Wil je mijn post dan weer normaal maken, dank je.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, sorry dit maakt me kwaad. Zeker omdat die man weg komt met zijn losse handjes.
Kan best, maar je moet wel mijn hele bericht lezen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef blup het volgende:
[..]
Ja, sorry dit maakt me kwaad. Zeker omdat die man weg komt met zijn losse handjes.
OK, heb je mijn post niet alleen gelezen, maar ook begrepen?quote:
Ja? Jij de mijne ook? Je gaat gewoon geen mensen slaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, heb je mijn post niet alleen gelezen, maar ook begrepen?
Dat zal wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:17 schreef Paladijn het volgende:
Overigens zitten ze er uitgebreid over te praten (inclusief het vrouwtje) in het rotterdam topic
We zijn het helemaal niet zo heel erg oneens.quote:
Zijn er nog ergere Fokkers dan ik ?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Duvel het volgende:
De betreffende FOK!ker kan echter nog beter zieken en zuigen dan een Nilfisk, vandaar.
Jou heb ik niet persoonlijk ontmoet.quote:
Oh neeja hoor, die gast had voorrang moeten geven, daar niet van. De babyboomer zoekt de confrontatie mijn inziens duidelijk op en houdt tot 2x toe zijn handen niet thuis. Je mag best in je recht gelijk staan, maar slaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
We zijn het helemaal niet zo heel erg oneens.
Mepmannetje schijnt al een reputatie hebben en stuurt dreigmailtjes, las ik. Zoals gewoonlijk weer meer kanten aan het verhaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef blup het volgende:
[..]
Oh neeja hoor, die gast had voorrang moeten geven, daar niet van. De babyboomer zoekt de confrontatie mijn inziens duidelijk op en houdt tot 2x toe zijn handen niet thuis. Je mag best in je recht gelijk staan, maar slaan.
Wat er waar mag zijn van die mailtjes....quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mepmannetje schijnt al een reputatie hebben en stuurt dreigmailtjes, las ik. Zoals gewoonlijk weer meer kanten aan het verhaal.
ging je 'm wurgen dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Paladijn het volgende:
had ik zoiets van stik er maar in.
Maar goed, dat is vast ook not done volgens Blup
Inderdaad, alleen dat laatste slaat natuurlijk nergens op. Volgens mij was ik net zo duidelijk. Het gaat mij om die klap.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef Paladijn het volgende:
Normale Nederlandse uitdrukking lijkt me.
daarom.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Paladijn het volgende:
Hoezo? Een harde duw van je af waarop meneer omvalt kan ook de nodige pijn opleveren of een bril verwondenHad ik'm niet geduwd, dan was hij waarschijnlijk vol tegen mijn vriendin aangereden.
Nee vind ik zeker niet, Jij geeft 'm een duw omdattie zowat tegen je aanfietst. *woordenwisseling* Daarna liep jij verder.quote:
moeten we ook nog een lijkwgen of ambu in frankrijk halen?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:50 schreef 2cv het volgende:
Vandaag een Citroën opgehaald. Een sloper dacht ik. Viel knap tegen, het ding is te goed om te slopen
Weet jij er een te staan ?quote:Op maandag 18 maart 2013 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
moeten we ook nog een lijkwgen of ambu in frankrijk halen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |