal barsten / breken daardoor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat hebben speculaties voor zin? De S4 is net een paar maanden in de winkel dus het zal nog wel even duren voor de 5 komt. Er is echt geen zinnig woord te zeggen over hoe dat ding er uit zal gaan zien, dus 'zoals het er nu uitziet' heeft geen enkele waarde imho.
Daarnaast lijkt 'onbreekbaar scherm' me volledig uit de lucht gegrepen. En de S4 active is op het moment ook al waterdicht, als je daar naar op zoek bent.
Anyway, lijkt me hier niet de plaats voor.
Waarom zou je daar dan in godsnaam nu al mee bezig zijn als je volgend jaar een keer een nieuw abonnement hebt? Ik heb in de rij bij de T-mobile winkel pas gekeken wat er überhaupt te koop was en een keuze gemaakt. Je hebt toch geen 12 maanden de tijd nodig om zo'n keuze te maken?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:21 schreef Appelkicker het volgende:
[..]
Als je wat leest over de Samsung youm techniek dan zie je dat ze druk bezig zijn met een "flexibel" scherm. Misschien niet echt onbreekbaar maar het zal een goede stuiterpartij kunnen weerstaan aangezien het niet zal barsten / breken daardoor.
En sja op zoek zijn of uitkijken naar iets met een nieuw abonement straks.. vul maar in
is dit serieus? Je telefoon heeft gewoon een update gehad. Verwijderen is de bovenste optie als je op de menutoets drukt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:37 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn toestel heeft tijdens reparatie een reset gehad. Nu heb ik in mijn gallerij als ik een foto selecteer drie opties; delen, bewerken, en 'apparaat selecteren'. Eerder stond op de plek van de laatst genoemde optie een prullenbakje om de foto met 1 klik te verwijderen. Hoe krijg ik deze weer terug??
Ja, dit is serieus. En ik weet hoe ik foto's kan verwijderen, het gaat me er alleen om dat ik graag die sneltoets weer bovenin wil hebben ipv een kutoptie waar ik toch niks mee kan. Lijkt me opzich niet een hele gekke vraag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:09 schreef Skv het volgende:
[..]
is dit serieus? Je telefoon heeft gewoon een update gehad. Verwijderen is de bovenste optie als je op de menutoets drukt.
je vinger 1sec ingedrukt houden op een foto in de gallerij en dan prullenbak. die prullenbak krijg je niet als je al een foto aan het bekijken bent.dan moet je op menu drukken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:55 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ja, dit is serieus. En ik weet hoe ik foto's kan verwijderen, het gaat me er alleen om dat ik graag die sneltoets weer bovenin wil hebben ipv een kutoptie waar ik toch niks mee kan. Lijkt me opzich niet een hele gekke vraag.
en al een beslissing gemaakt ?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Heb momenteel een iPhone en overweeg om 'de overstap' te maken naar een S4 vanwege de meer mogelijkheden op Android. Ben echter zeer tevreden van iOS en iPhone, heeft altijd gewerkt zoals het zou moeten en is nog altijd even smooth (geen 'lag') als op dag 1.
Zijn er nog iOS gebruikers die de overstap hebben gemaakt? Zijn er evt (onverwachte) zaken die je mist? Blijft het toestel even smooth als je er meer opzet? (Mijn vorige HTC vertoonde op het einde extreem veel 'lag')
Het enige wat me momenteel een beetje afschrikt is de grootte van het toestel. Ik neem aan dat dit gewoon wennen is, maar als je zo'n knoert van een telefoon ergens in een restaurant uit je zak haalt... Subtiel en onopvallend is het toch allemaal niet meer, toch?
Sommige mensen denken hier nou eenmaal wat langer over na dan andere. Aangezien je aan een abbonoment best wel lang vast zit en als je het tegen elkaar wegrekend kan ik ook een jaar lang een "goedkoop" abbonoment nemen met m'n huidige telefoon en dan een kleine 35 E per maand uitsparen en dat volgend jaar in de aanschaf van een s5 steken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Waarom zou je daar dan in godsnaam nu al mee bezig zijn als je volgend jaar een keer een nieuw abonnement hebt? Ik heb in de rij bij de T-mobile winkel pas gekeken wat er überhaupt te koop was en een keuze gemaakt. Je hebt toch geen 12 maanden de tijd nodig om zo'n keuze te maken?
quote:Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde beste smartphone ooit van Samsung te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.
Ben wat aan het twijfelen geslagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:01 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
en al een beslissing gemaakt ?
Zit hier met hetzelfde namelijk.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:45 schreef Appelkicker het volgende:
[..]
Sommige mensen denken hier nou eenmaal wat langer over na dan andere. Aangezien je aan een abbonoment best wel lang vast zit en als je het tegen elkaar wegrekend kan ik ook een jaar lang een "goedkoop" abbonoment nemen met m'n huidige telefoon en dan een kleine 35 E per maand uitsparen en dat volgend jaar in de aanschaf van een s5 steken.
( niet iedereen wil aan een abbonoment van 50euro of meer per maand vast zitten )
Maar gelukkig is er al het een en ander te vinden op het internet : zie :
De Galaxy S5 krijgt een onbreekbaar scherm!
Samsung Galaxy S5 wordt steeds populairder, zelfs voor de release van haar oudere broer Galaxy S4. En ten midde van al het nieuws en de geruchten hebben we eindeiljk een bevestiging. De Galaxy S5 zal een onbreekbaar scherm krijgen. Zelfs in de meest extreme omstandigheden zal het niet mogen barsten. Dit komt door de toepassing van een buigbaar scherm
Het laatste Concept van de galaxy S5
Samsung is helemaal klaar om de zogenaamde “beste smartphone ooit van Samsung” te releasen. De Samsung Galaxy S5 is ook in het nieuws. Hoe dichter we bij de releasedatum komen van dit verbazingwekkende vlaggenschip van samsung des te groter de hype van de Galaxy S5 wordt. Laten we eens kijken naar het volgende concept dat onlangs geintroduceerd werdt voor Galaxy S5.
informatie verkregen van www.galaxys5nl.nl
Die websitequote:Al geruime tjid wordt er gezocht naar een video die alle functies beschrijft van de S5, ik heb er één voor u die alle functies en speceficaties van de nieuwste telg va de Samsung smartphone serie beschrijft. Het enthousiasme en de belangstelling golft over het web.
Wat een onzinquote:De kenmerken van het bovenstaande condept kunnen enigsinds worden afgeleid uit de afbeelding. Het flexibele scherm met een hoge resolutie zal een hele smalle rand krijgen. De structuur suggereert dat er metalen gebruikt zullen gaan worden voor de behuizing, dit zal ook wel kloppen gezien de behuizing onbreekbaar moet worden.
Aannames gebaseerd op assumpties en onzin. Het is wsl de site van Applekicker zelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:13 schreef CaptainCookie het volgende:
dat er metalen gebruikt zullen gaan worden voor de behuizing, dit zal ook wel kloppen gezien de behuizing onbreekbaar moet worden.
Lekker verzinnen op je zolderkamer.quote:Begint u al enthousast te worden om al deze funties in uw nieuwe Galaxy S5 te zien? u zult nog even moeten wachten tot het toestel volgend jaar rond de maand april uit zal komen. De prijs zal rond de 700 euro liggen zonder contract. Wat we extra nog moeten vermelden is dat de behuizing water en stofdicht zal zijn en last but not least onbreekbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |