abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127825533
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:42 schreef Skv het volgende:

[..]

True, ik heb nu 5 jaar een iPhone gehad. Ben langzaam over gegaan naar Android toen ik een Asus Transformer 300 kocht. Wilde eigenlijk een iPad, maar daar hadden ze geen prettig hardware toetsenbord met extra accu voor. Die asus beviel opzich wel en ik kon de S4 met een onwijs relaxte actie van T-Mobile nemen. Dus de switch maar gemaakt.

Tot op heden is het vooral wennen denk ik (en me ergeren aan de onlogische indeling etc van Android). Als ik er met twee weken niet aan ben gewend dan verkoop ik 'm en neem ik een iPhone 5. :) Ik vind iOS iig nog steeds superieur tov Android. Hou niet zo van dat eeuwige instellen van alles. Als het maar goed werkt ben ik wel tevreden. :P
Wel tof dat je de uitdaging aangaat :). Stomme vraag, maar waarom niet de HTC One genomen? HTC Sense 5 is echt minder bloated dan Touchwizz ;)
pi_127825555
Als ik mijn wachtwoord verkeerd intik, krijg ik de melding dat als dit 5 keer gebeurt, het toestel wordt hersteld naar de fabrieksinstellingen. Dit wil ik niet, enig idee hoe ik die beveiliging er af gooi? Of heeft het te maken met het certificaat van mijn werk dat ik heb geïnstalleerd? Daarvan mag ik 'm niet meer op Swipe etc zetten.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_127825633
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:46 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wel tof dat je de uitdaging aangaat :). Stomme vraag, maar waarom niet de HTC One genomen? HTC Sense 5 is echt minder bloated dan Touchwizz ;)
Geen idee, ik had geen zin om me er in te verdiepen en het abonnement bij de S4 stond me meer aan dat het abonnement dat ze bij de HTC aanboden. Ben maar gewoon in de rij gaan staan en keek welke het meest werd genomen. Dat was by far de S4. :'). En de reviews zagen er ook wel prima uit. :@ Plus natuurlijk het uitbreidbare geheugen (heb er 64 gig bij geklikt) en de verwisselbare batterij (ik haat het als 'ie na een dag uitvalt).

[ Bericht 5% gewijzigd door Skv op 15-06-2013 15:01:43 ]
pi_127828388
pi_127828687
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:47 schreef Skv het volgende:
Als ik mijn wachtwoord verkeerd intik, krijg ik de melding dat als dit 5 keer gebeurt, het toestel wordt hersteld naar de fabrieksinstellingen. Dit wil ik niet, enig idee hoe ik die beveiliging er af gooi? Of heeft het te maken met het certificaat van mijn werk dat ik heb geïnstalleerd? Daarvan mag ik 'm niet meer op Swipe etc zetten.
Klopt :)

Bij CA certificaten moet je altijd een hogere beveiling hebben.

Pattern, Pin of password
pi_127829241
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 16:37 schreef Osiris024 het volgende:

[..]

Klopt :)

Bij CA certificaten moet je altijd een hogere beveiling hebben.

Pattern, Pin of password
En dan kan je blijkbaar ook geen enkele widget meer op je lockscreen zitten? Is dit op de één of andere manier te omzeilen? Ik vind het handig om mijn werkmail/agenda op mijn telefoon te hebben, maar het is waardeloos als ik daardoor veel functionaliteit verlies..
pi_128067964
Is er al een releasedatum voor de S4 active? Zit te twijfelen of ik nu voor de S4 moet gaan of nog even zal wachten op de Active
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_128077475
Iemand enig idee hpe snel de s4 in prijs zakt? 560 euro vind ik wat de duur.
pi_128114446
ok, dit zal waarschijnlijk een ontzettend domme vraag zijn, maar so be it :P

ik heb net mijn nieuwe s4 binnen gekregen en daar zit een nieuw kleiner simkaartje bij.
nu heb ik alles ingesteld, maar ik kan niks omdat ik niet bij het netwerk ben aangesloten...
kan alleen noodoproepen doen.
mijn oude s2 is nog wel steeds aangesloten op het netwerk, want die doet het nog gewoon.
hoe krijg ik die nieuwe nu werkend? :P

edit: ah, dat moet via mijn hi zie ik :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Schunckelstar op 22-06-2013 14:14:52 ]
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 22 juni 2013 @ 22:38:16 #60
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128132251
S4 binnen.. en ben enorm tevreden, Hiervoor de S2 gehad en daar ook enorm van genoten. Ik zie dat het gejammer en gezeik alweer begonnen is over slipperige achterkantjes e.d. Komop zeg, waar gaat het over. Het scherm, de helderheid, de resolutie, de belachelijk snelle hardware en vooral de camera is enorm aangenaam. Ik ben helemaal fan van samsung ontwerp, behalve de S3. Ik ga er in ieder geval van genieten :). Zou ik iedereen ook aanraden. Dat gepijpzeik.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_128208453
ik dacht dat ik ontzettend zou moeten wennen aan het formaat, maar toen ik vandaag na 2 dagen mijn s2 weer aanzette om hem te wissen moest ik eigenlijk vooral wennen aan hoe klein die eigenlijk is :')
terwijl ik de s2 eerst ook behoorlijk groot vond :P
pi_128208625
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 20:00 schreef Schunckelstar het volgende:
ik dacht dat ik ontzettend zou moeten wennen aan het formaat, maar toen ik vandaag na 2 dagen mijn s2 weer aanzette om hem te wissen moest ik eigenlijk vooral wennen aan hoe klein die eigenlijk is :')
had ik de vorige keer ook met mijn S1.
naast elkaar gezet en kon het niet geloven dat ik jarenlang op zo'n slecht scherm heb gekeken vergeleken met S4 ziet de S1 er behoorlijk wazig uit.
  maandag 24 juni 2013 @ 22:03:45 #63
67670 Skv
Cynist.
pi_128215632
quote:
Had ik met mijn iPhone 4. Toen ik de S4 net uit de doos had dacht ik 'wow, wat een koelkast zeg, dat gaat enorm vervelend worden'. Een dag later pakte in mijn iPhone vier en dacht ik 'jezus, wat een zware postzegel zeg.' :D!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:55:44 #64
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_128243617
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 22:38 schreef Pumatje het volgende:
S4 binnen.. en ben enorm tevreden, Hiervoor de S2 gehad en daar ook enorm van genoten. Ik zie dat het gejammer en gezeik alweer begonnen is over slipperige achterkantjes e.d. Komop zeg, waar gaat het over. Het scherm, de helderheid, de resolutie, de belachelijk snelle hardware en vooral de camera is enorm aangenaam. Ik ben helemaal fan van samsung ontwerp, behalve de S3. Ik ga er in ieder geval van genieten :). Zou ik iedereen ook aanraden. Dat gepijpzeik.
Dus de S4 vind je mooi, maar de vrijwel identieke S3 niet?

Right..
pi_128246135
quote:
Dat heb ik ook met de Note 2. Het toestel dat je dagelijks gebruikt wordt vanzelf de standaard waaraan je andere toestellen afmeet. Ik vind dus veel toestellen erg klein. :P
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:26:46 #66
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_128258448
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dus de S4 vind je mooi, maar de vrijwel identieke S3 niet?

Right..
De S4 lijkt veel meer op de S2 naar mijn mening. En de S3 vind ik inderdaad minder mooi.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_128270689
Ik ben uiteindelijk niet naar de S4 gegaan, omdat ik toch iOS wil behouden. En daarbij vind ik het typen op een android toestel gewoon niet fijn. Verder vind ik de S4 een hele mooie telefoon.
pi_128270937
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:08 schreef Droathoah het volgende:
En daarbij vind ik het typen op een android toestel gewoon niet fijn.
hoezo niet? :?
pi_128271085
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:17 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

hoezo niet? :?
Ik weet niet, kan er niet mee overweg denk ik. Is persoonlijk denk ik!
pi_128271127
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:22 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Ik weet niet, kan er niet mee overweg denk ik. Is persoonlijk denk ik!
ja maar dan stel je toch gewoon een andere in? :P
pi_128271136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:24 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

ja maar dan stel je toch gewoon een andere in? :P
Gedaan! Maar ook dat vind ik gewoon niet fijn werken.
pi_128271873
quote:
7s.gif Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Skv het volgende:

[..]

Had ik met mijn iPhone 4. Toen ik de S4 net uit de doos had dacht ik 'wow, wat een koelkast zeg, dat gaat enorm vervelend worden'. Een dag later pakte in mijn iPhone vier en dacht ik 'jezus, wat een zware postzegel zeg.' :D!
Blijf je bij de S4 SKV?
pi_128273628
iPhone heb ik verkocht, hou het lekker bij de S4. Had die keuze eerder moeten maken!
pi_128280039
Ik heb nog steeds niet gezien wat de S4 mij meer biedt en waar ik voordeel van heb i.v.g met wat ik nu al een tijdje heb en wel de Note. Batterij top,netwerk top en fantastisch groot scherm.

Wat wil een mens nog meer zeg ik dan.
pi_128283228
quote:
15s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:28 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb nog steeds niet gezien wat de S4 mij meer biedt en waar ik voordeel van heb i.v.g met wat ik nu al een tijdje heb en wel de Note. Batterij top,netwerk top en fantastisch groot scherm.

Wat wil een mens nog meer zeg ik dan.
haha heb ik ook met mijn s2. Alleen is die nog zeker een maand buiten mijn bereik...

Ik heb nu maar een ace 2 gekocht en wil uiteindelijk een s4 of de minivariant ervankopen... het s3 lijkt me handiger met een groot scherm maarja updates he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')