Uh.. je weet niet dat Battlefield is begonnen met een WWII serie? BF1942...quote:
Dat zou ik inderdaad ook wel willen zien. Zat er ook laatst ook al over te denken.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou graag weer eens een op WWII gebaseerde Battlefield zien. Panzers, Tigers, Stuka's, Sherman's... Dat soort dingen. Veel vetter dan dat modern warfare spul. Dat heb ik inmiddels wel weer gezien.
Tribes en Planetside weten die leegte deels te vervullen heb ik begrepen. Ik heb zelf nog niet de tijd/zin gehad om ze uitgebreid te spelen tho'.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:15 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik wil een nieuwe 2142 maar daar ben ik helaas ook een van de weinige in.
Die titans waren episch, en in gigantische robots rondstampen is ook erg vet.
Ziet er goed uit!quote:
Dit ja. Ook met betere maps.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou wel graag een vibe als BC2: Vietnam zien met die nieuwe engine. Dus dezelfde 'looks' maar dan mooier en een betere engine.
Vreemd genoeg heb ik na het zien van de eerste trailer ook mee gekregen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:28 schreef HyperViper het volgende:
Dit zal nog wel een groter gedrocht worden dan BF3. Pass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |