een harde reset was voldoende. Mobiel internet werkt weer.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:49 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid mobiel Internet van kpn aan de praat. Instellingen al doorgelopen met klantenservice, maar dat mocht ook niet baten. Iemand bekend met dit probleem?
Ja, dit is te omzeilen. Als ik mijn mail (exchange) wil ontvangen op mijn Smartphone, ben ik ook verplicht om er een pincode op te zetten. Heb Touchdown geinstalleerd, daar zit de pin in de app en niet op het toestel.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:56 schreef Skv het volgende:
[..]
En dan kan je blijkbaar ook geen enkele widget meer op je lockscreen zitten? Is dit op de één of andere manier te omzeilen? Ik vind het handig om mijn werkmail/agenda op mijn telefoon te hebben, maar het is waardeloos als ik daardoor veel functionaliteit verlies..
Nice! Ik zat er ook over na te denken deze covers te kopen maar lees ook een boel dingen over dat ze je ontvangst verstoren/verminderen, zowel met wifi als met je telefoon signaal. Heb je daar enige ervaring mee? Ze ziet er echt nietjes uit!quote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Vond ik ook, daarom heb ik deze cover gekocht. Maakt de telefoon direct wat zwaarder (Godzijdank, nu voel ik tenminste dat ik wat vast heb en valt hij minder vaak) en het ziet er imho een stuk beter uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleur op de bovenste is iets lichter door de lichtinval.
Ah, ik heb een gemodificeerde mail.app en exchange.app van XDA-forums geplukt, die over mijn mail.app en exchange.app heen gezet en toen werkte het ook. Nu kan mijn werkgever überhaupt niks meer wissen van mijn telefoon.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:51 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Ja, dit is te omzeilen. Als ik mijn mail (exchange) wil ontvangen op mijn Smartphone, ben ik ook verplicht om er een pincode op te zetten. Heb Touchdown geinstalleerd, daar zit de pin in de app en niet op het toestel.
Ontvangst helemaal zonder case:quote:Op maandag 1 juli 2013 15:24 schreef lexvandoef het volgende:
[..]
Nice! Ik zat er ook over na te denken deze covers te kopen maar lees ook een boel dingen over dat ze je ontvangst verstoren/verminderen, zowel met wifi als met je telefoon signaal. Heb je daar enige ervaring mee? Ze ziet er echt nietjes uit!
Ah top thnx! Dat zijn betere cijfers dan ik tot nu toe gezien heb, ik duik maar eens ebay op denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Ontvangst helemaal zonder case:
-85 dBm 14 asu
Ontvangst met alu case:
-90 dBm 12 asu
Het scheelt dus heel iets ten opzichte van helemaal geen case, maar dat is logisch. Niks noemenswaardigs iig.
http://www.ebay.com/itm/B(...)ageName=STRK:MESE:ITquote:Op maandag 1 juli 2013 16:13 schreef lexvandoef het volgende:
[..]
Ah top thnx! Dat zijn betere cijfers dan ik tot nu toe gezien heb, ik duik maar eens ebay op denk ik.
Hoe bevalt de S4 je nog?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Skv het volgende:
Kan software niet bijwerken.Kan dat komen door mijn root?
Nee. Verschrikkelijk vind ik dat. Telefoon is al groot genoeg zonder hoesje en het is imho een gebruiksvoorwerp. Een kras meer of minder boeit me dan ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik snap al die andere achterkant deksel verhalen hier niet.
Zodra hij in een hoesje zit zie je die hele achterkant niet eens meer.
of gebruikt niemand hier een hoesje o.i.d ?
Goed hoor! Ik ben alleen nog op zoek naar goede offline navigatie. Sygic geprobeerd maar die begon in Duitsland ineens te muiten dat ik geen internet had (terwijl ik de kaarten wel had gedownload). Verder is een extra accu echt aan te raden (en ik heb zelfs nog een externe batterij van 600 mAh gekocht). Maargoed, dan heb ik ook 700 km op de navigatie gereden en daarna nog twee dagen normaal gebruik gehad zonder een stopcontact aan te raken.quote:
Hmm, weird:quote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Verschrikkelijk vind ik dat. Telefoon is al groot genoeg zonder hoesje en het is imho een gebruiksvoorwerp. Een kras meer of minder boeit me dan ook niet.Heb er na een week of 2 al een deuk in het zijpaneel zitten omdat hij op de straat ketste. Maar dat went ook wel na een dag.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Vond ik ook, daarom heb ik deze cover gekocht. Maakt de telefoon direct wat zwaarder (Godzijdank, nu voel ik tenminste dat ik wat vast heb en valt hij minder vaak) en het ziet er imho een stuk beter uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleur op de bovenste is iets lichter door de lichtinval.
Wat is je punt?quote:
ik merk nu al 3 generaties smartphones dat als ik de nieuwste modellen aanschaf en ze mooi houdt, ik ze erg gemakkelijk kan verkopen voor een mooi bedrag.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Verschrikkelijk vind ik dat. Telefoon is al groot genoeg zonder hoesje en het is imho een gebruiksvoorwerp. Een kras meer of minder boeit me dan ook niet.Heb er na een week of 2 al een deuk in het zijpaneel zitten omdat hij op de straat ketste. Maar dat went ook wel na een dag.
Ik heb mijn iPhone 3G destijds na 2,5 jaar verkocht voor 300 Euro en mijn iPhone 4 na 2 jaar en 10 maanden voor 250. Zonder beschermhoesjes of wat dan ook. Er zijn altijd wel buitenlanders die zo'n ding tweedehands willen hebben om 'm op te sturen naar vrienden/familie is mijn ervaring.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:57 schreef Pumatje het volgende:
[..]
ik merk nu al 3 generaties smartphones dat als ik de nieuwste modellen aanschaf en ze mooi houdt, ik ze erg gemakkelijk kan verkopen voor een mooi bedrag.stelt mij kosteloos als ik een nieuwe wil aanschaffen.
Micro kapitaal vernietiging noem ik datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 10:50 schreef lexvandoef het volgende:
Ja ik gebruik mijn S4 ook zonder hoesje, net als mijn Galaxy Nexus toen en HTC Desire. DIe dingen zijn al zo lomp groot, groter hoeft echt niet voor mij. En als ik er mee klaar ben en ik moet een nieuwe telefoon kopen dan is het goed zo, vaak geef ik mijn oude nog werkende telefoon (in goed staat) aan mij vriendin of huisgenoot ofzo. Komtie nog goed terechtl
Heb het wel bij mensen gezien, maar dat ziet er toch niet uit?quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er hier mensen die de S-view flip cover hebben? Ziet er wel tof uit
Ik heb geen hoesje nodig om de telefoon te bedekken, ik heb een hoesje nodig om hem te beschermen als hij valt. Met dat samsung hoesje gaat de telefoon nog steeds kapot na een val. Het beschermt nada..noppes.. nul. Ja tegen wat krasjes.quote:Op woensdag 10 juli 2013 22:46 schreef Tim86 het volgende:
Zijn er hier mensen die de S-view flip cover hebben? Ziet er wel tof uit
Dat je tegen mij zegt geen hoesje te willen, maar in andere posts aangeeft er wel een te willen.quote:
Dan lees je het niet goed.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dat je tegen mij zegt geen hoesje te willen, maar in andere posts aangeeft er wel een te willen.
Oh, ja geen ideequote:
Nice!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef lexvandoef het volgende:
Misschien wel iets vets voor de gadgetfreaks onder de S4 gebruikers hiero.
Ik ben er net achter de je op ebay:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1438.l2649
setjes kan kopen met een QI wireless charging pad en receiver voor in de telefoon. Deze receiver plaats je in de telefoon achter/onder de backcover (met de pinnetjes correct in de daarvoor bestemde gaatjes) en dan kan je dus met behoud van je originele backcover je telefoon draadloos opladen!
Het gaat wel trager dan via de standaard lader (2A vs 0.5/0.7A), maar ik ga er eentje bestellen omdat het leuk is en het mij best wel handig lijkt!.
http://www.versus.com/en/(...)msung-galaxy-s4-miniquote:
nou als dat ding veel goedkoper is dan de s4 maar beter dan bv de s2 denk ik dat ie het bet goed kan doen. Maar ik zie dat de s4 inmiddels al 480 euro kost en met kerst zeker 300quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
http://www.versus.com/en/(...)msung-galaxy-s4-mini
galaxy s4 mini mag er dan uitzien als een s4 maar is gewoon minderwaardig.
niemand wil dat ding alleen jij.
Ik heb dus ook maar de daad bij het woord gevoegd en er eentje besteldquote:
had ik inderdaad al eens naar gekeken, maar vraag me af of dat werkt met een Alu backplate. En zoals je aangeeft laadt het erg langzaam op. Als je er een hebt hoor ik graag je ervaringen!quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:30 schreef lexvandoef het volgende:
Misschien wel iets vets voor de gadgetfreaks onder de S4 gebruikers hiero.
Ik ben er net achter de je op ebay:
http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1438.l2649
setjes kan kopen met een QI wireless charging pad en receiver voor in de telefoon. Deze receiver plaats je in de telefoon achter/onder de backcover (met de pinnetjes correct in de daarvoor bestemde gaatjes) en dan kan je dus met behoud van je originele backcover je telefoon draadloos opladen!
Het gaat wel trager dan via de standaard lader (2A vs 0.5/0.7A), maar ik ga er eentje bestellen omdat het leuk is en het mij best wel handig lijkt!.
Ik denk ook niet dat het werkt met een alu backplate, maar dat zien we wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:13 schreef Skv het volgende:
[..]
had ik inderdaad al eens naar gekeken, maar vraag me af of dat werkt met een Alu backplate. En zoals je aangeeft laadt het erg langzaam op. Als je er een hebt hoor ik graag je ervaringen!
je kan een sim adaptertje kopen normaal maar weet niet of microsim daar ook in past.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:08 schreef rcco het volgende:
Ik heb mijn s4 een maand gebruikt zonder problemen. Sinds gisteren start hij opeens steeds opnieuw op, komt daarbij bijna nooit langs het opstartscherm, en wordt ondertussen ontzettend heet. Ik heb geen root of rare apps. Ik kan nergens een oplossing vinden, dus ik zal hem moeten opsturen voor reparatie.
Aangezien de sim kaart van het kleine formaat is, kan ik die dus niet gebruiken in een oude telefoon, waardoor ik nu een paar weken niet kan bellen of gebeld worden. Je verwacht van de dure Samsung Galaxy S serie toch een beetje kwaliteit en zekerheid.
2-3 procent per uur idle? Dat is toch primaquote:Op maandag 15 juli 2013 01:55 schreef lexvandoef het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het werkt met een alu backplate, maar dat zien we wel.
Ik zal wel ff verslag uitbrengen!
Trouwens, hoe zit het met de accuduur bij jullie? Bij mij is het echt dramatisch dus.... verlies zo'n 2-3% per huur terwijl hij niks doet.... Ik draai wel CM10.1, maar zelfs met dat zou het toch niet zo slecht moeten zijn? Of wel....?
Vind je?quote:Op maandag 15 juli 2013 17:56 schreef Skv het volgende:
[..]
2-3 procent per uur idle? Dat is toch prima
Dan zou hij met niksdoen net 1,5 dag meegaan ouwe. Dat hoort dagen te zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:56 schreef Skv het volgende:
[..]
2-3 procent per uur idle? Dat is toch prima
Bij normaal gebruik (als voorbeeld vandaag) heb ik 8 u 30 min en nog 54% over. Niet helemaal idle, wel wat gebruik gemaakt. Ga vanavond wel even helemaal opladen en kijken hoeveel ik vannacht kwijt ben (met wifi aan).quote:Op maandag 15 juli 2013 18:35 schreef lexvandoef het volgende:
[..]
Vind je?
Met mijn Galaxy nexus haalde ik gemakkelijk 0.7-1% per uur idle. Had ik stiekem ook wel van mijn s4 verwacht.
Of heb jij ook een verbruik van 2-3%per uur idle? Dat zou betekenen dat je de telefoon 33-50 uur niks kan laten doen en dat hij dan leeg is. Lijkt mij redelijk rap toch?
Hmm dat klinkt opzich wel redelijk. Ben benieuwd hoeveel je verlies over de nacht, thnx voor het checken!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:41 schreef Skv het volgende:
[..]
Bij normaal gebruik (als voorbeeld vandaag) heb ik 8 u 30 min en nog 54% over. Niet helemaal idle, wel wat gebruik gemaakt. Ga vanavond wel even helemaal opladen en kijken hoeveel ik vannacht kwijt ben (met wifi aan).
Wordt toch een andere keer, gisteren niet aan de lader gedaan en vandaag veel op de navigatie gereden. Retry vannacht.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:26 schreef lexvandoef het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt opzich wel redelijk. Ben benieuwd hoeveel je verlies over de nacht, thnx voor het checken!
Oh geeft niet, toch alvast bedankt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Wordt toch een andere keer, gisteren niet aan de lader gedaan en vandaag veel op de navigatie gereden. Retry vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |