quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
I wasn't planning on coming to the North-side Ghetto anywayzquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:32 schreef .Neovo. het volgende:
Heey SD, blijf maar lekker in het zuiden, het sneeuwt hier nu ook
Dan maak je toch wat anders!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
Bouwinstruktie faalt; hoe krijg ik dat ding nou in elkaar?
Zitten geen wielen bijquote:
Ik heb geen Lego meer; heb ik allemaal achtergelaten toen ik uit huis ging, en ik weet bijna zeker dat mijn moeder de hele reut zó weggegeven heeft; was denk ik een kuub ofzo; een lade zo lang als mijn bed, 40 cm hoog, en helemaal nokkievol..quote:
Ik heb alles nogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb geen Lego meer; heb ik allemaal achtergelaten toen ik uit huis ging, en ik weet bijna zeker dat mijn moeder de hele reut zó weggegeven heeft; was denk ik een kuub ofzo; een lade zo lang als mijn bed, 40 cm hoog, en helemaal nokkievol..
Is wel van dat HG spul idd, werkt prima, maar god wat een teringzooi is dat zeg; is echt 10 keer erger als een middag in een zwembad hangenquote:
Ik ken het, ik moet daar mijn badkamer minstens één keer per jaar mee volspuiten tegen de schimmel. Behoorlijk agressief spul, idd op basis van bleek, maar ik moet het wel in een paar beurten doen anders stik ik er praktisch inquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is wel van dat HG spul idd, werkt prima, maar god wat een teringzooi is dat zeg; is echt 10 keer erger als een middag in een zwembad hangen
antikalk spul is meestal minder irriterend voor de ogen dan anti schimmel (vaak chloor) spulquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
De meeste goede schoonmaakmiddeltjes zijn van dat kaliber; ik gebruik ook regelmatig van die badkamercleaners om kalk en aanslag te verwijderen, dan spuit ik de boel in, en als je dan 5 minuten later naar binnen loopt moet ik ook mijn adem inhouden, anders springen de tranen in je ogen
http://jalopnik.com/that-(...)epsi-ad-is-453519481quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:23 schreef Sounddragon het volgende:
Hihi
http://www.dumpert.nl/med(...)roek_aantrekken.html
Geen idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef blup het volgende:
Leuk hoor, 1100pk.. Hoe lang houdtie dat vol?
Klant wil hem helemaal zwart hebben en met matzwart komen alle lijnen er super mooi uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:48 schreef Anne het volgende:
Ik vind wit eigenlijk veel mooier. Waarom moet ie mat zwart?
Leuk. Komt er ook koppel uit dat blok of draait de motor gewoon 20.000rpm ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
Wij gaan morgen beginnen aan een GTR. We gaan hem matzwart maken en daarna vertrekt hij weer om gekieteld te worden naar godverdomme 1100PK.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk zo'n 40.000rpm met endless wheelspinningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:36 schreef 2cv het volgende:
[..]
Leuk. Komt er ook koppel uit dat blok of draait de motor gewoon 20.000rpm ?
Ik heb echt geen idee wat er precies mee gaat gebeuren behalve dat hij 1100PK móét poepen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:46 schreef 2cv het volgende:
Dan kan je er beter een langere bak onder schroeven.
quote:
Herstel je vraag eens ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:15 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom geeft (bijna) niemand antwoord op mijn serieuze vraag in het vorige topic?
QFTquote:
Duh ...quote:
PTA / [PTA SC] Citroën DS. Breedte 1791mmquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
PTA / [PTA SC] Citroën DS. Breedte 1791mm
kan eigenlijk niet anders als ik het type plaatje zie.quote:
ster schakeling is tussen de nul fase 230 en tussen fase en fase 400 , driehoek heeft geen nul en tussen de fasen 400quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:13 schreef Sounddragon het volgende:
Waarom staan er dan 220V waarden bij? Dat maakt het verwarrend
Zegt me vrij weinig; ik ben niet zo'n elektro-techneutquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:27 schreef densmee het volgende:
[..]
ster schakeling is tussen de nul fase 230 en tussen fase en fase 400 , driehoek heeft geen nul en tussen de fasen 400
dus moet je die vraag in K&W stellenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zegt me vrij weinig; ik ben niet zo'n elektro-techneut![]()
Ik vind het gewoon verwarrend zoals het erop staat, maar voor een vonkenboer zal dat wel gesneden koek zijn
Iddquote:Op zaterdag 16 maart 2013 02:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zegt me vrij weinig; ik ben niet zo handig
Neequote:
Je wattes?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:01 schreef BaraCuda het volgende:
M'n Synology Assistant zegt dat ik moet genieten van een kop koffie![]()
Aids NAS is ineens spontaan zijn configuratie kwijt
Ik heb zo'n netwerkschijf van Synology die niet meer te benaderen was.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Je wattes?
En hoe kun je nou überhaupt genieten van een kop koffie?
wilde je met ze naar bedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:31 schreef K.loon het volgende:
Ik Googelde op Geer&Goor hebben aids, kom ik hier terecht.
Ik krijg bijna een hartaanval van die kut HD, dus ik dacht laat ik even wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, lekkere billen hoor
Lijken wel heel erg op die van Anne![]()
Mijn neue laptoppie heeft ook last van een dode HD... die gaat het denk ik ook niet meer doenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een hartaanval van die kut HD, dus ik dacht laat ik even wat anders gaan doen
Ik ga er maandag wel mee verder.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mijn neue laptoppie heeft ook last van een dode HD... die gaat het denk ik ook niet meer doen
Uh oh.. Dat wordt nog (minstens) een derde keer dus?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga er maandag wel mee verder.
Afgelopen woensdag voor 2e keer gelaserd aan 1 oog en zie nog geen fuck![]()
Schijf 2 is gecrashed, dus ik hoop dat de meeste data op schijf 1 stond
Nee, er zit nog zo'n bandagelens in voor de genezing. Deze gaat er maandag uit.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Uh oh.. Dat wordt nog (minstens) een derde keer dus?
Nee 2% van de operaties gaat niet de 1e keer helemaal 100%.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
En waarom ben je voor de 2e keer gelaserd dan? is dat normaal?
Elke maand, maar op een of andere manier heb ik daar een stuk minder gelukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:52 schreef Sounddragon het volgende:
Zoveel mazzel moet je hebben met de staatsloterij; al een lot gekocht?
Ach ja, als het resultaat maar goed isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:55 schreef Sounddragon het volgende:
Murphy heah
Pech heb je ook altijd als je het niet nodig hebt
100% zichtgarantie, dus al moeten ze 40x laseren.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
YEEEEEEEEEEEEP!![]()
Valt dat trouwens onder een vorm van garantie als je zoiets laat doen? of mag je gewoon 2 keer lappen?
Dan had ik de BMW weer kunnen verkopen of aan de bril kunnen gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
Hmkay, dat lijkt me inderdaad niet wenselijk
Maar wel beter dat ze er iig garantie op geven, anders wordt het een dure aangelegenheid
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dan had ik de BMW weer kunnen verkopen of aan de bril kunnen gaan
Wanneer kan ik effe proefvliegen dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als je die 6 pitter hoort draai je wel bij
Wel een winnende deze keer?quote:
Met het mooie weer wil ik wel een keertje een rondje komen doen hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wanneer kan ik effe proefvliegen dan?
Ik weet wel hoe een BMW 6L klinkt hoor![]()
De Ring is niet zo heel ver hiervandaan; betaal ik de stickerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met het mooie weer wil ik wel een keertje een rondje komen doen hoor
Gul van jequote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De Ring is niet zo heel ver hiervandaan; betaal ik de sticker
quote:
Gaan we op de motor; lekker bochtjes pakken daar in de buurtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:27 schreef Anne het volgende:
We kunnen wel weer een ring-meet doen van 't voorjaar/zomer?
Voor de lol!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:02 schreef Anne het volgende:
[..]
[slecht frans accent]
Vòr zuh fun of vòr zuh zjob?
[/slecht frans accent]
je zult met een frees al snel aan 3 fase zitten, je hebt dan de optie om een frequentieregelaar te gebruikenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn dank voor het antwoorden van de serieuze vragen in een minder serieus topic is groot! Ik ga de beste man bellen dat ik zijn freesmachine niet op kom halen
nee frans, maar daar reaguur jij ook opquote:
Je weet dat je 3-fasen-stroom aan kan laten leggen he ? Dikke kans dat je het in je meterkast al hebt ...quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:30 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn dank voor het antwoorden van de serieuze vragen in een minder serieus topic is groot! Ik ga de beste man bellen dat ik zijn freesmachine niet op kom halen
Huurappartementje. Ik laat niks aanleggen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je weet dat je 3-fasen-stroom aan kan laten leggen he ? Dikke kans dat je het in je meterkast al hebt ...
doe je het achter in je Jeepquote:Op zondag 17 maart 2013 09:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Huurappartementje. Ik laat niks aanleggen.
goedemorgen mevrouw.quote:
Dat is handig drinkenquote:
Waar is de suiker?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:27 schreef Anne het volgende:
Ik heb lekker een boterham met pindakaas (en véél boter). Da's lang geleden.
Zonder suiker is geen optie voor mijquote:Op zondag 17 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoor dat meer mensen dat doen ja, maar ik niet.
pindakaas met goede honing.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is echt goorquote:Op zondag 17 maart 2013 10:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Dieselaggregaat er in van 10kWquote:
Hebbie niet eens een V8 in dat ding?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dieselaggregaat er in van 10kW
dan kan ik meteen een ander blok voorin leggen ipv die staafmixer die er nu in ligt.
Ik ben ook teleurgesteldquote:Op zondag 17 maart 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie niet eens een V8 in dat ding?
idd. Troep is het.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie niet eens een V8 in dat ding?
Hoezo?quote:Op zondag 17 maart 2013 10:00 schreef lipje het volgende:
heeft iemand Duvel een zakje zout meegegeven en een sneeuwschep?
Zo'n type Picasso hebben wij ook, handig met parkerenquote:Op zondag 17 maart 2013 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dit is pas een bazenbak![]()
[ afbeelding ]
Picasso? dat gele hok is een Espacequote:Op zondag 17 maart 2013 17:59 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo'n type Picasso hebben wij ook, handig met parkeren![]()
[ afbeelding ]
Met die wel, en nog rap ookquote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef Dingest het volgende:
'Zo'n type Picasso', niet 'zo'n Picasso'. Als we een Espace zouden hebben, kwamen we helemaal nooit meer ergens
moet je inloggen.quote:Op zondag 17 maart 2013 17:57 schreef densmee het volgende:
hee barca, je zocht toch nog een degelijk engels wiel:
http://www.hetlasforum.nl/index.php?topic=2562.0
kloptquote:Op zondag 17 maart 2013 20:25 schreef Barcaconia het volgende:
Zoeen moet ik niet. Moet echt oud zijn omdat oud=mooi en oud is veel degelijker.
als sjuk daar zijn slurfje in wilt steken om een storing uit te lezen dan valt hem dat tegenquote:Op zondag 17 maart 2013 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
In de pits denk ik; ligt een F1 motor in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel denk ikquote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef densmee het volgende:
[..]
als sjuk daar zijn slurfje in wilt steken om een storing uit te lezen dan valt hem dat tegen
ja wat is erquote:Op zondag 17 maart 2013 20:32 schreef densmee het volgende:
[..]
als sjuk daar zijn slurfje in wilt steken om een storing uit te lezen dan valt hem dat tegen
juist wel met een Espace, gewoon een 3.0 DCi v6 of een 3.5 V6quote:Op zondag 17 maart 2013 18:34 schreef Dingest het volgende:
'Zo'n type Picasso', niet 'zo'n Picasso'. Als we een Espace zouden hebben, kwamen we helemaal nooit meer ergens
80*1.3 = 104quote:
Precies. Het is weekend, voor exacte getallen verwijs ik je naar de dinsdagochtend.quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
80*1.3 = 104
80*1.5 = 120
ZmS zit er dichterbij, het juiste antwoord is 41.25%
quote:Op zondag 17 maart 2013 22:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
80*1.3 = 104
80*1.5 = 120
ZmS zit er dichterbij, het juiste antwoord is 41.25%
d'oh. laten we het maar houden op weekend ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Precies. Het is weekend, voor exacte getallen verwijs ik je naar de dinsdagochtend.
ja het is ochtend tevensquote:
bammetje erbijquote:
Hahahaquote:Op maandag 18 maart 2013 07:20 schreef powerflux het volgende:
[..]
[..]
d'oh. laten we het maar houden op weekend ja.
Heb je een spuitje in je lip gehad dan? Anders > lijkt < het alleen dik aan te voelen toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef .Neovo. het volgende:
Whoa, van zo'n spuitje verdoving krijg je een dikke lip.
Zonder verdoving ben ik dat ook alquote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef loveli het volgende:
Verdoven is als stuurbekrachtiging. Voor mietjes.
Right. Onnodig pijn lijden. Dan ben ik maar een mietje.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:08 schreef loveli het volgende:
Verdoven is als stuurbekrachtiging. Voor mietjes.
Oh, gut, denk steeds dat jij 2cv bent.quote:
Ik vind het ook wel belachelijk dat ze het icoontje van 2cv gejat heeft.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh, gut, denk steeds dat jij 2cv bent.
Yuuuuuuuuuuuupquote:Op maandag 18 maart 2013 15:13 schreef BaraCuda het volgende:
Vandaag geleerd de E34 in belgie te vermijden met de BMW. De tering, m'n nieren zitten in m'n reet.
Over Belgen gesproken: Autorijden kunnen ze echt nietquote:Op maandag 18 maart 2013 15:39 schreef .Neovo. het volgende:
Toen ik in België (vlaanderen dus) was was ik redelijk tevreden over het asfalt. Vanaf Breda naar Antwerpen naar Brussel was wel mooi asfalt. Toen ik het Franse gedeelte kwam was het over met de pret.
In het Franse gedeelte rijden gewoon oude trekkers over de snelwegquote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over Belgen gesproken: Autorijden kunnen ze echt niet
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn de wegen nog steeds zo slecht in België joh?
Met een Picasso-achtige autoquote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Collega van mij in de sneeuw in frankrijk
Denk je?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef Barcaconia het volgende:
Puur toeval dat het een Renault betreft natuurlijk.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk het eigenlijk wel ja. Naar mijn weten staan Renaults niet bekend om Frankrijk helemaal te kunnen halen vanuit Nederland. Kans was dus groter dat het een Audi was.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk het eigenlijk wel ja. Naar mijn weten staan Renaults niet bekend om Frankrijk helemaal te kunnen halen vanuit Nederland. Kans was dus groter dat het een Audi was.
lal, hoe werkt zo een dienst daar? is hij daar woonachtig of heb je een week dienst daar met slaapplek?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Collega van mij in de sneeuw in frankrijk
je mag je op geven voor een periode daar, zelfde idee als elke zomer er wegenwachten voor een paar maand die kant op gaan, gaan er nu 4 naar de grootste winter sport plaatsen voor de ledenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef blup het volgende:
[..]
lal, hoe werkt zo een dienst daar? is hij daar woonachtig of heb je een week dienst daar met slaapplek?
mooi ganze dag skieen, en dan net doen of je je telefoon niet hoortquote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je mag je op geven voor een periode daar, zelfde idee als elke zomer er wegenwachten voor een paar maand die kant op gaan, gaan er nu 4 naar de grootste winter sport plaatsen voor de leden
black box en zulksquote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi ganze dag skieen, en dan net doen of je je telefoon niet hoort
haha, maar is dat dan 5 dagen werken 2 weekend oid?quote:
echt weekend heb je volgens mij niet, je draait vrij veel lange dagen omdat je zomaar 2 a 3 uur rijdt per pech geval. het is dus min of meer voor het lid, geluk hebben dat er iemand in de buurt is. exacte rooster weet ik zo ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef densmee het volgende:
[..]
haha, maar is dat dan 5 dagen werken 2 weekend oid?
of heb je dan ook dag en nacht diensten en dergelijke
zit wel een extra toeslag op jaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel leuk, dat soort tripjes. Zal wel leuk verdienen of niet?
dat zou voor mij niet hoeven, als ik daar kost en inwoning heb. en ik kan de halve week skiënquote:Op maandag 18 maart 2013 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit wel een extra toeslag op ja
Ik zie hier in het Noorden vaak Franse en Duitse auto's die gestrand zijn. Een Polo met de motorkap omhoog, of een 307SW die weer gesleept wordt door een oude 206.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef Barcaconia het volgende:
Puur toeval dat het een Renault betreft natuurlijk.
Ben er alleen langsgereden hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 13:45 schreef Anne het volgende:
Welkom terug.
Wij waren toevallig ook in Gennep afgelopen zaterdag.
stuur is ook miniatuur dus dat maakt niet uitquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
Wel een eind korter geworden. Mist de hele B-stijl. Lijkt wel een brommobiel zo.
afschuwelijk wat een schijt orgelquote:Op maandag 18 maart 2013 20:18 schreef Alfisti het volgende:
Wat voor jou Annie!
http://link.marktplaats.nl/656653911
sjeezus, die bumpers passen voor geen meter.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:18 schreef Alfisti het volgende:
Wat voor jou Annie!
http://link.marktplaats.nl/656653911
Lekker makkelijk stuurquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef Paladijn het volgende:
Door nog onbekende oorzaak raakte een auto van de weg in de sloot met daarin twee inzittenden. Daarna botste het voertuig tegen een boom en zakte toen weer terug in de droge sloot. De bestuurder werd door de klap van de aanrijding uit het voertuig geslingerd.
Ziet foto, weet oorzaak
[ afbeelding ]
Wat voor hok was het origineel? polo?! :x
hij was pas 1 dag oud?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef 2cv het volgende:
Vandaag een Citroën opgehaald. Een sloper dacht ik. Viel knap tegen, het ding is te goed om te slopen
Komt vast van zijn playstationquote:
Toen ik dat las, en las welke FOK!ker het was, vielen de stukjes wel op hun plek. Hij had veel harder geslagen moeten worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Paladijn het volgende:
Enscooterrijder is blijkbaar een prutser van fok
"Mijn bril is gewond!"
http://www.geenstijl.nl/m(...)l_vs_voetganger.html
Ja, sorry dit maakt me kwaad. Zeker omdat die man weg komt met zijn losse handjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
In alle andere gevallen wel. En je kk mag je houden.
Wil je mijn post dan weer normaal maken, dank je.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, sorry dit maakt me kwaad. Zeker omdat die man weg komt met zijn losse handjes.
Kan best, maar je moet wel mijn hele bericht lezen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, sorry dit maakt me kwaad. Zeker omdat die man weg komt met zijn losse handjes.
OK, heb je mijn post niet alleen gelezen, maar ook begrepen?quote:
Ja? Jij de mijne ook? Je gaat gewoon geen mensen slaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, heb je mijn post niet alleen gelezen, maar ook begrepen?
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Paladijn het volgende:
Overigens zitten ze er uitgebreid over te praten (inclusief het vrouwtje) in het rotterdam topic
We zijn het helemaal niet zo heel erg oneens.quote:
Zijn er nog ergere Fokkers dan ik ?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Duvel het volgende:
De betreffende FOK!ker kan echter nog beter zieken en zuigen dan een Nilfisk, vandaar.
Jou heb ik niet persoonlijk ontmoet.quote:
Oh neeja hoor, die gast had voorrang moeten geven, daar niet van. De babyboomer zoekt de confrontatie mijn inziens duidelijk op en houdt tot 2x toe zijn handen niet thuis. Je mag best in je recht gelijk staan, maar slaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
We zijn het helemaal niet zo heel erg oneens.
Mepmannetje schijnt al een reputatie hebben en stuurt dreigmailtjes, las ik. Zoals gewoonlijk weer meer kanten aan het verhaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef blup het volgende:
[..]
Oh neeja hoor, die gast had voorrang moeten geven, daar niet van. De babyboomer zoekt de confrontatie mijn inziens duidelijk op en houdt tot 2x toe zijn handen niet thuis. Je mag best in je recht gelijk staan, maar slaan.
Wat er waar mag zijn van die mailtjes....quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mepmannetje schijnt al een reputatie hebben en stuurt dreigmailtjes, las ik. Zoals gewoonlijk weer meer kanten aan het verhaal.
ging je 'm wurgen dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Paladijn het volgende:
had ik zoiets van stik er maar in.
Maar goed, dat is vast ook not done volgens Blup
Inderdaad, alleen dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Volgens mij was ik net zo duidelijk. Het gaat mij om die klap.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Normale Nederlandse uitdrukking lijkt me.
daarom.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Paladijn het volgende:
Hoezo? Een harde duw van je af waarop meneer omvalt kan ook de nodige pijn opleveren of een bril verwondenHad ik'm niet geduwd, dan was hij waarschijnlijk vol tegen mijn vriendin aangereden.
Nee vind ik zeker niet, Jij geeft 'm een duw omdattie zowat tegen je aanfietst. *woordenwisseling* Daarna liep jij verder.quote:
moeten we ook nog een lijkwgen of ambu in frankrijk halen?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef 2cv het volgende:
Vandaag een Citroën opgehaald. Een sloper dacht ik. Viel knap tegen, het ding is te goed om te slopen
Weet jij er een te staan ?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moeten we ook nog een lijkwgen of ambu in frankrijk halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |