Rasoptimist.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is het maandag ja?
Geen reden om chagrijnig te zijn. Maandagen
30 April in A'damquote:Op maandag 18 maart 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Zie nou pas dat Boys Noize ook op Pukkelpop staat.
Laat maar komen
Ook een Live show toch? Ik kan me niet voorstellen dat ze hem niet boeken met die nieuwe live show.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:43 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ook een Live show toch? Ik kan me niet voorstellen dat ze hem niet boeken met die nieuwe live show.
Van Fall Out Boy, Foals, Julian Bashmore, Fun., Daughter, Unknown Mortal Orchestra, Allah-las, SBTRKT en SKATERS zal er ook een hoop tussen zitten verwacht ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaja, ik zie toch wel wat bijna zekere doubleurs met LL op de PP-affiche, maar zeker niet de headliners.
Maar TNGHT, Solange, Local Natives, S O H N, Villagers, Mount Kimbie, The Knife, kan niet missen.
Het jaar van de goedmakers dus? Disclosure en Bullet for My Valentine met daarbij komend: Julio Bashmore, HudMo (TNGHT), Fall out Boy, the Vaccines. Dus vorig jaar hebben Disclosure, HudMo en Julio gecancelled, zware devaluatie van het nachtprogramma iig.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bashmore heeft nog iets goed te maken
Van Alabama Shakes hoopte de organisatie dat ze op Lowlands zouden komen, alleen tourden ze niet. Ze waren volgens mij nooit bevestigd dacht ik. Al is het natuurlijk wel een goedmaker naar mij toequote:Op maandag 18 maart 2013 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alabama Shakes natuurlijk ook.
En Disclosure stond vorig jaar niet in het nachtprogramma
Ze wilden en moesten ze eigenlijk hebben, maar ze hadden net voor SXSW een Amerikaanse tour gepland in augustus.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:01 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Van Alabama Shakes hoopte de organisatie dat ze op Lowlands zouden komen, alleen tourden ze niet. Ze waren volgens mij nooit bevestigd dacht ik. Al is het natuurlijk wel een goedmaker naar mij toe
Laura Mvula staat ook op V-festival dus ze zou best vrijdag naar Biddinghuizen kunnen afzakken inderdaadquote:Op maandag 18 maart 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Solange is toch die zus van Beyoncé?
Benieuwd hoe dat klinkt straks is even luisteren.
Ik verwacht op Lowlands Laura Mvula ook wel
Blur heeft 1 keer LL gecancelled en 1 keer een kort kutoptreden gegeven, ze hebben wel meer goed te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:02 schreef theodoor9 het volgende:
Oh en Blur wordt ook een goedmaker voor het niet boeken van Gorillaz!
Ah oké, wist ik niet! De line up wordt wel voorspelbaar zo!quote:Op maandag 18 maart 2013 16:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blur heeft 1 keer LL gecancelled en 1 keer een kort kutoptreden gegeven, ze hebben wel meer goed te maken.
quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef JackHerrer het volgende:
Tourschema van Daft Punk is uitgelekt met een optreden op 18 augustus in Nederland.
Daar willen we linkjes voor natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:14 schreef JackHerrer het volgende:
Tourschema van Daft Punk is uitgelekt met een optreden op 18 augustus in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |