Ik weet nog dat ik ze gezien heb toen ze voor het eerst in nederland waren.2007/2008 ofzo. Toen was het allemaal stukken beter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Crookers maar niet meer komen, die hebben zich hiermee destijds toch wel gediskwalificeerd..
.
feli , hoeveel moet je nogquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:37 schreef friekin_ het volgende:
Sletjes, ik heb weer drie studiepunten binnen. HEUUUU
Nou, nog 26 en dan heb ik mijn tweede jaar ook glansrijk overleefd. Deze drie credits waren een voorwaarde om door te mogen stromen naar stage. Dus heuj.quote:
twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 22:07:28Ik sprak net @Rapid_Razor_Bob z’n muziekscouts hier op #sxsw. Maandagavond in #3voor12 radio primeur van Lowlands namen. Luisteren! #ll12 reageer retweet
Zit een hoop mooi spul tussen @ sxsw.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:09 schreef JaimyLee het volgende:
twitter:roos3fm twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 22:07:28Ik sprak net @Rapid_Razor_Bob z’n muziekscouts hier op #sxsw. Maandagavond in #3voor12 radio primeur van Lowlands namen. Luisteren! #ll12 reageer retweet
Die gedachte heb ik eerder ook gehad, tot ik me eigenlijk realiseerde dat ik sinds 2006 elke keer zwaar tevreden ben geweest over de line-up. Naast de sfeer is het een kwestie van vertrouwen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:29 schreef BMTH182 het volgende:
Niet lullig bedoeld ofzo maar waarom koopt iedereen altijd om middernacht kaarten voor lowlands terwijl er dan nog helemaal geen lineup bekend is? Zo verpest je het voor de fans
Spinvis nieuw? Toch al zo'n elf jaar bezig!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef whosvegas het volgende:
Laatste tijd veel nieuwe muziek leren kennen, als er iets daarvan op Lowlands zou komen
Biffy Clyro
Eels
Everything Everything
Grizzly Bear
Alt-J
Spinvis
Jacco Gardner
Ben benieuwd wat er maandag bekend gaat worden
Alt-J was er vorig jaar alquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef whosvegas het volgende:
Laatste tijd veel nieuwe muziek leren kennen, als er iets daarvan op Lowlands zou komen
Biffy Clyro
Eels
Everything Everything
Grizzly Bear
Alt-J
Spinvis
Jacco Gardner
onder een steen geleefd ?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:28 schreef whosvegas het volgende:
Biffy Clyro
Eels
Everything Everything
Grizzly Bear
Alt-J
Spinvis
Jacco Gardner
daft punkquote:
We doen ons bestquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:47 schreef AMDB het volgende:
Ik vertrouw er op dat jullie de namen voor mij noteren, mooi niet dat ik radio ga luisteren voor namen.
Voor mij nieuwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Spinvis nieuw? Toch al zo'n elf jaar bezig!
spinvis ookquote:
ik was bij spinvis maar was te brak om ervan te genietenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stonden zelfs gelijkertijd waardoor ik Spinvis moest missen
Alt-J had ik helemaal niks mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |