ik niet weten, ik was half aan het luisteren en toen belandde de rechthoek bovenop de driehoekquote:
Had ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik niet weten, ik was half aan het luisteren en toen belandde de rechthoek bovenop de driehoek
Oh verdomdquote:
Michiel zit op één of ander Amerikaans festivalquote:
maar Giel doet toch nooit Ekstra weekend?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Michiel zit op één of ander Amerikaans festival
met Gerard, was 's nachts altijd wel een goede combi, en is weer eens wat andersquote:
Nu dus wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar Giel doet toch nooit Ekstra weekend?
Misschien had de rest geen zinquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar Giel doet toch nooit Ekstra weekend?
Idd, dan moet ie slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarbij doet Domein Freaknacht, dus zou een beetje raar zijn als hij ook Ekstra zou doen
ik dacht meer aan een overkill van Domien op de radioquote:
Fixedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
Vieze toilethokjes![]()
Gelukkig kom ik nooit op festivals buiten
Daar heb je het hartstikke fout!quote:
Ik had er ook "onder de mensen" van moeten maken eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar heb je het hartstikke fout!
Ik kom graag buiten, maar op festivals/bij concerten zal je me niet tegenkomen.
Zelfs dat valt mee tegenwoordig, maar ik kots nog steeds op Fok-meets. Vrees nietquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had er ook "onder de mensen" van moeten maken eigenlijk
ga een dagje in de tram zitten, dan komt er vanzelf een leuke chick ook in de tram zitten en kun je je move maken.quote:
Damn itquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat valt mee tegenwoordig, maar ik kots nog steeds op Fok-meets. Vrees niet
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ga een dagje in de tram zitten, dan komt er vanzelf een leuke chick ook in de tram zitten en kun je je move maken.
Je kunt een gratis tramkaart aanvragen voor de HTM dus het kost je ook nog eens geen geld
stelt altijd teleur als je internetmensen in het eggie ziet he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelfs dat valt mee tegenwoordig, maar ik kots nog steeds op Fok-meets. Vrees niet
SC zoekt een rebound girlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg is het niet hoor
Ik heb alleen maar even iemand nodig om over iemand anders heen te komen
Idd... Je hebt altijd zo'n ideaalbeeld zoals je hoopt dat die mensen zijn en ze praten zoals je denkt dat ze pratenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stelt altijd teleur als je internetmensen in het eggie ziet he?
Ja, maar liefst wel met een serieuze insteek hoorquote:
Het is eerder andersom waarom ik me zorgen maakquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
stelt altijd teleur als je internetmensen in het eggie ziet he?
ik denk dat niemand twijfelt aan het kunnen van je kleine grote manquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:
en dan bedoel ik met "het nog kunnen" --> vrouwen versieren
Dus je hebt in het echt juist hele kleine borstenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is eerder andersom waarom ik me zorgen maak![]()
Gewoon geen behoefte aan, al heb ik me wel voor 2 meets opgegeven... Even afwachten of ik dat ook echt ga doen, ze liggen nog ver in de toekomst
Ik wou ff IB4 die opmerking zeg maarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik denk dat niemand twijfelt aan het kunnen van je kleine grote man
Nee, daar is niks aan gelogen. Ik ben gewoon moddervet en bang voor oordelen van anderen. Daarom geen behoefte, anders word ik na die tijd weggepest hier...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dus je hebt in het echt juist hele kleine borsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |