middernacht begint de verkoop nooit, echte fans weten datquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef BMTH182 het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo maar waarom koopt iedereen altijd om middernacht kaarten voor lowlands terwijl er dan nog helemaal geen lineup bekend is? Zo verpest je het voor de fans
De kaartverkoop start om 11:00.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef BMTH182 het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo maar waarom koopt iedereen altijd om middernacht kaarten voor lowlands terwijl er dan nog helemaal geen lineup bekend is? Zo verpest je het voor de fans
"lekker gek doen".quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:31 schreef BMTH182 het volgende:
ja idk maar gewoon dat iedereen al meteen kaarten koopt zonder lineup
echte lowlandsfans gaan niet alleen voor de muziek....quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:31 schreef BMTH182 het volgende:
De fans van Lowlands zijn er zo allemaal, weg met de sukkels die voor een speciale act komenquote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef BMTH182 het volgende:
eric heeft elkaar een grotere vakantie op de planning, lowlands wordt steeds goedkoper, dan zit ie met zn mojito op t strand en zegt ie tegen Giel : " He Giel, weet je die tijd nog dat Lowlands echt grote namen binnenhaalde ?" zegt Giel : " Nee?" en lachen ze allebei de dagen weg.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Precies, daarom doet Lowlands ook zo weinig haar best om leuke acts binnen te halen, zodat er weinig teleurgestelde mensen die zijn die voor die act hadden willen gaan.
Ben je wel eens geweest?quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:31 schreef BMTH182 het volgende:
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:51 schreef leeell het volgende:
[..]
eric heeft elkaar een grotere vakantie op de planning, lowlands wordt steeds goedkoper, dan zit ie met zn mojito op t strand en zegt ie tegen Giel : " He Giel, weet je die tijd nog dat Lowlands echt grote namen binnenhaalde ?" zegt Giel : " Nee?" en lachen ze allebei de dagen weg.
één keer vanaf een afstand zitten bekijken op Pinkpopquote:
Ik weet nog dat ik ze gezien heb toen ze voor het eerst in nederland waren.2007/2008 ofzo. Toen was het allemaal stukken beter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Crookers maar niet meer komen, die hebben zich hiermee destijds toch wel gediskwalificeerd..
.
feli , hoeveel moet je nogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef friekin_ het volgende:
Sletjes, ik heb weer drie studiepunten binnen. HEUUUU
Nou, nog 26 en dan heb ik mijn tweede jaar ook glansrijk overleefd. Deze drie credits waren een voorwaarde om door te mogen stromen naar stage. Dus heuj.quote:
twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 22:07:28Ik sprak net @Rapid_Razor_Bob z’n muziekscouts hier op #sxsw. Maandagavond in #3voor12 radio primeur van Lowlands namen. Luisteren! #ll12 reageer retweet
Zit een hoop mooi spul tussen @ sxsw.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef JaimyLee het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 22:07:28Ik sprak net @Rapid_Razor_Bob z’n muziekscouts hier op #sxsw. Maandagavond in #3voor12 radio primeur van Lowlands namen. Luisteren! #ll12 reageer retweet
Die gedachte heb ik eerder ook gehad, tot ik me eigenlijk realiseerde dat ik sinds 2006 elke keer zwaar tevreden ben geweest over de line-up. Naast de sfeer is het een kwestie van vertrouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef BMTH182 het volgende:
Spinvis nieuw? Toch al zo'n elf jaar bezig!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef whosvegas het volgende:
Laatste tijd veel nieuwe muziek leren kennen, als er iets daarvan op Lowlands zou komen
Biffy Clyro
Eels
Everything Everything
Grizzly Bear
Alt-J
Spinvis
Jacco Gardner
Ben benieuwd wat er maandag bekend gaat worden
Alt-J was er vorig jaar alquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef whosvegas het volgende:
Laatste tijd veel nieuwe muziek leren kennen, als er iets daarvan op Lowlands zou komen
Biffy Clyro
Eels
Everything Everything
Grizzly Bear
Alt-J
Spinvis
Jacco Gardner
onder een steen geleefd ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef whosvegas het volgende:
Biffy Clyro
Eels
Everything Everything
Grizzly Bear
Alt-J
Spinvis
Jacco Gardner
daft punkquote:
We doen ons bestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:47 schreef AMDB het volgende:
Ik vertrouw er op dat jullie de namen voor mij noteren, mooi niet dat ik radio ga luisteren voor namen.
Voor mij nieuwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Spinvis nieuw? Toch al zo'n elf jaar bezig!
spinvis ookquote:
ik was bij spinvis maar was te brak om ervan te genietenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stonden zelfs gelijkertijd waardoor ik Spinvis moest missen
Alt-J had ik helemaal niks mee
Fresku!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stonden zelfs gelijkertijd waardoor ik Spinvis moest missen
Alt-J had ik helemaal niks mee
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Suede. Waar ik Nick Cave & the Bad Seeds zei, moet Suede staan, stop de tijd.
Daar ben ik inderdaad heen gevlucht nadat ik bijna in slaap viel bij Alt-J (trok me echt niet). En had geen zin om naar Grolsch te lopen. Fresku was ook zeker vet. Heb niets met Hip Hop maar deze man deed het echt prima! Twijfelquote:
Eens! Nieuw album is weer vetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Suede. Waar ik Nick Cave & the Bad Seeds zei, moet Suede staan, stop de tijd.
Superstijlquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Never mind the British mag trouwens ook wel weer eens draaien. Vond ik leuker dan 90s/Zeroes/dat ene met dat stemmen waarvan ik de naam ff niet meer weet.
Ze waren met nieuwjaar in de Effenaar en ik heb me zeer goed vermaakt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja. Aardig concept, matige muziek.
En White Lies toen ookquote:Op zondag 17 maart 2013 12:00 schreef theodoor9 het volgende:
Op twitter kwam voorbij dat giel zich versprak over bastille en lowlands. Maarja, als we giel moeten geloven stond mark ronson 2 jaar geleden ook op lowlands.
Ach er zit altijd wel wat leuks tussen. Vond de eerste lichting niet zo bijzonder. We zullen zien morgen!quote:
dont jinx itquote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach er zit altijd wel wat leuks tussen. Vond de eerste lichting niet zo bijzonder. We zullen zien morgen!
Ik kam het niet openen. Wat is er met de menzingers?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:55 schreef Tism het volgende:
http://www.bandsintown.co(...)rtist=The+Menzingers
..
Wisten we al toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:55 schreef Tism het volgende:
http://www.bandsintown.co(...)rtist=The+Menzingers
..
Denk dat de Pukkelpop lichting ook wel wat zal zeggen over de aankondiging van Lowlands savondsquote:
Klopt! Ik ga het zeker checken om 11.00quote:Op zondag 17 maart 2013 23:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Denk dat de Pukkelpop lichting ook wel wat zal zeggen over de aankondiging van Lowlands savonds
Geweldig vorig jaar op Pitch.quote:
+ The Knife, Nine Inch Nails, Foals.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:05 schreef leeell het volgende:
Prodigy, franz ferdinand, young : stuur maar door
De eerste twee mogen wel komen, Foals vond ik minder in 2011 (?)quote:Op maandag 18 maart 2013 11:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
+ The Knife, Nine Inch Nails, Foals.
Staan op Werchter he!quote:Op maandag 18 maart 2013 11:16 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen Editors ook wel verrassend toch? Werd steeds als zekerheidje genoemd.
Die komt niet hoor, doet losse Ziggo show en daar gaat LL echt geen geld voor neerleggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Neil Young kan overigens alleen nog zaterdag 17 augustus spelen mocht hij komen.
Lijkt me niet dat ze er dit jaar weer staan..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daarnaast, wie schopt Triggerfinger eens van het podium af
In België staat hij ook in Vorst Nationaal. Dus het kan nog wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die komt niet hoor, doet losse Ziggo show en daar gaat LL echt geen geld voor neerleggen.
Ben nog steeds in de gedachte dat headliners verschillen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In België staat hij ook in Vorst Nationaal. Dus het kan nog wel.
Maar ik zie het ook niet echt snel gebeuren. Vind het niet echt een "Lowlands" naam op een of andere manier.
The XX zie ik ook niet komen (zeker niet als headliner). En het lijkt er wel op dat Lowlands op Pukkelpop heeft gewacht met bekend maken van namen.
Dus zou Eminem toch een optie zijn?
En ben het eens, Triggerfinger moet is 2 jaartjes rust houden.
Even opgezocht maar Neil Young zou als hij 4 keer achter elkaar spelen als hij Lowlands zou doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In België staat hij ook in Vorst Nationaal. Dus het kan nog wel.
Maar ik zie het ook niet echt snel gebeuren. Vind het niet echt een "Lowlands" naam op een of andere manier.
The XX zie ik ook niet komen (zeker niet als headliner). En het lijkt er wel op dat Lowlands op Pukkelpop heeft gewacht met bekend maken van namen.
Dus zou Eminem toch een optie zijn?
En ben het eens, Triggerfinger moet is 2 jaartjes rust houden.
Overwaaien en Pukkelpop 2011 was niet zo'n goeie combi.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
NIN & Deftones mogen zeker even overwaaien ja.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Overwaaien en Pukkelpop 2011 was niet zo'n goeie combi.
Deftones zitten helemaal vol. Ook opvallend Pukkelpop heeft Technacious D niet, dus die zouden op vrijdags nog op Lowlands kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
NIN & Deftones mogen zeker even overwaaien ja.
Indian Summer dus.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Even opgezocht maar Neil Young zou als hij 4 keer achter elkaar spelen als hij Lowlands zou doen.
Ik gok op Eminem-Editors-Blur
Naast de HMHquote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
Volgens Graz doet the XX geen nederlandse festivals dit jaar. Komt van de twitter account van Belmont Bookings.
Hoop niet op Eminemquote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Verder maar even afwachten waar LL mee komt.
Ik hoop op Dr. Dre. Verder zie ik het vanavond wel, ben wel even klaar met speculeren.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eminem niet vastleggen zou een schande zijn
Is het maandag ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik hoop op Dr. Dre. Verder zie ik het vanavond wel, ben wel even klaar met speculeren.
Ben chag, het is maandag.
Rasoptimist.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is het maandag ja?
Geen reden om chagrijnig te zijn. Maandagen
30 April in A'damquote:Op maandag 18 maart 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Zie nou pas dat Boys Noize ook op Pukkelpop staat.
Laat maar komen
Ook een Live show toch? Ik kan me niet voorstellen dat ze hem niet boeken met die nieuwe live show.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ook een Live show toch? Ik kan me niet voorstellen dat ze hem niet boeken met die nieuwe live show.
Van Fall Out Boy, Foals, Julian Bashmore, Fun., Daughter, Unknown Mortal Orchestra, Allah-las, SBTRKT en SKATERS zal er ook een hoop tussen zitten verwacht ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaja, ik zie toch wel wat bijna zekere doubleurs met LL op de PP-affiche, maar zeker niet de headliners.
Maar TNGHT, Solange, Local Natives, S O H N, Villagers, Mount Kimbie, The Knife, kan niet missen.
Het jaar van de goedmakers dus? Disclosure en Bullet for My Valentine met daarbij komend: Julio Bashmore, HudMo (TNGHT), Fall out Boy, the Vaccines. Dus vorig jaar hebben Disclosure, HudMo en Julio gecancelled, zware devaluatie van het nachtprogramma iig.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bashmore heeft nog iets goed te maken
Van Alabama Shakes hoopte de organisatie dat ze op Lowlands zouden komen, alleen tourden ze niet. Ze waren volgens mij nooit bevestigd dacht ik. Al is het natuurlijk wel een goedmaker naar mij toequote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alabama Shakes natuurlijk ook.
En Disclosure stond vorig jaar niet in het nachtprogramma
Ze wilden en moesten ze eigenlijk hebben, maar ze hadden net voor SXSW een Amerikaanse tour gepland in augustus.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Van Alabama Shakes hoopte de organisatie dat ze op Lowlands zouden komen, alleen tourden ze niet. Ze waren volgens mij nooit bevestigd dacht ik. Al is het natuurlijk wel een goedmaker naar mij toe
Laura Mvula staat ook op V-festival dus ze zou best vrijdag naar Biddinghuizen kunnen afzakken inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Solange is toch die zus van Beyoncé?
Benieuwd hoe dat klinkt straks is even luisteren.
Ik verwacht op Lowlands Laura Mvula ook wel
Blur heeft 1 keer LL gecancelled en 1 keer een kort kutoptreden gegeven, ze hebben wel meer goed te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef theodoor9 het volgende:
Oh en Blur wordt ook een goedmaker voor het niet boeken van Gorillaz!
Ah oké, wist ik niet! De line up wordt wel voorspelbaar zo!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blur heeft 1 keer LL gecancelled en 1 keer een kort kutoptreden gegeven, ze hebben wel meer goed te maken.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef JackHerrer het volgende:
Tourschema van Daft Punk is uitgelekt met een optreden op 18 augustus in Nederland.
Daar willen we linkjes voor natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef JackHerrer het volgende:
Tourschema van Daft Punk is uitgelekt met een optreden op 18 augustus in Nederland.
Samen in de Titty Twister?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:20 schreef JackHerrer het volgende:
Heb je het niet gehoord? ze doen een tour met depeche mode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Nee nadat Pukkelpop ze niet heeft, is mijn hoop voor deze zomer vervlogen..quote:Op maandag 18 maart 2013 16:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, kan niet meer dan een beetje gelul zijn.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar wat we wel weten is dat er 13 liedjes op de nieuwe cd staanTrack 06SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vind ik zelf beetje, zozo.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef ohnikua het volgende:
Bat For Lashes staat op Lowlands
http://www.batforlashes.com/live
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ken het alleen van naam, is dat wat?
Is toegevoegd!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:30 schreef ohnikua het volgende:
Bat For Lashes staat op Lowlands
http://www.batforlashes.com/live
Stonden in 2009 in het voorprogramma van Coldplay in Nijmegen. Ik vond het toen mwoah.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Ken het alleen van naam, is dat wat?
Ik neem aan dat je Coldplay bedoelt.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Stonden in 2009 in het voorprogramma van Coldplay in Nijmegen. Ik vond het toen mwoah.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Droogkloot op facebook.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Droogkloot op facebook.
[ afbeelding ]
Ik hou het netjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Goh, hoe zou die Bente met zijn achternaam heten
Het waren meer dan 20 namen.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:02 schreef theodoor9 het volgende:
Volgens festivalinfo komen er vanavond 23 namen, ik dacht dat er werd gecommuniceerd dat er 20 nieuwe namen kwamen? Gaan we trouwens nog de 23 namen raden?
Ik denk 2 Mei pas eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef AMDB het volgende:
Daar zijn we wel een dagje zoet mee!
Belangrijker is wanneer de volgende namen weer komen! Laten we het daar over hebben.
Zegt me niks, maar gaat lekket zo!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Naam no.2
Pokey LaFarge
http://www.pokeylafarge.net/tour/
Een festival met glamping optiesquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://squamishfestival.com/lineup
Hier zal ook nog wel wat van overwaaien.
voor de VIPS:quote:
quote:- Flushing toilets (oh yeah!)
Childish Gambino mag zeker komen omdat Communityquote:Op maandag 18 maart 2013 18:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://squamishfestival.com/lineup
Hier zal ook nog wel wat van overwaaien.
Community is geniaalquote:Op maandag 18 maart 2013 19:45 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Childish Gambino mag zeker komen omdat Community
friekin_?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:00 schreef indiaantje89 het volgende:
Slapen doe je maar op.........
Nee ik ga hem niet afmaken
komen ze in het journaal?quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat de hologram van Tupac komt.
Ik denk de hologram van Glennis Gracequote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat de hologram van Tupac komt.
omgquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik denk de hologram van Glennis Grace
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ologram-tournee.html
Top punt van egoïsme volgens mijquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik denk de hologram van Glennis Grace
http://www.nu.nl/muziek/3(...)ologram-tournee.html
Zekerquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef ohnikua het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze weten er wel weer een mooie buzz omheen te bouwen
Terwijl de meeste namen al lang voorbij zijn gekomen bij de geruchten en door logisch nadenken schat ik zoquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef ohnikua het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze weten er wel weer een mooie buzz omheen te bouwen
Zeker zeker, ik vind het ook wel tof hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Operc het volgende:
[..]
Zeker
Maar stiekem is dat best tof toch? De kaarten zijn toch al binnen, dus geen gestress met vvk meer.
Toch even 3FM aangezet op mijn telefoon nu.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Zeker zeker, ik vind het ook wel tof hoor
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op maandag 18-03-2013 om 22:02:22Hmmm, 23 namen in één tweet proppen lukt niet echt... Dan maar alleen de beginletters? NFFKFBMTBKJMJIPWUBBHPPT #LL13 reageer retweet
Inclusief hologram van ODBquote:
Ach, normaal hebben we daar Mu voor, dus een keer door iemand anders is wel prima.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe wil je een FOK LL! topic snel vol krijgen........................ RRB did the trick
Of je mist de N van Neil Young in plaast van NIN, dat kan ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik mis trouwens de N van Nine Inch Nails.........
Vooraanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik mis trouwens de N van Nine Inch Nails.........
Dohquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef Operc het volgende:
[..]
Of je mist de N van Neil Young in plaast van NIN, dat kan ook.
Mij ookquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Unknown Mortal Orchestra lijkt me de U
Ja wat een niveautje man, niet normaalquote:
Nee dadelijk gewoon meteen allemaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef mr-green het volgende:
jahoor gaan ze zeker de namen over de hele avond verspreiden
Nee toch, ze zeiden binnen een aantal minuten nieuwe namen..quote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef mr-green het volgende:
jahoor gaan ze zeker de namen over de hele avond verspreiden
gastquote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja wat een niveautje man, niet normaalWeet weer waarom ik nooit radio luister. Ouderwets kutmedium.
Ah okequote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik weet het, had serieus er over heen gekeken.
Dit ligt mijns inziens niet geheel aan het medium...quote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja wat een niveautje man, niet normaalWeet weer waarom ik nooit radio luister. Ouderwets kutmedium.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie wel 2 keer een J, dus Johannes lijkt me ook wel een zekerheidje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |