ik niet weten, ik was half aan het luisteren en toen belandde de rechthoek bovenop de driehoekquote:
Had ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik niet weten, ik was half aan het luisteren en toen belandde de rechthoek bovenop de driehoek
Oh verdomdquote:
Michiel zit op één of ander Amerikaans festivalquote:
maar Giel doet toch nooit Ekstra weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Michiel zit op één of ander Amerikaans festival
met Gerard, was 's nachts altijd wel een goede combi, en is weer eens wat andersquote:
Nu dus wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar Giel doet toch nooit Ekstra weekend?
Misschien had de rest geen zinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar Giel doet toch nooit Ekstra weekend?
Idd, dan moet ie slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarbij doet Domein Freaknacht, dus zou een beetje raar zijn als hij ook Ekstra zou doen
ik dacht meer aan een overkill van Domien op de radioquote:
Fixedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
Vieze toilethokjes![]()
Gelukkig kom ik nooit op festivals buiten
Daar heb je het hartstikke fout!quote:
Ik had er ook "onder de mensen" van moeten maken eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb je het hartstikke fout!
Ik kom graag buiten, maar op festivals/bij concerten zal je me niet tegenkomen.
Zelfs dat valt mee tegenwoordig, maar ik kots nog steeds op Fok-meets. Vrees nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had er ook "onder de mensen" van moeten maken eigenlijk
ga een dagje in de tram zitten, dan komt er vanzelf een leuke chick ook in de tram zitten en kun je je move maken.quote:
Damn itquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat valt mee tegenwoordig, maar ik kots nog steeds op Fok-meets. Vrees niet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ga een dagje in de tram zitten, dan komt er vanzelf een leuke chick ook in de tram zitten en kun je je move maken.
Je kunt een gratis tramkaart aanvragen voor de HTM dus het kost je ook nog eens geen geld
stelt altijd teleur als je internetmensen in het eggie ziet he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat valt mee tegenwoordig, maar ik kots nog steeds op Fok-meets. Vrees niet
SC zoekt een rebound girlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor
Ik heb alleen maar even iemand nodig om over iemand anders heen te komen
Idd... Je hebt altijd zo'n ideaalbeeld zoals je hoopt dat die mensen zijn en ze praten zoals je denkt dat ze pratenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stelt altijd teleur als je internetmensen in het eggie ziet he?
Ja, maar liefst wel met een serieuze insteek hoorquote:
Het is eerder andersom waarom ik me zorgen maakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stelt altijd teleur als je internetmensen in het eggie ziet he?
ik denk dat niemand twijfelt aan het kunnen van je kleine grote manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
en dan bedoel ik met "het nog kunnen" --> vrouwen versieren
Dus je hebt in het echt juist hele kleine borstenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is eerder andersom waarom ik me zorgen maak![]()
Gewoon geen behoefte aan, al heb ik me wel voor 2 meets opgegeven... Even afwachten of ik dat ook echt ga doen, ze liggen nog ver in de toekomst
Ik wou ff IB4 die opmerking zeg maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik denk dat niemand twijfelt aan het kunnen van je kleine grote man
Nee, daar is niks aan gelogen. Ik ben gewoon moddervet en bang voor oordelen van anderen. Daarom geen behoefte, anders word ik na die tijd weggepest hier...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus je hebt in het echt juist hele kleine borsten
Hoef je niet bang voor te zijn hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar is niks aan gelogen. Ik ben gewoon moddervet en bang voor oordelen van anderen. Daarom geen behoefte, anders word ik na die tijd weggepest hier...
ik heb nog nooit iemand hier gepest om uiterlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, daar is niks aan gelogen. Ik ben gewoon moddervet en bang voor oordelen van anderen. Daarom geen behoefte, anders word ik na die tijd weggepest hier...
Meer dan terecht hoor, want het was een aardige unit!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand hier gepest om uiterlijk.
Behalve SC met zijn pukkel op zijn neus
en nu heb ik zelf een mini pukkel op mijn neus. Maar gelukkig heb ik er al anti-puistenprut op gesmeerdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Meer dan terecht hoor, want het was een aardige unit!
inderdaad, maar ik zat dan ook de hele week op Radio 2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
I will follow. Toch al een week niet meer gehoord
vorige week hoorde je hem ook al vrij vaak op 3FM, waarschijnlijk nadat de vorige MH gekozen was?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:37 schreef themauster het volgende:
Voor mijn gevoel heb ik de MH al te vaak gehoord. Zal wel door BBC Radio 1 komen.
Geen idee welk nummer het is, ik moest even weg (naar buiten, ja!). Hij komt vast nog wel eens langs deze weekquote:
Sander komt dan ook van 3FM af natuurlijk, heeft jarenlang het weekend-ochtendprogramma gemaakt... en Radio 2 is natuurlijk ook een zender voor een oudere doelgroep. Maar goed ook dat de DJ's anders zijn dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
inderdaad, maar ik zat dan ook de hele week op Radio 2
Wat overigens toch opvalt is het verschil tussen de DJ;s van beide zenders. Denk dat alleen Sander de Heer ook bij 3FM uit de voeten zou kunnen, de rest is wat, tja, ouder/suffer.
Geheime naam zodat ie z'n album kon try-outen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:58 schreef minthy het volgende:
Waar komt dat "Monkey Sandwich Band" eigenlijk vandaan? Het klinkt grappig, maar ik mis de grap...
Rob heeft het zelfs even geprobeerd op 2, maar was weer snel weg. Denk dat een aantal meer ervaren DJ's zoals Gerard, maar ook Giel, een programma op 2 kunnen maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sander komt dan ook van 3FM af natuurlijk, heeft jarenlang het weekend-ochtendprogramma gemaakt... en Radio 2 is natuurlijk ook een zender voor een oudere doelgroep. Maar goed ook dat de DJ's anders zijn dus.
Hou zou het andersom zijn denk je, zouden de 3FM DJ's wel op Radio 2 terecht kunnen? Een aantal wel lijkt me (Rob bijvoorbeeld).
Ah, klinkt logisch. Dankquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geheime naam zodat ie z'n album kon try-outen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
Jammer Kip Gordon Bleu had echt een gave tt geweest
Het mooie weer komt eraan als ik welingelichte bronnen op Twitter mag gelovenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Is Guus alweer weg? Ik hoop dat ik hem gemist heb. Goede MH btw. Nu nog de bijbehorende zon en temperaturen.
gekookte prei, in een stamppot? details!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik ga trouwens prei eten, dat wordt plezierig morgen
Gekookt, zo'n lekker snotprutjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
gekookte prei, in een stamppot? details!
Jaaaaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:38 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL BIJ EKSTRAWEEKEND??
quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:59 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen allemaal een heel fijn weekend
en dat dansende meisje op het perron dat ben ik
luilakquote:
the doors?quote:
Do is ontzettend aardigquote:
*proest*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Do is ontzettend aardigen heeft ABSOLUUT geen alures..
1 van de leukste persoonlijkheden onder artiesten uit NL..
quote:
quote:
Je zoekt maar een eind raak... Ik heb een halfuurtje met haar aan tafel gezeten en weet waar ik over praat...quote:
Dus jij vind dit niet leuk..?quote:
Ja maar de gasten komen toch pas om 21.30 en gaan om 22u weer weg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:02 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Oh wacht, is die truffel vanavond te gast?
Kan je nagaan wat een saaie boel het daar isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar de gasten komen toch pas om 21.30 en gaan om 22u weer weg.
De afgelopen MH's waren sowieso puik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Cee het volgende:
Overigens: de MH van deze week.Mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef FZN05 het volgende:
Morgen dus btw Annemieke weer 's morgens op de bak.
Ik vond dat geklingel van deze week echt afschuwelijke liftmuziek en Caro was nog erger. Dit is een verademing.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De afgelopen MH's waren sowieso puik.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef FZN05 het volgende:
Jottem...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef FZN05 het volgende:
Jepquote:
Geloof me nou Pinoquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zeker weten ja?
Het ging een keer niet goed, toen had ie een rare voicemail aan de lijn..
Jezus Paul wat is ditquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat dat de echte opa van Giel is, dat weet ik zelfs niet als Giel-hooligan
Vaak huilend langs de vangrail gestaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Evertjan het volgende:
mensen wat een week trouwens ik sta nog te trillen van al die emoties!
deze mensen hier weten dingen!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat dat de echte opa van Giel is, dat weet ik zelfs niet als Giel-hooligan
*dondert op haar hoofd van de bank*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Paul het volgende:
Ja hoe weten jullie dat nou zo zeker. Giel heeft vast wel eens gezegd dat het z'n opa is maarja wie zegt dan dat dat serieus is.quote:
alles wat giel op die bak knalt is toch serieus?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja hoe weten jullie dat nou zo zeker. Giel heeft vast wel eens gezegd dat het z'n opa is maarja wie zegt dan dat dat serieus is.
staat in mijn geheugen gebeiteldquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Paul het volgende:
Ik wist wel dat dat neefje echt het neefje van Giel was, dat was zo lachen toen, ging hij uit de klas bellen enzoweten jullie dat nog?
Wikipedia vertrouwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef FZN05 het volgende:
Het staat op Wikipedia, dus het is waar: http://nl.wikipedia.org/wiki/Opa_Beelen
Daarnaast heeft Giel het er ook wel eens met hem over dat ie in het weekend naar opa gaat/is geweest.
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Paul het volgende:
Ik wist wel dat dat neefje echt het neefje van Giel was, dat was zo lachen toen, ging hij uit de klas bellen enzoweten jullie dat nog?
Misschien omdat dit 'nieuw' is?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef themauster het volgende:
Ik vind Giel en Gerard leuker als duo dan Gerard en Michiel.
http://antilucasbeelen.hyves.nl/quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Paul het volgende:
http://giel.vara.nl/home/(...)gt-zieke-opa-beelen/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:19 schreef themauster het volgende:
Zo nieuw is dit duo niet hoorquote:
Klopt, van 1 tot 7... waarbij ze dus ergens rond 3.30 uur wisselden van plek. Later is daar een uurtje achteraan geplakt en konden ze hun eigen programma's krijgen.quote:
Zes uur gezamenlijke radio? Nice, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, van 1 tot 7... waarbij ze dus ergens rond 3.30 uur wisselden van plek.
en werd je daar een beetje opgewonden van?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb dat toendertijd zelfs nog live gehoord volgens mij...
Nouja, gezamenlijk... Gerard kwam natuurlijk wel pas later binnen en Giel ging eerder weg. Halverwege dus een stuk gezamenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zes uur gezamenlijke radio? Nice, dat wist ik niet.
Ah oke. Dan hebben ze dus niet echt een heel programma met z'n tweeen gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nouja, gezamenlijk... Gerard kwam natuurlijk wel pas later binnen en Giel ging eerder weg. Halverwege dus een stuk gezamenlijk.
was het niet 1 tot 6?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, van 1 tot 7... waarbij ze dus ergens rond 3.30 uur wisselden van plek. Later is daar een uurtje achteraan geplakt en konden ze hun eigen programma's krijgen.
Dat wilde ik dus ook posten... maar op de een of andere manier deden 'm vinger reeds +1...quote:
Richter! Livequote:
vroeger had je nog op zondagmorgen tussen 06.00-07.00 een programma met alleen maar van die vage lounge platen. Weet jij nog wie dat presenteerde?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus ook posten... maar op de een of andere manier deden 'm vinger reeds +1...
1 tot 6 dus, vandaar ook die wissel op het halve uur. Later kwam daar een uurtje bij.
Hoi Maus, mag ik me even achter je verschuilen?quote:
Niemand. Club Sunrise.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vroeger had je nog op zondagmorgen tussen 06.00-07.00 een programma met alleen maar van die vage lounge platen. Weet jij nog wie dat presenteerde?
Wat heb je gedaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Maus, mag ik me even achter je verschuilen?
Volgens mij heb ik Pino boos gemaakt
quote:
was altijd heerlijk wakker wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Club sunrise
![]()
![]()
zo jammer dat dat niet meer is
Club Sunrise? Dat was non-stop. DJ Free presenteerde dat dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vroeger had je nog op zondagmorgen tussen 06.00-07.00 een programma met alleen maar van die vage lounge platen. Weet jij nog wie dat presenteerde?
Iddquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Club sunrise
![]()
![]()
zo jammer dat dat niet meer is
Hij zei iets lelijks over puppies en toen heb ik hem uitgescholden...quote:
Vecht maar uitquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Hij zei iets lelijks over puppies en toen heb ik hem uitgescholden...
Ik hou niet van honden en Pino heeft altijd gelijkquote:
ikat pizza, speel drawsomething en wordfeud en probeer hier ook nog mee te kijken...quote:
Ga ook maar in de hoek staan, jij!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik hou niet van honden en Pino heeft altijd gelijk
AH. De Jumbo heeft hier altijd lege vakken en slome caissières.quote:
Ga toch gauw terug achter dat aanrecht mens!quote:
Dat ligt dan aan de cassieres en niet aan de Jumbo.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
AH. De Jumbo heeft hier altijd lege vakken en slome caissières.
Das beter dan slome vakken en lege caissières.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
mijn jumbo niet. mijn jumbo is bijna altijd heerlijk rustig. ook zaterdagochtend rond 10uquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is weekend, dan is m'n ketting iets langerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Ga toch gauw terug achter dat aanrecht mens!
AH!?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik vind van wel, en dan met name het assortiment.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
Volgens mij verschilt het per winkel en niet per concern.
Dat het per winkel is? Klopt ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik vind van wel, en dan met name het assortiment.
Watz die bobbel...??quote:
dat is haar Swifty Taylor. mwoehahahaquote:
Neequote:
Uitdaging, dan heb je in ieder geval iets te beklimmenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:39 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Needit is een venusberg... en heb je bijna een klimuitrusting voor nodig
Veel te bang dat ik in het ravijn val en verdrink...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Uitdaging, dan heb je in ieder geval iets te beklimmen
zekerquote:
Bind dan een lat voor je kont langsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Veel te bang dat ik in het ravijn val en verdrink...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Bind dan een lat voor je kont langs![]()
Djiezzz, wees creatief!
of Ali en de 40 zeerovers...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook! Hell, misschien vind je Nemo wel
Giel is nooit slechtquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Qunix het volgende:
Ik vind Giel zo slecht nog niet. Meer omdat hij zich aanpast naar het programma en niet het programma naar hem.
Valt hij wel vaker in? Hij heeft michiel toch ook een keer vervangen tijdens Metmichiel?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:50 schreef Qunix het volgende:
Ik vind Giel zo slecht nog niet. Meer omdat hij zich aanpast naar het programma en niet het programma naar hem.
dit is zn eerste ekstraweekend en hij valt eigenlijk zelden ergens in volgens mij. zal wel iets te maken ebben met het tijdstip van zn eigen showquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:51 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Valt hij wel vaker in? Hij heeft michiel toch ook een keer vervangen tijdens Metmichiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |