waarom zou je een mini kopen met slechtere hardware? voor ongeveer dezelfde prijsquote:Op woensdag 26 juni 2013 15:48 schreef mapima het volgende:
[..]
haha heb ik ook met mijn s2. Alleen is die nog zeker een maand buiten mijn bereik...
Ik heb nu maar een ace 2 gekocht en wil uiteindelijk een s4 of de minivariant ervankopen... het s3 lijkt me handiger met een groot scherm maarja updates he
de s3 mini kost 150 euro minder dan de normale?quote:Op woensdag 26 juni 2013 18:47 schreef redboyke het volgende:
[..]
waarom zou je een mini kopen met slechtere hardware? voor ongeveer dezelfde prijs
dacht dat je het over de S4 mini had.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef mapima het volgende:
[..]
de s3 mini kost 150 euro minder dan de normale?
heb ik ook door de app youtube naar mp3. Sommige apps hebben deze irritantee functie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik krijg allemaal push reclame berichten.
nu bv van Albert Heijn. waardebon.
Wtf is dat? Meer mensen?
Ik heb Vodafone.
jawel mar juist daarom bedoel ik dat die vat een stuk goedkoper wordtquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
dacht dat je het over de S4 mini had.
smartphonevariant van malware dus? Lekker dan..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:04 schreef mapima het volgende:
[..]
heb ik ook door de app youtube naar mp3. Sommige apps hebben deze irritantee functie.
jup het irriteert mij ook echt.. maar voor sommige apps zijn helaas geen goede alternatieven.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
smartphonevariant van malware dus? Lekker dan..
Ik heb een S2, is die van hetzelfde materiaal en voelt die hetzelfde als de S4? Heeft ie ook 'ribbels' op de achterkant zoals de S2?quote:Op woensdag 1 mei 2013 12:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, tot op zekere hoogte. Mijn iPhone 3GS lag ook lekkerder in de hand dan de nieuwe modellen. Maar de S4 voelt echt verschrikkelijk smerig en glibberig aan. Ik ben het helemaal met de reviewer van The Verge eens:
[..]
[..]
Zowel het gevoel als het krassen zijn te verhelpen met een goede skin/screenprotector. Natuurlijk kun je het argument geven dat je dat niet zou hoeven doen, maar bij de iPhone heb je tenminste de optie er wat aan te doen, terwijl je dat bij de S4 niet hebt.
[..]
Dit is zeker een heel groot voordeel. Nu heb ik dan de 64GB versie van de iPhone, dus heb ik over geheugen niet echt te klagen. Maar feit blijft wel dat Apple achterlijk veel geld vraagt voor iets wat je bij de S4 met een 32GB microSD van een paar tientjes kunt oplossen.
[..]
Dat kan. En als de S4 had aangevoeld zoals de S2 deed, had ik dat ook wel kunnen begrijpen. Of als het een mat polycarbonaat was, zoals de HTC Hero vroeger, of de One X vorig jaar. Maar deze glibberige troep voelt echt aan als een goedkope chinaphone ipv een premium toestel van 650+ euro.
Oh shit, ik zit te twijfelen over een S4, maar dat ie geen geluid maakt bij foto's is wel een vereiste.....heb nu een S2 en die maakt dus wel geluid bij foto's en dit is niet uit te zetten (terwijl kennissen met een S2 dit wel kunnen uitzetten, maar ik heb er blijkbaar net wat andere software opzitten waardoor het niet uit kan. Zo heb ik ook alleen engelse spraakherkenning ipv nederlandse oid).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:59 schreef draadstalig het volgende:
Mooi toestel, alleen maakt mijn camera een geluid (ook bij volledig stille stand) een geluid als ik foto neem. Hoe zet ik dit uit?
En de app Story book werkt niet. Meer mensen hier last van?
simpel uit te zetten als je root hebt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:10 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Oh shit, ik zit te twijfelen over een S4, maar dat ie geen geluid maakt bij foto's is wel een vereiste.....heb nu een S2 en die maakt dus wel geluid bij foto's en dit is niet uit te zetten (terwijl kennissen met een S2 dit wel kunnen uitzetten, maar ik heb er blijkbaar net wat andere software opzitten waardoor het niet uit kan. Zo heb ik ook alleen engelse spraakherkenning ipv nederlandse oid).
Vriendin van me heeft een S4 en die maakt geen geluid bij het foto's maken, maar als het bij de S4 ook weer zo is dat sommige varianten TOCH foto-geluid maken wat je niet uit kunt znoetten dan zit ik daar niet op te wachten
Wasda? Ik is n00bquote:
De S2 voelt echt oneindig veel beter aan dan de S4. De S2 heeft inderdaad een fijne textured achterkant. De S4 voelt aan als natte snot.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 19:06 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik heb een S2, is die van hetzelfde materiaal en voelt die hetzelfde als de S4? Heeft ie ook 'ribbels' op de achterkant zoals de S2?
Zoja dan voor mij geen problemen...Vind juist dat gladde metalige of gladde plastic/ nep metaal niet fijn aanvoelen, maar S2 is geribbeld dus niet glad. En bovendien raak ik daarbij vnl de randen aan, en niet zozeer de achterkant, want het is een plat groot toestel, en niet rond of zo.
Klinkt verleidelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De S2 voelt echt oneindig veel beter aan dan de S4. De S2 heeft inderdaad een fijne textured achterkant. De S4 voelt aan als natte snot.
probeer je toestel eens te herstarten.desnoods eens je toestel forceren op alleen GSM werkt het dan wel?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:49 schreef emil23 het volgende:
Ik krijg met geen mogelijkheid mobiel Internet van kpn aan de praat. Instellingen al doorgelopen met klantenservice, maar dat mocht ook niet baten. Iemand bekend met dit probleem?
Ook niet. Ik heb het gevoel dat het probleem aan de kant van kpn ligt, of het toestel is gewoon kapot. Ik zal morgen bellen met de technische dienst van kpn. Die zijn er helaas niet op zondagquote:Op zondag 30 juni 2013 17:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
probeer je toestel eens te herstarten.desnoods eens je toestel forceren op alleen GSM werkt het dan wel?
Als je niet weet wat root is en perse geen shuttergeluid wil, dan zou ik me er in verdiepen of een andere telefoon kiezen.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:41 schreef bulbjes het volgende:
Wat betreft die S2: daar hebben zowel mijn vriend als een vriend van hem (die zelf ook een S2 heeft) naar gekeken. Beiden hebben verstand van ICT en techniek enzo (ok, misschien wat minder van telefoons). Maar ze konden dat foto-geluid probleem bij mij nergens verhelpen, en de engelse spraakherkenning ook niet.
Denk dat er dus gewoon andere basis-software zeg maar op mijn foon zit. En weet ook niet of je die kan veranderen met updates enzo, of dat je dat eraf kunt pleuren en vervangen?
Vond ik ook, daarom heb ik deze cover gekocht. Maakt de telefoon direct wat zwaarder (Godzijdank, nu voel ik tenminste dat ik wat vast heb en valt hij minder vaak) en het ziet er imho een stuk beter uit.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De S2 voelt echt oneindig veel beter aan dan de S4. De S2 heeft inderdaad een fijne textured achterkant. De S4 voelt aan als natte snot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |