Die komt niet hoor, doet losse Ziggo show en daar gaat LL echt geen geld voor neerleggen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Neil Young kan overigens alleen nog zaterdag 17 augustus spelen mocht hij komen.
Lijkt me niet dat ze er dit jaar weer staan..quote:Op maandag 18 maart 2013 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daarnaast, wie schopt Triggerfinger eens van het podium af
In België staat hij ook in Vorst Nationaal. Dus het kan nog wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Die komt niet hoor, doet losse Ziggo show en daar gaat LL echt geen geld voor neerleggen.
Ben nog steeds in de gedachte dat headliners verschillen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In België staat hij ook in Vorst Nationaal. Dus het kan nog wel.
Maar ik zie het ook niet echt snel gebeuren. Vind het niet echt een "Lowlands" naam op een of andere manier.
The XX zie ik ook niet komen (zeker niet als headliner). En het lijkt er wel op dat Lowlands op Pukkelpop heeft gewacht met bekend maken van namen.
Dus zou Eminem toch een optie zijn?
En ben het eens, Triggerfinger moet is 2 jaartjes rust houden.
Even opgezocht maar Neil Young zou als hij 4 keer achter elkaar spelen als hij Lowlands zou doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
In België staat hij ook in Vorst Nationaal. Dus het kan nog wel.
Maar ik zie het ook niet echt snel gebeuren. Vind het niet echt een "Lowlands" naam op een of andere manier.
The XX zie ik ook niet komen (zeker niet als headliner). En het lijkt er wel op dat Lowlands op Pukkelpop heeft gewacht met bekend maken van namen.
Dus zou Eminem toch een optie zijn?
En ben het eens, Triggerfinger moet is 2 jaartjes rust houden.
Overwaaien en Pukkelpop 2011 was niet zo'n goeie combi.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
NIN & Deftones mogen zeker even overwaaien ja.
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:28 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Overwaaien en Pukkelpop 2011 was niet zo'n goeie combi.
Deftones zitten helemaal vol. Ook opvallend Pukkelpop heeft Technacious D niet, dus die zouden op vrijdags nog op Lowlands kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
NIN & Deftones mogen zeker even overwaaien ja.
Indian Summer dus.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Even opgezocht maar Neil Young zou als hij 4 keer achter elkaar spelen als hij Lowlands zou doen.
Ik gok op Eminem-Editors-Blur
Naast de HMHquote:Op maandag 18 maart 2013 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
Volgens Graz doet the XX geen nederlandse festivals dit jaar. Komt van de twitter account van Belmont Bookings.
Hoop niet op Eminemquote:Op maandag 18 maart 2013 12:06 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Verder maar even afwachten waar LL mee komt.
Ik hoop op Dr. Dre. Verder zie ik het vanavond wel, ben wel even klaar met speculeren.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Eminem niet vastleggen zou een schande zijn
Is het maandag ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik hoop op Dr. Dre. Verder zie ik het vanavond wel, ben wel even klaar met speculeren.
Ben chag, het is maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |