Fresku!!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Stonden zelfs gelijkertijd waardoor ik Spinvis moest missen
Alt-J had ik helemaal niks mee
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Suede. Waar ik Nick Cave & the Bad Seeds zei, moet Suede staan, stop de tijd.
Daar ben ik inderdaad heen gevlucht nadat ik bijna in slaap viel bij Alt-J (trok me echt niet). En had geen zin om naar Grolsch te lopen. Fresku was ook zeker vet. Heb niets met Hip Hop maar deze man deed het echt prima! Twijfelquote:
Eens! Nieuw album is weer vetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Suede. Waar ik Nick Cave & the Bad Seeds zei, moet Suede staan, stop de tijd.
Superstijlquote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Never mind the British mag trouwens ook wel weer eens draaien. Vond ik leuker dan 90s/Zeroes/dat ene met dat stemmen waarvan ik de naam ff niet meer weet.
Ze waren met nieuwjaar in de Effenaar en ik heb me zeer goed vermaakt.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ahja. Aardig concept, matige muziek.
En White Lies toen ookquote:Op zondag 17 maart 2013 12:00 schreef theodoor9 het volgende:
Op twitter kwam voorbij dat giel zich versprak over bastille en lowlands. Maarja, als we giel moeten geloven stond mark ronson 2 jaar geleden ook op lowlands.
Ach er zit altijd wel wat leuks tussen. Vond de eerste lichting niet zo bijzonder. We zullen zien morgen!quote:
dont jinx itquote:Op zondag 17 maart 2013 20:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach er zit altijd wel wat leuks tussen. Vond de eerste lichting niet zo bijzonder. We zullen zien morgen!
Ik kam het niet openen. Wat is er met de menzingers?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:55 schreef Tism het volgende:
http://www.bandsintown.co(...)rtist=The+Menzingers
..
Wisten we al toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 22:55 schreef Tism het volgende:
http://www.bandsintown.co(...)rtist=The+Menzingers
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |