In het Franse gedeelte rijden gewoon oude trekkers over de snelwegquote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Over Belgen gesproken: Autorijden kunnen ze echt niet
Ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zijn de wegen nog steeds zo slecht in België joh?
Met een Picasso-achtige autoquote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Collega van mij in de sneeuw in frankrijk
Denk je?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef Barcaconia het volgende:
Puur toeval dat het een Renault betreft natuurlijk.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk het eigenlijk wel ja. Naar mijn weten staan Renaults niet bekend om Frankrijk helemaal te kunnen halen vanuit Nederland. Kans was dus groter dat het een Audi was.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk het eigenlijk wel ja. Naar mijn weten staan Renaults niet bekend om Frankrijk helemaal te kunnen halen vanuit Nederland. Kans was dus groter dat het een Audi was.
lal, hoe werkt zo een dienst daar? is hij daar woonachtig of heb je een week dienst daar met slaapplek?quote:Op maandag 18 maart 2013 18:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[ afbeelding ]
Collega van mij in de sneeuw in frankrijk
je mag je op geven voor een periode daar, zelfde idee als elke zomer er wegenwachten voor een paar maand die kant op gaan, gaan er nu 4 naar de grootste winter sport plaatsen voor de ledenquote:Op maandag 18 maart 2013 19:00 schreef blup het volgende:
[..]
lal, hoe werkt zo een dienst daar? is hij daar woonachtig of heb je een week dienst daar met slaapplek?
mooi ganze dag skieen, en dan net doen of je je telefoon niet hoortquote:Op maandag 18 maart 2013 19:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
je mag je op geven voor een periode daar, zelfde idee als elke zomer er wegenwachten voor een paar maand die kant op gaan, gaan er nu 4 naar de grootste winter sport plaatsen voor de leden
black box en zulksquote:Op maandag 18 maart 2013 19:05 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi ganze dag skieen, en dan net doen of je je telefoon niet hoort
haha, maar is dat dan 5 dagen werken 2 weekend oid?quote:
echt weekend heb je volgens mij niet, je draait vrij veel lange dagen omdat je zomaar 2 a 3 uur rijdt per pech geval. het is dus min of meer voor het lid, geluk hebben dat er iemand in de buurt is. exacte rooster weet ik zo ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 19:06 schreef densmee het volgende:
[..]
haha, maar is dat dan 5 dagen werken 2 weekend oid?
of heb je dan ook dag en nacht diensten en dergelijke
zit wel een extra toeslag op jaquote:Op maandag 18 maart 2013 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wel leuk, dat soort tripjes. Zal wel leuk verdienen of niet?
dat zou voor mij niet hoeven, als ik daar kost en inwoning heb. en ik kan de halve week skiënquote:Op maandag 18 maart 2013 19:11 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit wel een extra toeslag op ja
Ik zie hier in het Noorden vaak Franse en Duitse auto's die gestrand zijn. Een Polo met de motorkap omhoog, of een 307SW die weer gesleept wordt door een oude 206.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:31 schreef Barcaconia het volgende:
Puur toeval dat het een Renault betreft natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |