http://www.gamer.nl/nieuw(...)ijk-later-deze-maandquote:Een uitnodiging voor EA's presentatie op de Game Developer's Conference op 26 maart heeft een achtergrond die min of meer gelijk is aan die van de Battlefield 3-cover. Dit duidt erop dat Battlefield 4 dan waarschijnlijk wordt aangekondigd.
Electronic Arts heeft nog geen bevestiging gegeven voor de onthulling van Battlefield 4, maar het is al langer bekend dat de game in ontwikkeling is en naar de volgende generatie consoles komt. Onlangs liet de CEO van de winkelketen GameStop weten de game te hebben gezien in een presentatie voor verkopers.
De GDC-presentatie van EA vindt op 26 maart in een filmtheater plaats. Het is niet ongebruikelijk voor de uitgever om een game te onthullen op de Game Developer's Conference. Eerder heeft het de nieuwe SimCity en Battlefield 3's Close Quarters tijdens dit jaarlijkse evenement aangekondigd.
BC2 was al een teleurstelling. BF3 nog erger. Ik voorzie een nieuwe kloon in die trant. Geen clanwars en skillbased spelen, maar achievements en streamlined gameplay.quote:
BF3 is wat je ervan maakt. Ik vermaak me prima met het spel. Heb het sinds begin December, maar sinds deze week pas actief aan het spelen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:43 schreef Souteneur het volgende:
[..]
BC2 was al een teleurstelling. BF3 nog erger. Ik voorzie een nieuwe kloon in die trant. Geen clanwars en skillbased spelen, maar achievements en streamlined gameplay.
Ik heb het allebei vrij intensief gespeeld. Maar BF3 na een paar weekjes al helemaal spuugzat. Was sowieso altijd wel een clanspeler. Dat zit er nu niet echt meer in. Maar misschien ben ik ook gewoon wat te oud aan het worden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:23 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
BF3 is wat je ervan maakt. Ik vermaak me prima met het spel. Heb het sinds begin December, maar sinds deze week pas actief aan het spelen.
Het voelt gewoon net zo aan als BF2, maar dat kan aan mijn speelstijl liggen natuurlijk.
Wedden dat ik ouder ben?quote:Op donderdag 14 maart 2013 15:25 schreef Souteneur het volgende:
[..]
Ik heb het allebei vrij intensief gespeeld. Maar BF3 na een paar weekjes al helemaal spuugzat. Was sowieso altijd wel een clanspeler. Dat zit er nu niet echt meer in. Maar misschien ben ik ook gewoon wat te oud aan het worden.
Clans zijn er toch genoeg? Als jij graag een paar dagen in de week klaar zit om tegen een andere groep te spelen of te oefenen dan kan dat volgens mij prima hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 14:43 schreef Souteneur het volgende:
[..]
BC2 was al een teleurstelling. BF3 nog erger. Ik voorzie een nieuwe kloon in die trant. Geen clanwars en skillbased spelen, maar achievements en streamlined gameplay.
BF2 valt niet meer plezierig te spelen imo, te oud.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef Iwanius het volgende:
Maar laten we de goede hoop erin houden want anders heeft een topic als dit natuurlijk ook weinig zin. Iedereen is het dus met elkaar eens dat BF2 nog altijd met kop en schouder boven de BF series uitsteekt?
Nou, ik zou zeggen: Installeer het nog een keer en leef je uit.
Nee, nee. Het te oud argument kan niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
BF2 valt niet meer plezierig te spelen imo, te oud.
Nope zelfs Half life 1 speel ik nog regelmatig op lan party,squote:Op maandag 18 maart 2013 14:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee, nee. Het te oud argument kan niet.
Je hebt gelijk, ik miste de imo. Maar is er verder dan geen een game die ouder is die je nog speelt? Hell, ik zit nog regelmatig super nintendo games te doen puur omdat de (her)speelbaarheid ervan zo grandioos is.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oké, het is wel degelijk speelbaar, maar IKzelf haal er geen plezier meer uit omdat het te oud aanvoelt. Er staat toch duidelijk 'imo'. BF2 is wel zeker de beste Battlefield tot nu toe en diegene waar ik ontzettend veel plezier aan heb beleefd, maar het gaat niet. Ik ben te verwend door de huidige technologieën.
Dat sowieso, maar dat was bij deeltje 3 ook al het geval.quote:Ik ben wel bang dat deeltje vier teveel gemaakt wordt voor de mainstream peepz. Dat is wel jammer en naar mijn mening een achteruitgang.
Yepquote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou graag weer eens een op WWII gebaseerde Battlefield zien. Panzers, Tigers, Stuka's, Sherman's... Dat soort dingen. Veel vetter dan dat modern warfare spul. Dat heb ik inmiddels wel weer gezien.
Jij weet.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou graag weer eens een op WWII gebaseerde Battlefield zien. Panzers, Tigers, Stuka's, Sherman's... Dat soort dingen. Veel vetter dan dat modern warfare spul. Dat heb ik inmiddels wel weer gezien.
Volgens mij heet dat MOH series..quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Uh.. je weet niet dat Battlefield is begonnen met een WWII serie? BF1942...quote:
Dat zou ik inderdaad ook wel willen zien. Zat er ook laatst ook al over te denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tribes en Planetside weten die leegte deels te vervullen heb ik begrepen. Ik heb zelf nog niet de tijd/zin gehad om ze uitgebreid te spelen tho'.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik wil een nieuwe 2142 maar daar ben ik helaas ook een van de weinige in.
Die titans waren episch, en in gigantische robots rondstampen is ook erg vet.
Ziet er goed uit!quote:
Dit ja. Ook met betere maps.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou wel graag een vibe als BC2: Vietnam zien met die nieuwe engine. Dus dezelfde 'looks' maar dan mooier en een betere engine.
Vreemd genoeg heb ik na het zien van de eerste trailer ook mee gekregen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:28 schreef HyperViper het volgende:
Dit zal nog wel een groter gedrocht worden dan BF3. Pass.
Overdrijven kan je in ieder geval goed. Misschien kan je werk zoeken waarbij dat goed van pas komt en van dat geld gewoon BF4 en premium kopen wanneer het beschikbaar is, in plaats van dat je bijna 11 maanden moet gaan zitten wachten op een premium edition.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Zeker zin in, alleen deze keer wacht ik wel 2 maanden op de "premium" edition ipv te pre-orderen.
Wie zou ook verwachten dat je het spel + een premium membership zou krijgen wanneer je de premium edition zou kopen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:
Want gebleken is dat de premium edition uiteindelijk voor het spel niet zoveel meer op het lijf heeft en het puur en alleen op de marketing aankomt die je uiteindelijk een blikken doos met wat kleine speeltjes oplevert en een boekje i.c.m. een hogere prijs?
Nooit,quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:36 schreef Iwanius het volgende:
Nog even en hij gaat de mogelijkheden onderzoeken het spel te laten samenwerken met de nog uit te komen Google Glass.![]()
en hoeveel mensen gaan het gebruiken 2/3quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:26 schreef Che_ het volgende:
DICE onderzoekt de mogelijkheden om een virtuele 3D-bril (Oculus Rift) in bf4 te ondersteunen.
Het hoeft niet he, het maakt het alleen vetter,quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:14 schreef djbosanac het volgende:
en hoeveel mensen gaan het gebruiken 2/3 ?? waarom zulke dingen toepassen. Als mensen al moeite hebben met een 3d bril opzetten, of het zwaaien met controllers , dan is dit ook overb
BC2 speelde veel lekkerder, is veel minder gevuld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef djbosanac het volgende:
Dit wordt gewoon een dezelfde spel als zijn voorganger.
BFBC2 - BF3 verschillen waren er haast niet, alleen een nieuwe engine whoop whoop.
Voor de rest allemaal het zelfde,,
Als het ding betaalbaar is en lekker werkt, reken maar dat ik er een wil. Alleen moet er dan wel ondersteuning zijn...quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:14 schreef djbosanac het volgende:
[..]
en hoeveel mensen gaan het gebruiken 2/3?? waarom zulke dingen toepassen. Als mensen al moeite hebben met een 3d bril opzetten, of het zwaaien met controllers , dan is dit ook overbodig..
Timestamp?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:13 schreef Catkiller het volgende:
Tijd voor een kickje nu met de E3 gameplay video om ons op te winden.
Die countermogelijkheid op de melee die ergens in een video voorbij kwam is wel tof.Alleen hoop niet dat die er ook op zit als ze je van achter willen doden op die manier. Dan let je gewoon niet op en verdien je het.
Siege of Shanghai MP trailer en dan op 1:34 komt er "F Counterattack" in beeld te staanquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Siege of Shanghai MP trailer en dan op 1:34 komt er "F Counterattack" in beeld te staan
quote:Infantry gameplay / weapons
-Pistols: Secondary weapons (pistols) can now be customized with attachments such as flashlights and silencers. No more different versions of the same guns as in BF3.
-Grenades: several types of grenades can now be equipped besides regular explosive grenades. Flashbangs, smoke grenades, and incendiary grenades were spotted.
-Gadgets: there are two gadget slots and they are shared for all gadgets in the class, meaning that you can fully customize what you want in those two slots.
-Recon class now features the “motion ball” sensor from Bad Company 2, and the Recon also carries C4 this time.
- Main weapons can be equipped with two sights — a scope and iron sights.
-Grips: there are several new weapon grips in the game, such as angled grip, in addition to the fore-grip, etc.
-Knives: there are different knives in the game, such as a shank knife, the regular Ka-Bar, and more.
-Knife attacks can be countered/blocked.
-Suppression is toned down for all weapons except machine guns.
-Water: players can now shoot while in water, and they can sprint as well. Players can dive underwater as well.
-Ammo / Med kit: there are two types of ammo and med kits now, the larger ones which constantly heal/resupply, and smaller ones that instantly heal/resupply, but are used up immediately by the soldier.
-VOIP will be availble on PC in-game.
-Battlefield 4 squads now include 5 players.
-Spectator mode is confirmed.
-Chinese faction confirmed.
-All-new voice acting for multiplayer characters.
-Reloading: if you reload a clip before its empty, you lose the bullets in the clip.
-New weapons confirmed (among others): AT4 rocket launcher, RPG-7, Stinger, M320, Saiga-12K, P90, M4, M416, and Scout Elite.
-“Perks” are given to squads depending on how well they’re playing.
Vehicles
-New vehicle disabling feature. It’s now based on where the vehicle is hit.
-Tires can be shot out, making it harder to steer and operate a vehicle.
-Battlefield 4 helicopters now get night vision.
-Chinese Type 99 main battle tank confirmed.
-Chinese WZ-10 attack helicopter confirmed.
Commander
-The Battlefield 4 commander doesn’t count towards overall player count, so it’s 64 players + 2 commanders.
-Mobile Commander can only be played on tablets such as iPad — no phones are supported.
-Commander can use a mini-screen to see what every soldier on the map is seeing.
-Commander can give orders to squad leaders, who can accept or refuse the order
Inderdaad ik vind het toch wel dat de mannetjes idioot hard roepen sta je c4 te plakken gilt hij c4 inplace stapt die tankgozer uit word je doodgestoken..quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:20 schreef Catkiller het volgende:
Wat ik graag zou zien is dat ze de recon een stealth class maken ofzo. Sta je daar achter de vijandelijke linie met je suppressor, spot je iemand, roept je fucking character hardop in het Engels of met een bepaald accent. Zelfde met granaten gooien of wanneer er een granaat dicht bij je ligt. Hoe geweldig zou het zijn als de recon class dit niet doet? Zou voor veel mensen een goede reden zijn om die class eens te pakken lijkt mij.
Verder staan er wel wat leuke dingen in.
Gadgets die je naar keuze kan wisselen.![]()
Minder suppression op alles naast machine guns.
Customizen van pistols.
Alleen het toekennen van perks wanneer een squad het goed doet snap ik niet. Oke, het is een beloning voor goed werk, maar als je juist al goed werk verricht kan je ook prima zonder die perks. Dan heb ik liever het oude systeem, gewoon iedereen een perk, niet alle perks voor de mensen die het goed doen. Of ze moeten redelijk simpel te verkrijgen zijn.
Zitten wat dingen in die je toch vaak zag op Battlelog bijvoorbeeld, zullen ze dan toch luisteren?!
Dan stap je toch gewoon in zijn tank?quote:Op donderdag 13 juni 2013 15:44 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Inderdaad ik vind het toch wel dat de mannetjes idioot hard roepen sta je c4 te plakken gilt hij c4 inplace stapt die tankgozer uit word je doodgestoken..
Zodat hij uit stapt en met 1 stuk explosief materiaal je de lucht in blaast met behulp van je eigen C4.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan stap je toch gewoon in zijn tank?
Gewoon de kant met de explosieven van hem afkeren zodat hij ze niet kan schietenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat hij uit stapt en met 1 stuk explosief materiaal je de lucht in blaast met behulp van je eigen C4.
Volgens mij heb ik op die stream zo'n dev horen zeggen dat het counteren van een knife alleen mogelijk is als het van voren gebeurd, dus als je iemand je besluipt en van achteren knifed kan je er zoals in BF3 niks aan doen..quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Dat je kan counteren wanneer iemand je besluipt en met een mes probeert te doden is een dik minpunt in mijn ogen. Nu geniet ik er wel van om het te doen, ondanks dat het tijd kost, dat heb ik liever dan CoD-stijl uiteraard waar je binnen luttele seconden een hele kamer zou kunnen knifen.
Heb een beetje die live stream zitten bekijken maar ze herhalen zichzelf telkens weer, natuurlijk voor mensen die net inschakelen maar het maakt het saai. Hebben ze geen stream met enkel gameplay en in-game geluid?
Ziet er wel vet uit allemaal alleen m320 en een medkit ? Dat is wel kut of zo laten nu je shock paddles weg maar als dat niet zo is zie je iederen m320 spammenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:20 schreef Catkiller het volgende:
Hier wat informatie onder andere over hoe het perksysteem nu gaat werken.
Het werkte eigenlijk prima in BC2...quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:51 schreef Catkiller het volgende:
Dat je kan counteren wanneer iemand je besluipt en met een mes probeert te doden is een dik minpunt in mijn ogen. Nu geniet ik er wel van om het te doen, ondanks dat het tijd kost, dat heb ik liever dan CoD-stijl uiteraard waar je binnen luttele seconden een hele kamer zou kunnen knifen.
Is hier en daar al te bestellen geloof ik...quote:Op woensdag 3 april 2013 21:25 schreef HansvanOchten het volgende:
Zeker zin in, alleen deze keer wacht ik wel 2 maanden op de "premium" edition ipv te pre-orderen.
Je vergeet wat, die tank is dan ook weg. En het gaat uiteindelijk nog om teamplay, niet zozeer om je k/dquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zodat hij uit stapt en met 1 stuk explosief materiaal je de lucht in blaast met behulp van je eigen C4.
Dat zal komen door dit:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:56 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit allemaal alleen m320 en een medkit ? Dat is wel kut of zo laten nu je shock paddles weg maar als dat niet zo is zie je iederen m320 spammen
Dus dan zal je inderdaad de defibs moeten missen.quote:-Gadgets: there are two gadget slots and they are shared for all gadgets in the class, meaning that you can fully customize what you want in those two slots.
De tanks op de PC staan er al weer voordat jij weer kan spawnen, wat dat betreft heb je er weinig aan als je geen kill maakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:49 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je vergeet wat, die tank is dan ook weg. En het gaat uiteindelijk nog om teamplay, niet zozeer om je k/d
Waarom wil je geen commander ?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:40 schreef Cliffy het volgende:
Is er toevallig al bekend of er ook een normale Conquest mode blijft zonder commander?
Als je geen zin hebt in bijvoorbeeld een Tomahawk op je hoofd als je een beetje infantry aan het killen bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:05 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Waarom wil je geen commander ?
En dat denk ik niet maar ongetwijfeld servers die het verbieden.
daar is het altijd al afhankelijk van geweestquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in bijvoorbeeld een Tomahawk op je hoofd als je een beetje infantry aan het killen bent.
Ik weet ook niet of ik het wel zo geweldig zal vinden. Lijkt me zeer sterk afhankelijk van welke speler op die positie zit.
Ja oke maarja op inf only servers mag je vaak geen arty of dat soort dingen droppenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in bijvoorbeeld een Tomahawk op je hoofd als je een beetje infantry aan het killen bent.
Ik weet ook niet of ik het wel zo geweldig zal vinden. Lijkt me zeer sterk afhankelijk van welke speler op die positie zit.
Ik herinner me de artillery van BF2 nog al te goed, erger dan dat kan het niet wordenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zulke regels waren in BF3 op consoles niet te forceren..quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:08 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja oke maarja op inf only servers mag je vaak geen arty of dat soort dingen droppen
Ik zou me hier niet zo druk over maken. Ga ervan uit dat het commander systeem net zoals in bf2 werkt waarbij je voordat de game begint je kan aanmelden om commander te zijn. En dan de persoon met het hoogste level wordt commander (dus noobs maken weinig kans)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Maar zodra één team een idioot als commander heeft is het meteen flink in het nadeel en gezien de hoeveelheid klapjostis die ik in BF3 gezien heb die in een ronde van 20 minuten een totaal van 730 punten weten te scoren heb ik er niet veel vertrouwen in altijd een capabele commander te hebben.
[..]
Zulke regels waren in BF3 op consoles niet te forceren..
Helaas heeft rang vrij weinig te maken met skill en meer met de hoeveelheid tijd gespeeld, daarnaast wilde in BF2 bijna niemand Commander spelen omdat het oersaai was en amper punten opleverdequote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:08 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik zou me hier niet zo druk over maken. Ga ervan uit dat het commander systeem net zoals in bf2 werkt waarbij je voordat de game begint je kan aanmelden om commander te zijn. En dan de persoon met het hoogste level wordt commander (dus noobs maken weinig kans)
Wtf??!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:51 schreef dennis3d het volgende:
Ik lees net dat je roadblocks kan aanzetten
Oow lolquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:04 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Van die dingen die je vaak bij winkels heb.
Van die palen die uit de grond komen
Zoals op die brug in Siege of Shanghai? Zag daar pas iemand tijdens de E3 stream bij een knopje staan namelijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:51 schreef dennis3d het volgende:
Ik lees net dat je roadblocks kan aanzetten
Ja dat jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoals op die brug in Siege of Shanghai? Zag daar pas iemand tijdens de E3 stream bij een knopje staan namelijk.
In BF2142 speelde ik geregeld als commander. Was best leuk als je eventjes een rustige ronde wouquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Helaas heeft rang vrij weinig te maken met skill en meer met de hoeveelheid tijd gespeeld, daarnaast wilde in BF2 bijna niemand Commander spelen omdat het oersaai was en amper punten opleverde
Het was niet saai als je mee mocht knokken maar dat werd op de meeste servers dan weer verboden...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Helaas heeft rang vrij weinig te maken met skill en meer met de hoeveelheid tijd gespeeld, daarnaast wilde in BF2 bijna niemand Commander spelen omdat het oersaai was en amper punten opleverde
link?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:04 schreef Roces18 het volgende:
Heel veel knopjes inderdaad, zag ook op de stream dat iemand de rolluiken bij een winkel dichtdeedawesome
Ik werd altijd even commander een ronde als ik wilde eten of iets dergelijks. En die squads die volgen je orders ook bijna nooit, en dan elke keer: Rebuke Squad! , follow my orders!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het was niet saai als je mee mocht knokken maar dat werd op de meeste servers dan weer verboden...
Are you fucking serious?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef Snoepje5 het volgende:
Indrukwekkende video's, moet bf4 ook maar gaan kopen voor de pc. Iemand idee tot welke resolutie die ondersteund?
Heb nu een wiiu, komt 'ie weer niet voor uit.. Ps4 kopen voor alleen bf4 en cod ghosts, tja.. Toch maar niet
Ja ik ben serieus.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Are you fucking serious?
Maximale resolutie van je scherm natuurlijk.
Bovendien wil je shooters gewoon op een PC spelen, hardware van de laatste jaren is stabiel en goed
Dit.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Duidelijk geen PC-gamer
Een PC rekent gewoon de resolutie die je instelt tot maximaal de maximale resolutie van je scherm...
Ja, nou youtube heeft toch ook een limiet bij 1080p.. Kon toch zijn dat battlefield een limiet bij de 2880p heeft oid. Maar blijkbaar werkt dat anders bij games dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Duidelijk geen PC-gamer
Een PC rekent gewoon de resolutie die je instelt tot maximaal de maximale resolutie van je scherm...
Je vergelijkt een filmpje met een real-time gerenderd spel. Je desktop stopt toch ook niet bij 1080P? Tenzij je een 1080P monitor hebt that is...quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, nou youtube heeft toch ook een limiet bij 1080p.. Kon toch zijn dat battlefield een limiet bij de 2880p heeft oid. Maar blijkbaar werkt dat anders bij games dus.
quote:We were pleasantly surprised when DICE unveiled the new Battlefield 4 commander feature. And even more surprised when it turned out that the Commander didn’t count towards the 64 players, so in effect, Battlefield 4 supports 66 players.
But a few questions arose with a system like that: how do players apply to be Commanders, and what happens when a Commander is kicked out by his team? Does he get booted off the server? Apparently, he does.
DICE answered some of the questions via Twitter regarding the Commander selection process, saying that players will have to queue in Battlelog to be Commanders on a team. In fact, it won’t be based on rank like in previous version (BF2/2142). In Battlefield 4, you simply join the Commander queue in Battlelog and wait to get picked.
If a Commander isn’t doing a good job, squad leaders will be able to initiate a vote to kick the Commander off the team and replace him with someone else.
The Commander in Battlefield 4 will be playable on tablets such as iPads, which will connect to a game server with no need for a PC or games console. The Commander feature will be supported on all platforms.
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op maandag 17 juni 2013 09:43 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/06/battlefield-4-commander-details/
BF 4 Wordt max 66 players
Maar wel een aparte wachttijd voor commander in Battlelog
Verhalen wil ik horen.quote:iekue on Multiplay-Battlefield-4-Alpha-Europe-15
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:59 schreef dennis3d het volgende:
Wat Alpha battlelog screens.
http://bf4central.com/2013/06/battlefield-4-alpha-battlelog/
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef dennis3d het volgende:
Dat Dice en EA haten hoor.
Zoek op youtube beelden ervan zonder download maar dat gaat al niet meer![]()
Is allemaal geblokkeerd
Toen vond ik deze :
Je krijgt dus nu punten als je een voertuig raakt zonder dat hij kapot gaat dus als ik een jet raakt voor 11 procent krijg ik de punten al ondanks hij blijft leven![]()
Zo wordt ik nog sneller lvl max![]()
Weet al wat leuks
Heel de lift vol plakken met c4 en dan als er iemand instapt en weer naar beneden komt en je ziet dat hij erin staat af laten gaan
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!
Toen zij ik voor de gein: Hoeveel "Shit in the middle of the toilet ribbons" heb je al gehad?
Moest ie alleen maar lachen
Jij hebt humorquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zag een vriend van mij een paar keer BF3 spelen en hij kreeg echt overal een ribbon voor! Hij ging een keer een server in, zette 4 stappen hup, ronde over! En daar kreeg hij een ribbon voor!
Toen zij ik voor de gein: Hoeveel "Shit in the middle of the toilet ribbons" heb je al gehad?
Moest ie alleen maar lachen
fffffffffffuuuuuuuuuuu...quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe game mode's in BF 4
http://bf4central.com/2013/06/new-battlefield-4-game-modes/
Inderdaad...quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
fffffffffffuuuuuuuuuuu...
Het is nu al steeds lastiger om gewoon conquest te vinden zonder gezeik
geen ctf meer?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef dennis3d het volgende:
Nieuwe game mode's in BF 4
http://bf4central.com/2013/06/new-battlefield-4-game-modes/
quote:
er staat such as, dus niet zeker of ctf er bij zit.. de enige gamemode die ik na conquest interessant vind, hoop dat ie terug komt!quote:That’s in addition to the regular game modes such as Conquest and Rush.
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:42 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
[..]
er staat such as, dus niet zeker of ctf er bij zit.. de enige gamemode die ik na conquest interessant vind, hoop dat ie terug komt!
Dat vind jij. Als je nu terug gaat naar BF2 zijn er zoveel dingen aan te merken die nu veel beter zijn. BF2 had ook belachelijk veel bugs en de normale wapens schoten zo belachelijk slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Maar je houdt wel in het achterhoofd dat sedert BF2 er geen echte goede BF meer is uitgebracht daar er altijd wel iets was wat tegenviel of waar men wat op te mekkeren had?
Ik zou dus voorzichtig zijn met het enthousiasme alleen maar vanwege de trailers.
Op BF2 viel ook genoeg aan te merken hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Maar je houdt wel in het achterhoofd dat sedert BF2 er geen echte goede BF meer is uitgebracht daar er altijd wel iets was wat tegenviel of waar men wat op te mekkeren had?
Ik zou dus voorzichtig zijn met het enthousiasme alleen maar vanwege de trailers.
Wat een onzin.. Ground combat is waardeloos in BF2. Wapens voelen nep aan en de hitboxes van spelers idem. In BF3 is field combat goed opgelost vind ik. Dan kun je gewoon niet meer terug.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:49 schreef Iwanius het volgende:
Omdat jij een andere voorkeur hebt? Dan moet jij mij uitleggen hoe het dan komt als BF2 echt zoveel minder is dan de daaropvolgende games (BF3/COD/MWA? e.d.) dat zoveel jaar na dato het nog steeds druk bezocht wordt op de servers en een grote populariteit onder gamers nog geniet.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Op BF2 viel ook genoeg aan te merken hoor
-Bagger netcodequote:Op woensdag 26 juni 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat jij een andere voorkeur hebt? Dan moet jij mij uitleggen hoe het dan komt als BF2 echt zoveel minder is dan de daaropvolgende games (BF3/COD/MWA? e.d.) dat zoveel jaar na dato het nog steeds druk bezocht wordt op de servers en een grote populariteit onder gamers nog geniet.
QFT,quote:
Ik ook niet eigenlijk, altijd reacties van hoe het eigenlijk een mod was van BF2 (maar dan is BF4 eigenlijk ook een mod van BF3, want zoveel verschil zit er nou ook niet in imo) Terwijl ik 2142 toch de beste uit de serie vond denk ik. Die Titan mode was echt geweldigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
QFT,
Ik snap niet dat mensen daar zo op hebben zitten haten.
Ohja, battlefrontquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk, altijd reacties van hoe het eigenlijk een mod was van BF2 (maar dan is BF4 eigenlijk ook een mod van BF3, want zoveel verschil zit er nou ook niet in imo) Terwijl ik 2142 toch de beste uit de serie vond denk ik. Die Titan mode was echt geweldigEn dan kon je jezelf uit die APC's schieten in zo'n pod. Hoop dat ze ooit nog eens een 2143 maken. Maar ik denk dat Battlefront die taak nu over heeft genomen. Niet dat dat perse iets slechts is, want ik denk dat ze daar iets heel vets van kunnen maken
$4000 voor een AMD-PC... En die moet qua performance hetzelfde doen als een console van 500?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef dennis3d het volgende:
![]()
http://bf4central.com/2013/07/battlefield-4-amd-optimized/
Het zijn altijd wel hele dure onderdelen wat ze zeggen maar denk dat als je een pc van een jaar oud heb dat je het makkelijk op high kunt gaan spelen.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
$4000 voor een AMD-PC... En die moet qua performance hetzelfde doen als een console van 500?
Ik zie wel, mijn huidige PC zit me nog prima en dat mag ook wel gezien de investering vorig jaar
4000... Hebben ze gouden onderdelen gebruikt?quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:37 schreef dennis3d het volgende:
![]()
http://bf4central.com/2013/07/battlefield-4-amd-optimized/
Dice welquote:Op woensdag 10 juli 2013 11:52 schreef Tain het volgende:
[..]
4000... Hebben ze gouden onderdelen gebruikt?
Volgens die site draaien ze 2 7970's in crossfire en kosten de kaarten $1000 per stuk. Op Newegg staan ze voor minder dan 500quote:
Ik weet dat die kaarten erin zitten de rest niet maar het zal wel het beste van het beste zijn ongeveer.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens die site draaien ze 2 7970's in crossfire en kosten de kaarten $1000 per stuk. Op Newegg staan ze voor minder dan 500
i7 3700, GTX680, 4GB 16GB RAM, genoeg schijfruimte... I'm good.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:46 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het zijn altijd wel hele dure onderdelen wat ze zeggen maar denk dat als je een pc van een jaar oud heb dat je het makkelijk op high kunt gaan spelen.
Maar vond wel leuk dat ze meer richten op AMD
Ze zijn in de war met de 7990. Een 7990 heeft twee GPUs op een kaart en kost inderdaad 1000$.quote:Op woensdag 10 juli 2013 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Volgens die site draaien ze 2 7970's in crossfire en kosten de kaarten $1000 per stuk. Op Newegg staan ze voor minder dan 500
Waarom nog een 3xxx serie?quote:Op woensdag 10 juli 2013 13:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze zijn in de war met de 7990. Een 7990 heeft twee GPUs op een kaart en kost inderdaad 1000$.
Een 7970 is een "normale" high end kaart, die 400-500$ kost.
Ik mag hopen dat de PC die ik over twee weken in elkaar schroef, het allemaal soepeltjes draait.
i5 3570k, GTX770 en 8g ram.
BF2142 was zon beetje de meest gebalanceerde BF game ooit, naast 1943. Er waren de piloten die bleven zeuren omdat ze vonden dat de airvehicles niet krachtig genoeg warenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
QFT,
Ik snap niet dat mensen daar zo op hebben zitten haten.
Waarom zou ik een Haswell willen? Het verschil is minimaal. Zeker bij games en als je gaat overclocken.quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:00 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom nog een 3xxx serie?
Haal gewoon die 4xxx serie, zuiniger, beter bespaar je nog wat op cpu en koop je een dikkere videokaartHeb je veel meer aan.
Prijsverschil is ook minimaal,quote:Op woensdag 10 juli 2013 14:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom zou ik een Haswell willen? Het verschil is minimaal. Zeker bij games en als je gaat overclocken.
En de eerstvolgende "dikkere" videokaart is de 780 en die kost 250¤ meer. Hoe wil jij 200¤ op een CPU besparen?
budget is 950¤ en daar past geen 500¤ videokaart in.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:20 schreef BurnaBoy het volgende:
Die tja is ook een beetje van, hoezo geef je geen 500 euro aan een videokaart uit. Heb ik ook gedaan een poosje geleden
Lijkt me ook gaafquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef BurnaBoy het volgende:
Al zal ik nu hoofdzakelijk sparen voor de consumer versie van de oculus rift. Mooie tech is dat.
Heb ik ook altijd zo slecht der in, dood bam weer dood, iedereen is aan het rammen ik alleen maar aan het respawnen, bf2 bf1942 en bf vietnam blijven toch wel de toppers!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik herinner me de artillery van BF2 nog al te goed, erger dan dat kan het niet worden
Het is belangrijke rol met vrij krachtige mogelijkheden, als elk team een goede commander heeft is het iets wat zeker van toegevoegde waarde is. Maar zodra één team een idioot als commander heeft is het meteen flink in het nadeel en gezien de hoeveelheid klapjostis die ik in BF3 gezien heb die in een ronde van 20 minuten een totaal van 730 punten weten te scoren heb ik er niet veel vertrouwen in altijd een capabele commander te hebben.
Je moet blijkbaar bepaalde vlaggen hebben om bepaalde acties uit te kunnen voeren, C voor de AC130, D voor Tomahawk etc, sowieso denk ik niet dat ik weg ben van die AC130 maar lijkt met dit ook niet echt een goede feature, als een team het ander terugdringt tot in de deployment heeft dat team dus nog minder kans dan in BF3 om uit te breken.
[..]
Zulke regels waren in BF3 op consoles niet te forceren..
Juh, speel te weinig en naar 2 3 potjes heb ik het ook wel weer even gezien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat kan ook aan jezelf liggen he, geerd...
Heel goed luisteren naar je omgeving. En altijd silencers gebruiken al wil je PTFO-en als assault/support.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Juh, speel te weinig en naar 2 3 potjes heb ik het ook wel weer even gezien.
Jij nog tips dan?Niet reloaden na elk schot, van dekking na dekking, af en toe achterom kijken(heeft me al flink wat knifes voorkomen)
Dit alleen als je solo en op stealth speelt en dus niet op de minimap wil komen, anders gewoon lekker die suppressor eraf houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:56 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Heel goed luisteren naar je omgeving. En altijd silencers gebruiken al wil je PTFO-en als assault/support.
Het is geen call of duty, in battlefield hoef je echt niet met silencer te spelen. Vaak is het al een grote chaos dat veel mensen niet eens de moeite nemen om op de minimap te kijken tenzij je dichtbij hun in de buurt bent. Maar tegen een LMG beginnen ze niet zo snel iets. Gewoon knallen en lopen dan verdwijn je vanzelf weer vanaf de minimap.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit alleen als je solo en op stealth speelt en dus niet op de minimap wil komen, anders gewoon lekker die suppressor eraf houden.
Het is maar net welke modus je speelt, op Metro 64 schiet het idd niet op, op bv HC capture the flag, gebruikt iedereen silencers en let iedereen op de minimapquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het is geen call of duty, in battlefield hoef je echt niet met silencer te spelen. Vaak is het al een grote chaos dat veel mensen niet eens de moeite nemen om op de minimap te kijken tenzij je dichtbij hun in de buurt bent.
Conquest met veel vehicles, als je dan inf-assault/support gaat en je op vlaggen richt dan moet je gewoon heel erg veel hiden en stealthy zijn wil je niet opgemerkt worden door de vele tanks en airvehicles. Is ook een vak apart, je verborgen houden en C4 planten als de gelegenheid zich voordoetquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het is maar net welke modus je speelt, op Metro 64 schiet het idd niet op, op bv HC capture the flag, gebruikt iedereen silencers en let iedereen op de minimap
74 jaar, holy shit!!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:29 schreef dennis3d het volgende:
Deze man heeft meer speeluren als mij
http://bf4central.com/201(...)ser-trailer-is-live/
Omdat het kennelijk nodig is. Ik hoop vooral dat surpression een stuk minder wordt want dat sloeg nergens op.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:59 schreef Catkiller het volgende:
Die specializations nu....![]()
ROCKETS + MINES + 40mm GRENADES + CLAYMORES + C4 EXPLOSIVES, voorheen bekend als EXPL. Was dat nu zo erg dat je het moet gaan verdelen in 5 aparte specializations?
Paar jaar geleden was iedereen moe van de WW2 setting.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Had gehoopt op een WO2 BF. Alles is modern combat tegenwoordig. Vrijwel altijd in de woestijn ook nog..
Dit is wel leuker denk ik, meer variatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 17:59 schreef Catkiller het volgende:
Die specializations nu....![]()
ROCKETS + MINES + 40mm GRENADES + CLAYMORES + C4 EXPLOSIVES, voorheen bekend als EXPL. Was dat nu zo erg dat je het moet gaan verdelen in 5 aparte specializations?
Ja klopt, maar sinds COD begon met MW is alles 'modern' geworden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was iedereen moe van de WW2 setting.
Gaat ook niet meer terug, de massa wil customization tegenwoordig en dat kan niet in een ww2 setting. Heavy barrel op je Thompson, acog op je m1, mooie camo op een Lee Enfield? Dacht het niet...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja klopt, maar sinds COD begon met MW is alles 'modern' geworden.
Jammer, juist de combat zou mooier kunnen, niet de randzaken zoals een beetje peppie met allerlei scopes en shit rondlopen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Gaat ook niet meer terug, de massa wil customization tegenwoordig en dat kan niet in een ww2 setting. Heavy barrel op je Thompson, acog op je m1, mooie camo op een Lee Enfield? Dacht het niet...
BF2 was anders ruimschoots eerder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja klopt, maar sinds COD begon met MW is alles 'modern' geworden.
quote:
Het is een trailer en in het daadwerkelijke spel gebeuren er nog vettere dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:16 schreef Captainp00face het volgende:
Die zon..
Ziet er wel tof uit, wel jammer dat geen enkele match er zo uit zal gaan zien, beetje scripted.
Operation Firestorm, Caspian Border, Operation Metro, en Gulf of oman?quote:
Spijtigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Operation Firestorm, Caspian Border, Operation Metro, en Gulf of oman?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wat? Dat het niet 4 keer metro is?
Zo'n trailer ziet er altijd veel spannender uit. Ik wacht maar even af.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een trailer en in het daadwerkelijke spel gebeuren er nog vettere dingen.
DICE kennende.... nee hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is een trailer en in het daadwerkelijke spel gebeuren er nog vettere dingen.
Scripted. Right.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:16 schreef Captainp00face het volgende:
Die zon..
Ziet er wel tof uit, wel jammer dat geen enkele match er zo uit zal gaan zien, beetje scripted.
Ja, wat denk jij nou? Dat iedereen zo speelt in die trailer en het allemaal zo mooi op elkaar in haakt?quote:
Uh. Ik speel BF3 al sinds release en ervaar Battlefield multiplayer zoals in de trailer. Ik weet niet welke game jij speelt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Ja, wat denk jij nou? Dat iedereen zo speelt in die trailer en het allemaal zo mooi op elkaar in haakt?
Heb je die eerste gameplay trailer gezien?
Hou op zeg
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Deze post bevat veel waarheidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:
Het is de meest agressieve vorm. De vorm die uitzaait en weer terugkomtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:33 schreef Afwazig het volgende:
Metro is echt de kanker van BF3. Dat die zooi maar nooit meer terug komt.
Haha perfect omschrevenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef KoningStoma het volgende:
Metro is ideaal voor mensen die niet geïnteresseerd zijn in Battlefield, maar toch Battlefield willen spelen.
Als het optioneel was zou het verkapt cheaten zijn IMO... Maar dat vind ik met al het gekut met kleurschema's en dergelijke.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef Captainp00face het volgende:
Hopelijk fixen ze wel die ellendige blue tint
Nog steeds is Metro kut, maar dit ziet er al beter uit, niet?
50 euro en 45 euro voor twee jaar speelplezier is wel peanuts...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:20 schreef Curlbrah het volgende:
Leuk spel maar voelde exact hetzelfde als BF3, er zijn wel nieuwe features maar ik weet niet of ik bereid ben om hier opnieuw 50 euro + 45~? euro aan DLC voor te betalen.
true maar dan moet het voor mij wel wat vernieuwends bevatten en dat gevoel kreeg ik iig nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
50 euro en 45 euro voor twee jaar speelplezier is wel peanuts...
Het spel werkt toch niet als ik jou mag gelovenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef KoningStoma het volgende:
Vernieuwing of innovatie moet geen doel op zich zijn. Als iets werkt, dan heb ik liever verfijning en uitbreiding.
Ik heb het over de gameplay, trage knuppel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het spel werkt toch niet als ik jou mag geloven
Als dat zou kunnen... heb de optie nog niet ontwaard...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Catkiller het volgende:
Niet vergeten allemaal alvast premium te bestellen.![]()
Dan moet je dat zeggen want dat staat niet in je post. Ik heb jou alleen maar horen klagen dat het spel niet werkt vandaar dat ik het even zeiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het over de gameplay, trage knuppel.
Nee, die xbox versie werk niet neequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen want dat staat niet in je post. Ik heb jou alleen maar horen klagen dat het spel niet werkt vandaar dat ik het even zei
Op je piemeltje getrapt koningstoma? Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je begint maar meteen met schelden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee, die xbox versie werk niet nee![]()
En eventjes los van dat, waarom denk je dat ik het niet over gameplay heb, als ik op een post reageer die daarover gaat? Of hangen die dikke oogleden voor je ogen?
Ik geef je toch gelijk?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op je piemeltje getrapt koningstoma? Je weet gewoon dat ik gelijk heb en je begint maar meteen met schelden.![]()
![]()
Dat siert je dan ook. Waarom meteen beginnen met schelden dan? Kwam je weer wat hackers tegen op de PC of kreeg je gewoon batta?quote:
Op Battlefield.com bij pre-order kan je premium al bestellen voor de PC en Xbox 360.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen... heb de optie nog niet ontwaard...
V.
Schelden?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat siert je dan ook. Waarom meteen beginnen met schelden dan? Kwam je weer wat hackers tegen op de PC of kreeg je gewoon batta?
quote:
maar die spectator mode is zo awesome man!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:28 schreef KoningStoma het volgende:
Eindelijk een mooi stukje gameplay dat niet vanuit spectator mode komt.
Eh ja? Maar niet om te laten zien hoe het spel speelt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:31 schreef Cliffy het volgende:
[..]
maar die spectator mode is zo awesome man!
Die krijg je gewoon als je speeltquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:36 schreef Catkiller het volgende:
Eindelijk maar besteld ook. Gewone versie met 1 battlepack ofzo. Zal ze vast niet missen. En ze zullen vast wel per stuk te koop zijn wanneer het spel eenmaal uit is, voor een euro of wat.
Ja jezus mooi altijd op Gulf of Oman. Dan zat je in een bomvolle chopper onderweg naar de kust en dan besluit je piloot opeens om die chopper maar de zee in de sturen omdat hij er geen kut van kan. Lig je dan met zijn 6en in de zee 200km van de kust af. Genot.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/08/battlefield-4-features-test-range/
Dit is wel beter dat mensen gewoon kunnen oefenen dan stort je teminste niet gelijk neer in je heli als iemand anders vliegt..
Ja echt fantastichquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja jezus mooi altijd op Gulf of Oman. Dan zat je in een bomvolle chopper onderweg naar de kust en dan besluit je piloot opeens om die chopper maar de zee in de sturen omdat hij er geen kut van kan. Lig je dan met zijn 6en in de zee 200km van de kust af. Genot.
Volgens mij hebben ook heel veel mensen de muis verkeerd staan dan, invert ofzo hoe heet dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja jezus mooi altijd op Gulf of Oman. Dan zat je in een bomvolle chopper onderweg naar de kust en dan besluit je piloot opeens om die chopper maar de zee in de sturen omdat hij er geen kut van kan. Lig je dan met zijn 6en in de zee 200km van de kust af. Genot.
Da's dan nog onkunde. Gisteren bijna ge-ragequit bij een conquest-match op Firestorm. Zo'n bokkenlul waar je tot drie keer toe bij in de heli spawnt, die hij alleen gebruikt om van a naar b te komen en er dan uit te springen... en ik dus te pletter knallen wat een kloothommel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:36 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja weet het, alleen in welke mate is onbekend natuurlijk, en gold battlepacks zullen wel te koop zijn en weinig droppen, denk ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:32 schreef rubbels het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon als je speelt
Volgens die logica kon men dan net zo goed BF3 patchen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:52 schreef KoningStoma het volgende:
Vernieuwing of innovatie moet geen doel op zich zijn. Als iets werkt, dan heb ik liever verfijning en uitbreiding.
Idd, levolution er in patchen, nieuwe factie, nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe camo's, nieuwe attachments. Alles nieuw en we betalen nergens voor.. Hmm, zo klinkt het wel goed eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:31 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Volgens die logica kon men dan net zo goed BF3 patchen.
Punt is dat er qua core gameplay niet zoveel veranderd dan bij het spel waarvoor we (veel actieve spelers) al ruim 100 euro voor betaald hebben. (BF3+gold)quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, levolution er in patchen, nieuwe factie, nieuwe voertuigen, nieuwe wapens, nieuwe camo's, nieuwe attachments. Alles nieuw en we betalen nergens voor.. Hmm, zo klinkt het wel goed eigenlijk.Ik ben het wel met hem eens, BF3 deed voor mij iets goed, meer van dat in nieuwe omgevingen en met meer mogelijkheden juich ik toe hoor. Dan weet je in ieder geval een beetje wat je koopt en dat het gaat bevallen.
Het is nu al zonde dat je niet met een dirtbike over Caspian Border kan knallen.
wat dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:47 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Punt is dat er qua core gameplay niet zoveel veranderd dan bij het spel waarvoor we (veel actieve spelers) al ruim 100 euro voor betaald hebben. (BF3+gold)
Ik had gewoon gehoopt dat het allemaal wat vernieuwender aanvoelde dan wat ik heb mogen ervaren. Begrijp me niet verkeerd, ik zeg niet dat BF4 slecht is, ik zeg alleen dat ik tov BF3 wat anders had verwacht.
meer de verandering van BF2 > BF3 ook al was het maar in kleinere mate. Misschien wat meer het tactische gedeelte naar voren halen met nog grotere maps met vliegdekschepen e.d. erin. (zoals 1942)quote:
Kan me zo eigenlijk even niet voor de geest halen welke grote verandering er nou waren in BF3 t.o.v. BF2quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
meer de verandering van BF2 > BF3 ook al was het maar in kleinere mate. Misschien wat meer het tactische gedeelte naar voren halen met nog grotere maps met vliegdekschepen e.d. erin. (zoals 1942)
De commander die verdweenquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kan me zo eigenlijk even niet voor de geest halen welke grote verandering er nou waren in BF3 t.o.v. BF2
Je krijgt de range te zien en je kan de scope aftstellen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:27 schreef Catkiller het volgende:
Ben benieuwd hoe die rangefinder op snipers gaat werken, hopelijk niet al te best.
Ja die 2 dingen mis ik in BF3.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
De commander die verdween. En geen bommen meer gooien met je jet
.
Wat is daar nou weer de lol van? Dan kan iedereen opeens snipenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Je krijgt de range te zien en je kan de scope aftstellen.
Dus inplaats van dat je een keer moet schieten om te kijken waar je kogel landt, kan je nu gewoon je scope afstellen.
Kost je een attachment, dus je bent in het voordeel als je het niet nodig hebt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer de lol van? Dan kan iedereen opeens snipen
V.
Instellen kost tijd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 06:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer de lol van? Dan kan iedereen opeens snipen
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |